Ik heb hier een lichtblauwe gloedquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Groen is een gewoon een prettige kleur
Hey Gast,quote:Op zaterdag 18 december 2021 06:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zucht... hele week getergd door de wekker.. kan ik uitslapen..ben ik klaarwakker
Mogge pullup
Wat moet je in godsnaam doen nog vroeger dan 7 uur op zaterdag?quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Hier veel te laat uit bed.
Werken. Ik wil het persé af hebben vandaag. Dan heeft degene waar ik voor werk ruim de tijd om het te redigeren en heeft de gemeente het voor maandagochtend terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam doen nog vroeger dan 7 uur op zaterdag?![]()
En Mogge Nijntje.
Hier een motivatie gifje danquote:Op zaterdag 18 december 2021 07:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Werken. Ik wil het persé af hebben vandaag. Dan heeft degene waar ik voor werk ruim de tijd om het te redigeren en heeft de gemeente het voor maandagochtend terug.
Het is geen drama, maar ik had om half 6 willen beginnen. Nu moet ik langer door. (van mezelf)
En niet fokken
Op die fiets, nou werkze dan!quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Werken. Ik wil het persé af hebben vandaag. Dan heeft degene waar ik voor werk ruim de tijd om het te redigeren en heeft de gemeente het voor maandagochtend terug.
Het is geen drama, maar ik had om half 6 willen beginnen. Nu moet ik langer door. (van mezelf)
En niet fokken
quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier een motivatie gifje dan
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op zaterdag 18 december 2021 07:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op die fiets, nou werkze dan!
Dacht toch, dat ik de cam uit had staanquote:
Hey GOAquote:
Klote zooi... Zet hem maar extra hoog dan...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef D. het volgende:
Nou, voorlopig de laatste keer naar de sauna straks, naar alle waarschijnlijkheid
Ik zit niet aan de knopjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klote zooi... Zet hem maar extra hoog dan...
Dat zullen we dus nooit wetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja. dat word in een sauna niet zo gewaardeerd
Geniet er nog maar even van.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef D. het volgende:
Nou, voorlopig de laatste keer naar de sauna straks, naar alle waarschijnlijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |