CeylinGodin is verpest door Roy Jans, het kan niet anders.quote:Op maandag 27 december 2021 13:41 schreef Nober het volgende:
Ceylin was gisteren nergens dus die is nu in vorm.
Klopt, Sanne rijdt op 100% terwijl men vooraan een beetje de kat uit de boom kijkt.quote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel constant op een gaatje
Hopelijk is ze volgend seizoen terug op haar oude niveau en wordt het geen Maud Kaptheijns of Sophie de Boer.quote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
CeylinGodin is verpest door Roy Jans, het kan niet anders.
ES player of D+?quote:Op maandag 27 december 2021 14:01 schreef TommyL0204 het volgende:
Vraagje voor de Player gebruikers. Ben ik de enige die de app qua gebruiksvriendelijkheid best matig vind? Ik zie nu bijvoorbeeld 3 zolder streams.. maar welke dan reclamevrij is.. trial en error. Verder tevreden hoor, maar waarom überhaupt de reclamestream aanbieden aan de betalende klanten?
Ik denk dat je dan gewoon de stream van Eurosport 1 hebt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:09 schreef TommyL0204 het volgende:
De Eurosport player. Ach, voor een klein bedrag per maand kan ik alles zien qua wielrennen en veldrijden. Geen seconde spijt gehad!
Je had een tijdje geleden wel No Ads in de header van de stream staan. Maar dat lijkt weg te zijn..
Worst piekte vorig seizoen alleen op het WK.quote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef L_auteur het volgende:
Prestaties van Ceylin, Annemarie en Yara gaan hard achteruit sinds ze met de Belgjes aan het batsen zijn..
WEquote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef L_auteur het volgende:
Prestaties van Ceylin, Annemarie en Yara gaan hard achteruit sinds ze met de Belgjes aan het batsen zijn..
Terwijl Kaptheijns toen op haar best was.quote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef L_auteur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |