TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Sterkheidsbaas van alles.
zou verdiend zijnquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat @:wimderon werkt aan de drie D20 missers van Murnan gif.
Het publiek niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Piederajt kan vast wel een taxi betalen
Als ie traag is knip ik hem van YouTubequote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat @:wimderon werkt aan de drie D20 missers van Murnan gif.
De winnaar van de vorige partij moeten ze wel kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Een of andere nobuddy bestempelen als een hele gevaarlijke klant
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Een of andere nobuddy bestempelen als een hele gevaarlijke klant
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:37 schreef spleeh het volgende:
Wist Murnan trouwens dat er geen tie break zou zijn geweest?
Wappied.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Huh ik dacht dat Nentjes er zou zitten vanavond?
Urk is in lockdown. ME erbij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Huh ik dacht dat Nentjes er zou zitten vanavond?
Nou ja, wij waren toch enthousiast?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Bedankt warm bad van FOK!
Dan moet je niet de reacties van vanmiddag in deze reeks lezenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, wij waren toch enthousiast?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Wat voor antwoord verwacht Draaijer? 62%?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:46 schreef Slobeend het volgende:
"Hoe groot is de kans dat?" aan darters vragen.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt sowieso een betere pot dan de vorige
Je meent het.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt sowieso een betere pot dan de vorige
Al besprokenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Achter-achterkleinzoon van Lim inderdaad.
Kritiek prima, maar Marco gaat aangifte doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Interessante wedstrijd dit voor Marco B
Neville Longbottoms broerquote:
Niet voor Brooks, met z'n Christian Kist-mond bij het gooien.quote:
Voor Borland gaat het broekje uit?quote:
Waarom niet? Ik wel eigenlijk.quote:
Nee dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Borland gaat het broekje uit?
Erg mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Veel plezier met Meikle dan straksquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet voor Brooks, met z'n Christian Kist-mond bij het gooien.
Viesdun wel ja maar het is nog een jongetje. Kan wel dartsen en gooit tenminste door.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat @:heywoodu zegt. En viesdun.
Iemand wegpestenquote:
Die wordt vernietigd door Piederajtquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Veel plezier met Meikle dan straks
Brooks is best oké.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Viesdun wel ja maar het is nog een jongetje. Kan wel dartsen en gooit tenminste door.
Ja bedankt hčquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet voor Brooks, met z'n Christian Kist-mond bij het gooien.
Bewegenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef Drekkoning het volgende:
Wat doen deze mannen jongens met hun mond tijdens hun worp
Dat zeg je terwijl Borland zijn tegenstander is?quote:
Over 30 jaar ook gewoon dicht gegroeid.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:52 schreef Szura het volgende:
Over 20 jaar is Brooks de nieuwe Matchstick
Had je best wel verdiend, met je putje in O'Connor's kinquote:
Ah ja nu zie ik hetquote:
30? Die is over vier jaar vadsig dikquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over 30 jaar ook gewoon dicht gegroeid.
Hij kreeg ook korting bij het aanbrengen van zijn sleeve.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
haha horloge zit los. Bandje kan niet strak genoeg om die spinnepootjes van hem
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had je best wel verdiend, met je putje in O'Connor's kin
Ja foutje xDquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeg je terwijl Borland zijn tegenstander is?
Lubbermans of hoe heet die gozer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die knakker van huffelpuf
Wacht effe
Gewoon Longbottom tochquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht effe
Betere sleeve dan Noppie en Meilenkampquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij kreeg ook korting bij het aanbrengen van zijn sleeve.
Die ja!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lubbermans of hoe heet die gozer.
Als je dit tweet naar @JJNieuwlaat word je wellicht genoemd op tv!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Brooks gooit gewoon met Phase 1 Barney darts van Unicorn.
Ja klopt!quote:
Hij doet me ook aan iemand denken ja. Die stond hier in het dorp echt járenlang op een vast punt langs de weg, ongeacht het weer, en riep dan "Euh! Mooi weertje he!" naar voorbijgangers. En als de fanfare iets deed mocht hij voorop lopen met zo'n grote stok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nou zat die daar na leg 2 wel bovenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:58 schreef heywoodu het volgende:
112.7 gemiddeld
"Bijna honderdTWINTIG!!"
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht effe
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Neville Longbottoms broer
Niets mis mee moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch wel keurig opgedroogd anders
[ afbeelding ]
Nee een andere acteur. Ik denk hard na.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht effe
hey rolandquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef KingRoland het volgende:
boys ik ben er!ik heb gehoord dat DRT een warm bad is
What do we care? Wij zitten sowieso tot begin volgend jaar alleen maar darts te kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Het OMT adviseert een strenge lockdown om de snelle verspreiding van de omikronvariant te remmen. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Als het aan het OMT ligt, blijven alleen essentiële winkels zoals supermarkten open. Of dat ook gaat gebeuren, bepaalt het demissionaire kabinet morgen.
LOCKDOWNED
Zo lang RTL7Darts maar open blijft zal het me jeuken allemaalquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Het OMT adviseert een strenge lockdown om de snelle verspreiding van de omikronvariant te remmen. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Als het aan het OMT ligt, blijven alleen essentiële winkels zoals supermarkten open. Of dat ook gaat gebeuren, bepaalt het demissionaire kabinet morgen.
LOCKDOWNED
Ja klopt, dat is nieuwquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef KingRoland het volgende:
RTL Dartshop ook dicht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo lang RTL7Darts maar open blijft zal het me jeuken allemaal
Spleetoog ligt er al uit dus je kunt weer weggaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Het OMT kan een ziekte krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Pino112 het volgende:
LOCKDOWNED
wat voor ziektequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het OMT kan een ziekte krijgen.
Kwidditsjquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Borland wint de 2e set van zwerkbal (Nederlandse term speciaal voor @:Tagliano)
Voorafgaand aan de volgende partij gaat Maijer live een paar hoeren recenserenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:10 schreef Tagliano het volgende:
De studio neemt naadloos de onderwerpen in DRT over
Hookers genotquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de volgende partij gaat Maijer live een paar hoeren recenseren
Gouden Snaai voor je.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Borland wint de 2e set van zwerkbal (Nederlandse term speciaal voor @:Tagliano)
Vader-kind toernooi?quote:
@Wereldgozer bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Het kan zijn dat het overleg morgen al direct leidt tot besluiten over nieuwe maatregelen, die dan ook worden aangekondigd. Maar het kan ook dat er zondag of na het weekend verder wordt gesproken.
We zien @:maxi-mus toch wat eerder terug in dit warme badErg mooi
@maxi-mus heeft toch geen ban?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat we die voor de kerst zien
Nee die heeft een weekend "een leven"quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar maxi is niet geband toch? Toch??
Nee hoor. Heeft zich keurig afgemeld.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar maxi is niet geband toch? Toch??
Oh zo. Ja daar zal wel geen reet van terecht komen idd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee die heeft een weekend "een leven"
't kan Friezen, 't kan dooien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee die heeft een weekend "een leven"
Dit is oprecht. Dat maakt veel verschilquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Dit vind ik overigens wel leuke emotie in tegenstelling tot Price (dit in het kader van het eeuwige punt van Zjaks)
Preciesquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is oprecht. Dat maakt veel verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |