ja een beetje cringequote:Op maandag 20 december 2021 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
youtube vlog maken van je zoom sessie met serious request
[ afbeelding ]
ja kerstmuziek, heerlijk dat hadden we nog niet gehad vandaagquote:
Was je (of woon je) daar in de buurt?quote:Op maandag 20 december 2021 00:56 schreef Sodemieters het volgende:
Het is wel een beetje creepy als je nu naar het huis toegaat. Je ziet alleen die lichtshow, zoals je ook op de cam ziet, verder is het doodstil en verlaten. Het wordt ook steeds meer afgeschermd, er is nu bijna geen plek meer over van waar je het huis goed kunt zien.
Het is dan ook niet de bedoeling dat mensen nu het huis gaan bezoeken hequote:Op maandag 20 december 2021 00:56 schreef Sodemieters het volgende:
Het is wel een beetje creepy als je nu naar het huis toegaat. Je ziet alleen die lichtshow, zoals je ook op de cam ziet, verder is het doodstil en verlaten. Het wordt ook steeds meer afgeschermd, er is nu bijna geen plek meer over van waar je het huis goed kunt zien.
Het ligt op de route van mijn avondwandelingetje. Anders had ik niet geweten dat het er weer is.quote:Op maandag 20 december 2021 01:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Was je (of woon je) daar in de buurt?
Aanwezig!quote:Op maandag 20 december 2021 02:02 schreef Nizno het volgende:
Er was vast niemand meer wakker tijdens het Drentse liedje van Rene
bedoelde meer dat er nog nachtbrakers naar 3fm luisterenquote:
kijk nog steeds film idd ,,, denk tot Foks dagelijkse lockdown ...quote:Op maandag 20 december 2021 02:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoelde meer dat er nog nachtbrakers naar 3fm luisteren![]()
oke jij dan niet want je keek film
Ik zit nog te twijfelen of ik het dekbed naar beneden sleep en lekker de tv aan laat op de achtergrond met 3fm of dat ik boven ga liggen zonder tvquote:Op maandag 20 december 2021 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
kijk nog steeds film idd ,,, denk tot Foks dagelijkse lockdown ...
heb je geen tablet of zo dan ?quote:Op maandag 20 december 2021 02:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik het dekbed naar beneden sleep en lekker de tv aan laat op de achtergrond met 3fm of dat ik boven ga liggen zonder tv
jah de mobiel dan...quote:
ja via de 3fm app lukt sowieso prima.quote:Op maandag 20 december 2021 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
op een smartphone zou je ook moeten kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |