abonnement Unibet Coolblue
pi_203302856
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:

[..]
Ok, let HEEL goed op, misschien snap je het dan.
[..]
[..]
Regel 48.12 geeft aan dat er aan bepaalde eisen moet worden voldaan voor de regel geldt dat alle auto's op een ronde of meer achterstand de safetycar voorbij moeten. Aan die eis is niet voldaan, want je zegt zelf al dat het bericht van het tweede deel van de regel is verstuurd.

Masi heeft de bevoegdheid om de startposities van auto's aan te passen, want dat deed hij in SA ook door Max 2 plekken naar achteren te zetten. Als hij die bevoegdheid niet had gehad, dan was SA net zo incorrect als AD.

Dus... Masi is bevoegd om aangewezen auto's op een andere plek te laten herstarten. De safetycar mag aangeven dat een coureur mag passeren met een groen licht (zie 48.8). Die 2 gecombineerd met de tekst van 48.12 en de berichten die verstuurd zijn naar de teams maakt wat Masi deed legaal.

Is het wenselijk om het zo te doen? Nee, waarschijnlijk niet. Maar, net als DAS in 2020, er staat niet in de regels dat het verboden is, en dus mag het. Als je wil dat het verboden wordt, dan moet je dat expliciet in de regels zetten, zoals met DAS.
cOMPLETE onzin.

Jij kent de regels niet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203303189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
cOMPLETE onzin.

Jij kent de regels niet
Zegt hij, terwijl de regels door mij gequote zijn zoals ze in de boeken staan.

Het was gezellig, maar ik ga weer met de grote mensen praten.
pi_203303311
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:21 schreef TagForce het volgende:

[..]
Zegt hij, terwijl de regels door mij gequote zijn zoals ze in de boeken staan.

Het was gezellig, maar ik ga weer met de grote mensen praten.
Het probleem is dat jij die boeken serieus neemt

want die boeken kunnen op allerlei boeken geinterpreteerd worden

terwijl een boek wat de regels verkondigt maar 1 manier geinterpreteerd dient te worden

ik hoop dat je het snapt vriend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 21 januari 2022 @ 18:17:59 #204
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203303833
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
MAx was inderdaad in de statistieken beter. Statistieken liegen nooit

De statistieken geven aan dat Ham in de laaste race ging winnen

Maar ja tegen corruptie van de maFIA kan je niet winnen
Nee, je zei dat Masi altijd gelijk had, in dit geval dus ook.
De statistieken zeiden dat Hamilton zou winnen, de wedkantoren ook, zeker vlak voor de laatste ronden.
Maar statistieken zijn gemiddelden dus niet persé een positieve of negatieve uitslag.

Dus ja, Hamilton zou winnen maar door een crash van Latifi kwam daar verandering in en dan veranderen statistieken ook.
Hamilton had oude banden, Max had verse banden en op dat moment zeggen de statistieken opeens: Max gaat winnen.
Verder is alles volgens de regels gegaan dus Max heeft Hamilton eerlijk ingehaald en heeft gewonnen.
pi_203306309
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het probleem is dat jij die boeken serieus neemt

want die boeken kunnen op allerlei boeken geinterpreteerd worden

terwijl een boek wat de regels verkondigt maar 1 manier geinterpreteerd dient te worden

ik hoop dat je het snapt vriend
_O-

Stop alsjeblieft, het doet pijn al dat lachen.
Dus jij, de man die blijft roepen dat Masi aan alle kanten regels overtreden heeft, roept nu dat de regelboeken niet serieus genomen moeten worden?

Raap.
Me.
Op.

_O- _O- _O-

De enige die niet serieus genomen kàn worden ben jij.

_O- _O- _O- _O-

(Oh, en kijk bijvoorbeeld even naar de auteurswet 1912 of regels interpreteerbaar kunnen zijn. Jarenlang was downloaden uit illegale bron legaal door een interpretatie die aangepast werd)
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:10:38 #206
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203316634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:25 schreef TagForce het volgende:

Er is geen verschil tussen Max vragen 2 plekken op te geven, en vervolgens Ocon en Lewis vragen Max voorbij te gaan. Of hadden Ocon en Hamilton kunnen weigeren om Max een penalty aan te naaien?

Wat jij blijkbaar niet snapt is dat hij op dat moment alleen maar de communicatie doet. Het zijn de stewards die de beslissing nemen. Hij heeft niet de 'macht' om de volgorde van de auto's te veranderen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 22 januari 2022 @ 16:15:56 #207
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203316724
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:

Waarom denkt iedereen dat het voor HAm moeilijker gaat worden?

Tsja, 6 van zijn titels zijn gewonnen met de meest dominante auto. Het is maar de vraag hoe goed hij nog is, als hij niet meer de beste auto heeft. Van Max weten we in ieder geval dat hij ook kan winnen als hij niet in de beste auto rijdt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:44:13 #208
545 dop
:copyright: dop
pi_203318642
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wat jij blijkbaar niet snapt is dat hij op dat moment alleen maar de communicatie doet. Het zijn de stewards die de beslissing nemen. Hij heeft niet de 'macht' om de volgorde van de auto's te veranderen.
stuarts gaan nu juist niet over de saftiecar procedure, dat deel is aan de race director
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:20:37 #209
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203319295
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:44 schreef dop het volgende:

[..]
stuarts gaan nu juist niet over de saftiecar procedure, dat deel is aan de race director
Het zijn stewards. En als je het goed kijkt, dan zie je dat de woorden 'safetycar procedure' niet in mijn reactie voorkomen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:56:53 #210
545 dop
:copyright: dop
pi_203320053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het zijn stewards. En als je het goed kijkt, dan zie je dat de woorden 'safetycar procedure' niet in mijn reactie voorkomen.
My bad, dat deel heeft hij dus wel dat recht, maar zat niet op te letten, jullie hadden het over begin van de race.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:59:34 #211
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203320094
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:56 schreef dop het volgende:

[..]
My bad, dat deel heeft hij dus wel dat recht, maar zat niet op te letten, jullie hadden het over begin van de race.
Nee, we hadden wel over het einde, maar uiteindelijk kwamen we terecht in de discussie of de Race Director (Masi) de volgorde van de auto's mag aanpassen (uitgezonderd achterblijvers). En dat mag hij niet. Alleen de Stewards of the Race mogen dat (dmv straffen).
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203322389
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:46 schreef TagForce het volgende:

[..]
_O-

Stop alsjeblieft, het doet pijn al dat lachen.
Dus jij, de man die blijft roepen dat Masi aan alle kanten regels overtreden heeft, roept nu dat de regelboeken niet serieus genomen moeten worden?

Raap.
Me.
Op.

_O- _O- _O-

De enige die niet serieus genomen kàn worden ben jij.

_O- _O- _O- _O-

(Oh, en kijk bijvoorbeeld even naar de auteurswet 1912 of regels interpreteerbaar kunnen zijn. Jarenlang was downloaden uit illegale bron legaal door een interpretatie die aangepast werd)
mijn hemel deze gek komt verhaaltjes uit 1912 aan mijn neus hangen

ik heb helemaal niets met de auteurswet van de vorige eeuw te maken

In principe geef jij mij gelijk met heel je verhaal want de maFIA doet hetzelfde ...ze interpreteren alle regels zoals ze het zelf uitkomt

En daarom heeft max de titel gewonnen en niet HAM.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203322428
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Tsja, 6 van zijn titels zijn gewonnen met de meest dominante auto. Het is maar de vraag hoe goed hij nog is, als hij niet meer de beste auto heeft. Van Max weten we in ieder geval dat hij ook kan winnen als hij niet in de beste auto rijdt.
elk kampioenschap wordt beslist met de meest dominante auto...

alleen je moet wel een coureur hebben die deze auto onder controle kan houden en het maximale eruit kan halen

dat is voor de meeste niet mogelijk

Het is 90 procent in de bovenkamer en 10 procent fysiek
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 22 januari 2022 @ 21:50:49 #214
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203322630
Was jij maar 90% in de bovenkamer
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 23 januari 2022 @ 00:18:42 #215
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203326442
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
elk kampioenschap wordt beslist met de meest dominante auto...

alleen je moet wel een coureur hebben die deze auto onder controle kan houden en het maximale eruit kan halen

dat is voor de meeste niet mogelijk

Het is 90 procent in de bovenkamer en 10 procent fysiek
Daarom won Max ook, die was geestelijk sterker, kon beter met verlies om gaan.
Had alleen niet de dominante auto, had een gelijkwaardige auto.
pi_203328248
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wat jij blijkbaar niet snapt is dat hij op dat moment alleen maar de communicatie doet. Het zijn de stewards die de beslissing nemen. Hij heeft niet de 'macht' om de volgorde van de auto's te veranderen.
Nee, dat is waar je de fout in gaat. De 'geef de positie terug' komt vanuit Masi. De Stewards kijken alleen naar straffen. Die positie terug geven is geen straf, die is om geen straf te krijgen. Masi zei ook in SA 'je kan 2 plekken naar achter, en anders geef ik die actie over aan de stewards'.

Dus nee.
  zondag 23 januari 2022 @ 15:03:33 #217
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203332353
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:05 schreef TagForce het volgende:

Nee, dat is waar je de fout in gaat. De 'geef de positie terug' komt vanuit Masi.
Dat heeft Masi nooit gezegd. Hij heeft gezegd, Als jullie de plek niet teruggeven, gaan de stewards kijken naar 'leaving the track and gaining a lasting advantage'. Maar ik begrijp dat het allemaal iets te moeilijk voor je is, dus ik laat het hierbij. Masi heeft niet de 'macht' om de volgorde van de auto's te veranderen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 23 januari 2022 @ 15:04:56 #218
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203332392
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:

elk kampioenschap wordt beslist met de meest dominante auto...
Nee, hoor. Schumacher heeft 5 van zijn 7 titels gehaald, terwijl zijn auto niet de beste was.

Daarom is hij wel GOAT en Hamilton niet (en zelfs Toto Wolff zegt dat).
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203333727
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dat heeft Masi nooit gezegd. Hij heeft gezegd, Als jullie de plek niet teruggeven, gaan de stewards kijken naar 'leaving the track and gaining a lasting advantage'. Maar ik begrijp dat het allemaal iets te moeilijk voor je is, dus ik laat het hierbij. Masi heeft niet de 'macht' om de volgorde van de auto's te veranderen.
Wat hij zei was "als jullie dit niet accepteren stuur ik het door naar de stewards"... Dus die plekken opgeven was een optie van Masi om dat lasting advantage op te geven en geen straf van de stewards die helemaal nog niet gekeken hadden. Daarmee geeft hij de opdracht aan Ocon en Hamilton om, zonder daarvoor een regel te hebben, Max voorbij te gaan naar de herstart toe. En daarmee schept hij een precedent dat hij de macht heeft om posities voor een herstart aan te passen.

Tot er staat 'under investigation' hebben de stewards er niks mee gedaan. Dus enig bericht waarin gesteld wordt een positie terug te geven komt van Masi, en niet de stewards.
  zondag 23 januari 2022 @ 16:45:21 #220
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203334422
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:12 schreef TagForce het volgende:

blahblahyaddayadda

I stopped reading...
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203334859
:')
  zondag 23 januari 2022 @ 20:24:16 #222
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_203337530
Grootste jankbal allertijden :r

Meneer verliest een keertje, en kan daar absoluut niet tegen. Wat ben je dan triest en zielig. Maar goed, ik heb ook al ruim 10 jaar een grafhekel aan die gast

[ Bericht 8% gewijzigd door Lucifer_Doosje op 23-01-2022 20:30:08 ]
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 24 januari 2022 @ 08:11:22 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203341091
quote:
13s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Grootste jankbal allertijden :r

Meneer verliest een keertje, en kan daar absoluut niet tegen. Wat ben je dan triest en zielig. Maar goed, ik heb ook al ruim 10 jaar een grafhekel aan die gast
Dit.

En word met jaar erger, precies tegenovergestelde van Vettel, waarbij men steeds meer sympathie voor vind.

Maar goed, de beste aller tijden, qua punten .. ja dat is zeker.
Maar hij is allerminst de beste coureur, de huidige generatie heeft het best makkelijk door alle electronica en dat had men jaren terug gewoon niet.
Beste materiaal betekend niet de beste coureur..
En de laatste race, zelfde als in voetbal als een scheidsrechter in dit geval massi wat beslist en dat recht heeft ie..
Kan je janken wat je wil maar dat besluit is gewoon gemaakt..

En daarna niks meer laten horen en via de teambaas laten weten dat je er een trauma aan over hebt gehouden..

Doe even normaal man...
Alsof je de enige bent die geen kampioen werd, er zijn meerdere coureurs je bent niet de enige.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203341328
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
I stopped reading...
:')
  dinsdag 25 januari 2022 @ 23:14:45 #225
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203367269
Even off topic....over hoe Mercedes alles voor 'eerlijk' racen overheeft:

https://racingnews365.nl/(...)veranderingen-in-dtm

Twee Mercedessen van een ander team 'teamorders' geven, zodat jouw man kampioen wordt. _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:56:47 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203372175
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
elk kampioenschap wordt beslist met de meest dominante auto...

alleen je moet wel een coureur hebben die deze auto onder controle kan houden en het maximale eruit kan halen

dat is voor de meeste niet mogelijk

Het is 90 procent in de bovenkamer en 10 procent fysiek
Nee hoor komt niet vaak voor maar het is wel degelijk de coureur.
Alonso Renault, max red bull, Schumacher Benneton, Kimi MCLaren,en zo zijn er wel meer, bij de merc van de afgelopen jaren kon de coureur gewoon de cruise control aanzetten, maar op een enkele baan kon Ferrari of red bull een deuk in pakje boter meppen, of de merc zelf viel uit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203400155
Volgende week is het februari. Ik mag aannemen dat de huidige F1 coureurs zich na hun welverdiende kerstvakantie inmiddels weer gemeld hebben op de fabriek van hun team. Behalve Lewis Hamilton. Die schittert nog steeds door afwezigheid. Is het eerder voorgekomen in de F1 geschiedenis dat een coureur zo lang niets van zich laten horen?
  Moderator vrijdag 28 januari 2022 @ 11:21:44 #228
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_203400523
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:55 schreef Nia het volgende:
Volgende week is het februari. Ik mag aannemen dat de huidige F1 coureurs zich na hun welverdiende kerstvakantie inmiddels weer gemeld hebben op de fabriek van hun team. Behalve Lewis Hamilton. Die schittert nog steeds door afwezigheid. Is het eerder voorgekomen in de F1 geschiedenis dat een coureur zo lang niets van zich laten horen?
M. Schumacher
  vrijdag 28 januari 2022 @ 14:55:04 #229
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203403664
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:21 schreef Armani XL het volgende:

[..]
M. Schumacher
Die was toen al niet meer actief in de F1.
pi_203414366
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:55 schreef Nia het volgende:
Volgende week is het februari. Ik mag aannemen dat de huidige F1 coureurs zich na hun welverdiende kerstvakantie inmiddels weer gemeld hebben op de fabriek van hun team. Behalve Lewis Hamilton. Die schittert nog steeds door afwezigheid. Is het eerder voorgekomen in de F1 geschiedenis dat een coureur zo lang niets van zich laten horen?
Je zou zeggen dat iedereen hier blij zou zijn als Lewis stil zou zijn op de socials omdat men zich juist aan het gebruik daarvan ergerde.

Blijkt niets minder waar.
pi_203414562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:55 schreef Nia het volgende:
Volgende week is het februari. Ik mag aannemen dat de huidige F1 coureurs zich na hun welverdiende kerstvakantie inmiddels weer gemeld hebben op de fabriek van hun team. Behalve Lewis Hamilton. Die schittert nog steeds door afwezigheid. Is het eerder voorgekomen in de F1 geschiedenis dat een coureur zo lang niets van zich laten horen?
Het is Sir Lewis Hamilton

Ik heb wat contact met hem gehad. Het ging goed met hem. Hij is super gemotiveerd om dit jaar te gaan vlammen. Hij gaat iedereen kapot maken het komend seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 29 januari 2022 @ 14:57:51 #232
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203417703
Klaasheeftwaanideeen _O-
pi_203427347
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 10:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het is Sir Lewis Hamilton

Ik heb wat contact met hem gehad. Het ging goed met hem. Hij is super gemotiveerd om dit jaar te gaan vlammen. Hij gaat iedereen kapot maken het komend seizoen.
Vertel jouw Sir Lewis Hamilton tijdens jullie telepathische gesprekken maar dat hij vooral flink aan zijn conditie moet werken om straks niet weer als een hijgend paard verslag te doen van zijn heldenrace. :')
  zondag 30 januari 2022 @ 03:38:31 #234
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_203428139
Als Lewis een klap heeft gekregen van de Covid neem ik hem niets kwalijk. Ik snap de strategische mediastille ook prima. Klaas kan ik echter niet serieus nemen.
Schapen zijn relax.
  zondag 30 januari 2022 @ 13:16:34 #235
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203432136
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 03:38 schreef DumpTruck het volgende:
Als Lewis een klap heeft gekregen van de Covid neem ik hem niets kwalijk. Ik snap de strategische mediastille ook prima. Klaas kan ik echter niet serieus nemen.
Het lijkt er tot nu toe op dat Hamilton wacht op de uitspraak van de sportraad en of Masi weg moet of niet.
Probeert op deze manier druk uit te oeffenen en Mercedes kan nu ook zeggen dat ze bang zijn dat hun beste rijder, "de beste allertijden" zal stoppen doordat regels niet duidelijk zijn en moeten veranderen.

Soort chantage dus.
Uiteindelijk zal Hamilton niet stoppen.. Russische tactiek.
Eerst dreigen, dan kijken wat de anderen doen en vervolgens niks doen en zeggen dat de anderen zich aanstellen en paniekerig doen.
pi_203432972
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 13:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Het lijkt er tot nu toe op dat Hamilton wacht op de uitspraak van de sportraad en of Masi weg moet of niet.
Probeert op deze manier druk uit te oeffenen en Mercedes kan nu ook zeggen dat ze bang zijn dat hun beste rijder, "de beste allertijden" zal stoppen doordat regels niet duidelijk zijn en moeten veranderen.

Soort chantage dus.
Uiteindelijk zal Hamilton niet stoppen.. Russische tactiek.
Eerst dreigen, dan kijken wat de anderen doen en vervolgens niks doen en zeggen dat de anderen zich aanstellen en paniekerig doen.
Waarom moet HAM naar buiten treden. Het seizoen is nog niet begonnen.

Geeft max dan zoveel interviews behalve een hele show opvoeren over zijn stomme helm die nu wat goud bevat en nummer 1 op staat. Lekker interresant.

Ham is verbaal ook 1 van de beste allertijden in de formule 1.

Hij heeft altijd een goed verhaal na de wedstrijd

Max loop[t altijd alleen maar te huilen na de wedstrijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 januari 2022 @ 14:17:42 #237
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203433113
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Waarom moet HAM naar buiten treden. Het seizoen is nog niet begonnen.

Geeft max dan zoveel interviews behalve een hele show opvoeren over zijn stomme helm die nu wat goud bevat en nummer 1 op staat. Lekker interresant.

Ham is verbaal ook 1 van de beste allertijden in de formule 1.

Hij heeft altijd een goed verhaal na de wedstrijd

Max loop[t altijd alleen maar te huilen na de wedstrijd
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Waarom moet HAM naar buiten treden. Het seizoen is nog niet begonnen.

Geeft max dan zoveel interviews behalve een hele show opvoeren over zijn stomme helm die nu wat goud bevat en nummer 1 op staat. Lekker interresant.

Ham is verbaal ook 1 van de beste allertijden in de formule 1.

Hij heeft altijd een goed verhaal na de wedstrijd

Max loop[t altijd alleen maar te huilen na de wedstrijd
Je weet echt niks he?
Hamilton zat dit jaar vaker te janken dan Max en elke rijder laat met trots z'n nieuwe helm zien, die van Hamilton heeft er zelfs 7 sterretjes op staan en die paarse hem van 'm was een BLM statement.

Hamilton heeft ondertussen al meerdere interviews gegeven ook, doet ook mee aan simracing wedstrijden, geniet van z'n vakantie.

En Hamilton heeft nooit een goed verhaal na de race, het is of klagen of "great fans"
pi_203433312
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:17 schreef SiGNe het volgende:

[..]
[..]
Je weet echt niks he?
Hamilton zat dit jaar vaker te janken dan Max
Hartverwarmende beelden❤️
Volgens mij werd hij daar ook de eerste f1 rijder ooit die achter mazepin over de finish kwam.

[ Bericht 3% gewijzigd door tripel7 op 30-01-2022 14:34:13 (Toevoeging ) ]
pi_203460983
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203466854
Waarom post je dan een video van de joker?
  woensdag 2 februari 2022 @ 13:26:11 #241
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203472050
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 2 februari 2022 @ 13:30:12 #242
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203472100
Werkverplichting.. Lewis heeft z'n kloffie aan immers.
pi_203486828
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:17 schreef SiGNe het volgende:

[..]
[..]
die van Hamilton heeft er zelfs 7 sterretjes op staan en die paarse hem van 'm was een BLM statement.

Hij steunt toch juist de politie op zijn helm :?
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:22:26 #244
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203486901
Wat een ontzettend vervelende act. Dat obligate correct doen, ff snel de chinezen gelukkig nieuwjaar wensen, hou toch op :')
pi_203488818
ik vermoed dat die video vorig jaar april tijdens de GP van China opgenomen is. Of op een andere moment tijdens het seizoen.

Valt wel te checken met zij haar lijkt me

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2022 15:31:09 ]
pi_203489808
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef OnwetendeNerd het volgende:
ik vermoed dat die video vorig jaar april tijdens de GP van China opgenomen is. Of op een andere moment tijdens het seizoen.

Valt wel te checken met zij haar lijkt me
keihard gelachen :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 3 februari 2022 @ 20:54:48 #247
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203493704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
keihard gelachen :'(
Video is 'oud'.

quote:
Het blijkt namelijk om een opgenomen video te gaan die al twee maanden eerder is gemaakt. De video was vóór de GP van Abu Dhabi opgenomen, zo heeft Mercedes bevestigd aan RacingNews365.
https://racingnews365.nl/(...)maar-schijn-bedriegt
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203493948
quote:
Dat wist ik al....klaasweetalles :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 3 februari 2022 @ 21:09:04 #249
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203494044
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:

Dat wist ik al....klaasweetalles :)
Wel een beetje vreemd dat je dan 'the king is back' er bij zet. Dat suggereert dat je dacht dat het een recente opname was.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203611598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wel een beetje vreemd dat je dan 'the king is back' er bij zet. Dat suggereert dat je dacht dat het een recente opname was.
Ik suggereer niets

Ik heb al geruchten gehoord dat de nieuwe Mercedes waar Ham in gaat rijden 3 raket motoren onder de motor kap heeft. Dit wordt lachen dit eizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')