SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Heeft iemand een link voor/van het spektakel ?
De persco dan... RT kan ik ook vinden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Hoeveel politie auto's zullen sneuvelen.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
nos.nlquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Vallon het volgende:
Heeft iemand een link voor/van het spektakel ?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Vraag me af wat er gebeurd met de zorg als corona nog jaren een probleem blijft. Want wie wil er dan nog zuster of dokter worden als je vooruitzicht alleen maar corona patienten verplegen in een overbelaste zorg isquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kan verwachten dat de maatschappij gewoon z'n gang gaat terwijl het in de ziekenhuizen een soort oorlogssituatie is.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ja, ik denk dat dat nu al een probleem is. De capaciteit wordt almaar minder omdat personeel er gewoon mee stopt. Ondertussen krijgen ze de opleiding ook niet vol.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gebeurd met de zorg als corona nog jaren een probleem blijft. Want wie wil er dan nog zuster of dokter worden als je vooruitzicht alleen maar corona patienten verplegen in een overbelaste zorg is![]()
40/45 denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:49 schreef D_A het volgende:
[..]
Hoeveel politie auto's zullen sneuvelen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ook niet op Teletekstpagina 888?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:51 schreef THEFXR het volgende:
nog steeds zonder ondertiteling, amateurs![]()
Ze zouden de natuurlijke selectie ook gewoon op zijn beloop kunnen laten.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Uiteindelijk is dat ook gewoon een keuze geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat nu al een probleem is. De capaciteit wordt almaar minder omdat personeel er gewoon mee stopt. Ondertussen krijgen ze de opleiding ook niet vol.![]()
Hoeveel potten en pannen zullen gebutst wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:49 schreef D_A het volgende:
[..]
Hoeveel politie auto's zullen sneuvelen.![]()
Ik plop maar even een klein biertje open.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dat was 20.000 jaar geleden ook wel gebeurd, ja. Maar sinds pak 'm beet de neolithische revolutie hebben we een beschaving waarin we proberen zieke mensen te genezen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ze zouden de natuurlijke selectie ook gewoon op zijn beloop kunnen laten.![]()
Ik denk dat je uiteindelijk een combi gaat krijgen. Je doet wat er redelijkerwijs mogelijk is om de zorg te ontlasten maar kunt tegelijkertijd niet garanderen dat er geen code zwart komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ze zouden de natuurlijke selectie ook gewoon op zijn beloop kunnen laten.I'll give you something to do![]()
Ook als het gevolg is dat je gezonde mensen ziek(er) maakt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was 20.000 jaar geleden ook wel gebeurd, ja. Maar sinds pak 'm beet de neolithische revolutie hebben we een beschaving waarin we proberen zieke mensen te genezen.![]()
Hij heeft toch al een tijd een baard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wat een onzin. De laatste 50 jaar in het westen misschien maar verder gaan mensen gewoon dood aan ziektesquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was 20.000 jaar geleden ook wel gebeurd, ja. Maar sinds pak 'm beet de neolithische revolutie hebben we een beschaving waarin we proberen zieke mensen te genezen.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:53 schreef D_A het volgende:
Ik plop maar even een klein biertje open.![]()
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:53 schreef D_A het volgende:
Tics van je petten.![]()
Met als gevolg een explosieve groei van de wereldbevolking en het verneuken van deze aardbol als een direct gevolg daarvan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was 20.000 jaar geleden ook wel gebeurd, ja. Maar sinds pak 'm beet de neolithische revolutie hebben we een beschaving waarin we proberen zieke mensen te genezen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ben altijd benieuwd hoe ze dat nu doen in landen met maar 10 IC-bedden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. De laatste 50 jaar in het westen misschien maar verder gaan mensen gewoon dood aan ziektesI'll give you something to do![]()
dit slechte nieuws verdient op zijn minst een kratquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:53 schreef D_A het volgende:
Mensen genezen alleen niet hier (van hun onderliggend lijden) maar worden vooral behandeld om ze buiten het overbelaste ziekenhuis te houden. Ook goed maar een iets andere nuance dan een zorgverlner met hippocratus in gedachten, had bedoeld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was 20.000 jaar geleden ook wel gebeurd, ja. Maar sinds pak 'm beet de neolithische revolutie hebben we een beschaving waarin we proberen zieke mensen te genezen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Lijkt mij fake...quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een tijd een baard.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
In de rest van de wereld gaan mensen gewoon eerder dood. We hebben hier teveel ouderen en teveel mensen met een zwakke gezondheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef galantis het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd hoe ze dat nu doen in landen met maar 10 IC-bedden.![]()
Met d'r opgespoten lippen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Malou kan er helemaal niks van.![]()
Ben benieuwd of hotels wel open blijven trouwens. Begin januari een weekje weg en doen dan altijd vooraf nachtje Schiphol zodat we niet op de reisdag (helemaal bij vroege vluchten) zelf nog naar Schiphol moeten rijden; je weet maar nooit met files en zo. Tijdens vorige lockdowns bleven ze open, dus benieuwd of dat nu ook zo is.![]()
Ik vond die obese taartboomervrouwen en die ongevaccineerde hijgende vijftiger in de ED reportage laatst nou niet bepaald "oorlog" uitstralen. Die had men ook prima met een zuurstoffles naar huis kunnen sturen om in plaats van hen echte zorgbehoevenden te behandelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kan verwachten dat de maatschappij gewoon z'n gang gaat terwijl het in de ziekenhuizen een soort oorlogssituatie is.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ja. Hij mag niet meer sporten, maar nog wel naar de McDrive.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:58 schreef maan_man het volgende:
Na de perco komt Bruls het weer even uitleggen. Vreselijke man...
I.p.v. 2g gewoon een weegschaal met vetmeter overal voor de deur. Figuren als Bruls beter buiten houden tot ze beetje op gewicht zijn.![]()
Over teen paar minuten beginnen de Goden aan hun persconferentie. Ik wens ze veel succes. Jammer alleen dat op TV de b-garnituur op beeld moet verschijnenMalou Petter neem je rotzooi mee.
![]()
Covid19 is idd vooral een ouderdomsziekte.... iets dat grijze postduiven zullen willen ontkennen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de rest van de wereld gaan mensen gewoon eerder dood. We hebben hier teveel ouderen en teveel mensen met een zwakke gezondheid"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Mensen die dit leuk vinden zijn extreem sadistisch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
WC papier was al minder/leeg zag ik daarnet in de AH, ondanks dat er niks verandert vwb supermarkten![]()
![]()
Verdorie de rollen vergeten vandaag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
WC papier was al minder/leeg zag ik daarnet in de AH, ondanks dat er niks verandert vwb supermarkten[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Omdat we gewoon braaf goat willen volgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef Johannes788 het volgende:
Waarom is de NOS nooit kritisch?
Altijd het zo goed praten zeg maar. Iemand antwoord?![]()
![]()
IRMA
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Omdat het een omroep van de Staat is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef Johannes788 het volgende:
#4moreyearsquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn er klaar voor.
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears![]()
Zeker, en zolang het niet als zodanig erkend wordt, zit iedereen met de gebakken peren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Covid19 is idd vooral een ouderdomsziekte.... iets dat grijze postduiven zullen willen ontkennen.![]()
Vier dagen geleden wisten we dit nog niet...... we gaan nog een keer op slot."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Wat heeft Torre Florim hier mee te maken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat het een omroep van de Staat is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik blijf gewoon #TEAMJAAP maat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyears
#4moreyearsOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dit slaat echt nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:01 schreef Vallon het volgende:
Vier dagen geleden wisten we dit nog niet...... we gaan nog een keer op slot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Het is oMIcron, Mark
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Maandag 10 uur een online tentamen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Een avondcollege van Jaap, fantastisch.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ze worden betaald door de overheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef Johannes788 het volgende:
Ok. Soort sponsering dus, niet objectief.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we gewoon braaf goat willen volgen.![]()
Dit is gewoon een grote leugen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:01 schreef Vallon het volgende:
Vier dagen geleden wisten we dit nog niet...... we gaan nog een keer op slot.![]()
heywoodu
![]()
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:01 schreef zipcon het volgende:
"Een persconferentie 4 dagen na de vorige belooft niet veel goeds"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wel fijn dat ze dit vier dagen geleden niet wisten.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
In Frankrijk is die allang erkend en aanwezig.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:02 schreef D_A het volgende:
Wel fijn dat ze dit vier dagen geleden niet wisten.![]()
heywoodu
![]()
Van Dissel, eindelijk weer even een goede inhoudelijke spreker
Ah paniekzaaier nummer 1Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Ik hoop ook de rest van de maatschappijquote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Godschristus de 5de golf maar liefst. Hou op met me. Ah daar is Jaap, zin in.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Voegt dat wat toe dan ?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Demissionair wordt altijd vergeten.![]()
De piek ligt achter ons.Dus nu lockdown.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
JAAPED[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vast weer hetzelfde gezever als altijd.
Bla bla variant nog besmettelijker, nog gevaarlijker bla bla. Boosteren bla bla om weer open te gaan bla bla.![]()
heywoodu
![]()
Kan me voorstellen dat je in zo'n tijd flink afvaltquote:
Was uw verdubbeling stukwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De teflon van Mark blijft fenomenaal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:02 schreef chratnox het volgende:
Haha, van Dissel is erbij om een kop van jut te hebben dus.![]()
zijn er al ergens rellen uitgebroken?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wel blij dat we niet die eindeloze metaforen van Hugo hoeven te horen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Hier nog 1 makkerquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon #TEAMJAAP maat.![]()
![]()
Heb dat nooit een mooi model gevonden!quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Eerst Amsterdam en dan "andere grote steden" zeggen.
Alsof het ook maar in de buurt komt van Londen, Parijs, Rome of zo
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik heb een mensonterend woke links bio hippy kerstpakket gekregen.quote:
What can change the nature of a man?![]()
ik hoor vuurwerkquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er al ergens rellen uitgebroken?![]()
Komt nogquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef D_A het volgende:
Wel blij dat we niet die eindeloze metaforen van Hugo hoeven te horen.![]()
Dat past goed bij jou.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een mensonterend woke links bio hippy kerstpakket gekregen.
![]()
Erg boze meneer gespotquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht verhaal dit jaapie.
Uhm uhm uhm![]()
Genoeg mensen klagen al een jaar dat alles te laat of te los is. Die zullen wel blij zijn nu.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Dat is niet de juistequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog 1 makker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is wel een Noodbevel afgekondigd rondom het Binnenhof. Faalhazenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er al ergens rellen uitgebroken?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Jaap refereert aan z'n eigen jasje.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dus daarom heeft Jaap plotseling een te grote jas aanUn dann rettet kein Kavallerie,
Jaap mag vaker terug komen. Dit doet hij heel goed.
Drie klassen beter dan Hugo.zie email 27 oktober![]()
Jaap maakt het moeilijk omdat die gaat goochelen met percentages....
Goede nieuws is dat Delta passé is. Slechte nieuws is dat Omicron zich onttrekt omdat jawel... anders is en heeft een ander jasje aan.
Goed bezig Jaap. !!!
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Die vergelijking sloeg als kut op Dirk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is die variant ook ontstaan omdat mensen in bepaalde landen gewoon op straat poepen?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Dit. Hij uhmt alleen maar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef Halcon het volgende:
Wat zit die Dissel nu steeds te smekken en te uhm-en.![]()
Vaccineren is dus ook zinloos.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Lul niet. Prima verhaal dit. Met je uhm uhm. Het is wat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slecht verhaal dit jaapie.
Uhm uhm uhm![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:06 schreef xFriendx het volgende:
Ik neem dit van jaap op voor het geval ik niet kan slapen....![]()
De booster geeft een opfrissing? Wow. Dat klinkt alsof het 3 maanden gaat helpen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja Jaap dat is heel treurig allemaal maar dat wil nog steeds niet zeggen dat we massaal de pijp uit gaan dan wel aan de beademing moeten.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
@Johannes788 zit zeker op twitter en denkt ook gelijk dat hij meesterviroloog is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goede spreekbeurt welOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Van een glaasje Punica fris je pas op!quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
De booster geeft een opfrissing? Wow. Dat klinkt alsof het 3 maanden gaat helpen.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Je bedoelt nu gewoon nederland neem ik aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef galantis het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd hoe ze dat nu doen in landen met maar 10 IC-bedden.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Droge bek van de koffie en peuken, wat een gebit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef Halcon het volgende:
Wat zit die Dissel nu steeds te smekken en te uhm-en.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Wel fijn dat de doelgroep van 2 miljoen Jaap niet kan volgen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Als de shit aan is, maar als de shit écht aan is, komt Jaapgoat to the rescuequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dit niet echt goed. Kan Jaap niets aan doen hoor, maar pff.![]()
![]()
Het tering tokkie-volk dat de gemiddelde Nederlander heet snap dit allemaal niet joh. Als ze al kijken.![]()
Die derde gaat echt helpen! Echt! OVer drie maanden wel weer een nieuwe prik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:06 schreef Halcon het volgende:
Twee van die prikken, dat helpt geen donder, dus jas er maar een derde in.![]()
nein,neinquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
jaap ziet er altijd uit als een vieze man![]()
Die storneer ik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Van een glaasje Punica fris je pas op!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ik ben blij dat de internet experts weer overal komen opdagen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Alles op gevoel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef Noek het volgende:
Er is nog geen data maar toch, fuck jullie[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Doe eens normaal achterlijke debiel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de shit aan is, maar als de shit écht aan is, komt Jaapgoat to the rescue![]()
Ik had vroeger al een booster
Un dann rettet kein Kavallerie,
Haha grapjas we zien hoe goed die 2 prikken werken. Daarom hebben we ook booster 3, 4 en 5936 nodig![]()
Nooit ga ik dat ding halen.![]()
Maar eerst heeft die een andere jas aan en toch moeten mensen zich wel vaccineren met de oude jas?Go hard or go home![]()
Alsof het voor wappies ook maar iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef cvketeltje89 het volgende:
Dit is voor miljoenen Nederlanders qua niveau en taalgebruik totaal niet te begrijpen.![]()
wel Europa geen EUquote:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat dachten ze, we zetten er Jaap neer die iedereen in slaap lult en dan merken ze niet wat we snel alles dicht gooien?Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ik zat hetzelfde te denken. Die groep die kijkt en moeite heeft met Rutte en de Jonge ziet nu water branden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef D_A het volgende:
Wel fijn dat de doelgroep van 2 miljoen Jaap niet kan volgen.![]()
Ik weet niet hoor. Ergens hoop je toch gewoon dat er nu een gewapend groepje binnenloopt dat zegt 'opflikkeren jullie 3, dit gaan we nu gewoon eens niet doen'.![]()
Een beetje aan JaapGOAT twijfelen, wie is hier nu de achterlijke debiel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens normaal achterlijke debiel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat volk kijkt toch al niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef cvketeltje89 het volgende:
Dit is voor miljoenen Nederlanders qua niveau en taalgebruik totaal niet te begrijpen.![]()
De term is weer gevallen hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof het voor wappies ook maar iets uitmaakt.![]()
Dat volk staat buiten rotjes af te stekken.quote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef Confetti het volgende:
Het tering tokkie-volk dat de gemiddelde Nederlander heet snap dit allemaal niet joh. Als ze al kijken.![]()
![]()
Ja, genoeg aandacht weer. Terug in je hokOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
huiselijk geweld neemt 100% zeker toe.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoeveel gaten in de muur zijn er al in menig huiskamer geslagen?![]()
En die paar daarvan die wel kijken denken "fuck die maatregelen"quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
Beter naar te luisteren dan Hugo.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
wow. @Scrummie is een ongelovige.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens normaal achterlijke debiel.![]()
![]()
Hooivorken aan t invettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat volk staat buiten rotjes af te stekken.Go hard or go home![]()
Het is ook vooral een Hubert Brulsachtigen- en obese taartboomerziekte.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Covid19 is idd vooral een ouderdomsziekte.... iets dat grijze postduiven zullen willen ontkennen.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben blij dat JaapGOAT het hier prima uitlegt. Ik ben helemaal om.
Jaap![]()
![]()
Die mensen ook maar meteen land uit sturen danquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef cvketeltje89 het volgende:
Deze begrijp ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef Noek het volgende:
Maar eerst heeft die een andere jas aan en toch moeten mensen zich wel vaccineren met de oude jas?![]()
Wie geeft ff antwoordquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef Harlekien2 het volgende:
Hoe kan de booster helpen tegen de nieuwe variant terwijl de booster er al was vóór de variant?![]()
Een prelude... zo mooi
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
heywoodu
![]()
Onjuist.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
"De vaccins werken niet tegen omikron want deze variant wordt niet herkend"
...."dus neem allemaal een booster van de vaccins die deze variant niet herkent."
Groetjes JaapJust skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Een week geleden gestart met een versnelde boostercampagne. Er is een wachtrij van een weekGo hard or go home![]()
Honda?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat staat die Van Dissel daar als een droplul. Wat een matig discours. Je spreekt het land toe, zorg dan ook voor iemand die dat kan.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
heywoodu
![]()
Dit is een man wiens niveau aan vocabulaire te hoog ligt voor de meeste mensenquote:
@Lenny_Leonard glijdt wel van zijn stoelquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:11 schreef Guanabana het volgende:
Dit bereikt echt helemaal niemand.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Klootzakken!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Veel te laaaaangquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:11 schreef Guanabana het volgende:
Dit bereikt echt helemaal niemand.![]()
Daar kan ik me in dit geval bij aansluiten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:
Zolang Feyenoord morgen maar wint.Un dann rettet kein Kavallerie,
Kassa moest hiervoor wijken, anders zaten we nu naar een gezellige kaasfondue test te kijken
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Alsof die duidelijker praatquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Gaan de hoge scholen enz nu ook weer dicht? Hebben ze (nog) niks over genoemd.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Tweede helft januari moet iedereen geboosterd zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef Johannes788 het volgende:
Tijd om iedereen te boosteren hebben we nodig.
Dus dit duurt tot maart.
Confirmed duszie email 27 oktober![]()
Verwacht je anders dan? Hier zitten we tot april aan vast. Misschien wel mei.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef Johannes788 het volgende:
Dus dit duurt tot maart.
Confirmed dus'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef Johannes788 het volgende:
Dus dit duurt tot maart.
Confirmed dus![]()
![]()
Kaasfondue test is interessanter dan ditquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef monkyyy het volgende:
Kassa moest hiervoor wijken, anders zaten we nu naar een gezellige kaasfondue test te kijkenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Het is maar een getal op de kalender.quote:Ontvang thuis niet meer dan 2 personen vanaf 13 jaar per dag. Met uitzondering van Kerstavond, Eerste en Tweede Kerstdag en tijdens de jaarwisseling. Dan geldt maximaal 4 personen vanaf 13 jaar per dag.![]()
Jaap: (ongeveer: "We willen voor de modellering dingen zeker weken en als we nu de modellering invult en dele aanneemt dat die Omicron variant net als Delta ziek kan maken zien we gewoon dat een aantal de ziekte zal krijgen zodat het de eerst egolf zal overstijgen.
Ik snap je Jaap. Zoals ik mij dat in deze onzekerheden kan voorstellen dat dit de reden is als prelude het Kabinet ging adviseren op aanvullende maatregelen te nemen zoals een intensivering van maatregelen als genomen voor Alpha variant van de toen circulerende variant ging ontstaan.
De eerste twee zinnen gingen ghoed en daarna zie de afstand van de elitaire wetenschapper ontstaan![]()
![]()
![]()
![]()
Nofi maar Jaap moet je daar niet neerzetten, mensen zijn hem in 2 sec kwijt. Beter Britt neerzetten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Moet wel stellen dat hier online veel zieke geesten rond posten die denken dat je alles kan zeggen zo lang ze zelf maar braaf alles opvolgen.
Karma komt nog wel.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Dit vind ik ook ongeloofwaardig..quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:11 schreef Raap het volgende:
Ben blij dat 2 prikken niet goed werken tegen omikron maar 3 wel
One man's trash, another man's treasure.![]()
Lekker boosteren terwijl dat al gezegd werd vóór deze variant. Nu werkt het ineens goed tegen de variant. Geloven jullie het allemaal nog?![]()
![]()
Bron?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tweede helft januari moet iedereen geboosterd zijn.
60+ers mensjes zijn pas allemaal over paar weken afgerond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: