Net terug van stage.quote:Op zondag 26 december 2021 15:39 schreef Szura het volgende:
Had een dominantere Van Aert verwacht, maar toch het gevoel dat hij de betere is en nog wegrijdt
Volledig naakt?quote:Op zondag 26 december 2021 15:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had ooit 2 naaktfoto's van haar maar die ben ik kwijt
Alleen haar tettenquote:
Ze is wel flink afgevallen sinds ze met die voormalig BMX-er gaat, wat spitser toetje.quote:Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen haar tettengeen heel hoge kwaliteit maar alles was goed te zien, kwamen van snapchat dacht ik
Inderdaad, matige voorbereiding en rijdt iedereen (met uitzondering van Wout) op een hoop.quote:Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef franklop het volgende:
Dit is alsnog prima voor Mathieu natuurlijk.
Genotquote:Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen haar tettengeen heel hoge kwaliteit maar alles was goed te zien, kwamen van snapchat dacht ik.
De eckte fans zullen deze vast nog wel hebben.
Nou, nouquote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout rijdt geen cross, hij geeft een voorstelling.
Klopt, heeft te maken met het feit dat het op een zondag is, dan moet het een wereldbeker koers zijn. Of zoiets..quote:Op zondag 26 december 2021 16:35 schreef Hyaenidae het volgende:
WTF hoezo is de cross in zolder nu op een maandag?
Was toch altijd op 2de kerstdag?
Was wel vreemd geweest als ze daar vanavond ook nog hadden geredenquote:Op zondag 26 december 2021 16:35 schreef Hyaenidae het volgende:
WTF hoezo is de cross in zolder nu op een maandag?
Was toch altijd op 2de kerstdag?
Had ook 's middags gekund zoals altijd op 2de kerstdag.quote:Op zondag 26 december 2021 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was wel vreemd geweest als ze daar vanavond ook nog hadden gereden
Maar de zondag is altijd voor de WB..dat gaan ze niet aanpassen.. dan hadden ze enkel gisteren kunnen doenquote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had ook 's middags gekund zoals altijd op 2de kerstdag.
Op een doordeweekse dag een super prestige cross houden en dan uitgerekend op de maandag is nog 10x vreemder.
En toch vind ik het stom!quote:Op zondag 26 december 2021 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar de zondag is altijd voor de WB..dat gaan ze niet aanpassen.. dan hadden ze enkel gisteren kunnen doen
Ja ik denk het niet he Polquote:Paul Herygers: "Als Cant rijdt zoals gisteren, komt ze in de buurt van WK-podium"
Cant rijdt eindelijk eens een fatsoenlijke uitslag, maar kwam niet in de buurt van het podium, en dat is blijkbaar voldoende om haar tot WK-podiumkandidaat te bombarderen. Op deze manier is zelfs Manon Bakker door haar goede cross van gisteren podiumkandidaatquote:Op maandag 27 december 2021 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik denk het niet he Pol
En Betsema ook.quote:Op maandag 27 december 2021 13:39 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Alleen bij die Inge kon er een lachje vanaf.
CeylinGodin is verpest door Roy Jans, het kan niet anders.quote:Op maandag 27 december 2021 13:41 schreef Nober het volgende:
Ceylin was gisteren nergens dus die is nu in vorm.
Klopt, Sanne rijdt op 100% terwijl men vooraan een beetje de kat uit de boom kijkt.quote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel constant op een gaatje
Hopelijk is ze volgend seizoen terug op haar oude niveau en wordt het geen Maud Kaptheijns of Sophie de Boer.quote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
CeylinGodin is verpest door Roy Jans, het kan niet anders.
ES player of D+?quote:Op maandag 27 december 2021 14:01 schreef TommyL0204 het volgende:
Vraagje voor de Player gebruikers. Ben ik de enige die de app qua gebruiksvriendelijkheid best matig vind? Ik zie nu bijvoorbeeld 3 zolder streams.. maar welke dan reclamevrij is.. trial en error. Verder tevreden hoor, maar waarom überhaupt de reclamestream aanbieden aan de betalende klanten?
Ik denk dat je dan gewoon de stream van Eurosport 1 hebt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:09 schreef TommyL0204 het volgende:
De Eurosport player. Ach, voor een klein bedrag per maand kan ik alles zien qua wielrennen en veldrijden. Geen seconde spijt gehad!
Je had een tijdje geleden wel No Ads in de header van de stream staan. Maar dat lijkt weg te zijn..
Worst piekte vorig seizoen alleen op het WK.quote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef L_auteur het volgende:
Prestaties van Ceylin, Annemarie en Yara gaan hard achteruit sinds ze met de Belgjes aan het batsen zijn..
WEquote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef L_auteur het volgende:
Prestaties van Ceylin, Annemarie en Yara gaan hard achteruit sinds ze met de Belgjes aan het batsen zijn..
Terwijl Kaptheijns toen op haar best was.quote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef L_auteur het volgende:
Honsinger hoeft niet eens in het Nederlands te antwoorden...quote:Op maandag 27 december 2021 14:23 schreef DeeBee het volgende:
Interview in de laatste ronde, EurosportGODEN.
'Concurents', ok Lucinda, dank je.
Belgen gaan dus ver om Cant in Fayetteville op het podium te krijgen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef L_auteur het volgende:
Denk dat Cant in een cross zonder Nederlanders alsnog geen top 5 rijdt in Fayetteville.quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Belgen gaan dus ver om Cant in Fayetteville op het podium te krijgen.
De grote vraag is eerst wie er allemaal bij de U23 gaan startenquote:Op maandag 27 december 2021 14:37 schreef Nober het volgende:
Shirin WK kandidate indien goeie start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |