McClaren zal een titelstrijd hebben met Alpine dit jaar en verder heeft iedereen het verkeerd met de auto.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb al geruchten gehoord dat de nieuwe Mercedes waar Ham in gaat rijden 3 raket motoren onder de motor kap heeft. Dit wordt lachen dit eizoen.
Je hebt niet goed geluisterd. Mercedes rijdt dit seizoen met een drie cilinder. Cilinders in plaats van raketten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik suggereer niets
Ik heb al geruchten gehoord dat de nieuwe Mercedes waar Ham in gaat rijden 3 raket motoren onder de motor kap heeft. Dit wordt lachen dit eizoen.
4e achter max Perez en Russelquote:Op maandag 14 februari 2022 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Gaat die weer voor de 2e plaats?
.quote:Wedstrijdleider Masi moet vertrekken na omstreden beslissingen tijdens kampioensrace Max Verstappen
Michael Masi keert niet terug als wedstrijdleider in de Formule 1. Autosportfederatie FIA heeft daartoe besloten, na grondig onderzoek te hebben gedaan naar de controversile seizoensontknoping in Abu Dhabi.
Sportredactie 17 feb. 2022 Laatste update: 16:11
FIA president Mohemmed Ben Sulayem maakte in een videoboodschap bekend dat er een nieuwe weg was ingeslagen op het gebied van de wedstrijdleiding. Masi krijgt ‘een andere rol’ binnen de FIA. Niels Wittich en Eduardo Freitas zullen de 44-jarige Australir vervangen als wedstrijdleiders, en worden daarbij geassisteerd en geadviseerd door Herbie Blash.
Daarnaast kondigde Sulayem aan dat radiocommunicatie tussen de wedstrijdleiding en teams niet meer meteen live op tv wordt uitgezonden, zodat de wedstrijdleider in alle rust een beslissing kan maken en minder druk voelt. Ook zal de FIA de regels rondom het inhalen achter de safety car opnieuw bekijken
Geen idee, elke keer was er 1 te veelquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
.
HOEVEEL KEER HEB IK GEROEPEN DAT MASSI DEBIELE BESLISSINGEN HEEFT GENOMEN?
hoe vaak![]()
hoe vaak![]()
hoe vaak dan???????![]()
titel moet terug gedraaid worden
Hoho, hij wordt gepromoveerd, omdat hij het zo goed heeft gedaan, toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
.
hoe vaak![]()
hoe vaak![]()
hoe vaak dan???????![]()
OWS / You don't win silver. You lose gold.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Gaat die weer voor de 2e plaats?
Huilen in engeland.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
4e achter max Perez en Russel
2 Britten in de top hoor!quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
.
hoe vaak![]()
hoe vaak![]()
hoe vaak dan???????![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
OWS / You don't win silver. You lose gold.
Lewis Hamilton: first of the losers
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:38 schreef Duiveltja het volgende:
Masi zal wel vervangen worden door een homoseksuele transgender die zich identificeert als frikandel.
#woke
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:54 schreef HeatWave het volgende:
Eigen marshalls first!
Hamilton second.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Je kan het vaker roepen maar dat verandert de eindstand niet..
Hoop niet voor jou dat het bij Hamilton nu vol schiet en hij zijn emoties niet meer de baas is, zoals jij nu en dat hij de stekker er uit trekt.
Ik zie massi als een scheidsrechter en vind ook dat een beslissing in de wedstrijd zelf gemaakt moet worden zoals dit bij voetbal gebeurt.
En niet dagen weken of maanden later, ja misschien krijg je dan dit soort situaties maar dat komt omdat er zoveel regeltjes zijn dat de een in tegen strijd is met een ander zo ook deze situatie..
Maar wat gebeurt gebeurt..
Max was over het seizoen gewoon de betere en merc heeft tyfus veel mazzel gehad dat ze 2x hem van de baan hebben geramd en er met zeer lichte straf vanaf kwamen maar ook dat zijn regels..
Nu is klaar op naar nieuwe seizoen!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:41 schreef tripel7 het volgende:
Alles word aangepakt om te zorgen dat die jankende drammert volgend jaar geen stro breed in de weg gelrgd word, hij mag meer reprimandes pakken, iemand die 1x niet in zijn voordeel beslist moet meteen oprotten waarbij ook meteen de boodschap naat zijn opvolgers duidelijk is: beslis altijd in het voordeel van HAM of je staat op straat, het is duidelijk dat Hamilton de grootste neppert ooit is, een king idd, the king of clowns.
Leuk man...quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal hij nodig hebben om te kunnen winnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb al geruchten gehoord dat de nieuwe Mercedes waar Ham in gaat rijden 3 raket motoren onder de motor kap heeft.
NOOIT...quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
.
hoe vaak![]()
hoe vaak![]()
hoe vaak dan???????![]()
https://nos.nl/l/2417957quote:Hamilton is terug: 'Wat ik heb meegemaakt, mag nooit meer gebeuren'
de grootste jankerd ja.......zoveel keer de FIA mee gehad + regels veranderd in zijn voordeel dat vergeet meneer BLMington even.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:36 schreef BroesWillems het volgende:
De grootste ooit:
[..]
https://nos.nl/l/2417957
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |