Nee een andere acteur. Ik denk hard na.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die knakker van huffelpuf
Wacht effe
hey rolandquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef KingRoland het volgende:
boys ik ben er!ik heb gehoord dat DRT een warm bad is
What do we care? Wij zitten sowieso tot begin volgend jaar alleen maar darts te kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Het OMT adviseert een strenge lockdown om de snelle verspreiding van de omikronvariant te remmen. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Als het aan het OMT ligt, blijven alleen essentiële winkels zoals supermarkten open. Of dat ook gaat gebeuren, bepaalt het demissionaire kabinet morgen.
LOCKDOWNED
Zo lang RTL7Darts maar open blijft zal het me jeuken allemaalquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Het OMT adviseert een strenge lockdown om de snelle verspreiding van de omikronvariant te remmen. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Als het aan het OMT ligt, blijven alleen essentiële winkels zoals supermarkten open. Of dat ook gaat gebeuren, bepaalt het demissionaire kabinet morgen.
LOCKDOWNED
Ja klopt, dat is nieuwquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef KingRoland het volgende:
RTL Dartshop ook dicht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo lang RTL7Darts maar open blijft zal het me jeuken allemaal
Spleetoog ligt er al uit dus je kunt weer weggaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Het OMT kan een ziekte krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Pino112 het volgende:
LOCKDOWNED
wat voor ziektequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het OMT kan een ziekte krijgen.
Kwidditsjquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Borland wint de 2e set van zwerkbal (Nederlandse term speciaal voor @:Tagliano)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |