Keb de cijfers letterlijk bij de hand. Dit was in 2019.quote:Op zondag 19 december 2021 14:12 schreef NightDancert het volgende:
[..]
In het jaar 1800 klopte dit aantal wel ja. Inmiddels zijn het er ietsjes meer.
ik heb al een order staanquote:Op zondag 19 december 2021 13:07 schreef einzeinz het volgende:
Als maandag de AEX flink daalt. Kun je goedkoop aandelen inkopen.
Gebaseerd op die Tweet die je eerder postte toch?quote:Op zondag 19 december 2021 14:19 schreef ludovico het volgende:
Wat jij wilt, 50% hoger is een extreem onwaarschijnlijke anomaly, denk niet dat dat uitkomsten zijn die je mag verwachten op basis van randomness.
Dat is "positief" maar je praat over 2500 cases per jaar en een tamelijk zeldzame bijwerking.quote:Op zondag 19 december 2021 14:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar geen afwijking in cijfers vergeleken met toen er nog niet gevaccineerd werd...
[ afbeelding ]
Risks of myocarditis, pericarditis, and cardiac arrhythmias associated with COVID-19 vaccination or SARS-CoV-2 infection
Die gevallen zijn er dus met of zonder vaccinatie slimpie. Dus als we nu stoppen met vaccineren zullen de cijfers exact gelijk blijven.quote:Op zondag 19 december 2021 14:28 schreef ludovico het volgende:
Dat is "positief" maar je praat over 2500 cases per jaar en een tamelijk zeldzame bijwerking.
Als de slopes steeds minder stijl worden en je pakt een average, dan is de average vergeleken met de expected slope overstated.quote:Op zondag 19 december 2021 14:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gebaseerd op die Tweet die je eerder postte toch?
[ twitter ]
Misschien moet je gewoon die Tweet ff aanklikken.quote:Op zondag 19 december 2021 14:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als de slopes steeds minder stijl worden en je pakt een average, dan is de average vergeleken met de expected slope overstated.
Dat houdt in dat het verschil groter wordt, omdat de average slope te stijl is en minder stijl zou moeten zijn.
Ik heb nergens gezegd dat er significant meer cases van myocarditus zijn n.a.v. vaccinatiecampagne. Dat betekent niet dat het een bijwerking kan zijn danwel causaal voor doden kan zorgen n.a.v. vaccinatie.quote:Op zondag 19 december 2021 14:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die gevallen zijn er dus met of zonder vaccinatie slimpie. Dus als we nu stoppen met vaccineren zullen de cijfers exact gelijk blijven.
Los van Covid ansich natuurlijk.
Dus?quote:Op zondag 19 december 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat er significant meer cases van myocarditus zijn n.a.v. vaccinatiecampagne. Dat betekent niet dat het een bijwerking kan zijn danwel causaal voor doden kan zorgen n.a.v. vaccinatie.
quote:Op zondag 19 december 2021 14:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon die Tweet ff aanklikken.
En er wordt ettelijke malen gevraagd aan die Craig waar de data vandaan komt... Maar krekels...
quote:You are overestimating the baseline slope. There is a persistent trend towards smaller slopes. The expected slope is even less than that of 2020 - I'm sure you work out by just how much.
Het is in ieder geval een zeldzame bijwerking.quote:
Hoe kom je op basis van deze cijfers tot een totaal van 375K dan?quote:Op zondag 19 december 2021 14:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb de cijfers letterlijk bij de hand. Dit was in 2019.
[ afbeelding ]
Mannen en vrouwen*
Je hebt gelijk, ik noteer een 0 te weinig. Logisch ook.... Dat 375k nogal te weinig is. Ik ga koffie halen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:48 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hoe kom je op basis van deze cijfers tot een totaal van 375K dan?
Dat maakt voor je verhaal nogal uit.quote:Op zondag 19 december 2021 14:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik noteer een 0 te weinig.
True dan gaat het naar 20% bij 1/20k.quote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat maakt voor je verhaal nogal uit.
Wat is nou de bron van deze cijfers? Want de muts die de Tweet met deze cijfers de wereld inslingerde laat ook niks van zich horen...quote:Op zondag 19 december 2021 14:52 schreef ludovico het volgende:
Non Covid deaths ging 50% omhoog bij jongens tussen 15-19, die heb ik al gepost hier.
Ik denk dat er genoeg bv pro-vaxxers zijn die ook fel tegen de lockdown zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 12:08 schreef theunderdog het volgende:
Dit topic is bewijs nummer zoveel dat de gehele discussie is gekaapt door wappies en lockdownies. Een middenweg is er niet meer.
Ik zeg niet dat ze er niet zijn. Ik heb het over de kaping van de discussie.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg bv pro-vaxxers zijn die ook fel tegen de lockdown zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |