abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2022 @ 04:48:42 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206125183
https://www.mediacourant.(...)oede-in-mijn-billen/

quote:
Katja Schuurman is gisteren naar een masseur gegaan omdat er veel woede en verdriet in haar billen zat. "Ik kon op een gegeven moment nauwelijks meer normaal lopen, laat staan zitten."

Bekende Nederlanders hebben een soort ongeremde behoefte om al hun emoties te delen op de socials. Zo loopt Katja Schuurman nu al dagen te mijmeren over dat ze zich zo leeg voelt. "Vanochtend wilde de zon niet opkomen in mijn hoofd. Leegte, lethargie, somberte; verzetten heeft geen zin", typte ze afgelopen weekend.
Adem in adem uit

Katja legt zich neer bij dat soort gevoelens. "Accepteren dat het even zo is, niet in paniek raken, weten dat alles altijd weer voorbij gaat, het mooie maar gelukkig ook het nare. En bij zonsondergang kwam de zon weer op ????????."

Al haar BN’er-vrienden vinden het heerlijk dat Katja het allemaal van zich af praat op de socials. Zo zegt Babette van Veen: "Adem in adem uit, you got this! Iedereen heeft slechtere dagen! Fijn voor iedereen dat jij het gewoon zegt! ??"

Het heeft Katja kennelijk niet echt geholpen, want gisterenavond heeft ze laten weten dat ze naar de masseur is gegaan om zich te laten behandelen aan haar woedende billen. "Wat houdt je lijf toch op de meest rare plekken emoties vast. Mijn billen waren de laatste tijd blijkbaar stalling voor onverwerkt verdriet en boosheid."

Woedende billen, hoe voelt dat precies? "Ik kon op een gegeven moment nauwelijks meer normaal lopen, laat staan zitten."

Inmiddels zijn de billen van Katja weer in topvorm. "Wat een wonderdokters zijn sommige masseurs toch! Met alle liefde die ze in je stoppen, en hoe ze niet alleen je spieren soepel maken, maar ook je energie weer vrij laten stromen."

Katja deelt er ook nog vijf hashtags bij: "#massage #energie #emotie #pijnisfijn #letitflow."

De Instagram-post van Katja:



:')
pi_206125439
´´En bij zonsondergang kwam de zon weer op´´

Toen had ze zeker alweer een fles wijn of twee op?

Jammer dat ze met alle geweld nog een kind moest, met haar zieke kop. :N
pi_206132827
quote:
Inderdaad maar één smiley voor: :') :') :')
pi_206180911
https://www.mediacourant.(...)ie-huizen-verwarmen/

quote:
BN’ER-PERIKELEN
Frank Jansen lijdt onder gasprijzen: ‘Moet drie huizen verwarmen’
Frank Jansen heeft veel meer last van de stijgende energieprijzen dan de gemiddelde Nederlander. “Ik maak me enorme zorgen, want ik heb een paar huizen, dus ik word aan alle kanten gepiepeld.”


Gisteren om 11:00 3322 stemmen
Frank Jansen
© William Rutten
Steeds meer mensen in Nederland kunnen de eindjes niet meer aan elkaar vastknopen vanwege de extreem gestegen energieprijzen. Dat is ontzettend vervelend, maar BN’ers hebben het ook niet makkelijk. Frank Jansen wijst erop dat hij bovengemiddeld veel last heeft van de energiecrisis. Hij heeft namelijk drie huizen.


Drie huizen
Frank maakt zich verschrikkelijk veel zorgen. “Ik maak me enórme zorgen, want ik heb een paar huizen, dus ik word aan alle kanten gepiepeld. Ik heb het hier over drie grote panden, dus ik maak me echt zorgen”, vertelt hij in de Weekend.

Er is een kans dat Frank veel minder geld overhoudt voor zijn reisjes en luxediners. “Nee, ik weet niet hoe hoog die rekeningen zijn, want ik steek mijn kop in het zand. Als ik in Nederland ben, zal ik het wel merken. Wat ik wel weet, is dat het me meer gaat kosten en dat er minder op mijn rekening overblijft om andere dingen te doen.”


Hartstikke duur
Het is ontzettend balen dat je gedwongen wordt om wat soberder te leven, vindt Frank. “Dat is het vervelende en ook heel zielig voor iedereen overigens.”

In welke van zijn drie huizen verblijft hij nu? “Momenteel leef ik meer in Frankrijk, en daar is het net zo. Ik leef hier alleen op elektriciteit, maar dat is hartstikke duur.”


Besparen
Gelukkig is zijn leven er door de scheiding met Rogier Smit wel goedkoper op geworden, zegt Frank. “Hoe ik bespaar? Ik had een heel dure gast bij me wonen, maar die is verdwenen, haha! Daarmee bedoel ik Rogier, die was duur in het gebruik.”

Tot slot: “Het is jammer, maar helaas moeten we er allemaal aan geloven. Overigens denk ik dat de echte klap nog komt, voor iedereen.”

_O-
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:05:44 #55
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206246678
quote:
Tbs-patiënt baalt van vergelijking met Arie Boomsma: ‘Beledigend’

Arie Boomsma is de afgelopen jaren steeds excentrieker geworden. Zó excentriek dat er nu zelfs tbs-patiënten zijn die ervan balen als ze met de hysterische fitnessgoeroe vergeleken worden.

Tegenwoordig haalt Arie Boomsma alleen nog maar het nieuws als hij weer wat raars heeft uitgehaald op sociale media. Veel mensen vragen zich af of hij een klap van de molen heeft gehad of dat hij af en toe gewoon een shot media-aandacht nodig heeft. Het kan natuurlijk ook een combinatie van beide zijn.

Grap over Arie

Arie wordt regelmatig op de hak genomen in de talkshow Vandaag Inside en dat gebeurde laatst ook weer, toen vaste gast en strafrechtadvocaat Job Knoester aan tafel zat. Hij heeft toen een grap gemaakt die niet heel goed is gevallen bij een van zijn cliënten.

Job legt uit in de rubriek In De Wandelgangen: “Ik heb vorige week een grap gemaakt hier over Arie Boomsma. Ik zei: ‘Dat had een cliënt van mij kunnen zijn’, omdat hij weer een raar filmpje had gemaakt. Toen ben ik de dag erna wel aangesproken door een tbs-cliënt van mij.”

Tbs’ers boos

Wat zei die tbs-cliënt toen tegen Job? “Hij zei: ‘Het was een heel leuke uitzending, maar dit is beledigend voor ons als tbs’ers.’”

Wilfred Genee lachend: “Dat is ook weer lekker voor Arie, dit hele verhaal.”


‘Kan me niet schelen’

De laatste tijd laat Job zich steeds kritischer uit aan de talkshowtafel van VI en daar is dus ook Arie het slachtoffer van. “Ik vind het alleen maar juist leuker dat ik meer van mezelf laat zien hier. Dat vind ik leuk.”

Is hij niet bang bepaalde types als Arie tegen de schenen te schoppen? “Nee, dat klopt, maar daar trek ik me nooit wat van aan. (…) Het kan me echt niets schelen wat mensen ervan zeggen.”

https://www.mediacourant.(...)-boomsma-beledigend/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:37:24 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206409663
quote:
Luuk Ikink adviseert André Hazes jr. om carrière te beëindigen

Luuk Ikink denkt dat André Hazes jr. zijn carrière in de Nederlandse showbizz beter kan beëindigen aangezien hij zoveel last heeft van de spotlights. “Moet hij niet gewoon stoppen?”

De vijfdelige docuserie van André Hazes jr. is één grote klaagzang over hoe lastig hij het artiestenleven wel niet vindt. De media? Moeilijk. Op het podium staan? Zenuwslopend. De verwachtingen van de fans? Ingewikkeld. Life of Yvonne? De horror. Het zorgt ervoor dat RTL Boulevard-ster Luuk Ikink zich afvraagt wat André überhaupt nog in de showbizz doet.
‘Moet hij niet stoppen?’

Luuk begrijpt er eigenlijk helemaal niets van na het zien van die docuserie. “Ik kreeg wel een beetje het idee: is dat hele vak wel iets voor hem? Moet hij niet gewoon helemaal stoppen?”

Hij vervolgt: “Hij heeft nu dan wel de bedoeling om hiermee door te gaan enzo, maar al die verleidingen liggen op de loer en ik krijg ook niet het idee dat hij het leuk vindt om te doen, want hij is zó gespannen voor elk optreden, ook al is het ergens op een braderie. Dan nog is hij supergespannen.”
Wat denkt Guido?

Story-baas Guido den Aantrekker, die zich altijd opwerpt als een soort familievriend van de Hazesjes, is het daar eigenlijk wel mee eens. “André zegt letterlijk in die documentaire: ‘Misschien moet ik het wel helemaal niet meer doen en gewoon een kroeg beginnen en daar gewoon lekker een moppie zingen.’”

Hij vervolgt in Shownieuws: “Ik denk ook dat hij dat moet doen en heel veel mensen vonden dat gisteravond. Uit alles bleek bijna dat hij zó opziet tegen die concerten.”
Aandachtsziek

De grootste voorstander van een showbizzexit voor André? Johan Derksen. “Het is een aandachtszieke familie. De een is nog hysterischer dan de ander. Ik begrijp niet dat de kranten daar steeds over berichten”, zegt hij.

Een vertrek uit de showbizz zou wel een financiële aderlating zijn voor André. Gelukkig kan hij terugvallen op de erfenis van zijn vader: als Rachel drie keer aan zijn urn rammelt, kan die hele familie weer een paar maanden verder.
:D

https://www.mediacourant.(...)riere-te-beeindigen/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206412735


[ Bericht 100% gewijzigd door casita op 22-10-2022 22:26:05 ]
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:10:29 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206511426
Rob Kemps deed een Milli Vanilli-tje?

https://www.mediacourant.(...)eihard-hebt-gelogen/

quote:
De reden dat Rob Kemps zich zo raar gedraagt tegen de media, is volgens Patrick Kicken omdat hij jarenlang met een geheim heeft rondgelopen. "Zeg gewoon eens ronduit dat het klopt!"

Het imago van Rob Kemps ligt in de greppel. De entertainer is vorige week ontmaskerd als iemand die voor de schermen leuk doet, maar zich achter de schermen gedraagt als een bruut die overal woest aan de lijn hangt. Of, zoals Miljuschka Witzenhausen het noemt: "Er is duidelijk een Rob voor de schermen én achter de schermen."

Patrick Kicken, de meest gevreesde radiocolumnist van ons land, weet wel waarom Rob zich zo bizar gedraagt tegen de media. Hij heeft namelijk jarenlang angstvallig geprobeerd om een geheim uit de pers te houden, namelijk dat hij helemaal niet de stem is van zijn Snollebollekes-act.

De stem van Snollebollekes is namelijk de bedenker van de act: Jurjen Gofers, oud-radiocollega van Patrick. Hij maakte voor carnaval in 2013 een plaat die heel erg aansloeg, maar waar hij niet zelf mee wilde optreden: Vrouwkes. "Er was zoveel vraag naar dat er een act omheen verzonnen moest worden", legt Patrick uit in zijn Spreekbuis-column.

Daar kwam Rob om de hoek kijken. "En daar werd een grote fout gemaakt: in plaats van dit gewoon eerlijk erbij te zeggen werd overal de suggestie gewekt dat Rob Kemps de stem op die platen van Snollebollekes is, de zanger van de act. Maar dat is hij helemaal niet."

Het lekte vorig jaar uit via de Story. Een ingewijde zei tegen het blad: "Rob zingt zijn nummers niet zelf, dat doet Jurjen Gofers. Dat vertelt Rob in interviews nooit. Maar ik vind wel dat zijn fans dat horen te weten."

Patrick: "Na acht jaar liegen moest het een keer uit komen. Voor hem ook een kwelling geweest, avond na avond op een podium staan doen alsof."

Rob reageerde destijds geprikkeld op die onthulling. "We weten toch ook allemaal dat als Marco Borsato 'Je bent een droom die naast me ligt' zingt, die tekst eigenlijk van John Ewbank is?", zei hij in De Telegraaf.

Toch gaf Rob niet ronduit toe dat er inderdaad jarenlang gelogen is over de Snollebollekes-act. "Wat maakt het het publiek nou uit wie het bedacht heeft? Alleen, als je het echt wil weten: de echte kracht achter Snollebollekes, de founding father, is natuurlijk Jurjen."

Patrick denkt dat Rob er goed aan doet om gewoon eens écht toe te geven dat hij jarenlang heeft gelogen. Ze hebben nu alleen stiekem alle Wikipedia-pagina's aangepast, zegt hij. "Zodat er niet meer staat dat Rob Kemps de zanger is van Snollebollekes, maar dat is zeker acht jaar lang volgehouden, van 2013 tot 2021."

Hij vervolgt: "Het zou Rob sieren gewoon in zo'n liveshow te gaan zitten en zeggen: 'Ja mensen, het klopt, ik heb me jarenlang voorgedaan als iemand die ik niet was, nu ben ik de echte Rob Kemps en mag ik eindelijk mezelf zijn'. Scheelt een boel achterdocht en slapeloze nachten! Zoiets gaat aan je vreten natuurlijk."
pi_206520944
Ah, eindelijk gaat de beerput een beetje open :') . Er wordt al tijden een alles onthullend artikel over Matthijs verwacht, in de Volkskrant no less. Ondertussen is er dit.

https://www.mediacourant.(...)thijs-van-nieuwkerk/
anonieme razernist
  dinsdag 3 januari 2023 @ 13:58:39 #60
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_207404881
FOK!'s eigen @SunChaser heeft Mediacourant gehaald met een stukje interview met Ferry Doedens.

https://mediacourant.nl/2(...)met-hamster-in-anus/
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 3 januari 2023 @ 14:50:31 #61
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207405327
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 13:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
FOK!'s eigen @:SunChaser heeft Mediacourant gehaald met een stukje interview met Ferry Doedens.

https://mediacourant.nl/2(...)met-hamster-in-anus/
Opmerkelijk dat zo'n decennia oude roddel ineens op een bn'er geprojecteerd wordt.
Maar wel een stukje Foktrots natuurlijk!
  maandag 9 januari 2023 @ 12:28:23 #62
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207481057
"Gecremeerde kroket."

Kwam dat in eerste instantie van iemand van hier?

Niet meer doen, hè. :*

https://www.mediacourant.(...)-gecremeerde-kroket/

quote:
Rachel Hazes eist acuut verbod op bijnaam 'gecremeerde kroket'

Het is vandaag eindelijk zo ver: Rachel Hazes komt oog in oog te staan met de door haar zo gehate Yvonne Coldeweijer. De twee treffen elkaar in de rechtszaal, omdat Rachel het nodig vindt om het rechtssysteem te belasten voor een futiliteit. Ze wil namelijk een filmpje offline hebben waarin Yvonne beweert dat ze ruzie heeft met zoon André Hazes jr.

André had de boel makkelijk kunnen sussen door te verklaren dat er van ruzie geen sprake is, maar dat is - veelzeggend genoeg - niet gebeurd. Rachel is het allemaal enorm op de spits aan het drijven en wat blijkt? De professioneel weduwe is nog lang niet klaar. Ze wil namelijk ook een verbod afdwingen op het gebruik van haar bijnaam 'gecremeerde kroket'.

Een tijdje geleden spotte Yvonne op sociale media een geestige reactie van iemand die Rachel omschreef als een 'gecremeerde kroket' en die bijnaam heeft de showbizzhyena erin gehouden. Dat stoort Rachel echter mateloos.

Rachel wil dat de rechter Yvonne dwingt om 'gecremeerde kroket' uit haar juice-Van-Dale te schrappen. "Voor het weekend ontvingen we nog een extra sommatie. Deze zal ook vandaag in de rechtbank behandeld worden", schrijft Yvonne vanochtend op haar juicekanaal. "Ik mag Friedel geen gecremeerde kroket meer noemen. ??"

Hoezo niet dan? "Gecremeerd refereert volgens de advo van Friedel naar de dood en dat wordt door Friedel als pijnlijk ervaren. Ik schaam me oprecht dat we het in de rechtbank over de betekenis van een 'gecremeerde kroket' moeten gaan hebben."

Yvonne onthulde eerder dat het kort geding haar sowieso zo'n 15 duizend euro gaat kosten, of ze nou wint of verliest. Vlak voor het weekend gaf de juicekoningin aan dat ze ongeveer de helft daarvan aan donaties heeft ontvangen, maar dan resteert er natuurlijk nog wel een flinke som aan kosten.

Aan de andere kant zal Yvonne dankzij de publiciteit voor deze rechtszaak ook veel extra bekendheid en dus extra volgers kunnen behalen. De zaak dient vanmiddag om 13.30 uur.

Het is de tweede keer dat Yvonne voor de rechter moet verschijnen. Vorig jaar werd ze gedaagd door Samantha Steenwijk, maar dat heeft de zangeres onherstelbaar veel imagoschade opgeleverd.

Bovendien blijft Samantha sindsdien de kop van Jut bij Yvonne. "Dat is echt wel een foutje geweest dat ze dat heeft gedaan. Ik pest haar nu ook gewoon echt", grapt ze in haar Juice Show. "Dat doe ik expres ook, hè? Dat heb je dan ook gewoon verdiend. Wie mij geld kost, krijgt het te verduren."
  zaterdag 28 januari 2023 @ 03:13:14 #63
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207742987
quote:
Suzan & Freek volledig afgefakkeld: ‘Stop wat cocaïne in die twee!’

Suzan & Freek worden behoorlijk afgefakkeld door het bekende televisieduo Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen. Zij vinden het zingende stelletje ongelooflijk saai. “Stop er cocaïne in!”

Het geklaag van Suzan & Freek in hun eigen documentaire op Netflix komt als een boemerang in hun gezicht terug. Het zingende stelletje heeft ineens te maken met behoorlijk wat negatieve publiciteit. Ze hebben bijvoorbeeld een flinke dreun gekregen van enkele van de belangrijkste roddelbobo’s van het land.

Shitzooi
Het duo Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen maakt de twee nu in hun podcast Weer Een Dag met de grond gelijk. Zij hebben liever de cokesnuivende zanger van Goldband dan dit zingende ANWB-stelletje.

Marcel wordt doodziek van het tweetal. “We hebben het toch wel gehad met al die shitzooi die we nu krijgen en die brave Freek en Johanna of hoe heten ze?”

Jezus Christus
Het is een verschrikking, beaamt Gijs. “Ik heb die documentaire nog zitten kijken over Suzan en Freek. Jezus Christus, je weet gewoon niet wat je ziet. Dan denk je: prop er eens wat cocaïne in in godsnaam.”

Die Suzan is volgens hem een vreselijke zeiksnor. “Echt waar, dat mens zít maar te zemelen over dat ze moe is en niet van afterparty’s houdt en dat haar stem misschien een beetje begint te kraken en dat ze misschien wel verkouden begint te worden. Ik denk echt: neem een lijn coke, want dit gaat niet goed zo. Ook tegenover Freek denk ik dan.”

Broer en zus
Marcel adviseert Freek om in te grijpen en zijn Suzan tot de orde te roepen. “Ja, maar Freek moet natuurlijk als man helemaal gewoon het heft in handen nemen en eens tegen elkaar zeggen: doe eens even normaal, we staan godverdorie bekend als broer en zus, dat is toch niet meer van deze tijd!”

Het kan zo niet langer, besluit de opiniemaker. “Kom op!”
https://www.mediacourant.(...)cocaine-in-die-twee/
_O-
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:11:03 #64
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207745840
quote:
Bizar: Krezip-zangeres springt in plaatselijk poepvijvertje Luuk Ikink

Jacqueline Govaert heeft een nieuw liedje bedacht en daar hoort ook een videoclip bij. Daarin is te zien dat de Krezip-zangeres achterover in de vijver van het Baarnse Bos valt. Ziet er allemaal heel artistiek uit, maar waarschijnlijk had ze geen enkel idee dat dit plasje water gebruikt wordt als veredeld hondentoilet.

Het is echt te ranzig voor woorden, vindt Luuk Ikink. Hij verklapt in zijn programma RTL Boulevard: "Jacqueline Govaert heeft een kleine sneak peak gedeeld van haar nieuwe clip. Kijk maar even mee. Ik zat dus te denken: ik ken die vijver ergens van, en nu heeft ze dus behind the scenes-beelden laten zien. Die zien er zo uit."

Hij vervolgt: "En toen dacht ik ineens: ik ken dat vijvertje. Dat is namelijk de vijver waar ik altijd mijn hond uitlaat. Dit is een hondenvijver, waar honden in poepen en plassen en zwemmen."

Die vijver waar Jacqueline in baddert is onwaarschijnlijk verontreinigd, aldus Luuk. "Tientallen honden per dag komen daar. Dat is echt het goorste vijvertje van de buurt, maar kennelijk ziet het er ook heel aardig en leuk uit om een clip op te nemen, maar ik hoop dat ze even een klein prikje heeft genomen na afloop."

De gezondheidssituatie van Jacqueline lijkt stabiel. Ze trad gisterenavond op bij het evenement Vrienden van Amstel Live en daar leek ze gewoon normaal te functioneren.
:r
  zaterdag 28 januari 2023 @ 18:29:39 #65
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207750157
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef Eightyone het volgende:

[..]
:r
:r

quote:
De gezondheidssituatie van Jacqueline lijkt stabiel. Ze trad gisterenavond op bij het evenement Vrienden van Amstel Live en daar leek ze gewoon normaal te functioneren.
_O- Gelukkig maar
Isn't it ironic, don't you think
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 00:52:52 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207917325
quote:
Het zit Rob Kemps niet mee: het ene moment word je bejubeld als hét nieuwe tv-talent van Nederland en het andere moment lig je dubbelgevouwen in de vangrail.
:D

https://www.mediacourant.(...)wieltjes-voor-nodig/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_209504366
quote:
Yves is kritisch

Zanger Yves Berendse, bekend van hits als [nog opzoeken], vindt dit ook not done van Ferry. “Is dit niet precies waar OnlyFans voor bedoeld is? 🤷‍♂️”, bijt hij hem toe onder de bewuste Insta-post.
Hard gelachen zo flauw :D

https://www.mediacourant.(...)s-na-ordinaire-foto/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 juni 2023 @ 08:03:12 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209505621
https://www.mediacourant.(...)udden-dat-doet-pijn/

Medisch artikel gespot

quote:
Linda de Mol weigert journalist de hand te schudden: ‘Dat doet pijn’
Linda de Mol heeft tijdens haar verschijning bij het Amsterdam Diner geweigerd om de hand van een journalist te schudden. Volgens de tv-koningin laat de pijn aan haar pols dat niet toe.


Maar liefst anderhalf jaar na de ontmaskering van haar geliefde Jeroen Rietbergen, maakte Linda de Mol afgelopen weekend haar opwachting bij het BN’er-feestje Amsterdam Diner. Ze verscheen daar als de plus-one van prinses Mabel en weigerde om vragen te beantwoorden van de pers. Maar dat is niet het enige dat ze weigerde…

Niet handenschudden

Story-journalist Matthijs Albers schrijft in de nieuwste editie van het roddelblad dat Linda tijdens het evenement niet aan handenschudden deed. “Vanwege omstandigheden moest ze Story in de meest letterlijke zin de hand weigeren.”

Hoe zit dat dan? “Ik kan je even geen hand geven, want ik heb last van mijn pols”, beweert de presentatrice. “Die is gekneusd. Ik heb twee kleine hondjes, die wel sterk zijn. Bij het uitlaten kreeg ik zo’n harde ruk aan de riem dat mijn pols nu dus is gekneusd.”

Ah, dat verklaart waarom die hondjes nu worden uitgelaten door Jeroen. Geluk bij een ongeluk: bij hem kunnen die hondjes rukken wat ze willen, want dat is toch al één grote kneus. Zeggen critici.

Paar weken

Hoe lang kan Linda de mensen niet begroeten met een handdruk? “Voor dat euvel staat een paar weken”, weet de Story-journalist.

Wanneer je hand gekneusd is, betekent het dat er sprake is van een beschadiging van de zachte weefsels in de hand, zoals spieren, pezen of bloedvaten, zonder dat er sprake is van een botbreuk. Het is inderdaad mogelijk dat je pols gekneusd raakt door een plotselinge ruk aan de riem tijdens het uitlaten van je hondjes.

Voorzorgsmaatregelen

Wanneer een hond plotseling met grote kracht aan de riem trekt, kan dit leiden tot een snelle en onverwachte beweging van de pols. Als de pols in een ongunstige positie wordt gehouden op het moment van de ruk, kan dit de kans op een kneuzing vergroten. Het is daarom belangrijk om voorzorgsmaatregelen te nemen tijdens het uitlaten van honden.

Het gebruik van een anti-trektuig kan bijvoorbeeld helpen om honden voorzichtig te ontmoedigen om te trekken als ze aan de lijn lopen, maar het gebruik daarvan is niet onomstreden.

‘Het gaat goed’

Het is niet duidelijk of Linda zich medisch heeft laten onderzoeken. Bij pijn aan de pols is dat vaak wel raadzaam, om de ernst van het letsel te beoordelen en de juiste behandeling te krijgen.

Hoe gaat het buiten deze kneuzing om eigenlijk met Linda? Dat heeft de Story ook gevraagd en het levert een verrassend antwoord op: “Het gaat goed, dank je!”
quote:
Ah, dat verklaart waarom die hondjes nu worden uitgelaten door Jeroen. Geluk bij een ongeluk: bij hem kunnen die hondjes rukken wat ze willen, want dat is toch al één grote kneus. Zeggen critici.
:D _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 16 juli 2023 @ 13:21:06 #69
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209915404
Drama:

quote:
Caroline Tensen in álle staten: verfbom in wereldberoemd kapsel

Caroline Tensen heeft heel India bij elkaar gekrijst toen ze tijdens het hindoeïstische Holifeest een verfbom in haar kapsel kreeg. "Leco heeft de hele regio afgebeld naar een goede kapper."

Ruim een op de vier mensen met honger op de wereld woont in India, maar ook Caroline Tensen heeft zo haar problemen. Ze is tijdens een vakantie op het Indische subcontinent beland in een traditionele Holi-viering waarbij iedereen elkaar bestrooit en besprenkelt met kleurpoeder.

Poederpsychose

Hartstikke leuk, maar kennelijk had niemand aan die Indiase mensenmassa uitgelegd dat er een soort halfgodin uit Nederland in hun midden liep met een door Unesco beschermd Lecokapsel. Zij en haar vaste make-upkwast Leco van Zadelhoff zitten al jaren met z'n tweeën in een soort poederpsychose, met dat kapsel als het heilige middelpunt.

Caroline is op een gegeven moment echt gaan denken dat haar kapsel een soort kunstwerk is en dat leidt tot bizarre situaties, bijvoorbeeld in 2016, tijdens een vakantie met haar geliefde in India.

Verfbom

Het ging toen echt he-le-maal mis met Caroline. "Tijdens de viering van een Hindoestaans lentefeest kreeg Caroline een knalroze verfbom in haar beroemde Lecokapsel", is te lezen in de Nouveau. "In plaats van met haar hoofd te schudden, stond ze urenlang huilend onder de douche in haar super-deluxe hotel."

En toen? "Omdat haar kapsel rozig van kleur bleef, belde ze overstuur Van Zadelhoff, die haar probeerde te kalmeren: 'Lady Gaga heeft ook roze haar, dus het is hartstikke hip.' Maar relativeren (...) was precies wat haar nu niet meer lukte. Dus belde Van Zadelhoff de hele regio af om de beste kapper van India te vinden."

Blond boegbeeld

Het lukte Leco eindelijk om een kapper te vinden die het mythische haar van Caroline mocht aanraken. "Telefonisch instrueerde Leco hoe exact het haar van zijn blonde boegbeeld te kleuren."

Miljoenen mensen in India die onder de armoedegrens leven, kinderen die geen toegang hebben tot basisbehoeften als onderwijs en gezondheidszorg en Caroline loopt in haar luxehotel te kermen omdat er wat roze poeder in haar haar zit?

Wat is in vrédesnaam het excuus van Caroline om zich zo belachelijk te gedragen? "De overgang."

O god, krijgen we haar nieuwe stokpaardje weer. Zap!
  zondag 16 juli 2023 @ 14:47:37 #70
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_209916499
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 13:21 schreef Eightyone het volgende:
Drama:
[..]

_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210119451
quote:
‘Talpa verwijdert banner over veilige werksfeer na komst Frans Klein’

Talpa heeft een gele banner over respect op de werkvloer weggehaald bij de receptie na het nieuws over de komst van tv-bobo Frans Klein, verklappen juicemollen aan Yvonne Coldeweijer.


Vandaag om 13:15
Je zou met de schandalen rondom The Voice en Peter Gillis denken dat het mediabedrijf van John de Mol nog meer controverses probeert te vermijden, maar niets is minder waar. Terwijl er bij de publieke omroep nog een onderzoek naar hem loopt vanwege mogelijke betrokkenheid bij het DWDD-schandaal, is besloten om Frans Klein in huis te halen.

Gele banner weg
Yvonne Coldeweijer heeft daar gemengde gevoelens bij. “Wat de Talpa-medewerkers vooral is opgevallen, is dat na de bekendmaking ineens een gele banner is verdwenen bij de receptie. Na het Voice-schandaal is Talpa namelijk een ‘Mediapact Respectvol Samenwerken’ gestart, om een gezonde werkvloer te creëren”, schrijft ze op haar juicekanaal.

Ze vervolgt: “Sinds de lancering van deze campagne, stond deze hele banner bij de receptie… en sinds dit weekend is deze ineens verdwenen! De komst van Frans Klein staat namelijk nogal haaks op deze campagne. 😂 Aangezien er naar hem een onderzoek loopt bij de NPO vanwege wangedrag op de werkvloer.”

‘Talpa één grote grap!’
De komst van Frans maakt die banner ongeloofwaardig, aldus Yvonne. “De gele banner is daarbij natuurlijk een grote joke. Het valt in ieder geval enorm op bij de medewerkers dat de knalgele banner nu ineens verwijderd is. Te confronterend? Man man man.. het beleid bij Talpa is echt een grote grap.”

Vrij Nederland-baas Ward Wijndelts uitte gisteren ook al zijn onbegrip over de keuze van Talpa voor Frans: “Als er de laatste tijd één ding over zijn competenties duidelijk is geworden is dat hij niet zo’n goed luisterend oor heeft voor mensen die misstanden op dat gebied aankaarten.”

Marco eruit
Frans wordt bij Talpa de baas van de tv-zenders. Hij volgt Marco Louwerens op. Yvonne: “Sinds Frans Klein bij de NPO op non-actief is gesteld, heeft Talpa hem benaderd om voor hen te komen werken als directeur tv. Het idee was om Frans naast Marco te zetten, zodat ze samen directeurtje konden gaan spelen. Dat is echt een hele vreemde move.”

Ze besluit: “Volgens Talpa-spionnen waarschijnlijk omdat ze Marco niet konden ontslaan en dit trucje hebben uitgehaald in de hoop dat Marco dit niet zou trekken en ze hem er op deze manier uit zouden kunnen werken. (…) Hij heeft ook nog een flinke zak geld meegekregen om weg te gaan. 😂”

Menselijke maat
Het gevolg van Marco’s exit is wel dat de menselijke maat nu uit de Talpa-top is, zegt Johan Derksen op KIJK.nl. “Marco bracht het menselijke binnen de directie van Talpa. Het zijn allemaal wat koele managers, zakenlieden en Marco was de menselijke man”, aldus de Vandaag Inside-ster.

Hij vervolgt: “Ze hadden Marco er altijd bij moeten houden. Alleen al voor het ego en de uitstraling van de Talpa-directie. Kijk, ik heb niets tegen koele managers en zakenlieden, die heb je nodig aan de top van een bedrijf, maar iemand met een menselijke inbreng geeft het hele bedrijf een ander gezicht. Daar was Marco de ideale man voor.”

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Heeft u het idee dat een veilige werksfeer hoog in het vaandel staat bij Talpa?

Nee, Frans Klein, Peter Gillis, Voice-betrokkenen, ze rennen er allemaal rond
95%(1.009 Stemmen)

Ja, volgens mij vinden ze dat anno 2023 wel belangrijk
5%(50 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.059
https://www.mediacourant.(...)a-komst-frans-klein/

Wat een walgelijk bedrijf is Talpa toch :').
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:14:32 #72
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210119506
Deze mentaliteit lijkt me inderdaad niks voor Derksen & co. T'is dat ze zo goed betaald krijgen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 februari 2024 @ 11:43:46 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212563352
Kick.

quote:
Onsmakelijk: Cornald Maas verschijnt op tv met snotje in neus

Ontzettend onsmakelijk: Cornald Maas is gisterenavond met een snotje in zijn neus verschenen op de landelijke televisie. Althans, dat hopen de sterren van Shownieuws. “Wij zien alles!”

Cornald Maas is echt de Malle Eppie van de publieke omroep. Die man kunnen we niet meer serieus nemen sinds hij onthulde dat hij zo graag kijkt naar woningbranden. “Het is alleen bij woonhuizen, gek genoeg, niet bij bedrijfspanden. Hoe bang ik ook ben, ik móét ernaartoe. Ik heb foto’s in mijn telefoon van branden waar ik ben gaan kijken.”

Woningbranden

Wat is dit voor een doodenge hobby? Er komen mensen om bij woningbranden. Een hele familiehistorie kan in rook opgaan. Waarom maakt hij daar in vredesnaam foto’s van? “Die bewaar ik. Als ik de hoek omsla van de straat waar de brand is, begint mijn hart heel snel te kloppen. Vervolgens ga ik eindeloos staan turen.”

Woningen die afbranden vindt Cornald bíjna nog leuker dan het Songfestival. “Er was een keer brand in mijn eigen straat, precies op het moment dat de puntentelling van het Nationaal Songfestival bezig was. Toen ben ik in de deuropening gaan staan – heen en weer kijkend tussen die brand en de puntentelling.”

Cornald-snotje

Oftewel: die is niet helemaal honderd. Of wordt hij extern beïnvloed? Cornald verscheen gisterenavond in elk geval in Shownieuws met iets wits onder z’n neus. Oeps. Is hij nou betrapt of is dit iets anders?

Story-baas Guido den Aantrekker stelt de kijker gerust. “Wij constateerden iets wits in de neus van Cornald Maas, maar we zijn ervan overtuigd dat het een snotje was.”

‘Wij zien alles’

Presentatrice Annemarie Brüning sluit zich daarbij aan. “Ja, nee, dat was een snotje.”

Guido: “Dat daar geen misverstand over bestaat.”

Annemarie: “Wat fijn dat je dat inderdaad wel gewoon even benoemt.”

Guido: “Wij zien alles.”

Annemarie: “Ja, precies. Hahaha.”

Dat stuk over woningbranden, _O-.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 25 februari 2024 @ 16:43:35 #74
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_212584374
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Kick.
[..]
Dat stuk over woningbranden, _O-.
https://www.mediacourant.(...)-met-snotje-in-neus/

Dat is 100% geen snotje. Dat is echt de precies de plek waar wit blijft hangen als je een snuifje neemt. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 februari 2024 @ 22:39:10 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212590308
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 16:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
https://www.mediacourant.(...)-met-snotje-in-neus/

Dat is 100% geen snotje. Dat is echt de precies de plek waar wit blijft hangen als je een snuifje neemt. :D
Ik snuif geen coke dus geen idee, maar ik geloof je, _O-.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 25 februari 2024 @ 23:30:49 #76
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212590839
Dat mediacourant komt wel met de meest absurde quotejes en onbenulligheden om maar wat te melden te hebben, zoals: "Wilfred Genee vindt dat Rene van Johan moet oppassen in de file" :{
Grappig is het ook zelden..

En altijd "die zegt dit en dat over die", wat vaak toch wel vervelende beschuldigingen zijn. Maar 'lekker' schuilen achter degene die het brengt. Laf NSB-strooistencil :{w

En dan ook nog zo'n domme poll die never objectief is. Zielig courantje, weg ermee!@
Sho!@ Rulez@!

[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 26-02-2024 00:29:19 ]
love & heet
  maandag 26 februari 2024 @ 02:34:53 #77
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_212591252
quote:
17s.gif Op zondag 25 februari 2024 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik snuif geen coke dus geen idee, maar ik geloof je, _O-.
Ik ben wel vaker zo s nachts op de foto gezet, geen twijfel, dat is coke.
pi_212591283
quote:
80s.gif Op zondag 25 februari 2024 23:30 schreef sly-nl het volgende:
Dat mediacourant komt wel met de meest absurde quotejes en onbenulligheden om maar wat te melden te hebben, zoals: "Wilfred Genee vindt dat Rene van Johan moet oppassen in de file" :{
Grappig is het ook zelden..

En altijd "die zegt dit en dat over die", wat vaak toch wel vervelende beschuldigingen zijn. Maar 'lekker' schuilen achter degene die het brengt. Laf NSB-strooistencil :{w

En dan ook nog zo'n domme poll die never objectief is. Zielig courantje, weg ermee!@
Sho!@ Rulez@!
Okay Wendy van dijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 februari 2024 @ 07:35:23 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212591530
quote:
80s.gif Op zondag 25 februari 2024 23:30 schreef sly-nl het volgende:
Dat mediacourant komt wel met de meest absurde quotejes en onbenulligheden om maar wat te melden te hebben, zoals: "Wilfred Genee vindt dat Rene van Johan moet oppassen in de file" :{
Grappig is het ook zelden..

En altijd "die zegt dit en dat over die", wat vaak toch wel vervelende beschuldigingen zijn. Maar 'lekker' schuilen achter degene die het brengt. Laf NSB-strooistencil :{w

En dan ook nog zo'n domme poll die never objectief is. Zielig courantje, weg ermee!@
Sho!@ Rulez@!
Stelling: alleen mensen die shownieuws als een véél te serieus iets zien hebben moeite met Mediacourant, dat shownieuws duidelijk zo serieus neemt als je het moet nemen: niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 26 februari 2024 @ 17:49:44 #80
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212599077
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 03:29 schreef RipCity het volgende:

[..]
Okay Wendy van dijk
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 februari 2024 @ 20:26:25 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212601516
Irene Moors. :D.

quote:
Acht jaar later is Carlo een A-ster, terwijl Irene nog ergens in een goot van het Mediapark loopt te pruttelen.
quote:
Nu Irene zo structureel in de afgrond ligt, krabbelt ze kennelijk toch weer een beetje terug.
https://www.mediacourant.(...)cht-strontvervelend/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 26 februari 2024 @ 23:15:44 #82
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212603480
love & heet
  Trouwste user 2022 maandag 4 maart 2024 @ 15:21:44 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_212689660
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2024 07:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Stelling: alleen mensen die shownieuws als een véél te serieus iets zien hebben moeite met Mediacourant, dat shownieuws duidelijk zo serieus neemt als je het moet nemen: niet.
Ik kijk vaak even op Mediacourant. Eerst maakte ik me soms kwaad om de tendentieuze berichtgeving. Maar ieder artikel is over de top. De polls zijn ook heerlijk subjectief.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212689727
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik kijk vaak even op Mediacourant. Eerst maakte ik me soms kwaad om de tendentieuze berichtgeving. Maar ieder artikel is over de top. De polls zijn ook heerlijk subjectief.

:T
Het was een goed idee om de comments uit te zetten.
  donderdag 7 maart 2024 @ 10:45:09 #85
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_212725619
quote:
Na Maxime Meiland ook zus Montana onder vuur: ‘Echt achterlijk’

Maxime Meiland weet al heel goed hoe het is om onder vuur te liggen, maar nu is ook haar zus Montana aan de beurt. “Je zou het niet verwachten, maar wát een achterlijke uitspraak.”

Alle leden van de familie Meiland verzamelen zich in het programma Chateau Meiland VIPS om elke week twee andere bekende Nederlanders te ontvangen. Die blijven dan een nachtje in hun pension slapen en daaromheen worden er allerlei diepzinnige gesprekken gevoerd, af en toe onderbroken door een gilletje van gastheer Martien Meiland.


Achterlijke Montana

Privé-sterjournalist Jan Uriot heeft maandag gekeken naar de aflevering met Patty Brard en Debbie de Jong, bekend van het programma B&B Vol Liefde. “Het was weer een rare aflevering”, zegt hij in de podcast Strikt Privé. “Ik weet dat het van tevoren allemaal is opgenomen, maar ik heb vorige keer al gezegd: terug naar de tekentafel met dat format.”

Jan vindt het echt niet om aan te zien. “Het zijn infantiele spelletjes, domme vragen en achterlijke uitspraken. Die achterlijke uitspraak kwam dan bijvoorbeeld van Montana. Dat zou je niet verwachten van haar, want zij is eigenlijk wel een beetje de helderste van de hele familie, maar wat zei die nou?”


‘Ken Debbie niet!’

Ja, wat zei Montana voor iets achterlijks? De Chateau-chopper vervolgt: “Nou, Debbie was daar, Debbie de Jong uit B&B Vol Liefde, en wat zegt ze? ‘Ik ken die hele Debbie niet. Ik weet niet wie die hele vrouw is, want ik heb B&B Vol Liefde helemaal nooit gezien.’”

Collega Jordi Versteegden: “Heeft ze zich dan niet ingelezen voor het programma? Dat is toch ook raar?”

Jan is niet gediend van deze vraag van Jordi. “Mag ik mijn zin even afmaken? Je moet niet steeds interrumperen.”


Rare uitspraak

Terug naar Montana. Wat zei die nog meer over Debbie en B&B Vol Liefde? “‘Ik heb dat nooit gezien’, zegt ze dan, ‘want ik hou niet van dat soort televisie.’ Dat zegt ze. Dat vind ik dus een heel rare uitspraak, want de Meilandjes is net zo’n soortgelijk programma, dus waar heb je het over? Een heel rare uitspraak.”

De kijkcijfers van Chateau Meiland VIPS zijn ingezakt: er keken zo’n 100 duizend mensen minder naar. “Dat was wel een beetje te verwachten. De mensen hebben er denk ik toch een beetje genoeg van. Het is allemaal zo doorzichtig.”


Heel erg bedacht

Het is ook duidelijk dat de vragen die de Meilandjes aan hun gasten stellen niet van henzelf afkomstig zijn, aldus Jan. “Je kunt merken dat de vragen zijn bedacht door de redactie. Maxime, die schreeuwlelijk, zegt bijvoorbeeld tegen Patty: ‘Goh, hoeveel mannen heb je eigenlijk in je leven gehad?’”

Een heel afgezaagde vraag, vindt hij. “Nou, dat weet heel Nederland. Dan denk ik: waar komt zo’n vraag vandaan? Ik vind het allemaal zeer bedacht.”
Meestal moet ik lachen om de artikelen maar hier vind ik het toch een beetje de plank misslaan. Als er één Meiland zich wat meer afzijdig houdt van het mediacircus is het Montana wel en ik denk dan ook niet dat ze hier echt iets verkeerds zegt?
With love :*
  Trouwste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 10:49:24 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_212725666
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Meestal moet ik lachen om de artikelen maar hier vind ik het toch een beetje de plank misslaan. Als er één Meiland zich wat meer afzijdig houdt van het mediacircus is het Montana wel en ik denk dan ook niet dat ze hier echt iets verkeerds zegt?
Jan Uriat is de grootste zak stront in medialand. Nog valser dan Geer en Goor samen. Die vent deugt niet. Maakt verder niet uit wat-ie te melden heeft over de Meilandjes of wie dan ook.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212731515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Jan Uriat is de grootste zak stront in medialand. Nog valser dan Geer en Goor samen. Die vent deugt niet. Maakt verder niet uit wat-ie te melden heeft over de Meilandjes of wie dan ook.

:T
Ken die hele Jan Uriot niet, maar geloof je gelijk. En van de familie Meiland komt juist Montana over als het enige nuchtere gezinslid.
pi_212731820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Jan Uriat is de grootste zak stront in medialand. Nog valser dan Geer en Goor samen. Die vent deugt niet. Maakt verder niet uit wat-ie te melden heeft over de Meilandjes of wie dan ook.

:T
Vind hem in die dagelijkse prive-podcast ook heel onsympathiek overkomen. Evert Santegoeds vind ik wel okay Maar Uriot duldt geen tegenwoord en is altijd maar vilein bezig.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 09:19:54 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_212737818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 19:06 schreef RipCity het volgende:

[..]
Vind hem in die dagelijkse prive-podcast ook heel onsympathiek overkomen. Evert Santegoeds vind ik wel okay Maar Uriot duldt geen tegenwoord en is altijd maar vilein bezig.
Vilein is het juiste woord. Z'n uitstraling is ook gruwelijk. Een beetje vals homo combineert het met humor. Gordon is een zak van een vent die ook niet deugt, maar met Geer was ie vaak geweldig.



:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 maart 2024 @ 18:16:28 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212743842
quote:
Mediajojo Gordon
:+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_212744025
Bipolaire ellende met wat verslavingen
SOONY
pi_212794149
quote:
80s.gif Op zondag 25 februari 2024 23:30 schreef sly-nl het volgende:
Dat mediacourant komt wel met de meest absurde quotejes en onbenulligheden om maar wat te melden te hebben, zoals: "Wilfred Genee vindt dat Rene van Johan moet oppassen in de file" :{
Grappig is het ook zelden..

En altijd "die zegt dit en dat over die", wat vaak toch wel vervelende beschuldigingen zijn. Maar 'lekker' schuilen achter degene die het brengt. Laf NSB-strooistencil :{w

En dan ook nog zo'n domme poll die never objectief is. Zielig courantje, weg ermee!@
Sho!@ Rulez@!
Mediacourant vergelijken met NSB slaat nergens op.
Het grootste pluspunt is vaak de letterlijke weergave van het onderlinge gesprek.
  woensdag 13 maart 2024 @ 22:49:49 #93
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212817525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 07:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Mediacourant vergelijken met NSB slaat nergens op.
Het grootste pluspunt is vaak de letterlijke weergave van het onderlinge gesprek.
De NSB-redactie belde, ze waren not amused vergeleken te worden met dat pulpblad.
Je hebt gelijk!@ Ik had beter moeten weten. Bij deze mijn excuses aan de NSB.
love & heet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')