Ja hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 00:32 schreef livelink het volgende:
Was het nog een beetje vol te houden zonder biertjes, Melting?
Dank je wel in ieder geval dat je toch wilde draaien!
zijn er meer collega's de klos ?quote:Op zondag 19 december 2021 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar was het telefoontje dat we zagen aankomen, dus Symph gaat zo maar een paar uur aan het werk
Uiteraard, ze zijn nu met 3 man bezig. Hij zag het al aankomen toen duidelijk werd dat scholen dichtgaan, dus daarom gisteravond maar niet achter de pc gaan zitten om te draaienquote:
ik dacht al dat het daarom was, maar het blijft vervelendquote:Op zondag 19 december 2021 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zijn nu met 3 man bezig. Hij zag het al aankomen toen duidelijk werd dat scholen dichtgaan, dus daarom gisteravond maar niet achter de pc gaan zitten om te draaien
Was het logeerpartijtje gezellig?quote:Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht al dat het daarom was, maar het blijft vervelend
ja, was super gezellig en ook wel 'n beetje vermoeiend, zeker de moeite waard en ik ga zo lekker op de bank en een dutje doen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het logeerpartijtje gezellig?
Wij moeten nog terugkijken, maar ze zijn echt supergoed.quote:Op zondag 19 december 2021 09:24 schreef Melting het volgende:
Zit net even "Even tot hier" van gisteren terug te kijken.
Leuke parodie van Lionel Richie's Hello!
quote:
Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2021 09:24 schreef Melting het volgende:
Zit net even "Even tot hier" van gisteren terug te kijken.
Leuke parodie van Lionel Richie's Hello!
Goedemorgen livelink.quote:
Ja hoor. Thuis is het ook druk, want mijn dochter heeft zich voor deze week thuis geïnstalleerd. In haar huis wordt de badkamer verbouwd, en dat in combinatie met de lockdown, heeft haar doen besluiten om haar boeltje te pakken en weer even hier te wonen t/m de kerst.quote:Op maandag 20 december 2021 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Klaar voor deze drukke week?
quote:Op maandag 20 december 2021 07:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Thuis is het ook druk, want mijn dochter heeft zich voor deze week thuis geïnstalleerd. In haar huis wordt de badkamer verbouwd, en dat in combinatie met de lockdown, heeft haar doen besluiten om haar boeltje te pakken en weer even hier te wonen t/m de kerst.
Ze heeft zelf ook online les natuurlijk. Net als mijn zoon.quote:Op maandag 20 december 2021 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is ook lekker makkelijk.
Ze heeft geluk dat dat zo maar kan.
Maar kan ook wel gezellig zijn, als ze je maar met rust laat tijdens het werk.
Doen ze vanuit die scholen wel online les?quote:Op maandag 20 december 2021 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook online les natuurlijk. Net als mijn zoon.
Mijn dochter alleen vandaag en morgen en dan heeft ze vanaf woensdag kerstvakantie. Mijn zoon de hele week online les. En hij is er gisteren de hele dag chagrijnig om geweestquote:Op maandag 20 december 2021 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen ze vanuit die scholen wel online les?
Was toch niet verplicht? Of was dat alleen voor de lagere scholen?
Ik snap je zoon helemaal. Dat is ook niet uit te leggen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter alleen vandaag en morgen en dan heeft ze vanaf woensdag kerstvakantie. Mijn zoon de hele week online les. En hij is er gisteren de hele dag chagrijnig om geweest![]()
Voordat hij zich inschreef bij deze opleiding had hij gezegd dat hij niet wilde gaan studeren als het online les zou zijn. Wij hadden hem verzekerd dat dat niet meer zou gebeuren, omdat 1. er in tegenstelling tot vorig jaar nu gevaccineerd is en 2. het kabinet had bezworen dat scholen niet meer gesloten zouden worden.
Dus nu voelt hij zich enorm belazerd (wie niet?). Als het blijft bij deze ene week is er niks aan de hand, maar vorig jaar gingen de scholen ook in december dicht en ging het uiteindelijk pas eind mei weer open.
Goedemorgenquote:Op maandag 20 december 2021 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen ze vanuit die scholen wel online les?
Was toch niet verplicht? Of was dat alleen voor de lagere scholen?
Sterkte Symph.quote:Op maandag 20 december 2021 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat is voor de basisscholen. Nou geloof ik nooit dat er deze week heel vaak gaat gebeuren. Er zal toch weer een en ander opgetuigd moeten worden en de teams zullen ook met elkaar af moeten stemmen.
Ben gisteren bezig geweest met het verplaatsen van examens om de groepen te halveren.
En nu mag ik een speurtocht organiseren naar de startcodes voor de examens. Die zijn met het verplaatsen verstoppertje gaan spelen. (dat is weer het ultieme voordeel van een houtje-touwtje programma)
Goedemorgen brother52. Jullie ook dicht, neem ik aan?quote:
Ja, de winkel sowieso maar ik weet niet wat ze met de inname van goederen gaan doen want dat mag geloof ik gewoon open blijven (was bij de vorige lockdown ook zo).quote:Op maandag 20 december 2021 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen brother52. Jullie ook dicht, neem ik aan?
quote:Op maandag 20 december 2021 09:21 schreef brother52 het volgende:
En gister is er weer een collega omgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |