eigenlijk is het The Sweet met The Ballroom Blitzquote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ballroom blitz sweetz.
ik ken het niet maar ik ga erop wiebelen
Ja!quote:Op zondag 19 december 2021 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Wel een mooie tussenstand al na 1 dag
tijd dat je is wat meer belasting gaat betalen, hadden ze er tenminste nog wat leuks van kunnen maken!quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Stray_cat het volgende:
Wat een circus betaald van onze belastingcenten. Donder toch op naar de radio waar niemand naar luistert. Ga billen wassen.
nagellak tijn?quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Nizno het volgende:
ah een oude foto van Tijn kwam even voorbij op tv
ja samen met domien en geen idee wie de derde was, lenzen zijn wat wazigquote:
Kom op zeg, dit is diepe treurnis, mensen die om 17.00 uur weggestuurd worden en dan kan je alleen nog naar hun kijken.quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tijd dat je is wat meer belasting gaat betalen, hadden ze er tenminste nog wat leuks van kunnen maken!
yupquote:Op zondag 19 december 2021 23:51 schreef Viv het volgende:
Argh dit liedje trek ik zo slechtveel te vaak gehoord inmiddels
Leuk dat je ook aan het genieten bent. Welkom!quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Stray_cat het volgende:
Wat een circus betaald van onze belastingcenten. Donder toch op naar de radio waar niemand naar luistert. Ga billen wassen.
Dat was alleen de eerste dag. Nu mag er helemaal niemand meer komen hoorquote:Op zondag 19 december 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is diepe treurnis, mensen die om 17.00 uur weggestuurd worden en dan kan je alleen nog naar hun kijken.
Pjotterquote:Op zondag 19 december 2021 23:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Leuk dat je ook aan het genieten bent. Welkom!
ah ik zie hem nuquote:Op maandag 20 december 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
Er zit trouwens al urenlang een rare snuiter op de Zoom-wall, met de naam Bodywarmer. Zit helemaal ingepakt in een zwart plastic pak, lijkt wel op een opblaas-handgranaat.
ja een beetje cringequote:Op maandag 20 december 2021 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
youtube vlog maken van je zoom sessie met serious request
[ afbeelding ]
ja kerstmuziek, heerlijk dat hadden we nog niet gehad vandaagquote:
Was je (of woon je) daar in de buurt?quote:Op maandag 20 december 2021 00:56 schreef Sodemieters het volgende:
Het is wel een beetje creepy als je nu naar het huis toegaat. Je ziet alleen die lichtshow, zoals je ook op de cam ziet, verder is het doodstil en verlaten. Het wordt ook steeds meer afgeschermd, er is nu bijna geen plek meer over van waar je het huis goed kunt zien.
Het is dan ook niet de bedoeling dat mensen nu het huis gaan bezoeken hequote:Op maandag 20 december 2021 00:56 schreef Sodemieters het volgende:
Het is wel een beetje creepy als je nu naar het huis toegaat. Je ziet alleen die lichtshow, zoals je ook op de cam ziet, verder is het doodstil en verlaten. Het wordt ook steeds meer afgeschermd, er is nu bijna geen plek meer over van waar je het huis goed kunt zien.
Het ligt op de route van mijn avondwandelingetje. Anders had ik niet geweten dat het er weer is.quote:Op maandag 20 december 2021 01:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Was je (of woon je) daar in de buurt?
Aanwezig!quote:Op maandag 20 december 2021 02:02 schreef Nizno het volgende:
Er was vast niemand meer wakker tijdens het Drentse liedje van Rene
bedoelde meer dat er nog nachtbrakers naar 3fm luisterenquote:
kijk nog steeds film idd ,,, denk tot Foks dagelijkse lockdown ...quote:Op maandag 20 december 2021 02:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoelde meer dat er nog nachtbrakers naar 3fm luisteren![]()
oke jij dan niet want je keek film
Ik zit nog te twijfelen of ik het dekbed naar beneden sleep en lekker de tv aan laat op de achtergrond met 3fm of dat ik boven ga liggen zonder tvquote:Op maandag 20 december 2021 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
kijk nog steeds film idd ,,, denk tot Foks dagelijkse lockdown ...
heb je geen tablet of zo dan ?quote:Op maandag 20 december 2021 02:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik het dekbed naar beneden sleep en lekker de tv aan laat op de achtergrond met 3fm of dat ik boven ga liggen zonder tv
jah de mobiel dan...quote:
ja via de 3fm app lukt sowieso prima.quote:Op maandag 20 december 2021 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
op een smartphone zou je ook moeten kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |