abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:52:15 #1
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202681993

quote:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato

AMSTERDAM - Een jonge vrouw (22), die zegt vanaf haar vijftiende seksueel te zijn misbruikt door Marco Borsato, heeft maandag officieel aangifte gedaan bij de zedenpolitie in de regio Midden-Nederland.

Met de aangifte verzoekt de vrouw om strafrechtelijke vervolging voor het delict aanranding. Ze stelt in haar aangifte dat gedurende een aantal jaren sprake is geweest van het plegen van ontuchtige handelingen. Bij aanranding gaat het dan om ongewenst aanraken van geslachtsdelen, billen en borsten. De politie heeft bewijsmateriaal in beslag genomen, dat de aangifte kan ondersteunen.

Het is voor het eerst dat officieel aangifte volgt tegen Borsato, die al geruime tijd onder vuur ligt vanwege geruchten van grensoverschrijdend gedrag.

Het Openbaar Ministerie zegt in een reactie: ,,We hebben vandaag een aangifte van onzedelijke betastingen tegen hem ontvangen. Onderzoek zal moeten uitwijzen of er sprake is van bewijsbare strafbare feiten. Een verdere toelichting kunnen we op dit moment niet geven."

Het advocatenechtpaar Knoops, dat Borsato bijstaat, blijft bij een vorige week uitgegeven verklaring dat het Openbaar Ministerie om een 'onafhankelijk onderzoek' is verzocht en dat verder geen vragen worden beantwoord. Borsato zelf laat weten 'kennis te hebben genomen van het feit dat aangifte jegens mij is gedaan.'
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef Mylene het volgende:
Dochter van werkneemster zanger zegt aangerand te zijn (meisje met het dagboek). Het misbruik duurde volgens de aangeefster van 2014 tot in 2019. Hij zat volgens haar talloze malen aan borsten, billen en en gleed met zijn handen onder haar rokje om tussen benen te strelen. (Telegraaf Premium).
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Mylene het volgende:
In het premium artikel staat ook dat Borsato volgens de aangifte aanwezig was tijdens sessies met psychologen en huilend zijn verontschuldigen aanbood.
Na het overlijden vader, zou Borsato zich hebben opgeworpen als een pleegvader.
twitter

SPOILER: Artikel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Tijdlijn:

In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.

Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden

- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af

- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden

- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids

- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat

- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.

- juni 2021: Marco en Leontine weer samen

- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten

- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"

-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht

- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."

- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"

- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.

- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.

Tijdlijn van alle affaires en beschuldigingen rondom Marco Borsato
quote:
OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'

16-12-2021 13:14

OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'
Marco Borsato

De aangifte tegen Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken, waardoor die langer moeten wachten voor ze behandeld worden. Dat zegt het OM Midden-Nederland.

Onlangs meldden we nog dat ruim 800 zedenzaken door een gebrek aan personeel nog altijd op de plank liggen, sommigen zelfs jarenlang. Toch gaat de aangifte tegen Marco Borsato van 'onzedelijke betastingen' die maandag werd ingediend dus voor.

Voorpaginanieuws

"Het is altijd een dilemma welke zaken voorrang krijgen en bij zedenzaken is dat nog lastiger", zegt persvoorlichter Ties Kortmann. Hij vertelt dat bij de afweging gekeken wordt naar de ernst van de feiten en hoe lang geleden ze zijn gepleegd. "Omdat deze feiten niet recent zouden zijn gepleegd zou dat reden kunnen zijn om de zaak geen voorrang te geven."

Dat de aangifte tegen Borsato nu toch snel wordt opgepakt komt volgens de persvoorlichter door de 'geschokte rechtsorde'. Hij doelt daarmee op de 'enorme maatschappelijke impact' en het feit dat de aangifte voorpaginanieuws was. "Het weegt ook mee dat de identiteit van de betrokkenen in ieder geval deels op straat ligt", zegt de persvoorlichter.

Vertraging voor anderen

"Elke dag dat het langer onduidelijk blijft, neemt de schade toe voor zowel de aangeefster als degene tegen wie aangifte is gedaan. Daarom is de afweging zeer bewust gemaakt om voorrang te geven aan de zaak", vertelt Kortmann.

Dat is volgens hem geen standaardprocedure, maar wordt per zaak bekeken. Dat de aangifte tegen Borsato nu voorrang heeft gekregen, heeft wel gevolgen voor andere zaken. "Als je bepaalde zaken voorrang geeft, dan weet je dat anderen weer wat langer moeten blijven zitten."

'Heel erg om te horen'

Advocate Nelleke Stolk die veel zedenzaken behandelt, reageert geschokt: "Ik vind het heel erg om te horen. Het stuit me echt tegen de borst, want nu blijven andere zaken nog langer liggen."

"En de slachtoffers die nu zitten te wachten, voelen zich hierdoor niet serieus genomen. Ik vind het schandalig."

Eva wacht al 1,5 jaar

Eva Peters deed anderhalf jaar geleden aangifte van een ernstig zedendelict, maar de verdachte in haar zaak is nog steeds niet verhoord. Ze benadrukt nog eens dat er meer dan 800 soortgelijke zedenzaken op de plank liggen: "Al die zaken hebben evenveel recht op een snel onderzoek. Ik voel mij echt een tweederangsburger."

Het stoort haar enorm dat het Openbaar Ministerie in de zaak Borsato zegt meteen in actie te komen: "Ik heb respect voor de vrouw die de aangifte heeft aangedurfd, want ik weet als geen ander dat dat niet zomaar een gesprekje is. Maar nu lijkt het erop dat het OM snel handelt bij zedenzaken en dat is een schijnvertoning. De werkelijkheid is dat er honderden zaken op de plank liggen."

https://eenvandaag.avrotr(...)schappelijke-impact/
SPOILER: vorige OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Marco Borsato doet aangifte wegens smaad en laster tegen de vrouw die hem aanklaagt

Marco Borsato heeft de vrouw aangeklaagd die hem eerder deze week aanklaagde wegens seksueel overschrijdend gedrag. Borsato deed aangifte voor het doen van een valse aangifte, smaad, laster en het doen van een lasterlijke aanklacht.

Hij klaagt ook de moeder van de vrouw aan, wegens uitlokking en medeplichtigheid.
Dat bevestigen de advocaten van Borsato en het Openbaar Ministerie aan RTL Nieuws.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:53:15 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202682008
Wat een ellende Marco allemaal niet kan veroorzaken ;(

[ Bericht 49% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 13:58:21 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202682033
Wat is het probleem? Hij heeft haar toch niet bezwangerd?
pi_202682035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dus eerst laat je een onderzoek instellen. Maar als dan het slachtoffer aangifte gaat doen , ga je zelf ook aangifte doen.
Ik krijg een gevoel dat MB in de slachtoffer rol. De omgekeerde wereld.
*vermeend slachtoffer

Je kan niet zomaar aangifte doen, je moet eerst de bron achterhalen van de geruchten, daarvoor was die onderzoek. Toen het vermeend slachtoffer aangifte deed, maakte ze zichzelf daarmee bekend als de bron, waarna Marco aangifte kon doen tegen haar.
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:56:23 #5
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682036
Best heftig hoe emotioneel sommige mensen hier beginnen te worden over deze hele Marco kwestie. Afstand nemen is soms geen slecht idee. Just saying.
pi_202682049
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat is het probleem? Hij heeft haar toch niet bezwangerd?
8)7 8)7
Twinning = boring
pi_202682080
Bij deze het wat hier achter zou zitten volgens insiders.
Ik noem geen namen en houd het netjes.

De actie zou gericht zijn tegen Leontien Borsato.
De moeder van de jonge aanklaagster was jarenlang fan en fanclub medewerkster. Na de zelfmoord van haar man kroop Marco af en toe in de vaderrol door op belangrijke events van het geestelijk beperkte kind aanwezig te zijn, zoals haar diploma uitreiking, voor haar verjaardag iets moois te brengen etc.
Hij kende dit kind al vanaf haar geboorte, zo lang was haar moeder al fan en zou altijd gevoelens van verliefdheid hebben gekoesterd.

Tevens werd gemeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had, stadions vol vrouwen die hem wilden, en hoe dergelijke omstandigheden voor een man onwerkelijk zijn.

In 2019 eiste Leontien dat Marco meer van zijn aandacht zou richten op haar en zijn gezin, waarbij de fanclub leden het 'door haar toedoen' moesten ontgelden en ook betreffende vrouw haar functie verloor. ("opzegde") en Marco niet langer af en toe langskwam, sterker nog ze zagen hem sindsdien nooit meer.

De vrouw, en volgens de bron nog enkele jarenlange fanclubleden die zich altijd hadden ingezet voor de club, zoals een plakboek (wat dat ook moge zijn) reageerden ontstemd.
De vrouw hielp samen met een ander lid van de fanclub het verhaal de wereld in dat Marco met een van de fanclubleden tussen de koeien in de wei zou liggen af en toe, en zocht contact met Evert Santegoed en claimde misbruik van haar geestelijk beperkte dochter.
Santegoed vond het een ongeloofwaardig verhaal, maar wilde wel een artikel maken indien de vrouw bewijs zou leveren, maar dat was er niet, dus hield het op voor hem en de anderen bij wie ze aanklopte.
De vrouw zocht vervolgens contact met roddel kanalen als Yvonne Coldewijer, hetgeen uiteindelijk via John vd H. leidde tot de huidige situatie.

Ik vind het een plausibel verhaal, bv gezien het vermeende misbruik stopte na het beëindigen van de job van de moeder ("nooit meer gezien"), en Marco uiteraard niet de functie van de moeder van zijn prooi gaat beëindigen om daarmee zijn eigen ruiten in te gooien. Plus heeft Marco een rijke keuze uit gewillige mooie vrouwen, en geen nood om zich aan een verstandelijk beperkt kind te vergrijpen.

Ookal heb ik niets met zijn muziek, vind ik hem niet aantrekkelijk, en zal hij net als half Hilversum zijn vreemdgegaan, ik geloof niet dat hij zich ooit vergrepen heeft aan een zwakbegaafd kind.
Tevens hoef je dit niet via roddelkanalen uit te spelen wanneer volgens eigen zeggen "slachtoffer en dader" samen in therapie gingen en er 2 onafhankelijke getuigen waren in de vorm van psychologen bij de zgnde hysterische bekentenis. Een verklaring van hen met jouw goedkeuring, meer is niet nodig voor een veroordeling. En bij Story heb je dan niets te zoeken.

De manier waarop, en de gretigheid waarmee mensen dit wensen te geloven is bij het enge af.
Er wordt constant gerept over "het slachtoffer, en elke kritische vraag wordt afgedaan als "blaming the victim" of "waar rook is is vuur".

Niemand is meer voor rede vatbaar, zodra iemand misbruik claimt is deze person in 1 klap heilig verklaard. Uiteraard mag er nooit een situatie komen waar echte slachtoffers zich geremd voelen hun verhaal te doen en hulp te zoeken.

Maar evenmin moeten echte slachtoffers, straks afgeserveerd worden als fantasten of bv rancuneuze vrouwen die om wat voor reden dan ook iemand aan de schandpaal willen nagelen en naar believen kapot kunnen maken.

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers (hetgeen dus ook de vals beschuldigde mannen kunnen zijn), en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Ik heb alle vertrouwen in het onderzoek vwb deze kwestie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 18-12-2021 14:25:05 ]
pi_202682088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:56 schreef Eenheid het volgende:

[..]
*vermeend slachtoffer

Je kan niet zomaar aangifte doen, je moet eerst de bron achterhalen van de geruchten, daarvoor was die onderzoek. Toen het vermeend slachtoffer aangifte deed, maakte ze zichzelf daarmee bekend als de bron, waarna Marco aangifte kon doen tegen haar.
Dat snap ik dus nog steeds niet helemaal. Ik kende de geruchten ook al een tijdje en die waren al dusdanig specifiek dat het meisje in kwestie makkelijker te achterhalen was. Dus voor Marco dan toch helemaal?
pi_202682141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Za het volgende:

De moeder van de jonge aanklaagster was jarenlang fan en fanclub medewerkster. Na de zelfmoord van haar man kroop Marco af en toe in de vaderrol door op belangrijke events van het geestelijk beperkte kind aanwezig te zijn, zoals haar diploma uitreiking, voor haar verjaardag iets moois te brengen etc.
Hij kende dit kind al vanaf haar geboorte, zo lang was haar moeder al fan en zou altijd gevoelens van verliefdheid hebben gekoesterd.

Tevens werd gemeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had, stadions vol vrouwen die hem wilden, en hoe dergelijke omstandigheden voor een man onwerkelijk zijn.

In 2019 eiste Leontien dat Marco meer van zijn aandacht zou richten op haar en zijn gezin, waarbij de fanclub leden het 'door haar toedoen' moesten ontgelden en ook betreffende vrouw haar functie verloor. ("opzegde") en Marco niet langer af en toe langskwam, sterker nog ze zagen hem sindsdien nooit meer.

De vrouw, en volgens de bron nog enkele jarenlange fanclubleden die zich altijd hadden ingezet voor de club, zoals een plakboek (wat dat ook moge zijn) reageerden ontstemd.
De vrouw hielp samen met een ander lid van de fanclub het verhaal de wereld in dat Marco met een van de fanclubleden tussen de koeien in de wei zou liggen af en toe, en zocht contact met Evert Santegoed en claimde misbruik van haar geestelijk beperkte dochter.
Santegoed vond het een ongeloofwaardig verhaal, maar wilde wel een artikel maken indien de vrouw bewijs zou leveren, maar dat was er niet, dus hield het op voor hem en de anderen bij wie ze aanklopte.
De vrouw zocht vervolgens contact met roddel kanalen als Yvonne Coldewijer, hetgeen uiteindelijk via John vd H. leidde tot de huidige situatie.

Ik vind het een plausibel verhaal, bv gezien het vermeende misbruik stopte na het beëindigen van de job van de moeder ("nooit meer gezien"), en Marco uiteraard niet de functie van de moeder van zijn prooi gaat beëindigen om daarmee zijn eigen ruiten in te gooien. Plus heeft Marco een rijke keuze uit gewillige mooie vrouwen, en geen nood om zich aan een verstandelijk beperkt kind te vergrijpen.

Ookal heb ik niets met zijn muziek, vind ik hem niet aantrekkelijk, en zal hij net als half Hilversum zijn vreemdgegaan, ik geloof niet dat hij zich ooit vergrepen heeft aan een zwakbegaafd kind.

De manier waarop, en de gretigheid waarmee mensen dit wensen te geloven is bij het enge af.
Er wordt constant gerept over "het slachtoffer, en elke kritische vraag wordt afgedaan als" blaming the victim" of "waar rook is is vuur".

Niemand is meer voor rede vatbaar, zodra iemand misbruik claimt is deze person in 1 klap heilig verklaard. Uiteraard mag er nooit een situatie komen waar echte slachtoffers zich geremd voelen hun verhaal te doen en hulp te zoeken.

Maar evenmin moeten echte slachtoffers, straks afgeserveerd worden als fantasten of bv rancuneuze vrouwen die om wat voor reden dan ook iemand aan de schandpaal willen nagelen en naar believen kapot kunnen maken.

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers, en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Ik denk dat dit 99% van de waarheid is.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:04:07 #10
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682151
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Za het volgende:

Er wordt constant gerept over "het slachtoffer, en elke kritische vraag wordt afgedaan als" blaming the victim" of "waar rook is is vuur".

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers, en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Oehhh dit is good stuff. Dit kan maar zo waar zijn natuurlijk. Spannend hoor. Misschien switch ik wel naar Marco's kant maar ben er nog niet helemaal over uit. Maar dit verandert wel álles als dit waar is.
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 14:04:41 #11
184769 crew  Deisyy
pi_202682166
Negatieve TT is negatief
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202682175
Je blijft maar suggereren dat een meisje met een licht verstandelijke beperking- tja hoe zeg ik dat netjes- niet aantrekkelijk zou kunnen zijn. Naast dat ze juist een makkelijke prooi zijn, zie ik niet in waarom een vermeende viespeuk het niet zou willen.
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 14:05:20 #13
184769 crew  Deisyy
pi_202682177
En nu geen persoonlijke aanvallen meer en we passen elkaars post ook niet meer aan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202682225
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:04 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Oehhh dit is good stuff. Dit kan maar zo waar zijn natuurlijk. Spannend hoor. Misschien switch ik wel naar Marco's kant maar ben er nog niet helemaal over uit. Maar dit verandert wel álles als dit waar is.
Het is een leuk verhaaltje, maar duidelijk geschreven door iemand uit kamp Marco. Dat mag, ieder zijn mening. Maar als je een klein beetje bekend bent met de hoofdpersonen weet je dat het verhaal geen hout snijdt. En zodra zo'n verhaal een paar onjuistheden bevat is de rest van het verhaal niet heel nuttig meer.

Er is uberhaubt geen sprake van een geestelijk beperkt meisje.
pi_202682260
Dat die moeder verliefd was op Marco geloof ik gelijk. Ik heb foto's gezien waarbij ze als een soort trofee bij Marco om de nek hing, telkens weer, net iets teveel van het goede, alsof ze Leontien in eigen persoon was.
Zelfs bij groepsfoto's was het de moeder die de plek om Marco 's nek opeiste. Echt altijd.

Ik heb ook een foto gezien van de huidige stand van zaken met haar nieuwe vent. Hoe afstandelijk ze bij hem stond maar dochter tegen hem aan met haar hand op zijn buik en een beentje omhoog, zoals alleen verliefde mensen doen. Veel mensen vinden dat heel normaal. Ik vind dat niet.

Er zit iets niet goed daar in het gezin, dat is wat ik denk.
LEEF!
pi_202682265
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Za het volgende:

Tevens hoef je dit niet via roddekkanalen uit te spelen wanneer volgens eigen zeggen "slachtoffer en dader" samen in therapie gingen en er 2 onafhankelijke getuigen waren in de vorm van psychologen bij de zgnde hysterische bekentenis. Een verklaring van hen met jouw goedkeuring, meer is niet nodig voor een veroordeling. En bij Story heb je dan niets te zoeken.

Wel benieuwd van wie deze tekst vol taalfouten afkomstig is.
pi_202682276
quote:

Tevens hoef je dit niet via roddekkanalen uit te spelen wanneer volgens eigen zeggen "slachtoffer en dader" samen in therapie gingen en er 2 onafhankelijke getuigen waren in de vorm van psychologen bij de zgnde hysterische bekentenis. Een verklaring van hen met jouw goedkeuring, meer is niet nodig voor een veroordeling. En bij Story heb je dan niets te zoeken.

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers (hetgeen dus ook de vaks beschuldigde mannen kunnen zijn), en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Alleen als Leontine dat eiste, waarom gaat ze dan scheiden? :?
pi_202682291
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat snap ik dus nog steeds niet helemaal. Ik kende de geruchten ook al een tijdje en die waren al dusdanig specifiek dat het meisje in kwestie makkelijker te achterhalen was. Dus voor Marco dan toch helemaal?
Bij een aangifte moet je wel zeker zijn en niet zomaar iemand aanwijzen waarvan je 'vermoedt' dat de geruchten vandaan komen, daarvoor was dus die onderzoek nodig. ... Ze wordt anders, zelfs nu met haar aangifte, heel goed afgeschermd in de media. Daarnaast kan ik het me voorstellen dat Marco wat beters te doen heeft dan op internet Sherlock Holmes uithangen, hij heeft het daarom aan het OM overgelaten.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:13:46 #19
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682313
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Dat die moeder verliefd was op Marco geloof ik gelijk. Ik heb foto's gezien waarbij ze als een soort trofee bij Marco om de nek hing, telkens weer, net iets teveel van het goede, alsof ze Leontien in eigen persoon was.
Zelfs bij groepsfoto's was het de moeder die de plek om Marco 's nek opeiste. Echt altijd.

Ik heb ook een foto gezien van de huidige stand van zaken met haar nieuwe vent. Hoe afstandelijk ze bij hem stond maar dochter tegen hem aan met haar hand op zijn buik en een beentje omhoog, zoals alleen verliefde mensen doen. Veel mensen vinden dat heel normaal. Ik vind dat niet.

Er zit iets niet goed daar in het gezin, dat is wat ik denk.
Klinkt als foute boel inderdaad.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:18:12 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202682390
quote:

Dankjewel voor je uitgebreide post Za, maar ook bij een dergelijk verhaal is er dan toch echt bewijs nodig om die onschuld in dit verhaal aan te tonen? Je zegt dat er eigenlijk geen bewijs is van de aangifte van het 'vermeende slachtoffer' maar is dat er dan wel van wat je hier verwoordt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 14:24:07 ]
pi_202682429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:12 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Bij een aangifte moet je wel zeker zijn en niet zomaar iemand aanwijzen waarvan je 'vermoedt' dat de geruchten vandaan komen, daarvoor was dus die onderzoek nodig. ... Ze wordt anders, zelfs nu met haar aangifte, heel goed afgeschermd in de media. Daarnaast kan ik het me voorstellen dat Marco wat beters te doen heeft dan op internet Sherlock Holmes uithangen, hij heeft het daarom aan het OM overgelaten.
Haar naam wordt niet expliciet genoemd nee, maar het is met 2 google-opdrachten te vinden.
pi_202682449
zelfmoord? ik meende dat hij een ziekte had?

Als J vd Heuvel en 2 anderen een half jaar onderzoek hebben gedaan en met de moeder en dochter hebben gesproken, vind ik het vreemd dat ze er alledrie niet doorheen hebben geprikt.
En er zullen wel bewijzen zijn anders wagen ze zich hier niet aan
pi_202682455
quote:

Dat probleem ken ik ook.
pi_202682488
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Klinkt als foute boel inderdaad.
Weet niet. Zoals ik zeg, veel mensen vinden dit blijkbaar heel normaal dat een dochter het gedrag laat zien dat eigenlijk aan de moeder zou moeten toebehoren.

Maar ik ben zelf verknipt dus zeg het maar. :')
LEEF!
pi_202682593
Al die roddels, sommige figuren hebben een fantasierijk leven.

Niet?
Bekijk deze aflevering van Flodder dan maar. Harco Sorbato :)

"Ik vind dat als je over ellende zingt, moet je het eerst ook hebben meegemaakt".
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:32:49 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202682616
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:21 schreef fleuril het volgende:
zelfmoord? ik meende dat hij een ziekte had?

Als J vd Heuvel en 2 anderen een half jaar onderzoek hebben gedaan en met de moeder en dochter hebben gesproken, vind ik het vreemd dat ze er alledrie niet doorheen hebben geprikt.
En er zullen wel bewijzen zijn anders wagen ze zich hier niet aan
Ik zou er wel respect voor hebben als er enkele fans, met wat minder verstandelijke vermogens, twee doorgewinterde misdaadjournalisten een half jaar lang zo om de tuin weten te leiden dat ze straks finaal op hun bek gaan.

De kans daarop acht ik overigens toch wat minder klein. Ik denk dat John van den Heuvel meer om zijn imago, geloofwaardigheid en de toekomst van zijn carrierre geeft, dan aan het uitbrengen van een vaag bepotel-item.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:36:14 #27
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682676
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zou er wel respect voor hebben als er enkele fans, met wat minder verstandelijke vermogens, twee doorgewinterde misdaadjournalisten een half jaar lang zo om de tuin weten te leiden dat ze straks finaal op hun bek gaan.

De kans daarop acht ik overigens toch wat minder klein. Ik denk dat John van den Heuvel meer om zijn imago, geloofwaardigheid en de toekomst van zijn carrierre geeft, dan aan het uitbrengen van een vaag bepotel-item.
Ja maar wie weet is John zo hongerig naar nóg meer faam dat hij té ijverig is en iets té snel denkt een home run te slaan? Het kan allemaal. Dit zou een goede zaak zijn voor onze Peter.
pi_202682746
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:36 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Ja maar wie weet is John zo hongerig naar nóg meer faam dat hij té ijverig is en iets té snel denkt een home run te slaan? Het kan allemaal. Dit zou een goede zaak zijn voor onze Peter.
Hij brengt het met 2 andere journalisten, alle drie dan overijverig?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 14:42:54 #29
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202682754
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:35 schreef Za het volgende:

[..]
Nee dat zijn de users hier, die zich verlustigen aan de aantijgingen aan het adres van Marco Borsato, zonder enig bewijs. En lullen over rokjes en shit en hem uitmaken voor smeerpijp, bewijs onnodig.

Ik heb een voorbeeld gesteld door Marco te veranderen in moeder, dan kun je zien wat voor viespeuken hier zitten.

Dan is het een ander verhaal he, voelt het minder ok?
Wat bedoel je precies met ‘en lullen over rokjes en shit’? Dat staat gewoon in de aangifte en die wordt hier inderdaad besproken. Wat kunnen wij eraan doen dat dat hetgeen is dat zij heeft opgevoerd als aanranding dan wel grensoverschrijdend gedrag?

En ik geloof best dat ma verliefd was op Borsato, maar dat betekent helemaal niet dat hij zich niet vergrepen kan hebben aan haar dochter?

Als je het vanuit een ander oogpunt bekijkt zou je dit net zo goed als iets voordeligs kunnen zien voor de kant van het - vermeende - slachtoffer? Namelijk: Marco is daar vaak thuis, zij ziet er geen kwaad in want yolo, misschien heeft hij wel seks met haar (de moeder) gehad etc. en dus komt hij nog vaker langs, cadeautjes etc. Hij is dan veel aanwezig, zonder achterdocht want roze bril, en dus heeft hij meer mogelijkheden (meer kansen) voor het bepotelen.

Overigens vind ik het vrij stuitend dat je elke keer aangeeft dat Marco alle keus heeft uit mooie vrouwen dus waarom zou hij zich in hemelsnaam vergrijpen aan een tiener? Alsof elke misbruiker alleen aanrandt bij gebrek aan een mooie vrouw? Dan begrijp je misbruik echt niet.

Dat er tegengeluid is: prima. Maar wat jij steeds typt is geen tegengeluid. Jij schreeuwt voornamelijk dat je het beter weet, Marco cute is en hij compleet onschuldig is maar gaat net zo goed uit van geruchten en hoe Marco zich op tv gedraagt. Dit terwijl je ons daarvan beticht. Ik weet nog steeds niet of je niet gewoon een troll bent, een rancuneuze fan of dat deze zaak je op een andere manier persoonlijk raakt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202682758
Sja, Peter R. hield triomfantelijk een brief van Taghi omhoog en geloofde oprecht dat hem het leven bespaard zou blijven ondanks dat hij van alle kanten gewaarschuwd werd zich niet te bemoeien met dat clubje.

Ook John kan zich wel eens vergissen, denk ik dan. Sommige mensen zijn nu eenmaal duivels en doortrapt als ze hun doelen willen behalen.
LEEF!
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:43:38 #31
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682766
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef fleuril het volgende:

[..]
Hij brengt het met 2 andere journalisten, alle drie dan overijverig?
Hmm. Onwaarschijnlijk.. true. Blijven de pijlen dus nog steeds het meest stevigst gericht naar Marcotje. Maar die laat niks van zich horen..
pi_202682807
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:36 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Het zijn 3 journalisten die aan dit verhaal hebben gewerkt, niet alleen John. Ook eentje van het Dagblad van het Noorden. Hij was bij Op1 te gast.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:48:16 #33
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682828
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Sja, Peter R. hield triomfantelijk een brief van Taghi omhoog en geloofde oprecht dat hem het leven bespaard zou blijven ondanks dat hij van alle kanten gewaarschuwd werd zich niet te bemoeien met dat clubje.

Ook John kan zich wel eens vergissen, denk ik dan. Sommige mensen zijn nu eenmaal duivels en doortrapt als ze hun doelen willen behalen.
Jep daarom moeten we rekening houden met alle mogelijke scenario's. Teveel totaal gestoorde mensen. Dit kan nog alle kanten op gaan.
pi_202682933
quote:

Het zijn 3 journalisten die aan dit verhaal hebben gewerkt, niet alleen John. . Zouden ze zich dan alle drie vergissen. Doordat ze met zijn drieën zijn vermoed ik dat ze niet over 1 nacht ijs zijn gegaan
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:56:38 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202682959
quote:

Ik zie dat je nu een soort vergelijking maakt tussen Taghi en de moeder van het 'vermeende slachtoffer' + dochter. Beiden duivels en doortrapt. Die was in mij niet opgekomen.
pi_202682992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zie dat je nu een soort vergelijking maakt tussen Taghi en de moeder van het 'vermeende slachtoffer'. Beiden duivels en doortrapt. Die was in mij niet opgekomen.
Om aan te geven dat iedereen zich kan vergissen, dus ook John v d Heuvel want kijk maar naar Peter R.

Ga lekker wat bijslapen ofzo, ik kan begrijpen dat je het niet meer helder ziet als je dag en nacht hier bezig bent.
:W
LEEF!
pi_202683024
John van den Heuvel, Mick van Wely en Martin Groenewold zijn de journalisten die aan deze zaak gewerkt hebben. Alsof zij niet de nodige ervaring hebben. Evert Santegoeds vond het dan wel een ongeloofwaardig verhaal. Maar die zit ver in de endeldarm van Marco Borsato.
pi_202683026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:55 schreef fleuril het volgende:

[..]
Het zijn 3 journalisten die aan dit verhaal hebben gewerkt, niet alleen John. . Zouden ze zich dan alle drie vergissen. Doordat ze met zijn drieën zijn vermoed ik dat ze niet over 1 nacht ijs zijn gegaan
Ja, niet alleen John. Klopt.

We zullen zien wat er allemaal overblijft aan het einde van de rit.
LEEF!
  Spellchecker zaterdag 18 december 2021 @ 15:06:46 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202683085
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:01 schreef Mylene het volgende:
John van den Heuvel, Mick van Wely en Martin Groenewold zijn de journalisten die aan deze zaak gewerkt hebben. Alsof zij niet de nodige ervaring hebben. Evert Santegoeds vond het dan wel een ongeloofwaardig verhaal. Maar die zit ver in de endeldarm van Marco Borsato.
Vuistdiep is inderdaad een vaakgebruikte term in deze gate :D
pi_202683092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:01 schreef Mylene het volgende:
Evert had er op 11 maart 2020 nog geen problemen mee. Dat vond hij toen wel geloofwaardig.
pi_202683117
Ik vind John van den Heuvel eigenlijk een kwal, maar moet toegeven dat hij zich genuanceerd heeft uitgelaten. Hij riep mensen ook op om ontlastende verklaringen af te leggen.

En Marco die aangifte doet van smaad kan natuurlijk ook een waarschuwing zijn voor mogelijke andere slachtoffers. Om hen ervan te weerhouden om naar de politie te stappen.
pi_202683139
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:07 schreef eborn het volgende:

[..]
Evert had er op 11 maart 2020 nog geen problemen mee. Dat vond hij toen wel geloofwaardig.
Echt? Waar heb ik dan weer gelezen van niet? Daarvoor waarschijnlijk, voor die datum.
pi_202683186
Bram M die losging gisteren :D wat een idioot.
pi_202683221
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:10 schreef Mylene het volgende:

[..]
Echt? Waar heb ik dan weer gelezen van niet? Daarvoor waarschijnlijk, voor die datum.
Ander verhaal, wel interessant leesvoer.
  zaterdag 18 december 2021 @ 15:30:16 #45
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202683467
quote:
Yvonne Coldeweijer boos na aangifte: 'Marco speelt het heel vies'

Yvonne Coldeweijer vindt het heel smerig dat Marco Borsato aangifte heeft gedaan tegen zijn vermeende slachtoffer en haar moeder. "Ik vond je al een natte krant, maar wat ben jij laf."

https://www.mediacourant.(...)peelt-het-heel-vies/
quote:
Hoe analyseert ze dit? "Het zou kunnen dat Marco deze dickmove heeft gemaakt omdat hij wil schikken (dus een rechtszaak voorkomen). Dan kan hij zeggen tegen het slachtoffer: 'Als jij je aangifte intrekt, dan zal ik die tegen jou en je moeder ok intrekken.' Hij heeft onderschat dat hij hierdoor just kwaad bloed zet."
Volgens Yvonne dus mogelijk een soort Amerikaanse versie qua afloop in de maak. Als dat zou kunnen lijkt me dat het minst nadelige scenario voor Marco om zo nog meer ellende te kunnen voorkomen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 16:41:29 ]
  zaterdag 18 december 2021 @ 15:39:35 #46
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202683654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Bram M die losging gisteren :D wat een idioot.
Prachtig om te zien. Er zijn een heleboel zenuwachtige mensen op tv nu.
pi_202683668
Ja, en wat die Yvonne doet is wel erg netjes en moedig. Right
  zaterdag 18 december 2021 @ 15:42:19 #48
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202683719
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, en wat die Yvonne doet is wel erg netjes en moedig. Right
Jep super moedig. David tegen Goliath achtige praktijken.
  zaterdag 18 december 2021 @ 15:43:15 #49
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202683742
_O_ ief _O_ Aanpakken die engnekken.
pi_202683761
quote:

Tevens hoef je dit niet via roddelkanalen uit te spelen wanneer volgens eigen zeggen "slachtoffer en dader" samen in therapie gingen en er 2 onafhankelijke getuigen waren in de vorm van psychologen bij de zgnde hysterische bekentenis. Een verklaring van hen met jouw goedkeuring, meer is niet nodig voor een veroordeling. En bij Story heb je dan niets te zoeken.

Er wordt constant gerept over "het slachtoffer, en elke kritische vraag wordt afgedaan als "blaming the victim" of "waar rook is is vuur".

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers (hetgeen dus ook de vals beschuldigde mannen kunnen zijn), en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

“Tevens werd vermeld”…door wie? Door wie werd vermeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had? Dat zal vast hoor, begrijp me niet verkeerd, iedere bekende persoon zal daarmee te maken hebben, maar dat heeft toch niks met die moeder te maken? Het blijft dus gewoon een stukje hearsay uit onbekende bron.

Waarom zou de plakboekmevrouw haar functie verliezen als Leontien meer aandacht van haar man zou eisen? Welke logica zit daarachter?

Dit is een goed voorbeeld van een stukje roddeljournalistiek. Er is geen bron, geen bewijs, maar jij vindt dit een plausibel verhaal en dat van het misbruikte meisje die met bewijs en al aangifte gedaan heeft niet?

En hoe bedoel je “….ook al vind ik hem niet aantrekkelijk “ ….bish please :') Je gleed nog niet een paar dagen terug van je stoel bij de gedachte aan de heerlijk kjoete aanrakerige intense Marco die zo lekker gepassioneerd vreemdging, want het was toch zo een vies en akelig idee dat die enthousiaste handtastelijke cutie pie zijn vrouw trouw zou blijven :)

En dan bovenal. Stel dat dit bronloze verhaal ook maar een kern van waarheid bevat, waarom is het dan dat Marco na maandenlange insinuaties en zwijgen, opeens een onderzoek door het OM laat doen naar de bron van de aantijgingen? Want hij wist dan toch al jaren waar dat vandaan kwam? Daar had hij dan toch helemaal geen onderzoek voor nodig? En waarom zegt hij dan dat de aangifte uiteraard gedaan zou moeten zijn nav zijn verzoek aan het OM? Hij deed net of het uit de lucht kwam vallen namelijk.

Ik ben nog steeds veel meer geneigd het verhaal van het meisje (jonge vrouw) te geloven die met bewijs drie onderzoeksjournalisten heeft weten te overtuigen dan dit. Tenzij je met een betrouwbare bron kan komen?

En dan dat steeds terugkomende hardnekkige idee van je dat, omdat Marco toegang heeft tot mooie vrouwen, hij geen kinderen hoeft te misbruiken. Bruh….please. Misbruik is bovenal een machtsspel en heeft he-le-maal niks met het aantrekkelijkheidscijfer van een persoon te maken. Wat een miskleun. En je krijgt er zo te zien nog steun voor ook 8)7
pi_202683853
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Jep super moedig. David tegen Goliath achtige praktijken.
leg maar uit wat er zo moedig is aan iemand beschuldigen van zedelijk misdrijf nog voordat het bij een rechter is geweest. om dan vervolgens toch maar weer te zeggen dat je de persoon niet daadwerkelijk beschuldigd van een strafbaar feit, zodat je zelf denkt vrijuit te gaan in het geval er claims komen.
pi_202683893
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:

Marco is daar vaak thuis, zij ziet er geen kwaad in want yolo, misschien heeft hij wel seks met haar (de moeder) gehad etc. en dus komt hij nog vaker langs /snip/ en dus heeft hij meer mogelijkheden (meer kansen) voor het bepotelen.
Of met allebei tegelijk.
Het klinkt heel aannemelijk allemaal.

quote:
Maar wat jij steeds typt is Marco cute is
Supercute, vooral met kinderen idd.

quote:
hij compleet onschuldig is
Quote mijn post waarin ik dat schrijf aub.
Ik wacht er op.

quote:
Dit terwijl je ons daarvan beticht. Ik weet nog steeds niet of je niet gewoon een troll bent, een rancuneuze fan of dat deze zaak je op een andere manier persoonlijk raakt.
Ik ben niet het onderwerp van deze thread.

Mensen raken hevig van slag wanneer iemand hun vooringenomen vuige gedachten en mening niet deelt. Dat is niet mijn probleem.
pi_202683957
za lekker aan het trollen weer.
pi_202683972
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..Hoe analyseert ze dit? "Het zou kunnen dat Marco deze dickmove heeft gemaakt omdat hij wil schikken (dus een rechtszaak voorkomen). Dan kan hij zeggen tegen het slachtoffer: 'Als jij je aangifte intrekt, dan zal ik die tegen jou en je moeder ok intrekken.' Hij heeft onderschat dat hij hierdoor just kwaad bloed zet."..]

Mogelijk dus een soort Amerikaanse versie qua afloop in de maak. Lijkt me niet onverstandig als Marco een hoop ellende wil voorkomen.
Bepaalde aangiftes kun je na een week niet meer intrekken, andere aangiftes die gaan over strafbare feiten kun je niet intrekken. Die vuurspuwende draak, die het laagste doet voor de kliks, moet gewoon haar mond houden.
pi_202684087
Oh dus het slachtoffer is ook nog verstandelijk beperkt? Uit welk roddelkanaal komt dat za?
Wel je bron vermelden.
pi_202684091
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef NothingHappened het volgende:

[..]
“Tevens werd vermeld”…door wie? Door wie werd vermeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had? Dat zal vast hoor, begrijp me niet verkeerd, iedere bekende persoon zal daarmee te maken hebben, maar dat heeft toch niks met die moeder te maken? Het blijft dus gewoon een stukje hearsay uit onbekende bron.

Waarom zou de plakboekmevrouw haar functie verliezen als Leontien meer aandacht van haar man zou eisen? Welke logica zit daarachter?

Dit is een goed voorbeeld van een stukje roddeljournalistiek. Er is geen bron, geen bewijs, maar jij vindt dit een plausibel verhaal en dat van het misbruikte meisje die met bewijs en al aangifte gedaan heeft niet?

En hoe bedoel je “….ook al vind ik hem niet aantrekkelijk “ ….bish please :') Je gleed nog niet een paar dagen terug van je stoel bij de gedachte aan de heerlijk kjoete aanrakerige intense Marco die zo lekker gepassioneerd vreemdging, want het was toch zo een vies en akelig idee dat die enthousiaste handtastelijke cutie pie zijn vrouw trouw zou blijven :)

En dan bovenal. Stel dat dit bronloze verhaal ook maar een kern van waarheid bevat, waarom is het dan dat Marco na maandenlange insinuaties en zwijgen, opeens een onderzoek door het OM laat doen naar de bron van de aantijgingen? Want hij wist dan toch al jaren waar dat vandaan kwam? Daar had hij dan toch helemaal geen onderzoek voor nodig? En waarom zegt hij dan dat de aangifte uiteraard gedaan zou moeten zijn nav zijn verzoek aan het OM? Hij deed net of het uit de lucht kwam vallen namelijk.

Ik ben nog steeds veel meer geneigd het verhaal van het meisje (jonge vrouw) te geloven die met bewijs drie onderzoeksjournalisten heeft weten te overtuigen dan dit. Tenzij je met een betrouwbare bron kan komen?

En dan dat steeds terugkomende hardnekkige idee van je dat, omdat Marco toegang heeft tot mooie vrouwen, hij geen kinderen hoeft te misbruiken. Bruh….please. Misbruik is bovenal een machtsspel en heeft he-le-maal niks met het aantrekkelijkheidscijfer van een persoon te maken. Wat een miskleun. En je krijgt er zo te zien nog steun voor ook 8)7
Ik weet niet of je op mij doelt aangezien ik volgens mij zo'n beetje de enige ben die op de "aantrekkelijkheid" heeft gereageerd. Maar die bullshit krijgt van mij geen steun. Misbruik gaat inderdaad vaak over macht en dan is iemand met een LVB (overigens is de enige bron hiervan Roddelpraat) een makkelijk slachtoffer. Za kwam met de stelling dat zij nog eingszins zou kunnen begrijpen dat Marco op een 15-jarige zou kunnen vallen die op een sexy 18-jarige leek, maar een iemand met een verstandelijke beperking, ho maar. En ja het is nogal ranzig om het überhaupt over de aantrekkelijkheid van een jong meisje te hebben in combinatie met vermeend misbruik. Maar ik vond de stelling op zich al raar.
Verder zeker met je eens dat het waarschijnlijk niet eens een factor is die meespeelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 18-12-2021 16:17:07 ]
pi_202684106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:53 schreef quirina het volgende:
za lekker aan het trollen weer.
Ik meende gelezen te hebben dat ze geen troll is maar nu ze zichzelf wederom zo enorm tegenspreekt, twijfel ik ook weer.
pi_202684135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:59 schreef quirina het volgende:
Oh dus het slachtoffer is ook nog verstandelijk beperkt? Uit welk roddelkanaal komt dat za?
Wel je bron vermelden.
Roddelpraat. Za heeft een broertje dood aan de roddelkanalen maar gaat zo lekker op dit feitje dat ook via zo'n medium de wereld is geslingerd dat dat dan wel weer zo'n beetje elke post genoemd moet worden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 16:04:05 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202684162
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:49 schreef Za het volgende:

[..]
Of met allebei tegelijk.
Het klinkt heel aannemelijk allemaal.
[..]
Supercute, vooral met kinderen idd.
[..]
Quote mijn post waarin ik dat schrijf aub.
Ik wacht er op.
[..]
Ik ben niet het onderwerp van deze thread.

Mensen raken hevig van slag wanneer iemand hun vooringenomen vuige gedachten en mening niet deelt. Dat is niet mijn probleem.
Ik zit nu in de trein dus ga dat nu niet opzoeken. Op de laptop was dat makkelijker geweest maar dan had ik het ook niet gedaan. Ik weet zeker dat ik wel een directe post of twee kan vinden. De rest van je posts zijn overigens doorspekt met de implicatie. Dan kan je er soms nog voor de vorm bijzetten dat je het overlaat aan de rechter maar eigenlijk is dat niet wat je zegt. Niet écht althans. Dat proeft het merendeel van de users hier geheid net zo. Daarom reageren ze zo. Niet omdat je een tegengeluid geeft, maar omdat je je net zo goed baseert op roddels, geruchten en onderbuikgevoel maar je vervolgens als een moraalridder opstelt.

Ik vind het ook top dat je heel selectief quote. Dat toont wel aan dat je op sommige dingen simpelweg geen antwoord hebt. En dat is op zichzelf weer een antwoord en zo is het cirkeltje rond. Overigens ben je wel degelijk onderwerp van deze thread. Misschien niet hét onderwerp, maar wel een onderwerp.

Sommige mensen raken hevig van slag als iemand hun vooringenomen gedachten en mening over een overschatte zanger niet deelt. Dat is niet mijn probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 18-12-2021 16:16:33 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2021 @ 16:07:06 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_202684211
Het blijft genieten hier ^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 16:07:38 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202684220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik meende gelezen te hebben dat ze geen troll is maar nu ze zichzelf wederom zo enorm tegenspreekt, twijfel ik ook weer.
Het is natuurlijk een gerucht dat zij een troll is. Dat soort laster mag je nooit voor waar aannemen. We moeten wachten tot de A’s hier een oordeel over vellen!1!12;;1!!@1!
pi_202684259
Ik ga me even verder in de feiten van deze zaak verdiepen

SPOILER
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:09:42 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202684263
quote:
1 Bij deze het wat hier achter zou zitten volgens insiders.
2 Ik noem geen namen en houd het netjes.

3 De actie zou gericht zijn tegen Leontien Borsato. :? :? :?

@Za zegt hier (zin 1 en 2) dus een verhaal van insiders te hebben vernomen waarvan ze geen namen gaat noemen.
Tot zover ok.

Maar zin 3 "De actie zou gericht zijn tegen Leontien Borsato." begrijp ik dan niet. Want de aangifte is immers gericht tegen Marco.

Maar als dit duivelse plan lukt, dan moet Marco er voor bloeden.En dat bloeden doet hij nu al. Iets wat iedereen aan kon zien komen als je iemand beticht van onzedelijk gedrag met een minderjarige.

Maar op welke manier is dat dan ok als de actie gericht moet zijn tegen Leontien Borsato?

Is dit dan eigenlijk wel een aannemelijk scenario en verhaal cq gerucht @Za :?

[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 16:48:00 ]
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:11:14 #64
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202684287
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Dit stinkt aan alle kanten. Hopelijk vandaag meer openbaringen.
pi_202684311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik weet niet of je op mij doelt aangezien ik volgens mij zo'n beetje de enige ben die op de "aantrekkelijkheid" heeft gereageerd. Maar die bullshit krijgt van mij geen steun. Misbruik gaat inderdaad vaak over macht en dan is iemand met een LVB (overigens is de enige bron hiervan Roddelpraat) een makkelijk slachtoffer. Za kwam met de stelling dat zij nog eingszins zou kunnen begrijpen dat Marco op een 15-jarige zou kunnen vallen die op een sexy 18-jarige leek, maar een iemand met een verstandelijke beperking, ho maar. En ja het is nogal ranzig om het überhaupt over de aantrekkelijkheid van een jong meisje te hebben in combinatie met of vermeende misbruik. Maar ik vond de stelling op zich al raar.
Verder zeker met je eens dat het waarschijnlijk niet eens een factor is die meespeelt.
Nee joh :P ik doel zeker niet op jou! Meer op de plusjes bij het hearsay verhaal van Anouk Za waarin ze tevens en wederom stellig is dat, omdat Marco “een rijke keuze heeft aan mooie gewillige vrouwen, hij DUS geen nood heeft om zich aan verstandelijk gehandicapte kinderen te vergrijpen”
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:22:13 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202684461
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:53 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Bepaalde aangiftes kun je na een week niet meer intrekken, andere aangiftes die gaan over strafbare feiten kun je niet intrekken.
Dat is dan wel gunstig want ik zou de afloop van deze epic movie niet willen missen want hier kan Netflix niet tegenop.

quote:
Die vuurspuwende draak, die het laagste doet voor de kliks, moet gewoon haar mond houden.
Not gonna happen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 16:31:09 ]
pi_202684475
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:12 schreef NothingHappened het volgende:

[..]
Nee joh :P ik doel zeker niet op jou! Meer op de plusjes bij het hearsay verhaal van Anouk Za waarin ze tevens en wederom stellig is dat, omdat Marco “een rijke keuze heeft aan mooie gewillige vrouwen, hij DUS geen nood heeft om zich aan verstandelijk gehandicapte kinderen te vergrijpen”
Gaat het om een verstandelijk gehandicapte vrouw/kind? Ik heb als één van de weinige Nederlanders geen idee wie de vrouw in kwestie is.
pi_202684623
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gaat het om een verstandelijk gehandicapte vrouw/kind? Ik heb als één van de weinige Nederlanders geen idee wie de vrouw in kwestie is.
In tegenstelling tot de naam van de stadionzanger mag de naam van het slachtoffer hier niet genoemd worden.

Is ook niet zo interresant hoor. Ze is 22, heeft een flinke tatouage, houd van paardrijden, is de dochter van een vrouw die de website van Borsato bijhield. Tevens is ze opvallend vaak 'winnares' geweest van borsatoweblog prijsvragen, 'weblog van de week', noem maar op.
pi_202684752
quote:

[..]
Ik weet het ook niet, wil het ook niet weten.
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:39:40 #70
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202684784
quote:

[..]
Alleen in Roddelpraat is benoemd dat het om iemand zou gaan met een verlaagd IQ. Verder is daar niks over bekend.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202684829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet, wil het ook niet weten.
Ik hoef het ook niet te weten hoor. Vroeg me alleen af of ze verstandelijk gehandicapt is.
pi_202684843
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
In tegenstelling tot de naam van de stadionzanger mag de naam van het slachtoffer hier niet genoemd worden.

Is ook niet zo interresant hoor. Ze is 22, heeft een flinke tatouage, houd van paardrijden, is de dochter van een vrouw die de website van Borsato bijhield. Tevens is ze opvallend vaak 'winnares' geweest van borsatoweblog prijsvragen, 'weblog van de week', noem maar op.
Voor iemand die het niet zo interresant (sic) vindt, heb je je er aardig in verdiept.
pi_202684868
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik hoef het ook niet te weten hoor. Vroeg me alleen af of ze verstandelijk gehandicapt is.
Ik denk zelf van niet, zal wel weer een roddel zijn om haar eronderuit te halen.
pi_202684873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nope.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 16:45:42 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202684874
Ik heb de hele Roddelpraat niet gezien maar heb in dit topic wel meegekregen dat het gaat van ‘wat lager IQ’ naar ‘verstandelijk gehandicapt’. Met daar tussenin nog ‘zwakbegaafd’ of ‘licht verstandelijke beperking’

:D.

Alleen Roddelpraat heeft het benoemd dus idk. Lijkt me wel dat het anders al naar buiten was gekomen want het maakt de zaak van Marco B. nóg zwakker. Je vergrijpen aan een tiener is al vreselijk, laat staan dat ze nog kwetsbaarder is gezien haar mentale capaciteiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 18-12-2021 16:58:15 ]
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:48:11 #76
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202684916
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb de hele Roddelpraat niet gezien maar heb in dit topic wel meegekregen dat het gaat van ‘wat lager IQ’ naar ‘verstandelijk gehandicapt’. Met daar tussenin nog ‘zwakbegaafd’ of ‘licht verstandelijk gehandicapt’

Alleen Roddelpraat heeft het benoemd dus idk. Lijkt me wel dat het anders al naar buiten was gekomen want het maakt de zaak van Marco B. nóg zwakker. Je vergrijpen aan een tiener is al vreselijk, laat staan dat ze nog kwetsbaarder is gezien haar mentale capaciteiten.
Als dat waar blijkt dan breekt natuurlijk de pleuris uit. Dat zou te ranzig voor woorden zijn. :r
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:49:29 #77
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202684939
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Als dat waar blijkt dan breekt natuurlijk de pleuris uit. Dat zou te ranzig voor woorden zijn. :r
Dat level was nu al een beetje bereikt met de rol van de 'peetvader' die een fiets voor haar kocht.
pi_202684946
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb de hele Roddelpraat niet gezien maar heb in dit topic wel meegekregen dat het gaat van ‘wat lager IQ’ naar ‘verstandelijk gehandicapt’. Met daar tussenin nog ‘zwakbegaafd’ of ‘licht verstandelijk gehandicapt’

Bij roddelpraat was het ook nog een opmerking in trant van, net zoals je ex die beweerde zwanger te zijn van je, die Dennis had blijkbaar een dame getroffen met wat interne problemen.
Dat was allemaal onderbroekenlol. Die opmerking is vervolgens hier een heel eigen leven gaan leiden.
pi_202684978
quote:

[..]
De pleuris is al uitgebroken, mocht het je nog niet opgevallen zijn.
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:57:46 #80
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202685081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De pleuris is al uitgebroken, mocht het je nog niet opgevallen zijn.
Ik vind het nog aardig rustig nu, een beetje geschreeuw van één kant. Het echte vuurwerk komt nog denk ik. De echte klapper zeg maar.
pi_202685183
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Ik vind het nog aardig rustig nu, een beetje geschreeuw van één kant. Het echte vuurwerk komt nog denk ik. De echte klapper zeg maar.
Die verwacht ik vanuit BOOS.
pi_202685267
quote:

Ik heb nergens gelezen dat het kind zwakbegaafd is.
Waar baseer jij dat op? En mocht dat zo zijn dan verzint het vermeend slachtoffer het?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_202685312
quote:

Waar baseer jij dat op? En mocht dat zo zijn dan verzint het vermeend slachtoffer het?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:56 schreef Eenheid het volgende:

[..]
*vermeend slachtoffer

Maar het onderzoek moest nog beginnen. Het zou zelfs voorrang krijgen. Zo snel is dat niet afgerond op een paar dagen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_202685362
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
[..]
Maar het onderzoek moest nog beginnen. Het zou zelfs voorrang krijgen. Zo snel is dat niet afgerond op een paar dagen.
Nee, het onderzoek naar aanleiding van de aangifte krijgt voorrang. Niet het onderzoek waar Marco om vroeg.
pi_202685406
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee, het onderzoek naar aanleiding van de aangifte krijgt voorrang. Niet het onderzoek waar Marco om vroeg.
Is dat onderzoek waar Marco om vroeg wel al afgerond?
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:16:31 #86
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202685422
Even een wat ander geluid dan het rancune verhaal/gerucht in dit huidige deel #22 van deze reeks. Dit is al een oud bericht maar in principe nog steeds actueel. Maar door de hectiek ontgaat er soms ook wel eens wat informatie.

quote:
Volgens John van den Heuvel kan hij het nog wel eens véél drukker gaan krijgen. "Meer meisjes overwegen aangifte."

Meer slachtoffers?

Volgens John zit er nóg meer aan te komen. “We hebben eigenlijk de afgelopen weken en maanden onderzoek gedaan en ook wel verhalen onderzocht in de geruchtensfeer van andere slachtoffers. Daar is ook contact mee. Die zijn nog niet zo ver dat ze aangifte gaan doen, maar dat kan misschien nog wel komen”, zegt hij op Radio 538.

Het vermeende slachtoffer waar John mee in contact staat, kent volgens hem ook nog meer slachtoffers. “Zij zegt ook weet te hebben van andere gevallen, dus als die er zijn en informatie kunnen of willen delen dan hoop ik in elk geval dat ze naar de politie gaan”, zegt hij. Maar ze kunnen ook mailen naar John.

https://www.mediacourant.(...)stopt-bij-war-child/

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 17:25:41 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 17:25:00 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202685579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:16 schreef Tengano het volgende:
Even een wat ander geluid dan het rancune verhaal/gerucht in dit #22 deel van dit topic. Dit is al een oud bericht maar in principe nog steeds actueel. Maar door de hectiek ontgaat er soms ook wel eens wat informatie.
[..]

Niets meer van gehoord, maar ik verwacht eigenlijk dat er achter de schermen ook eea wordt uitgezocht voordat er melding van wordt gemaakt in de media.
pi_202685625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Is dat onderzoek waar Marco om vroeg wel al afgerond?
Nee, dat is er niet gekomen en is nu ook niet meer nodig natuurlijk. En gelukkig maar, het is nogal een rare gedachte dat het OM onderzoek doet op verzoek.
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:27:50 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202685638
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Niets meer van gehoord, maar ik verwacht eigenlijk dat er achter de schermen ook eea wordt uitgezocht voordat er melding van wordt gemaakt in de media.
Er is minstens een half jaar overheen gegaan voordat deze aangifte uiteindelijk werd gedaan. Tenminste dat was de duur van de periode waarin John contact had met het meisje. En voor die aangiftes moet je ook nog een afspraak inplannen als je zover bent, wat ook weer tijd kost vertelde advocate Natacha Harlequin in Shownieuws. Binnen de vier dagen dat deze hype speelt is een extra aangifte dus weinig realistisch.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 17:54:35 ]
pi_202685662
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee, dat is er niet gekomen en is nu ook niet meer nodig natuurlijk. En gelukkig maar, het is nogal een rare gedachte dat het OM onderzoek doet op verzoek.
Klopt, dat vond het OM ook had ik gelezen.
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:38:26 #91
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202685835
De tussenstand

POLL
pi_202685920
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:38 schreef Tengano het volgende:
De tussenstand

[poll=3271]
Ik kies de 3e optie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2021 17:42:38 ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2021 @ 17:59:48 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_202686271
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:42 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ik kies de 3e optie
Tandarts ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 18 december 2021 @ 18:00:15 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202686279
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:42 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ik kies de 3e optie
En wilt u daar bami, nasi of liever witte rijst bij? :Y)
pi_202686596
quote:

[..]
Ik denk dat ik het gezin ken, tijdje naast ze gewoon in Bosch en Duin voordat die vader zichzelf van het leven beroofde, die kinderen zijn hyperintellligent juist, de oudste, het meisje waar het om gaat heeft zelfs een nummer met Borsato geschreven, die is superpienter. Ben benieuwd of het over deze vrouw en dochter gaat, moeder is ook opeens naar Dubai vertrokken :P
-nee-
pi_202686673
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
En wilt u daar bami, nasi of liever witte rijst bij? :Y)
SOONY
pi_202686745
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:38 schreef Tengano het volgende:
De tussenstand

[poll=3271]
Hoe walgelijk ik deze man ook vind, hij is tot nu toe nog steeds verdachte.
Dus ik wacht liever tot het oordeel van de rechter.

Ik las trouwens dat Roddelpraat het heeft over nog 2 meisjes die mogelijk aangifte gaan doen tegen Marco. Geen idee of het waar is.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_202686874
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik denk dat ik het gezin ken, tijdje naast ze gewoon in Bosch en Duin voordat die vader zichzelf van het leven beroofde, die kinderen zijn hyperintellligent juist, de oudste, het meisje waar het om gaat heeft zelfs een nummer met Borsato geschreven, die is superpienter. Ben benieuwd of het over deze vrouw en dochter gaat, moeder is ook opeens naar Dubai vertrokken :P
Mensen als Jan en Dennis kunnen dat ook verwarren met laagbegaafd maar nogmaals dat werd gezegd in een soort van grapje. Als bruggetje naar de ex van Dennis.
pi_202686921
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:25 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Hoe walgelijk ik deze man ook vind, hij is tot nu toe nog steeds verdachte.
Dus ik wacht liever tot het oordeel van de rechter.

Ik las trouwens dat Roddelpraat het heeft over nog 2 meisjes die mogelijk aangifte gaan doen tegen Marco. Geen idee of het waar is.
Dat was 3 dagen geleden al gemeld.
  zaterdag 18 december 2021 @ 18:38:02 #100
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202687004
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Weet jij toevallig ook wat voor fiets ze had }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')