Ik heb hier een lichtblauwe gloedquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Groen is een gewoon een prettige kleur
Hey Gast,quote:Op zaterdag 18 december 2021 06:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zucht... hele week getergd door de wekker.. kan ik uitslapen..ben ik klaarwakker
Mogge pullup
Wat moet je in godsnaam doen nog vroeger dan 7 uur op zaterdag?quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Hier veel te laat uit bed.
Werken. Ik wil het persé af hebben vandaag. Dan heeft degene waar ik voor werk ruim de tijd om het te redigeren en heeft de gemeente het voor maandagochtend terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam doen nog vroeger dan 7 uur op zaterdag?![]()
En Mogge Nijntje.
Hier een motivatie gifje danquote:Op zaterdag 18 december 2021 07:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Werken. Ik wil het persé af hebben vandaag. Dan heeft degene waar ik voor werk ruim de tijd om het te redigeren en heeft de gemeente het voor maandagochtend terug.
Het is geen drama, maar ik had om half 6 willen beginnen. Nu moet ik langer door. (van mezelf)
En niet fokken
Op die fiets, nou werkze dan!quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Werken. Ik wil het persé af hebben vandaag. Dan heeft degene waar ik voor werk ruim de tijd om het te redigeren en heeft de gemeente het voor maandagochtend terug.
Het is geen drama, maar ik had om half 6 willen beginnen. Nu moet ik langer door. (van mezelf)
En niet fokken
quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier een motivatie gifje dan
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op zaterdag 18 december 2021 07:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op die fiets, nou werkze dan!
Dacht toch, dat ik de cam uit had staanquote:
Hey GOAquote:
Klote zooi... Zet hem maar extra hoog dan...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef D. het volgende:
Nou, voorlopig de laatste keer naar de sauna straks, naar alle waarschijnlijkheid
Ik zit niet aan de knopjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klote zooi... Zet hem maar extra hoog dan...
Dat zullen we dus nooit wetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja. dat word in een sauna niet zo gewaardeerd
Geniet er nog maar even van.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef D. het volgende:
Nou, voorlopig de laatste keer naar de sauna straks, naar alle waarschijnlijkheid
Môgge.quote:
Ben je D.J?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zullen we dus nooit weten
Ik ben best goed met knopjes
Als je het over 2 jaar weg gaat gooien kun je dat beter nu al doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Môgge.
Ben een kerstpakket aan het uitpakken... zo eentje met van die dingen waarvan ik denk...
Waar laat ik het? En gooi ik het nu weg.. of over twee jaar...?
Zucht.. Goed bedoeld.. maar man3... wie pakt die dingen in.
Ja juist... maar tis ook een stukje fatsoen ofzo.. en zonde vinden..quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het over 2 jaar weg gaat gooien kun je dat beter nu al doen
Ruimt ook lekker op
Ik heb 2 jaar geleden het hele pakket weggegevenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist... maar tis ook een stukje fatsoen ofzo.. en zonde vinden..
Misschien kan ik het weggeven hier in de buurt ergens aan een behoevende.
He, what happens in Den haag...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn beelden van:
[ afbeelding ]
Dit was van een stichting waar ik vrijwillig wat webskills aan bijdraag.. vind het al zonde dat ze er geld aan besteden ipv het goede doel. Maar goed bedoeld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef D. het volgende:
Ik krijg dinsdag mijn pakket
Ik hoop op eens iets anders, maar vrees dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als de afgelopen 8 jaar
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Môgge.
Ben een kerstpakket aan het uitpakken... zo eentje met van die dingen waarvan ik denk...
Waar laat ik het? En gooi ik het nu weg.. of over twee jaar...?
Zucht.. Goed bedoeld.. maar man3... wie pakt die dingen in.
Dat zijn de betere keuzesquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Misschien kun je wat weggeven.
Ik had de keuze, pakket of giftcard. Voor de kaart gekozen, heb nu een mooie espresso percolator. Eerste bakkie al binnen.
Die zou ik ook weggevenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Misschien kun je wat weggeven.
Ik had de keuze, pakket of giftcard. Voor de kaart gekozen, heb nu een mooie espresso percolator. Eerste bakkie al binnen.
Moet ik teruglezen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:44 schreef Prisha het volgende:
meurning peeps![]()
Ik zit braaf achter mijn happy lamp. Dag 2. Ze zeggen dat je niet in het licht moet kijken.
Don't go into the light!!
Dan kan ik naar Duitslandquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Het Duitse RIVM adviseert een verbod op ‘Driving home for Christmas’ i.p.v. sluiting van sauna’s.
https://www.welt.de/satir(...)chland-verboten.html
Dat is een maatregel waar ik mee kan leven.
Blijft wel een mooi nummer.
Daar gaat het mis..quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:44 schreef Prisha het volgende:
meurning peeps![]()
Ik zit braaf achter mijn happy lamp. Dag 2. Ze zeggen dat je niet in het licht moet kijken.
Don't go into the light!!
Mooiste kerstlied everquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Het Duitse RIVM adviseert een verbod op ‘Driving home for Christmas’ i.p.v. sluiting van sauna’s.
https://www.welt.de/satir(...)chland-verboten.html
Dat is een maatregel waar ik mee kan leven.
Blijft wel een mooi nummer.
Daglichtlamp eindelijk maar gehaald, na decennia lang worstelen met winterdepressie.quote:
I'll protect you from the hooded clawquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooiste kerstlied ever![]()
Naast POwer of Love maar daarvan zijn de meningen verdeeld of het een kerstlied is.
ohhh f*ckquote:
Van Huey, Frankie of Jennifer?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooiste kerstlied ever![]()
Naast POwer of Love maar daarvan zijn de meningen verdeeld of het een kerstlied is.
Keep the vampires from your doorquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I'll protect you from the hooded claw
Frankie!quote:
Ik vind deze versie het mooist.. the extended inclusief the "woke" BBC DJ in het begin. Die draaide hem niet.quote:
Da's iets anders dan een wakeuplight?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daglichtlamp eindelijk maar gehaald, na decennia lang worstelen met winterdepressie.
Benieuwd of het helpt.
ken ik niet....klik!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind deze versie het mooist.. the extended inclusief the "woke" BBC DJ in het begin. Die draaide hem niet.
Krijg er geen kerst-vibes van, maar dat kan per persoon verschillen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Frankie!
De Within Temptation cover is ook best te pruimen. Power of love op z'n metals. Headbangend onder de kerstboom.
Ja heel anders. Wit licht, moet 10.000 Lux zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da's iets anders dan een wakeuplight?
Die heb ik wel overwogen
Ik wel maar dat komt denk ik doordat hij vaak enkel rond kerstperiode gedraaid wordt en dus associatie,quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg er geen kerst-vibes van, maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk
Wel een mooi nummer
Die andere 2 trouwens ook
Echt hč.. die had ik al op cassettebandje... en draaide hem destijds al grijs. Zo blij dat ik hem ook digitaal online gevonden heb!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:56 schreef Prisha het volgende:
oh wow ik krijg serieus kippenvel hiervan. Die intro is prachtig![]()
![]()
Kun je het ding niet ook als wake up light gebruiken als je zou willen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heel anders. Wit licht, moet 10.000 Lux zijn.
De huisarts had me ooit lichttherapie aangeraden maar daarvoor moest ik elke dag naar het ziekenhuis.
Die lampen daar zijn wel wat groter en feller.
NU heb je deze voor thuisgebruik en het zou ook moeten werken, alleen je moet het iets langer doen. Elke dag een half uur, heb t ding nu voor me, gaat prima.
geen idee. Bam 10000 Lux in your face. Dan ben je wel wakker jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je het ding niet ook als wake up light gebruiken als je zou willen?
prachtig! Echt zo'n kippenvelquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hč.. die had ik al op cassettebandje... en draaide hem destijds al grijs. Zo blij dat ik hem ook digitaal online gevonden heb!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee. Bam 10000 Lux in your face. Dan ben je wel wakker ja
alleen BAM!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat zou dan geleidelijk moeten gaan. Heeft het verschillende standen eigenlijk? Of gewoon alleen BAM
waahhhh GOA hij staat ook op spotify!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hč.. die had ik al op cassettebandje... en draaide hem destijds al grijs. Zo blij dat ik hem ook digitaal online gevonden heb!
< GoA kijkt wat schaapachtig... heeft geen Spotifyquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
waahhhh GOA hij staat ook op spotify!!!!
te vroeg gejuichd. Er staat 12"version maar vervolgens is het de gewone. Stommerds daarquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA kijkt wat schaapachtig... heeft geen Spotify
Ben benieuwd. Heb ik wellicht ook wel baat bijquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heel anders. Wit licht, moet 10.000 Lux zijn.
De huisarts had me ooit lichttherapie aangeraden maar daarvoor moest ik elke dag naar het ziekenhuis.
Die lampen daar zijn wel wat groter en feller.
NU heb je deze voor thuisgebruik en het zou ook moeten werken, alleen je moet het iets langer doen. Elke dag een half uur, heb t ding nu voor me, gaat prima.
Geen Back to the Future-liefhebbert?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huey [ afbeelding ]
Jennifer![]()
Frankie
Wake up light hebben we hier. Wil nooit anders meer. Heerlijk ontspannen wakker worden ipv uit je remslaap gerukt worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da's iets anders dan een wakeuplight?
Die heb ik wel overwogen
Schapen hebben wel Spotify hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA kijkt wat schaapachtig... heeft geen Spotify
Ik ben ook benieuwd. Laat wel weten hoe ik het vind.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb ik wellicht ook wel baat bij
61quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lees net Steve Bronski RIP.
*even op Marktplaats kijktquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wake up light hebben we hier. Wil nooit anders meer. Heerlijk ontspannen wakker worden ipv uit je remslaap gerukt worden.
Oh, de films zijn leukquote:
Delen is lief.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:14 schreef Prisha het volgende:
ja ik heb hem toch wel gevonden!
Frankie Goes To Hollywood ÷ Song ÷ 1984
edit: dat mag blijkbaar niet![]()
![]()
Heb je een 'echte' Philips? Zie dat er tegenwoordig tig verschillende zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wake up light hebben we hier. Wil nooit anders meer. Heerlijk ontspannen wakker worden ipv uit je remslaap gerukt worden.
Jep.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je een 'echte' Philips? Zie dat er tegenwoordig tig verschillende zijn.
Wat voor storing?quote:
Het systeem waar we mee werken doet al een paar dagen moeilijk met allemaal errorsquote:
"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag waarschijnlijk weer een persco. Het zou toch wel ontzettend triest zijn voor de horeca als alles dicht moet
+27quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."
Heel triest iddquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag waarschijnlijk weer een persco. Het zou toch wel ontzettend triest zijn voor de horeca als alles dicht moet
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Het is toch om te janken, het water staat staat ze al aan de lippen, veel restaurants gaan niet eens open omdat lunch alleen niet rendabel is en de dapperen die na de persco van afgelopen dinsdag hebben besloten er toch wat van te maken en hun inkopen hebben besteld en gedaan worden zo dan ook in een hoek getraptquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."
En dan krijgen we weer een kabinet Rutte.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch om te janken, het water staat staat ze al aan de lippen, veel restaurants gaan niet eens open omdat lunch alleen niet rendabel is en de dapperen die na de persco van afgelopen dinsdag hebben besloten er toch wat van te maken en hun inkopen hebben besteld en gedaan worden zo dan ook in een hoek getrapt
De één zijn dood...quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat dacht je van de winkels.... kerstinkopen is topseizoen voor hun. Tweede jaar op rij dicht is de doodsteek voor veel winkels.
En Amazon en Bol worden slapend rijk.
Ik vind het echt bizar, en aan de andere kant maar niet opschieten met die boosterprik, waar ik ook heel weinig vertrouwen in heb, iedereen jubelt erover, maar ik denk echt niet dat het zaligmakend is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat dacht je van de winkels.... kerstinkopen is topseizoen voor hun. Tweede jaar op rij dicht is de doodsteek voor veel winkels.
En Amazon en Bol worden slapend rijk.
Ja maar dat gaat hier niet op.quote:
Die kloof wordt steeds groter idd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat hier niet op.
Want er gaan er vele dood en er worden er maar een paar rijk.
Met andere woorden, het geld in omloop verdwijnt uit je regio, land en soms zelfs continent.
Vroeger kocht je iets bij de meubelmaker, en die kocht dan weer iets bij de lampenwinkel, en die gingen allebij naar de slager.
Nu.. komt al het geld uiteindelijk terecht bij een klein groepje. En die kopen maar één brood, en één bank./. en dat is niet in jouw regio.
Met andere woorden.. je houd straks supperijken over en een onderklasse. De middenklasse gaat verdwijnen.
Je weet dat ik er heel anders in sta, ik hoop alleen dat ik ongelijk heb.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar, en aan de andere kant maar niet opschieten met die boosterprik, waar ik ook heel weinig vertrouwen in heb, iedereen jubelt erover, maar ik denk echt niet dat het zaligmakend is.
Nou inderdaad. En vast ook weer the usual: ook weer musea en sport. Snap ik niet, de afstand tussen de mensen is daar altijd best groot. Ik baal er enorm van als het allemaal weer dat click&collect gebeuren wordt. Zo frustrerend vervelend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws, het bestaat nogquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat onbelangrijks: er ging hier een IKEA schemerlamp stuk.
Ik dacht al van ojee dat is natuurlijk weer een exotisch formaat ledlamp fitting dat erin moet, moet ik snel voor de lockdown nog naar de IKEA... Maar nee. Na openschroeven blijkt er een gewone normaalfitting 5Watt spaarlampje in te zitten.![]()
Nou, daar heb ik een hele bak vol van liggen in de meterkast dus het is alweer klaar.
Dat weet ik en dat is prima, maar ik vind het allemaal een bizarre gang van zaken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je weet dat ik er heel anders in sta, ik hoop alleen dat ik ongelijk heb.
Gelukkig wel ja. Al dat led gebeuren tegenwoordig, waarvan beweerd wordt dat ze 10 jaar meegaan enzo? Waarom zijn die dan toch altijd al zo snel stuk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed nieuws, het bestaat nog
Ja...quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt het licht gezienquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat onbelangrijks: er ging hier een IKEA schemerlamp stuk.
Ik dacht al van ojee dat is natuurlijk weer een exotisch formaat ledlamp fitting dat erin moet, moet ik snel voor de lockdown nog naar de IKEA... Maar nee. Na openschroeven blijkt er een gewone normaalfitting 5Watt spaarlampje in te zitten.![]()
Nou, daar heb ik een hele bak vol van liggen in de meterkast dus het is alweer klaar.
Het zijn de kleine dingen die het doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed nieuws, het bestaat nog
Net op het nieuws, gekkenhuis nu bij de kappers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja...en ook niet-essentiele winkels misschien dicht...
Yep, alleen supermarkten, drogisterijen en apotheken zouden open blijven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja...en ook niet-essentiele winkels misschien dicht...
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Als ik hier kom zie ik altijd het licht.
Je haar moest natuurlijk goed zitten voor de verjaardag van de vrouw, nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Ben nu wel blij dat ik gisteren nog even naar de kapper ben gegaan.
Jazeker. De hele dag mooi zitten wezen voor haarquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je haar moest natuurlijk goed zitten voor de verjaardag van de vrouw, nog gefeliciteerd
Dat is die daglichtlamp van Prisha.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Als ik hier kom zie ik altijd het licht.
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vloer leeg, stof gezogen... en nu dweilen
En daarna weer vies makenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vloer leeg, stof gezogen... en nu dweilen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is die daglichtlamp van Prisha.
Is dat een hele felle lamp?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is ook wel nodig vandaag, want mist, somber, depressie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
alles naar de klotenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch om te janken, het water staat staat ze al aan de lippen, veel restaurants gaan niet eens open omdat lunch alleen niet rendabel is en de dapperen die na de persco van afgelopen dinsdag hebben besloten er toch wat van te maken en hun inkopen hebben besteld en gedaan worden zo dan ook in een hoek getrapt
Nou inderdaad. Het is maar een grauwe zooi buiten. Dit is altijd een rotperiode.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is ook wel nodig vandaag, want mist, somber, depressie.
Heel erg ja. Kon zo inderdaad wel eens de laatste klap zijn voor vele bedrijven.quote:
Ik ga mijn schoenen mooi op een rijtje zetten. Dat helpt ook altijd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga even wat zomerjurkjes strijken, daar zal ik van opknappen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga mijn schoenen mooi op een rijtje zetten. Dat helpt ook altijd.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan ga ik mijn Beretta kerstpakket uitpakken. Word ik ook blij van.
Uiteraard op kleur. In mijn kast hangt alles ook op kleur. En dan daarbinnen van kort naar lang.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Op kleur? Van donker tot wit...
Per pakketdienst inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Komt dat spul ook per post?
Wowquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteraard op kleur. In mijn kast hangt alles ook op kleur. En dan daarbinnen van kort naar lang.
ja toch...zag dat de sale weer is begonnen, misschien koop ik nog wel iets. Paar mooie boots zal me héél goed doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een goed plan, je moet het jezelf naar de zin maken he.
Oeh, mooi dat je dat hebt. Hier hangt alles redelijk door elkaar.... onder het mom van die kastdeur is toch eigenlijk altijd dichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteraard op kleur. In mijn kast hangt alles ook op kleur. En dan daarbinnen van kort naar lang.
Of een paar stevige stappers voor de aankomende sneeuwtroep waarvan voorspeld wordt dat dat komen gaat deze winter? Het wordt weer eens een horrorwinter, had ik begrepen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja toch...zag dat de sale weer is begonnen, misschien koop ik nog wel iets. Paar mooie boots zal me héél goed doen
Mijn sokkenmand is wel een puinhoop. Dat is altijd zoeken waar de bijpassende sok isquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, mooi dat je dat hebt. Hier hangt alles redelijk door elkaar.... onder het mom van die kastdeur is toch eigenlijk altijd dicht![]()
Een goed idee, ga ik hier ook doen
Ik had dit jaar weer eens zo'n ouderwets pakket met hapjes, koffie, thee, alcohol, maar die heb ik aan mijn zoon gegeven, want ik ben er toch niet en 1 kg gerookte zalm van Schmidt, die heb ik zelf gehoudenquote:
Vrouwen in laarzenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, mooi dat je dat hebt. Hier hangt alles redelijk door elkaar.... onder het mom van die kastdeur is toch eigenlijk altijd dicht![]()
Een goed idee, ga ik hier ook doen
Kijk eens in je bierglazenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn sokkenmand is wel een puinhoop. Dat is altijd zoeken waar de bijpassende sok is
Ik heb goeie stevige stappersquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een paar stevige stappers voor de aankomende sneeuwtroep waarvan voorspeld wordt dat dat komen gaat deze winter? Het wordt weer eens een horrorwinter, had ik begrepen.
Doen! Voorjezelf onder de kerstboom zettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja toch...zag dat de sale weer is begonnen, misschien koop ik nog wel iets. Paar mooie boots zal me héél goed doen
Dat zie je steeds minder, maar is ook wel weer fijn om te doen en te krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga kerstkaarten kopen en versturen.
Die is bij mij dan weer wat beter op orde. Nouja, die waarvan ik paren heb die liggen netjes in een bolletje, maar ik heb ook sokken waarvan de andere helft zeg maar nog ergens in de wasmand zit. En die bak met "enkelvoudige sokken" raakt steeds voller. Geen idee hoe dat nou kan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn sokkenmand is wel een puinhoop. Dat is altijd zoeken waar de bijpassende sok is
quote:
Dat heb ik ook gedaan, voor het eerst in 5 jaar of zo. Had ik ineens behoefte aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
herkenbaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is bij mij dan weer wat beter op orde. Nouja, die waarvan ik paren heb die liggen netjes in een bolletje, maar ik heb ook sokken waarvan de andere helft zeg maar nog ergens in de wasmand zit. En die bak met "enkelvoudige sokken" raakt steeds voller. Geen idee hoe dat nou kan.
Jij hebt ook een sokkenvreter dus... zijn niet uit te roeien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is bij mij dan weer wat beter op orde. Nouja, dat waarvan ik paren heb die liggen netjes in een bolletje, maar ik heb ook sokken waarvan de andere helft zeg maar nog ergens in de wasmand zit. En die bak met "enkelvoudige sokken" raakt steeds voller. Geen idee hoe dat nou kan.
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, voor het eerst in 5 jaar of zo. Had ik ineens behoefte aan.
Wij schrijven ook bergen. Vaak krijg je na de kerst nog stapels binnen met een noodkaartje die ze sturen omdat ze er 1 gekregen hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen.
Het blijft leuk om kaartjes te krijgen, ook al zie je duidelijk dat het voor velen een 'moetje' is.
beetje laat?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja de kappersquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net op het nieuws, gekkenhuis nu bij de kappers.
En ik vermoed topdrukte in de winkels ook vandaag !
Ja hoe kan dat he? Een raadsel. Als een sok een gat heeft dan gooi ik altijd beide sokken tegelijk weg maar toch lijken er sokken kwijt te zijn. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij hebt ook een sokkenvreter dus... zijn niet uit te roeien.
Ik heb niet veel sokken meer, maar dochterlief met die kleine sokjes van de jongste... Man1.000.000.000
ik denk 20 paar incompleet
Zo doe ik het ook, en ze slijten ook even hard dus dan kan je ze allemaal tegelijk weggooien en weer 6-7 nieuwe paar kopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik sokken koop, dan neem ik minstens zes paar van dezelfde. Dat zoekt wat makkelijker.
Ja… maar ik denk dat ze nog wel op tijd aankomen.quote:
Ochja, ook dat. Zo van: aiii die heb ik niet gestuurd, ja die moet er gelijk wel een terug bebben. "Anders geeft dat gezeur"quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij schrijven ook bergen. Vaak krijg je na de kerst nog stapels binnen met een noodkaartje die ze sturen omdat ze er 1 gekregen hebben![]()
Ja, dit inderdaad. Is wel zo praktisch. Mijn sokken zijn eigenlijk allemaal verschillend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik sokken koop, dan neem ik minstens zes paar van dezelfde. Dat zoekt wat makkelijker.
Ditquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
Onder de bank, ledikantje, linnenkast, IN dekbedhoezen, slopen, speelgoedkisten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoe kan dat he? Een raadsel. Als een sok een gat heeft dan gooi ik altijd beide sokken tegelijk weg maar toch lijken er sokken kwijt te zijn. Heel vreemd.
Als er 1 kapot gaat, gooi ik die weg en heb ik er nog 11 over. Het maakt niet uit dat het een oneven aantal is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit![]()
En als er 1 kapot gaat, gooi je er dan alleen die kapotte weg of beiden?
SF heeft de neiging om alleen die kapotte weg te gooien want alles matched toch met elkaar (werksokken dan).. en ik zoek me dan het schompes naar die andere
Jawelquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als er 1 kapot gaat heb ik er nog 11 over. Het maakt niet uit dat het een oneven aantal is.
Ik heb hier 4 rechtersokken liggen waar geen linker meer voor isquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit![]()
SF heeft de neiging om alleen die kapotte weg te gooien want alles matched toch met elkaar (werksokken dan).. en ik zoek me dan het schompes naar die andere
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft zichzelf ingedweild....
Moeten we hulp sturen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daar komen de pakjes van in bizar grote dozen. Ik had een goud pennetje om zwarte kerstkaarten te schrijven besteld, dat kwam in een doos waar de Nikes van Michael Jordan in konden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
En oh, als je bij bol 3 paar dezelfde sokken bestelt krijg je ze in 2 pakjes
Bedankt! Hoeft niet... Maar een goede bak koffie is welkom!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie dit even heel erg voor mequote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grappig hoor op het journaal: Niet drukker dan normaal bij de Ikea.
Daarna komt de DJ: Bij de Ikea staat een file van anderhalf uur
Ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
en niet bij de koelkast kunnen zeker?
Wil je dat ik die ook gooi?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedankt! Hoeft niet... Maar een goede bak koffie is welkom!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedankt! Hoeft niet... Maar een goede bak koffie is welkom!
Lekker man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik let er nooit zo op; ik trek altijd schoenen aan en loop er gewoon doorheenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Het droogt hier ook zo langzaam...
Hoe lang duurt dat bij jullie professionele huisvrouwen?
Wij dweilen rond borreluur naar de voordeur en wachten in de kroeg tot het droog is...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Het droogt hier ook zo langzaam...
Hoe lang duurt dat bij jullie professionele huisvrouwen?
Ik loop al de hele ochtend op sokkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik let er nooit zo op; ik trek altijd schoenen aan en loop er gewoon doorheen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker man!
Ligt aan de rum... Jouw rum zou ik zeggen 3 drupjes is voldoende voor een goed resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij dweilen rond borreluur naar de voordeur en wachten in de kroeg tot het droog is...
Maar ja, aan die tip heb je nu geen reet
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ligt aan de rum... Jouw rum zou ik zeggen 3 drupjes is voldoende voor een goed resultaat
?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Maar dan kun je jezelf er ook weer uitdweilen.
Gewoon je sporen uitwissen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
Heb je profi tips?
Ah.. dat is wel een idee ja.. al is het dan wel weer natquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gewoon je sporen uitwissen.![]()
Gebeurt me regelmatig dat ik nog even iets moet pakken waar ik al gedweild heb (tenminste de keren dat ik dweil, doe het steeds minder). Dan dweil ik weer achteruitlopend de voetstappen te wissen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah.. dat is wel een idee ja.. al is het dan wel weer nat
Ik vond Oma's idee beter
Hm ja en op de sokken zelf moet je ook zuinig zijn, als ik het gesprek van net goed heb begrepenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik loop al de hele ochtend op sokkenEn probeerde het net... maar dat laat sporen na.
Gouden tip, ware het niet dat de kroegen een tijdje de deuren gaan sluitenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij dweilen rond borreluur naar de voordeur en wachten in de kroeg tot het droog is...
Maar ja, aan die tip heb je nu geen reet
Doen we hier ook, we hebben dan ook een speciale bak met 'bastard socks'quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik dweil ook maar eens in paar maanden ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Aoibhin het volgende:
Een nette gedweilde vloer als eindresultaat heb ik opgegeven sinds er drie katten in huis wonen. Die denderen overal gewoon weer doorheen met hun modderige poten
Nice! Wij kenden deze versie ook niet, tnx.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind deze versie het mooist.. the extended inclusief the "woke" BBC DJ in het begin. Die draaide hem niet.
< GoA zet hem ff hard aan onder de schoonmaak
Jaaaaa van GHost Reveries!!!! Op een na mooiste album denk ik. Mooiste is Damnation. Wat is die geweldig!quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Nice! Wij kenden deze versie ook niet, tnx.
Nu staat deze op, kende ik ook niet![]()
(jij @:Prisha?)
Ik heb sowieso geen kerstzegels. Ik stuur zo weinig kaarten dat heeft geen zinquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ochja, ook dat. Zo van: aiii die heb ik niet gestuurd, ja die moet er gelijk wel een terug bebben. "Anders geeft dat gezeur"![]()
En je kerstzegels zijn allemaal al op dus dan maar een normale postzegel erop want je gaat er niet speciaal een nieuw vel van 20 zegels voor kopen...
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prisha is nog steeds niet terug... stel je zet per minuut één paar op z'n plek. ( ze is wat traag)
Dan heeft ze nu toch al 30 paar schoeisel
Aan een roodgroen lintjequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:01 schreef engine het volgende:
Hingen altijd aan een touwtje![]()
Ik heb nog nooit een kerstkaart gestuurd of ontvangen (denk ik). M'n ouders zijn er ook al jaren mee gestopt.
ochjaquote:
Ik bedenk me elk jaar om het toch weer eens te gaan doen (zeker in coronatijden is het wel leuk om iets te ontvangen), maar dan bedenk ik me ook dat ik van veel mensen het adres niet eens weetquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben echt helemaal niet in de mood om kerstkaarten te sturen. En volgens mij denken er meer zo over, want ik heb er nog niet veel gekregen. Ik stuur eventueel wel nieuwjaarskaartjes.
Ik heb hier nu een heel schattig beeld vanquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef Prisha het volgende:
Bij ons thuis plakten we ze altijd op de deur van de hal naar de woonkamer. En dan had mijn moeder kerstklokjes erboven gehangen
Ik heb er al 3, anders had ik het wel gewetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de week zag ik wat mensen posten die nog een poes willen...
Ik heb deze in de aanbieding:
[ afbeelding ]
( Geen grapje )
Allemaal mooie kattenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
( Geen grapje )
Als ik geen vogel had , had ik midden onder genomenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er al 3, anders had ik het wel gewetenDat lapje rechtsboven lijkt heel erg op een eerder katje van mij
Silverfox denkt van wel. De Bouwmaat bijvoorbeeld (groothandel) blijft open, maar daar heb je een pasje voor nodig. Gamma was dicht de vorige keer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
Denken jullie dat er vanavond wordt aangekondigt dat bouwmarkten enzo dicht blijven de komende weken?
Ja die heeft ook zo'n heerlijke eigenwijze troniequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik geen vogel had , had ik midden onder genomen
Ik kan niet kiezen. Hebben allemaal wel ietsquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik geen vogel had , had ik midden onder genomen
@puzziepiequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
( Geen grapje )
Mja, ik ben bezig met laminaat maar weet nog niet goed wat ik wil. (plak vs muurplinten, welke ondervloer enz) Kreeg appje dat ik vandaag alles moet gaan halen wat ik denk nodig te hebben omdat het dicht gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Silverfox denkt van wel. De Bouwmaat bijvoorbeeld (groothandel) blijft open, maar daar heb je een pasje voor nodig. Gamma was dicht de vorige keer.
Hornbach idem dito. Maar goed, hij heeft bedrijf. Als particulier kom je denk ik niet aan zo'n pasje.
Je moet iig gaan kijken en voelen vandaag, want ik denk dat als je je keuze hebt gemaakt dat je nog wel kunt afhalen of bezorgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja, ik ben bezig met laminaat maar weet nog niet goed wat ik wil. (plak vs muurplinten, welke ondervloer enz) Kreeg appje dat ik vandaag alles moet gaan halen wat ik denk nodig te hebben omdat het dicht gaat.
Kijken en voelen klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet iig gaan kijken en voelen vandaag, want ik denk dat als je je keuze hebt gemaakt dat je nog wel kunt afhalen of bezorgen.
Awww zo schattigquote:
Plakplinten zijn sowieso kut (krijg ik te horen vanuit de voorkamer en ook eigen ervaring ) Bij het minste geringste stoot je die krengen er af.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja, ik ben bezig met laminaat maar weet nog niet goed wat ik wil. (plak vs muurplinten, welke ondervloer enz) Kreeg appje dat ik vandaag alles moet gaan halen wat ik denk nodig te hebben omdat het dicht gaat.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaaaaa van GHost Reveries!!!! Op een na mooiste album denk ik. Mooiste is Damnation. Wat is die geweldig!
Wat een grafsukkel die inhalerquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Soms zit het tegen,
soms zit het ook wel mee
[ afbeelding ]
Ooooooow en aaaaw, maar onze nieuwe bank en spullenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
( Geen grapje )
Het is ook vragen om problemen zegquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Soms zit het tegen,
soms zit het ook wel mee
[ afbeelding ]
Mooi is dat een aantal metal bands één album hebben die zo geheel anders van stijl is. Damnation is zo eentje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Maar deze cover had ik echt nooit gehoord, herkende de stem nieteens![]()
Kan wel merken dat ik weinig metal meer luister, nooit gedacht maar ik apprecieer meer rustige muziek tegenwoordig![]()
ja, dus als je nog wat nodig hebt.....quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
Denken jullie dat er vanavond wordt aangekondigt dat bouwmarkten enzo dicht blijven de komende weken?
Wat vreemd is dat toch. Mogelijk omdat in België het boosteren beter verloopt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef Flory het volgende:
Je kan gewoon in België komen eten, feesten, naar de kapper, whatever winkel hoor, er staan denk ik verbodsborden bij de grens voor omnicron want hier mag alles![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vreemd is dat toch. Mogelijk omdat in België het boosteren beter verloopt?
Zei ik wat doms?quote:
*Saved deze postquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooi is dat een aantal metal bands één album hebben die zo geheel anders van stijl is. Damnation is zo eentje.
Through Shaded Woods van Lunatic Soul is![]()
En mijn nieuwe favoriet, Leprous. Album Aphelion. Ik zou er vanavond heen gaan, damn wat baal ik ervan dat die uitgesteld is.
quote:
Verkeerde post gequote, dus nu zo maar evenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komen straks wel weer met regeltjes als het laat is
In UK sluiten pubs al vanzelf, geen personeel meer want ziekquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Engeland werd steeds als voorbeeld gesteld.. dat die op tijd zijn begonnen met boosteren...
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Een betere aanpak, lijkt mij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Verkeerde post gequote, dus nu zo maar even![]()
Boosteren loopt hier wel, maar ze houden andere manier van volgorde aan.
Eerst mensen die Astra en Jansen hadden en daarna risicogroep enzo.
Mijn lief had astra, die mag volgende week, ik hoor bij risicogroep en mag 5 jan.
Mwah, ook niet helemaal op tijd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Engeland werd steeds als voorbeeld gesteld.. dat die op tijd zijn begonnen met boosteren...
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
De conclusie is dus dat een booster niet ineens covid de wereld uit helpt? Dat wist ik al.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Daarom is het ook appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ook niet helemaal op tijd.
En in Engeland was echt alles nog open he.
NVMquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ook niet helemaal op tijd.
En in Engeland was echt alles nog open he.
Nee, het doel is dat de zorg niet overbelast raakt. De rest komt daarna.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat niet juist het doel van vaccs en boosters?
Dat juist alles open kan blijven?
Primaquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, het doel is dat de zorg niet overbelast raakt. De rest komt daarna.
Ik was twee weken geleden nog in Antwerpen. Alles gewoon open tot 23uur. Een avond in het restaurant zaten er Nederlanders naast ons die net over de grens wonen en gewoon even op en neer waren om in Antwerpen uit eten te gaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef Flory het volgende:
Je kan gewoon in België komen eten, feesten, naar de kapper, whatever winkel hoor, er staan denk ik verbodsborden bij de grens voor omnicron want hier mag alles![]()
Het stikt hier ook van de 'Ollanders' in het weekendquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden nog in Antwerpen. Alles gewoon open tot 23uur. Een avond in het restaurant zaten er Nederlanders naast ons die net over de grens wonen en gewoon even op en neer waren om in Antwerpen uit eten te gaan
Daar is je cocaine toch voor?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:52 schreef Flory het volgende:
Maar goed, ander onderwerp![]()
We hebben eigenlijk al bijna alles in huis voor kerst![]()
Op wat verse dingen na uiteraard.
Nu nog een witte kerst
Ja precies, want op deze manier verspreidt het alsnog over alle grenzen heen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Het stikt hier ook van de 'Ollanders' in het weekend![]()
Ik heb nooit begrepen waarom grenslanden geen betere afspraken maken, zeker toen de grenzen op slot gingen, daarna had men echt beter moeten weten.
Netjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:52 schreef Flory het volgende:
Maar goed, ander onderwerp![]()
We hebben eigenlijk al bijna alles in huis voor kerst![]()
Op wat verse dingen na uiteraard.
Nu nog een witte kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |