quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Condooms garanderen niet eens dat iemand zwanger kan raken?
Nee, zulke dingen leer je als je leest.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want er zijn nog niet genoeg mensen, inderdaad.quote:
zwanger raken gebeurt inderdaad op een andere manier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In China viel het ook allemaal mee...quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef aTypisch het volgende:
Of heb jij al alarmerende data gezien over sterfte en/of ziekenhuis cijfers daar?
Het woord 'niet' ontbreekt in de zinquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zwanger raken gebeurt inderdaad op een andere manier.
Bijna vijf miljoen doden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
In China viel het ook allemaal mee...
Het lijkt erop dat het door de bank genomen milder verloopt maar als je daarentegen 10 keer zoveel besmettingen hebt en 5 keer zoveel ziekenhuisopnames...quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat is dus een beetje de vraag. Als het nu gemuteerd is naar een milde verkoudheid is er weinig aan de hand en zou zelfs een zege zijn. Maar wie durft dat risico nu te nemen?
Die filmpjes dat mensen massaal omvielen werden zo blijkt in scene gezet om het westen richting lockdowns te bewegen...quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
In China viel het ook allemaal mee...
Nou ja, dat was wat de Chinese staatsmedia ons wilde doen geloven he.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
Bijna vijf miljoen doden.
"Ja als je het op de wereldbevolking trekt valt het wel mee."
Ja volgens de modellen ja... De R0 was toch 2? Van de Delta 1? Dat is 'maar' 2x zoveel hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het door de bank genomen milder verloopt maar als je daarentegen 10 keer zoveel besmettingen hebt en 5 keer zoveel ziekenhuisopnames...
Chinese staatsmedia. Daar gaat het al fout.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja, dat was wat de Chinese staatsmedia ons wilde doen geloven he.
En omdat jij dat ook gelooft geef jij die 'iemand' gelijk. We kennen het riedeltje wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:39 schreef Tlaloc het volgende:
Heb het vermoeden dat er over een paar maanden iemand bekent dat de hele lockdown totaal geen zin had. Net als met de avondklok.
die iemand zal er zeker zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:39 schreef Tlaloc het volgende:
Heb het vermoeden dat er over een paar maanden iemand bekent dat de hele lockdown totaal geen zin had. Net als met de avondklok.
Het zou goed nieuws zijn als omikron milder is, maar er is nog helemaal niet zoveel bekend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het door de bank genomen milder verloopt maar als je daarentegen 10 keer zoveel besmettingen hebt en 5 keer zoveel ziekenhuisopnames...
en ook al is het wel zo, de wet van de grote getallen is er ook nog.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zou goed nieuws zijn als omikron milder is, maar er is nog helemaal niet zoveel bekend.
In Zuid-Afrika is de bevolking jonger, en is het nu zomer, de cijfers uit Denemarken en VK zijn helemaal niet positief.
[ twitter ]
[ twitter ]
Oh jij gelooft die smoesjes van Rutte om zijn eigen faalbeleid te verdoezelen, keep dreamingquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want handen wassen, 1,5 meter afstand houden en drukte vermijden is moeilijk?
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh jij gelooft die smoesjes van Rutte om zijn eigen faalbeleid te verdoezelen, keep dreaming
Snap je nu wat ik precies bedoel? En waarom ik zo reageer op deze quote?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
Chinese staatsmedia. Daar gaat het al fout.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef aTypisch het volgende:
Of heb jij al alarmerende data gezien over sterfte en/of ziekenhuis cijfers daar?
Dat is dus wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
en ook al is het wel zo, de wet van de grote getallen is er ook nog.
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh jij gelooft die smoesjes van Rutte om zijn eigen faalbeleid te verdoezelen, keep dreaming
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef aTypisch het volgende:
Nee, want 'China will live in prosperity'.quote:
Laat maar dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
Nee, want 'China will live in prosperity'.
Ik ga er vanuit dat de meeste dat ook wel doen maar soms heb je het zelf niet in de hand, gisteren pakte ik broodjes bij de AH en draaide ik me om en stond er iemand in pal achter me die ik aanstootte, ik werd wat pissig en hij reageerde van dat ik moest uitkijken, ik zei anderhalve meter?? hij keek me aan alsof ik van Mars kwamquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat neemt niet weg dat we zelf ook een steentje kunnen bijdragen aan de strijd tegen het virus
Dat was een citaat uit de videogame Command and Conquer: Generals, ik bevestig je wantrouwen want al die Chinese units blijven maar blaten over hoe China geweldig is als je ze aanklikt.quote:
Als ik zelf buiten ben zie ik nog genoeg verbeterpuntjes. En inderdaad, dat wat jij overkwam in de AH is ook heel herkenbaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de meeste dat ook wel doen maar soms heb je het zelf niet in de hand, gisteren pakte ik broodjes bij de AH en draaide ik me om en stond er iemand in pal achter me die ik aanstootte, ik werd wat pissig en hij reageerde van dat ik moest uitkijken, ik zei anderhalve meter?? hij keek me aan alsof ik van Mars kwam
Nee hoor, dat kun je niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat neemt niet weg dat we zelf ook een steentje kunnen bijdragen aan de strijd tegen het virus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |