eigenlijk is het The Sweet met The Ballroom Blitzquote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ballroom blitz sweetz.
ik ken het niet maar ik ga erop wiebelen
Ja!quote:Op zondag 19 december 2021 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Wel een mooie tussenstand al na 1 dag
tijd dat je is wat meer belasting gaat betalen, hadden ze er tenminste nog wat leuks van kunnen maken!quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Stray_cat het volgende:
Wat een circus betaald van onze belastingcenten. Donder toch op naar de radio waar niemand naar luistert. Ga billen wassen.
nagellak tijn?quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Nizno het volgende:
ah een oude foto van Tijn kwam even voorbij op tv
ja samen met domien en geen idee wie de derde was, lenzen zijn wat wazigquote:
Kom op zeg, dit is diepe treurnis, mensen die om 17.00 uur weggestuurd worden en dan kan je alleen nog naar hun kijken.quote:Op zondag 19 december 2021 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tijd dat je is wat meer belasting gaat betalen, hadden ze er tenminste nog wat leuks van kunnen maken!
yupquote:Op zondag 19 december 2021 23:51 schreef Viv het volgende:
Argh dit liedje trek ik zo slechtveel te vaak gehoord inmiddels
Leuk dat je ook aan het genieten bent. Welkom!quote:Op zondag 19 december 2021 23:41 schreef Stray_cat het volgende:
Wat een circus betaald van onze belastingcenten. Donder toch op naar de radio waar niemand naar luistert. Ga billen wassen.
Dat was alleen de eerste dag. Nu mag er helemaal niemand meer komen hoorquote:Op zondag 19 december 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is diepe treurnis, mensen die om 17.00 uur weggestuurd worden en dan kan je alleen nog naar hun kijken.
Pjotterquote:Op zondag 19 december 2021 23:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Leuk dat je ook aan het genieten bent. Welkom!
ah ik zie hem nuquote:Op maandag 20 december 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
Er zit trouwens al urenlang een rare snuiter op de Zoom-wall, met de naam Bodywarmer. Zit helemaal ingepakt in een zwart plastic pak, lijkt wel op een opblaas-handgranaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |