abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2024 @ 23:30:49 #76
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212590839
Dat mediacourant komt wel met de meest absurde quotejes en onbenulligheden om maar wat te melden te hebben, zoals: "Wilfred Genee vindt dat Rene van Johan moet oppassen in de file" :{
Grappig is het ook zelden..

En altijd "die zegt dit en dat over die", wat vaak toch wel vervelende beschuldigingen zijn. Maar 'lekker' schuilen achter degene die het brengt. Laf NSB-strooistencil :{w

En dan ook nog zo'n domme poll die never objectief is. Zielig courantje, weg ermee!@
Sho!@ Rulez@!

[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 26-02-2024 00:29:19 ]
love & heet
  maandag 26 februari 2024 @ 02:34:53 #77
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_212591252
quote:
17s.gif Op zondag 25 februari 2024 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik snuif geen coke dus geen idee, maar ik geloof je, _O-.
Ik ben wel vaker zo s nachts op de foto gezet, geen twijfel, dat is coke.
pi_212591283
quote:
80s.gif Op zondag 25 februari 2024 23:30 schreef sly-nl het volgende:
Dat mediacourant komt wel met de meest absurde quotejes en onbenulligheden om maar wat te melden te hebben, zoals: "Wilfred Genee vindt dat Rene van Johan moet oppassen in de file" :{

En altijd "die zegt dit en dat over die", wat vaak toch wel vervelende beschuldigingen zijn. Maar 'lekker' schuilen achter degene die het brengt. Laf NSB-strooistencil :{w

En dan ook nog zo'n domme poll die never objectief is. Zielig courantje, weg ermee!@
Sho!@ Rulez@!
Okay Wendy van dijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 februari 2024 @ 07:35:23 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212591530
quote:

Sho!@ Rulez@!
Stelling: alleen mensen die shownieuws als een véél te serieus iets zien hebben moeite met Mediacourant, dat shownieuws duidelijk zo serieus neemt als je het moet nemen: niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 26 februari 2024 @ 17:49:44 #80
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212599077
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 03:29 schreef RipCity het volgende:

[..]
Okay Wendy van dijk
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 februari 2024 @ 20:26:25 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212601516
Irene Moors. :D.

quote:
Acht jaar later is Carlo een A-ster, terwijl Irene nog ergens in een goot van het Mediapark loopt te pruttelen.
quote:
Nu Irene zo structureel in de afgrond ligt, krabbelt ze kennelijk toch weer een beetje terug.
https://www.mediacourant.(...)cht-strontvervelend/
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 26 februari 2024 @ 23:15:44 #82
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212603480
love & heet
  Trouwste user 2022 maandag 4 maart 2024 @ 15:21:44 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_212689660
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2024 07:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Stelling: alleen mensen die shownieuws als een véél te serieus iets zien hebben moeite met Mediacourant, dat shownieuws duidelijk zo serieus neemt als je het moet nemen: niet.
Ik kijk vaak even op Mediacourant. Eerst maakte ik me soms kwaad om de tendentieuze berichtgeving. Maar ieder artikel is over de top. De polls zijn ook heerlijk subjectief.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212689727
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik kijk vaak even op Mediacourant. Eerst maakte ik me soms kwaad om de tendentieuze berichtgeving. Maar ieder artikel is over de top. De polls zijn ook heerlijk subjectief.

Het was een goed idee om de comments uit te zetten.
  donderdag 7 maart 2024 @ 10:45:09 #85
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_212725619
quote:
Na Maxime Meiland ook zus Montana onder vuur: ‘Echt achterlijk’

Maxime Meiland weet al heel goed hoe het is om onder vuur te liggen, maar nu is ook haar zus Montana aan de beurt. “Je zou het niet verwachten, maar wát een achterlijke uitspraak.”

Alle leden van de familie Meiland verzamelen zich in het programma Chateau Meiland VIPS om elke week twee andere bekende Nederlanders te ontvangen. Die blijven dan een nachtje in hun pension slapen en daaromheen worden er allerlei diepzinnige gesprekken gevoerd, af en toe onderbroken door een gilletje van gastheer Martien Meiland.

Achterlijke Montana

Privé-sterjournalist Jan Uriot heeft maandag gekeken naar de aflevering met Patty Brard en Debbie de Jong, bekend van het programma B&B Vol Liefde. “Het was weer een rare aflevering”, zegt hij in de podcast Strikt Privé. “Ik weet dat het van tevoren allemaal is opgenomen, maar ik heb vorige keer al gezegd: terug naar de tekentafel met dat format.”

Jan vindt het echt niet om aan te zien. “Het zijn infantiele spelletjes, domme vragen en achterlijke uitspraken. Die achterlijke uitspraak kwam dan bijvoorbeeld van Montana. Dat zou je niet verwachten van haar, want zij is eigenlijk wel een beetje de helderste van de hele familie, maar wat zei die nou?”

‘Ken Debbie niet!’

Ja, wat zei Montana voor iets achterlijks? De Chateau-chopper vervolgt: “Nou, Debbie was daar, Debbie de Jong uit B&B Vol Liefde, en wat zegt ze? ‘Ik ken die hele Debbie niet. Ik weet niet wie die hele vrouw is, want ik heb B&B Vol Liefde helemaal nooit gezien.’”

Collega Jordi Versteegden: “Heeft ze zich dan niet ingelezen voor het programma? Dat is toch ook raar?”

Jan is niet gediend van deze vraag van Jordi. “Mag ik mijn zin even afmaken? Je moet niet steeds interrumperen.”

Rare uitspraak

Terug naar Montana. Wat zei die nog meer over Debbie en B&B Vol Liefde? “‘Ik heb dat nooit gezien’, zegt ze dan, ‘want ik hou niet van dat soort televisie.’ Dat zegt ze. Dat vind ik dus een heel rare uitspraak, want de Meilandjes is net zo’n soortgelijk programma, dus waar heb je het over? Een heel rare uitspraak.”

De kijkcijfers van Chateau Meiland VIPS zijn ingezakt: er keken zo’n 100 duizend mensen minder naar. “Dat was wel een beetje te verwachten. De mensen hebben er denk ik toch een beetje genoeg van. Het is allemaal zo doorzichtig.”

Heel erg bedacht

Het is ook duidelijk dat de vragen die de Meilandjes aan hun gasten stellen niet van henzelf afkomstig zijn, aldus Jan. “Je kunt merken dat de vragen zijn bedacht door de redactie. Maxime, die schreeuwlelijk, zegt bijvoorbeeld tegen Patty: ‘Goh, hoeveel mannen heb je eigenlijk in je leven gehad?’”

Een heel afgezaagde vraag, vindt hij. “Nou, dat weet heel Nederland. Dan denk ik: waar komt zo’n vraag vandaan? Ik vind het allemaal zeer bedacht.”
Meestal moet ik lachen om de artikelen maar hier vind ik het toch een beetje de plank misslaan. Als er één Meiland zich wat meer afzijdig houdt van het mediacircus is het Montana wel en ik denk dan ook niet dat ze hier echt iets verkeerds zegt?
With love :*
  Trouwste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 10:49:24 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_212725666
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Meestal moet ik lachen om de artikelen maar hier vind ik het toch een beetje de plank misslaan. Als er één Meiland zich wat meer afzijdig houdt van het mediacircus is het Montana wel en ik denk dan ook niet dat ze hier echt iets verkeerds zegt?
Jan Uriat is de grootste zak stront in medialand. Nog valser dan Geer en Goor samen. Die vent deugt niet. Maakt verder niet uit wat-ie te melden heeft over de Meilandjes of wie dan ook.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212731515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Jan Uriat is de grootste zak stront in medialand. Nog valser dan Geer en Goor samen. Die vent deugt niet. Maakt verder niet uit wat-ie te melden heeft over de Meilandjes of wie dan ook.

Ken die hele Jan Uriot niet, maar geloof je gelijk. En van de familie Meiland komt juist Montana over als het enige nuchtere gezinslid.
pi_212731820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vind hem in die dagelijkse prive-podcast ook heel onsympathiek overkomen. Evert Santegoeds vind ik wel okay Maar Uriot duldt geen tegenwoord en is altijd maar vilein bezig.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 09:19:54 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_212737818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 19:06 schreef RipCity het volgende:

[..]
Vind hem in die dagelijkse prive-podcast ook heel onsympathiek overkomen. Evert Santegoeds vind ik wel okay Maar Uriot duldt geen tegenwoord en is altijd maar vilein bezig.
Vilein is het juiste woord. Z'n uitstraling is ook gruwelijk. Een beetje vals homo combineert het met humor. Gordon is een zak van een vent die ook niet deugt, maar met Geer was ie vaak geweldig.

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 maart 2024 @ 18:16:28 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212743842
quote:
Mediajojo Gordon
:+
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_212744025
Bipolaire ellende met wat verslavingen
SOONY
pi_212794149
quote:

Sho!@ Rulez@!
Mediacourant vergelijken met NSB slaat nergens op.
Het grootste pluspunt is vaak de letterlijke weergave van het onderlinge gesprek.
  woensdag 13 maart 2024 @ 22:49:49 #93
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212817525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 07:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Mediacourant vergelijken met NSB slaat nergens op.
Het grootste pluspunt is vaak de letterlijke weergave van het onderlinge gesprek.
De NSB-redactie belde, ze waren not amused vergeleken te worden met dat pulpblad.
Je hebt gelijk!@ Ik had beter moeten weten. Bij deze mijn excuses aan de NSB.
love & heet
  zondag 30 juni 2024 @ 11:26:24 #95
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214100480
https://www.mediacourant.(...)oor-paparazzo-prive/

https://www.ishootpeople.(...)rsche-zit-te-wachten

quote:
Matthijs van Nieuwkerk is wildplassend gespot door een paparazzo van Privé. De plaats delict? Een onschuldige parkeerplaats langs een drukke autoweg. "Omstanders verbijsterd."

Weekblad Privé pakt in de nieuwste editie groot uit met nieuwe foto's van Matthijs van Nieuwkerk en zijn vriendin Martha Riemsma. Ze zijn gemaakt door een paparazzo die het tweetal langdurig heeft gevolgd, onder andere in Den Haag en op weg naar hun woonboerderij in het oosten van het land. En tijdens die tocht is een behoorlijk opvallende foto gemaakt.
Wildplasser

We zien Matthijs op een van de foto's namelijk naast zijn peperdure Porsche staan, van de achterkant gefotografeerd en met twee armen richting zijn kleine Van Nieuwkerkje. Alles om de straal op de juiste plek in de bosjes te krijgen. Wat er hier gebeurt? De oud-presentator van De Wereld Draait Door plast in het wild.

Het verbaast de Privé, omdat hij daarvoor, in de Haagse wijk Benoordenhout, nog heel onopvallend over straat ging. "Hij wekt de indruk dat hij liever niet aangesproken wil worden. Hij gedraagt zich zo onopvallend mogelijk en probeert zijn anonimiteit te waarborgen door sjofel gekleed, met cap of hoed en met een zonnebril op zijn neus, de deur uit te gaan."
Plasstop

Hoe anders is dat als hij eenmaal de hofstad heeft verlaten, concludeert het tijdschrift. "De cap bleef in de auto toen Martha voor Matthijs onderweg naar hun boerderij in het oosten van het land op een parkeerplaats langs de autoweg een plasstop maakte. Zonder cap op zijn hoofd stapte Matthijs uit de auto om zich te verlossen van de hoge nood."

Omstanders waren echt in shock, meent Privé. "Het ontging Van Nieuwkerk dat andere weggebruikers, die op de parkeerplaats aan de grote picknicktafels hun lunch gebruikten, verbaasd reageerden toen ze zagen hoe de omstreden bekendheid zonder enige schroom open en bloot naast zijn auto zijn blaas leegmaakte."
Grensoverschrijdend

De Privé vraagt zich nu af of Matthijs niet veel te ver is gegaan. "Maakte Matthijs zich opnieuw schuldig aan grensoverschrijdend gedrag? Strafbaar is het niet wat hij deed. Staat er op wildplassen in tal van gemeenten een boete van 140 euro, buiten de bebouwde kom is het niet strafbaar."

Anno 2024 kun je je overigens ook afvragen of het niet grensoverschrijdend is om BN'ers in hun privéomgeving te volgen en op de gevoelige plaat vast te leggen. Het levert Privé echter weer een spraakmakende reportage op met een spannende kop: 'FOEI! Verwilderde Matthijs plast ook... wild!'

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 30-06-2024 11:33:14 ]
pi_214101005
pi_214126660
doen we allemaal toch wel eens wildplassen? Wat is het probleem
pi_214127549
'Omstanders verbijsterd' _O_
-nee-
pi_214699716
twitter

Binnenkort bij God. @KingRoland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: