Dat die moeder haar dochter heeft aangezet tot het zogenaamd fabuleren van haar hele verhaal en het vervalsen van dagboeken en zulks. Haar moeder heeft die dochter zeg maar op het spoor gezet om Marco te beschuldigen van sexueel misbruik. Uitgelokt dus. En daarom is ze dan ook medeplichtig aan al die smaad, laster en ellende.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Ik vraag me alleen af wat voor soort uitlokking en medeplichtigheid hij bedoelt. Wat heeft de moeder volgens hem uitgelokt? En waaraan is ze medeplichtig?
Het is toch schandalig, naast het AD lijkt rtl nu ook die beerput te willen opentrekken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat die moeder haar dochter heeft aangezet tot het zogenaamd fabuleren van haar hele verhaal en het vervalsen van dagboeken en zulks. Haar moeder heeft die dochter zeg maar op het spoor gezet om Marco te beschuldigen van sexueel misbruik. Uitgelokt dus. En daarom is ze dan ook medeplichtig aan al die smaad, laster en ellende.
Maar zo ziet Team Knoops & Marco het dus he.
Dat zal het inderdaad zijn. Ik ging veel verder denkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat die moeder haar dochter zou hebben overgehaald om deze 'vermeende' valse aangifte te doen van sexueel misbruik.
ZAT ja. Ik weet denk ik niet veel meer hoor, behalve dat ik weet wie de moeder en dochter zijn (maar dat weet inmiddels half Nederland denk ik). Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scorenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Jij zat toch in die fanclub? Dan weet jij meer dan ik meid.
Jij dacht dat de moeder beschuldigd wordt van uitlokking onzedelijk gedrag?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn. Ik ging veel verder denken
Ik weet eigenlijk niet wat ik dachtquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jij dacht dat de moeder beschuldigd wordt van uitlokking onzedelijk gedrag?
Dankzij de early access en de aparte scanrij was dat inderdaad heel populair de laatste jarenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scoren
Het kan ook als een boemerang terugkomen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:48 schreef Dazalbest het volgende:
Dit remt andere eventuele slachtoffers misschien ook wel af doordat Marco B nu in de aanval gaat.....![]()
Lijkt mij op zich best wel raar dat iemand waar je fan van bent en naar concerten van gaat zo in het nieuws komt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ZAT ja. Ik weet denk ik niet veel meer hoor, behalve dat ik weet wie de moeder en dochter zijn (maar dat weet inmiddels half Nederland denk ik). Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scoren
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef Eenheid het volgende:
[..]
Za gaat een TR zetten tegen jou! Dat zal je leren!
Dat hoop ik ook echt!quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het kan ook als een boemerang terugkomen.
Stel dat iemand aangifte heeft gedaan tegen iemand die ook aan jou heeft gezeten.
Dat je hoopt op gerechtigheid zonder dat jezelf de schaamte van exposure hoeft te doorstaan.
Dan geeft deze aangifte misschien de moed om toch je verhaal te doen, omdat je niet wil dat hij er mee wegkomt.
Dat is inderdaad best raar. Hoewel ik wel moet zeggen dat het fan zijn de afgelopen jaren steeds meer is afgenomen. Ik sta ook heel nuchter in deze zaak en ben gelukkig geen hysterische fan die helemaal in zijn onschuld gelooft. Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij op zich best wel raar dat iemand waar je fan van bent en naar concerten van gaat zo in het nieuws komt.
Het lijkt me leuk om jou volgende week als gast in Shownieuws te zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef MissJ het volgende:
Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is.
Ik heb het gezien. Hij mag wel insinueren over smaad laster en dat dat ook uit een fanclub kan komen wat hij zelfs uit een betrouwbare bron heeft. Maar oh wee als je dan zegt dat zijn zoon ook concrete belangen heeft naar de Borsato's. Dat kan dan weer niet en wat denk je dan wel, dan ben je echt niet wijsquote:
Hij knipperde zenuwachtig zo met zijn ogen dat ik even dacht dat er een essentiële update voor mijn tv-software klaarstond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Hij mag wel insinueren over smaad laster en dat dat ook uit een fanclub kan komen wat hij zelfs uit een betrouwbare bron heeft. Maar oh wee als je dan zegt dat zijn zoon ook concrete belangen heeft naar de Borsato's. Dat kan dan weer niet en wat denk je dan wel![]()
Bah bah
Die is leuk!quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:57 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Hij knipperde zo met zijn ogen dat ik even dacht dat er een essentiële update voor mijn tv-software klaarstond.
Er staat niet vast of er een victim is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij nader inzien, victim blaming gaan we niet doen, dus ik heb de tt aangepast.
Ja, Marco is een smeerlapquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Is er hier nog speciaal / exclusief nieuws ?
Ik vind jou wel erg obsessief bezig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:
[..]
Er staat niet vast of er een victim is.
Mogelijk is Marco Borsato het victim hier, en om die reden mag de TT, OP en inhoudelijke discussie weleens anders zijn dan de gebruikelijke bagger over hem.
Het is aan de rechter of een misdrijf heeft plaatsgevonden, tot die tijd zullen wij ons de vraag moeten stellen of hier sprake is van een victim, of dat iemand hier op een schandelijke wijze kapot wordt gemaakt.
Rancuneus slaat op de moeder, en is geen blaming, evenmin is zij een victim.
'Marco smeerlap' in de OP is blijkbaar geen probleem, hij kan het victim zijn hier, die voluit breeduit smerig geblamed wordt thread na thread.
Ik verzoek je de TT terug te zetten.
Jo Sjoef, leuk potje nba (celtics-golden state) 3e kwart, ook op tv (espn) te zien nu.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Is er hier nog speciaal / exclusief nieuws ?
Niet helemaal. Hij wilde een onderzoek naar de bron van de geruchten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 04:22 schreef Mylene het volgende:
Ik snap het niet. Marco vraagt aan het OM om uit te zoeken wat er waar is van de geruchten, om een onderzoek in te stellen. Er komt vervolgens een aangifte. Het OM geeft het voorrang en doet wat hij gevraagd heeft. En nu doet hij aangifte. Hij kan toch onderzoek OM afwachten?
Maar met die redenering moet je toch ook maar afwachten of er inderdaad sprake is van rancune?quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:
[..]
Mogelijk is Marco Borsato het victim hier, en om die reden mag de TT, OP en inhoudelijke discussie weleens anders zijn dan de gebruikelijke bagger over hem.
Het is aan de rechter of een misdrijf heeft plaatsgevonden, tot die tijd zullen wij ons de vraag moeten stellen of hier sprake is van een victim, of dat iemand hier op een schandelijke wijze kapot wordt gemaakt.
'Marco smeerlap' in de OP is blijkbaar geen probleem, hij kan het victim zijn hier, die voluit breeduit smerig geblamed wordt thread na thread.
Hoop gelul weinig inhoud van je.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:
[..]
Durf je er anders een weddenschapje op te zetten?quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:
[..]
- Zijn ex + moeder van zoon Sem werkt bij SBS.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die wilde het het liefst ook doodzwijgen. Ligt daar ook een lijntje naar John de Mol?
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw. En ook op andere momenten komt hij graag dicht bij mensen in de buurt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik sta ook heel nuchter in deze zaak en ben gelukkig geen hysterische fan die helemaal in zijn onschuld gelooft. Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is. We gaan het zien.
Dat is een misdrijf idd. Kun je een jaar (extra) voor in de bak belanden. Dus voor Marco wel verdubbeling van de inzet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben juridisch niet supersterk onderlegd he, maar hoe zit dit.
Als je nou aangifte doet van een valse aangifte en later komt naar boven dat er inderdaad, zoals vd Heuvel beweert, er een bekentenis/verontschuldiging voor de daad is geweest, is dan niet de aangifte voor het doen van een valse aangifte een valse aangifte omdat je al wist dat hij niet vals is?
Je bedoelt dat Marco dus in dat geval een valse aangifte heeft gedaan? Denk niet dat die straf opweegt tegen de straf van de aangifte die het slachtoffer heeft gedaan. Maar ik heb werkelijk geen idee, interessante casus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:25 schreef timmmmm het volgende:
Als je nou aangifte doet van een valse aangifte en later komt naar boven dat er inderdaad, zoals vd Heuvel beweert, er een bekentenis/verontschuldiging voor de daad is geweest, is dan niet de aangifte voor het doen van een valse aangifte een valse aangifte omdat je al wist dat hij niet vals is?
Inderdaad. De beste man was ook hier mogelijk het slachtoffer van een intimiteitsvacuüm.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:
[..]
Wat zegt dat genoeg dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat hij nu zo in de aanval gaat met diverse aanklachten zegt mij wel genoeg.
Ik zie dit vooral als een hoop machtsvertoon. Alles om hemzelf en zijn carriére te kunnen redden. Om het vermeende slachtoffer geeft hij geen fuck. Nu zal je zeggen, tuurlijk geeft hij daar geen fuck om. Ze legt een aanklacht neer. Maar juist daarom kun je ook hand in eigen boezem steken en je misschien afvragen waar het mis is gegaan en of je wel excuses moet aanbieden.quote:
Ik ken Marco niet zo qua hoe hij in de omgang is met andere mensen, maar als je het zo vertelt dan komt dat op mij redelijk grenzeloos over. Ik zie hem op veel van die foto's ook nogal close en omarmd staan en soms bijna innig verstrengeld. Sommige mensen kunnen daar in het moment zelfs van in een 'freeze' raken. Dat houdt in dat hetgeen wat er gebeurt je overkomt, maar je geen vermogendheid meer hebt om je grens aan te geven en je geen andere mogelijkheid meer hebt dan het met weerzin te ondergaan. Iets wat bij kwetsbare en minder assertieve mensen meer aan de hand is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw. En ook op andere momenten komt hij graag dicht bij mensen in de buurt.
Het kan daarom heel goed dat er bepaalde dingen zijn gebeurd waar een ontvanger zich heel onprettig bij voelde. Als dat zo is, en er zijn inderdaad meerdere van dit soort gevallen, dan snap ik goed dat de huidige aanklacht er ligt. Dit is dan namelijk de enige manier om voor alle betrokken erkenning te krijgen. Die zullen namelijk amper bewijs hebben, behalve hun eigen gevoel. En mogelijk dat de eerdere nieuwsberichten gerelateerd aan de fanclub hier ook een trigger in zijn geweest.
Daarom is het ook zo belangrijk dat de zaak snel begint. Zodat alle partijen duidelijkheid krijgen.
Ja ben ik met je eens. Ik denk ook dat hij een smeerlap is. Alleen al het feit dat hij het voor elkaar krijgt vreemd te gaan en daar over te liegen tegen zijn vrouw toont al een zwakke moraal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie dit vooral als een hoop machtsvertoon. Alles om hemzelf en zijn carriére te kunnen redden. Om het vermeende slachtoffer geeft hij geen fuck.
Dat kan, maar ik kan me zo'n aangifte dus ook wel voorstellen als je onschuldig bent. Dan moet je maanden wachten op het onderzoek en de eventuele rechtzaak en in zijn geval word je ook nog eens een dankbaar onderwerp voor allerlei media en 172 gate-delen op SHO.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie dit vooral als een hoop machtsvertoon. Alles om hemzelf en zijn carriére te kunnen redden. Om het vermeende slachtoffer geeft hij geen fuck. Nu zal je zeggen, tuurlijk geeft hij daar geen fuck om. Ze legt een aanklacht neer. Maar juist daarom kun je ook hand in eigen boezem steken en je misschien afvragen waar het mis is gegaan en of je wel excuses moet aanbieden.
Tja, heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan me zo'n aangifte dus ook wel voorstellen als je onschuldig bent. Dan moet je maanden wachten op het onderzoek en de eventuele rechtzaak en in zijn geval word je ook nog eens een dankbaar onderwerp voor allerlei media en 172 gate-delen op SHO.
Ik snap in dat geval best dat je IETS wilt doen en ook hartstikke boos bent.
Heeft ie niet een beetje lang gewacht met die tegenaangifte?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan me zo'n aangifte dus ook wel voorstellen als je onschuldig bent. Dan moet je maanden wachten op het onderzoek en de eventuele rechtzaak en in zijn geval word je ook nog eens een dankbaar onderwerp voor allerlei media en 172 gate-delen op SHO.
Ik snap in dat geval best dat je IETS wilt doen en ook hartstikke boos bent.
Omdat we het topic vol wilden spammenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tja, heb je ook weer gelijk in.
Waarom vroeg je trouwens hoe het met me ging?
Pas als het OM dan aangifte doet omdat jij een valse aangifte deed, zal in NL niet gebeuren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:25 schreef timmmmm het volgende:
Als het klopt wat ze zeggen en hij heeft haar tussen haar benen aangeraakt... Vind ik dat toch wel verder gaan als gewoon een knuffelige, warme man... Brrrr terwijl ik het typ krijg ik al kippenvel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw. En ook op andere momenten komt hij graag dicht bij mensen in de buurt.
Het kan daarom heel goed dat er bepaalde dingen zijn gebeurd waar een ontvanger zich heel onprettig bij voelde. Als dat zo is, en er zijn inderdaad meerdere van dit soort gevallen, dan snap ik goed dat de huidige aanklacht er ligt. Dit is dan namelijk de enige manier om voor alle betrokken erkenning te krijgen. Die zullen namelijk amper bewijs hebben, behalve hun eigen gevoel. En mogelijk dat de eerdere nieuwsberichten gerelateerd aan de fanclub hier ook een trigger in zijn geweest.
Daarom is het ook zo belangrijk dat de zaak snel begint. Zodat alle partijen duidelijkheid krijgen.
Dit. En dat draagt dus allemaal niet mee aan zijn geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dus eerst laat je een onderzoek instellen. Maar als dan het slachtoffer aangifte gaat doen , ga je zelf ook aangifte doen.
Ik krijg een gevoel dat MB in de slachtoffer rol. De omgekeerde wereld.
Ja wat tussen haar benen? Een hand op een dij vind ik persoonlijk ook te ver gaan maar lijkt me niet genoeg voor een aangifte.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef suzebol75 het volgende:
A
[..]
Als het klopt wat ze zeggen en hij heeft haar tussen haar benen aangeraakt... Vind ik dat toch wel verder gaan als gewoon een knuffelige, warme man... Brrrr terwijl ik het typ krijg ik al kippenvel.
Eens. Het had nog gekund dat Marco 'gewoon' iets te intiem was met het meisje en dat zelf niet als aanranding zag maar het voor haar te intiem was.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat hij nu zo in de aanval gaat met diverse aanklachten zegt mij wel genoeg.
Dat kind is nu wel 22.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef -river- het volgende:
Ik zie een knul van 15 echt als een kind, niets meer en niets minder. Mijn dochter is net 18 geworden en ik zie de kinderen in haar sociale omgeving ook als kinderen/zeer jong volwassenen en had ook voor corona geen behoefte in hun private-space te komen.
Stel dat ik een onbedoelde fout had gemaakt en zo een knul doet aangifte tegen mij dan zou ik nooit een tegenaangifte doen uit respect voor het kind.
Kun je nagaan als de 'grote' Borsato samen met zijn advocatenkantoor tegen jou zo'n aangifte doen. Dat komt wel binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef -river- het volgende:
Ik zie een knul van 15 echt als een kind, niets meer en niets minder. Mijn dochter is net 18 geworden en ik zie de kinderen in haar sociale omgeving ook als kinderen/zeer jong volwassenen en had ook voor corona geen behoefte in hun private-space te komen.
Stel dat ik een onbedoelde fout had gemaakt en zo een knul doet aangifte tegen mij dan zou ik nooit een tegenaangifte doen uit respect voor het kind.
Als je dat 1 keer doet misschien niet, maar als je dat 5 jaar lang doet absoluut wel....quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja wat tussen haar benen? Een hand op een dij vind ik persoonlijk ook te ver gaan maar lijkt me niet genoeg voor een aangifte.
Een 22 jarige is voor mij nog steeds een jong volwassene, en in die tijd was ze 15. Kom op man, die gast is ruim 50 en mag nu onderhand wel eens respect tonen.quote:
Verschrikkelijke machtsvertoon, voor deze aangifte twijfelde ik maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kun je nagaan als de 'grote' Borsato samen met zijn advocatenkantoor tegen dat kind zo'n aangifte doen. Dat komt wel binnen.
Hij is dinsdag jarig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Verschrikkelijke machtsvertoon, voor deze aangifte twijfelde ik maar nu niet meer.
Daar verschillen we wel van mening. Ik vind het ook goor hoor als een oude vent dat doet. Maar dat zie ik nog wel als een vieze kleffe oude smeerpijp. Maar ik zie dat niet als aanranding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Als je dat 1 keer doet misschien niet, maar als je dat 5 jaar lang doet absoluut wel....
Daar verschillen we wel van mening. Ik vind het ook goor hoor als een oude vent dat doet. Maar dat zie ik nog wel als een vieze kleffe oude smeerpijp. Maar ik zie dat niet als aanranding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Als je dat 1 keer doet misschien niet, maar als je dat 5 jaar lang doet absoluut wel....
Dat hij zichzelf als slachtoffer opstelde, viel ook al op nadat het vreemdgaan bekend werd. Hij achtte zichzelf onoverwinnelijk. De grote Macro.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dus eerst laat je een onderzoek instellen. Maar als dan het slachtoffer aangifte gaat doen , ga je zelf ook aangifte doen.
Ik krijg een gevoel dat MB in de slachtoffer rol. De omgekeerde wereld.
De wetgevende macht kan het wel zo zien, als er sprake is van een bepaalde dwang.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar verschillen we wel van mening. Ik vind het ook goor hoor als een oude vent dat doet. Maar dat zie ik nog wel als een vieze kleffe oude smeerpijp. Maar ik zie dat niet als aanranding.
Zou kunnen zijn dat je roeter verstopt is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Ligt het aan mij of is dit hele forum kapot. Kan geen bericht meer wijzigen. Kan soms geen bericht plaatsen; dan staat er gewoon "wachten" of iets dergelijks op de knop.
Hij had toch excuses gemaakt bij de psych ? En huilend ook nog!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Het had nog gekund dat Marco 'gewoon' iets te intiem was met het meisje en dat zelf niet als aanranding zag maar het voor haar te intiem was.
Maar als je zo'n inschattingsfout maakt, zoek je, lijkt mij, als je zuiver op de graat bent ook de fout wel bij jezelf en voel je je daar slecht om. Ga je niet vol in de tegenaanval
Je hebt sowieso van iemand af te blijven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Dazalbest het volgende:
En alleen hand op dijbeen leggen of aan de buitenkant is ook weer anders dan dijbeen tussen de benen (binnenkant) onder een rokje.....
Ik vind zoiets absoluut 'not done'.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij die eerste zin over het dagboek vroeg niemand zich af of moeders lezen uit het dagboek van hun dochter?
In uiterste situaties kan het wel vind ik. Als je merkt dat het bergafwaarts gaat met je kind en het kind in kwestie wil er niks over zeggen (of durft niet) dan snap ik heel goed dat je als ouder zijnde erachter wilt komen waar dat vandaan komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind zoiets absoluut 'not done'.
Wellicht had de moeder al vermoedens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In uiterste situaties kan het wel vind ik. Als je merkt dat het bergafwaarts gaat met je kind en het kind in kwestie wil er niks over zeggen (of durft niet) dan snap ik heel goed dat je als ouder zijnde erachter wilt komen waar dat vandaan komt.
Lees dit maar eens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan ga je eerst anderhalf jaar met roddeljournalisten praten?
Politie zal je niet wegsturen als je aangifte doet van een zedenmisdrijf, laat staan dat ze er niets mee doen.
Waarschijnlijk wel als het om zo’n “grote” artiest gaat…😕quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan ga je eerst anderhalf jaar met roddeljournalisten praten?
Politie zal je niet wegsturen als je aangifte doet van een zedenmisdrijf, laat staan dat ze er niets mee doen.
Jij denkt dat als een meisje, moeder of meisje en moeder aangifte doet of melding maakt bij de politie van een zedenmisdrijf bij de politie dat ze dat maar onderop een stapel leggen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lees dit maar eens.
https://www.ad.nl/binnenl(...)mee-gedaan~a514dc2a/
dit is een heel naar detail.....quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:32 schreef Maron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als het om zo’n “grote” artiest gaat…😕
Het is bekend dat er gigantische achterstanden zijn bij dit soort zaken. Zie ook het NRC: https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a4055346quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Jij denkt dat als een meisje, moeder of meisje en moeder aangifte doet of melding maakt bij de politie van een zedenmisdrijf bij de politie dat ze dat maar onderop een stapel leggen?
je kunt het niet vergelijken met de aangifte van een fietsendiefstal.
een achterstand is niet hetzelfde als het weigeren of helemaal niets doen met een aagifte. Het is bekend dat de politie een enorm capaciteitsprobleem heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het is bekend dat er gigantische achterstanden zijn bij dit soort zaken. Zie ook het NRC: https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a4055346
En er zijn zelfs kamervragen over gesteld: https://www.rijksoverheid(...)tie-midden-nederland
Dat komt omdat het nu eenmaal een BN’er is..quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dit is een heel naar detail.....
de gegevens van het vermeende slachtoffer worden goed beschermd maar de naam van de stadionzanger moet van alle daken geschreeuwd worden.
Dat is nogal makkelijk gezegd dat je geen tegenaangifte zou doen. Een aangifte tegen jou over zoiets heeft de rest van je leven impact. Ook als niet bn-er, jouw hele omgeving (werk, vrienden, buurt, sport etc) krijgt er weet van dat er een aangifte is gedaan tegen onzedelijk gedrag richting een minderjarige.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef -river- het volgende:
Dit inderdaad. Ik zie John van den Heuvel er zeker niet voor aan om zijn handen in het vuur te steken voor een zwakke zaak. Ik voorspel binnenkort bij Talpa: Borsato in de Bak.quote:Op zaterdag 18 december 2021 06:05 schreef KingRoland het volgende:
Een man als John v.d. Heuvel zet echt niet zijn reputatie op het spel als hij geen zwaarwegende argumenten kent. Daar heeft hij jarenlang ervaring mee. Marco in ieder geval.. tsja die is de wanhoop nabij. Hij kan niet anders. Dit gaat heel erg aflopen voor hem.
Ik vermoed 'wodje'quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, ik ben redelijk bij gelezen. Maarrrr een van de dingen die mij in het oog sprong was de opmerking dat Yvonne aan een lege beker slurpt in haar Leon10-filmpje. Dit is níet waar. Als je kijkt zit er gewoon water (of een ander doorzichtig drankje) in.
Wilde ik toch even gezegd hebben,.
Ook bij de politie is ondertussen alles kapot bezuinigt, dus ik kan me voorstellen dat dat bij de zedenpolitie ook gebeurd is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Jij denkt dat als een meisje, moeder of meisje en moeder aangifte doet of melding maakt bij de politie van een zedenmisdrijf bij de politie dat ze dat maar onderop een stapel leggen?
je kunt het niet vergelijken met de aangifte van een fietsendiefstal.
Ik had geroepen dat ze volgens mij uit een lege beker dronk. Ik heb het filmpje niet op de volledige resolutie gekeken, misschien dat dat het is. Maar ik zal het toch nog een keer goed checken. Bedoel je mij met wodje trouwens?quote:
Bij die mediakrant hebben ze de boel goed in de smiezenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:51 schreef AgnesGru het volgende:
Bram Moszkowicz ontploft als VI hem wijst op band met Borsato
https://www.mediacourant.(...)op-band-met-borsato/
Yvonne had het zelf eerder over wodjes (wodka) drinken. En waarom zou ik jou wodje noemen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik had geroepen dat ze volgens mij uit een lege beker dronk. Ik heb het filmpje niet op de volledige resolutie gekeken, misschien dat dat het is. Maar ik zal het toch nog een keer goed checken. Bedoel je mij met wodje trouwens?
1 Kickte net in bij mij. Wodje staat voor een wodkaatje dus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 Yvonne had het zelf eerder over wodjes (wodka) drinken. 2 En waarom zou ik jou wodje noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |