SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Suzi Quatro en Chris Norman - Stumblin in
Oh grappig. Peaceman zei me vorige week dat ik dit nummer eens moest luisteren.quote:
Welkom thuis.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Commodores - Going To The Bank…
Weer thuis!
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Commodores - Going To The Bank…
Weer thuis!
Diaan heeft concurrentiequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik dan weer wel.
Heb het ooit geplaybackt, trouwens. In groep 8 van de basisschool. Samen met een buurmeisje en -jongen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
Pet Shop Boys met Dusty Springfield - What have I done to deserve this.
Tja, dat is voor mij nu lastig te beoordelen. Welke boy was je?quote:
Chris, maar ik deed wel de praat-stukjes van Neil. Het klopte dus niet helemaal wat we deden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat is voor mij nu lastig te beoordelen. Welke boy was je?
Leuke dag zelfs.quote:
Ik vind het leuk!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Chris, maar ik deed wel de praat-stukjes van Neil. Het klopte dus niet helemaal wat we deden.
Achter m'n eerste keyboard, dat ik toen nog maar kort had.
Tofquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke dag zelfs.
Vanaf 14.00 uur aan de (geweldige) whisky's gezeten en het werd een gedenkwaardige dag.
We zijn al het gezwalk van onze overheid allemaal kotsbeu en dat bleek ook wel uit de gesprekken.
Ondertussen heerlijk plaatjes gedraaid vanaf vinyl en geëindigd met een lach en ook wel een traan…
Mooi zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke dag zelfs.
Vanaf 14.00 uur aan de (geweldige) whisky's gezeten en het werd een gedenkwaardige dag.
We zijn al het gezwalk van onze overheid allemaal kotsbeu en dat bleek ook wel uit de gesprekken.
Ondertussen heerlijk plaatjes gedraaid vanaf vinyl en geëindigd met een lach en ook wel een traan…
In december trekken we altijd alle registers open en op 1 na waren het voor mij allemaal onbekende bottelingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
Ook nog verrassende nieuwe whisky's gehad, of was het vooral een feest van herkenning?
Het klinkt als een dag waar je weer een tijdje op kunt terenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In december trekken we altijd alle registers open en op 1 na waren het voor mij allemaal onbekende bottelingen.
Ik schat dat er voor een paar duizend euro aan alcohol open getrokken is en dat boeit helemaal niet.
Het mooie van dit soort meetings is dat we onze vriendschap vieren via onze gezamenlijke hobby, ondanks dat dat nu soms moeilijk gaat…
Ontzettend gaaf en waardevolle dagen ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In december trekken we altijd alle registers open en op 1 na waren het voor mij allemaal onbekende bottelingen.
Ik schat dat er voor een paar duizend euro aan alcohol open getrokken is en dat boeit helemaal niet.
Het mooie van dit soort meetings is dat we onze vriendschap vieren via onze gezamenlijke hobby, ondanks dat dat nu soms moeilijk gaat…
Yep, het was bijna nog gecanceld omdat de dochter van de gastheer ziek was geworden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt als een dag waar je weer een tijdje op kunt teren
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Smokie - Lay Back In The Arms Of Someone…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |