Dit. En dat draagt dus allemaal niet mee aan zijn geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dus eerst laat je een onderzoek instellen. Maar als dan het slachtoffer aangifte gaat doen , ga je zelf ook aangifte doen.
Ik krijg een gevoel dat MB in de slachtoffer rol. De omgekeerde wereld.
Ja wat tussen haar benen? Een hand op een dij vind ik persoonlijk ook te ver gaan maar lijkt me niet genoeg voor een aangifte.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef suzebol75 het volgende:
A
[..]
Als het klopt wat ze zeggen en hij heeft haar tussen haar benen aangeraakt... Vind ik dat toch wel verder gaan als gewoon een knuffelige, warme man... Brrrr terwijl ik het typ krijg ik al kippenvel.
Eens. Het had nog gekund dat Marco 'gewoon' iets te intiem was met het meisje en dat zelf niet als aanranding zag maar het voor haar te intiem was.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat hij nu zo in de aanval gaat met diverse aanklachten zegt mij wel genoeg.
Dat kind is nu wel 22.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef -river- het volgende:
Ik zie een knul van 15 echt als een kind, niets meer en niets minder. Mijn dochter is net 18 geworden en ik zie de kinderen in haar sociale omgeving ook als kinderen/zeer jong volwassenen en had ook voor corona geen behoefte in hun private-space te komen.
Stel dat ik een onbedoelde fout had gemaakt en zo een knul doet aangifte tegen mij dan zou ik nooit een tegenaangifte doen uit respect voor het kind.
Kun je nagaan als de 'grote' Borsato samen met zijn advocatenkantoor tegen jou zo'n aangifte doen. Dat komt wel binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef -river- het volgende:
Ik zie een knul van 15 echt als een kind, niets meer en niets minder. Mijn dochter is net 18 geworden en ik zie de kinderen in haar sociale omgeving ook als kinderen/zeer jong volwassenen en had ook voor corona geen behoefte in hun private-space te komen.
Stel dat ik een onbedoelde fout had gemaakt en zo een knul doet aangifte tegen mij dan zou ik nooit een tegenaangifte doen uit respect voor het kind.
Als je dat 1 keer doet misschien niet, maar als je dat 5 jaar lang doet absoluut wel....quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja wat tussen haar benen? Een hand op een dij vind ik persoonlijk ook te ver gaan maar lijkt me niet genoeg voor een aangifte.
Een 22 jarige is voor mij nog steeds een jong volwassene, en in die tijd was ze 15. Kom op man, die gast is ruim 50 en mag nu onderhand wel eens respect tonen.quote:
Verschrikkelijke machtsvertoon, voor deze aangifte twijfelde ik maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kun je nagaan als de 'grote' Borsato samen met zijn advocatenkantoor tegen dat kind zo'n aangifte doen. Dat komt wel binnen.
Hij is dinsdag jarig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Verschrikkelijke machtsvertoon, voor deze aangifte twijfelde ik maar nu niet meer.
Daar verschillen we wel van mening. Ik vind het ook goor hoor als een oude vent dat doet. Maar dat zie ik nog wel als een vieze kleffe oude smeerpijp. Maar ik zie dat niet als aanranding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Als je dat 1 keer doet misschien niet, maar als je dat 5 jaar lang doet absoluut wel....
Daar verschillen we wel van mening. Ik vind het ook goor hoor als een oude vent dat doet. Maar dat zie ik nog wel als een vieze kleffe oude smeerpijp. Maar ik zie dat niet als aanranding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Als je dat 1 keer doet misschien niet, maar als je dat 5 jaar lang doet absoluut wel....
Dat hij zichzelf als slachtoffer opstelde, viel ook al op nadat het vreemdgaan bekend werd. Hij achtte zichzelf onoverwinnelijk. De grote Macro.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dus eerst laat je een onderzoek instellen. Maar als dan het slachtoffer aangifte gaat doen , ga je zelf ook aangifte doen.
Ik krijg een gevoel dat MB in de slachtoffer rol. De omgekeerde wereld.
De wetgevende macht kan het wel zo zien, als er sprake is van een bepaalde dwang.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar verschillen we wel van mening. Ik vind het ook goor hoor als een oude vent dat doet. Maar dat zie ik nog wel als een vieze kleffe oude smeerpijp. Maar ik zie dat niet als aanranding.
Zou kunnen zijn dat je roeter verstopt is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Ligt het aan mij of is dit hele forum kapot. Kan geen bericht meer wijzigen. Kan soms geen bericht plaatsen; dan staat er gewoon "wachten" of iets dergelijks op de knop.
Hij had toch excuses gemaakt bij de psych ? En huilend ook nog!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Het had nog gekund dat Marco 'gewoon' iets te intiem was met het meisje en dat zelf niet als aanranding zag maar het voor haar te intiem was.
Maar als je zo'n inschattingsfout maakt, zoek je, lijkt mij, als je zuiver op de graat bent ook de fout wel bij jezelf en voel je je daar slecht om. Ga je niet vol in de tegenaanval
Je hebt sowieso van iemand af te blijven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Dazalbest het volgende:
En alleen hand op dijbeen leggen of aan de buitenkant is ook weer anders dan dijbeen tussen de benen (binnenkant) onder een rokje.....
Ik vind zoiets absoluut 'not done'.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij die eerste zin over het dagboek vroeg niemand zich af of moeders lezen uit het dagboek van hun dochter?
In uiterste situaties kan het wel vind ik. Als je merkt dat het bergafwaarts gaat met je kind en het kind in kwestie wil er niks over zeggen (of durft niet) dan snap ik heel goed dat je als ouder zijnde erachter wilt komen waar dat vandaan komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind zoiets absoluut 'not done'.
Wellicht had de moeder al vermoedens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In uiterste situaties kan het wel vind ik. Als je merkt dat het bergafwaarts gaat met je kind en het kind in kwestie wil er niks over zeggen (of durft niet) dan snap ik heel goed dat je als ouder zijnde erachter wilt komen waar dat vandaan komt.
Lees dit maar eens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan ga je eerst anderhalf jaar met roddeljournalisten praten?
Politie zal je niet wegsturen als je aangifte doet van een zedenmisdrijf, laat staan dat ze er niets mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |