TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Blijven.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:27 schreef MC-M het volgende:
Ik ben even weg en het loopt hier meteen gigantisch uit de klauwen.
Was je weer een spandoek aan het maken ouwe reus?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:27 schreef MC-M het volgende:
Autisme is een bitch, zo blijkt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:27 schreef MC-M het volgende:
Ik heb de thermostaat flink lager gezetquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:27 schreef MC-M het volgende:
Doe even normaal zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Autisme is een bitch, zo blijkt.
Nee, even boodschapjes halen ouwe dibbes.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was je weer een spandoek aan het maken ouwe reus?
Dat kan toch na het darten ook man manquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nee, even boodschapjes halen ouwe dibbes.
Cambuurgoden waren ook langs gekomen bij het Abe Lenstra he. Iets met "kanker boeren".
LUDIEK.
Goh, hoefden ze niet te werken?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Cambuurgoden waren ook langs gekomen bij het Abe Lenstra he. Iets met "kanker boeren".
LUDIEK.
Spandoek Cambuur "Fans" over Henkie was anders ook niet al te fraaiquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
LUDIEK.
Er is een topic voor Hans.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:29 schreef Szura het volgende:
Bingo's afgestreept:
- Microanalyse worp Lam
- Vanuit de beweging
- Brekket (gisteren al)
- Triple nodig maar niet die (gisteren al)
- Bray verrekent zich (gisteren al)
En tellen we Zjak overdreven boos bij die D16 poging van Lam?
Ik hoop dat Siem de Jong een hattrick scoort zondag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
LUDIEK.
Wat mij betreft wel. God, wat was hij ZIEDEND.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:29 schreef Szura het volgende:
tellen we Zjak overdreven boos bij die D16 poging van Lam?
Dat denk ik ook niet want die zal wel op de bank zitten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik hoop dat Siem de Jong een hattrick scoort zondag.
Daar hoeft Cambuur niet bang voor te zijn verder.
De bodem van het putje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:30 schreef MC-M het volgende:
[..]
Het was nachtwerk.
Zo treurig dat soort lui.
Jammer, hij verdient meer na z'n heldenrol tegen Achilles Veen of all placesquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet want die zal wel op de bank zitten.
Slechter dan Henkie kan niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jammer, hij verdient meer na z'n heldenrol tegen Achilles Veen of all places
oh nee het was de Treffers, sorry
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Slechter dan Henkie kan niet.
Mi gado.
Maar wie dan wel?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)
Flink of Gorillas vast welquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in de vriezer liggen.
Houd maar op. Die vervelende pa er ook bij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)
Hoe kan kroket dit nog omdraaien?quote:
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.quote:
Oh, ik dacht aan de snackbar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flitsbezorgertjes voor extreem luie mensen zoals ondergetekende.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.
Jeetjequote:Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.
Is gewoon n verlengde bitterbalquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef engine het volgende:
Goed om te zien dat de kroket slecht scoort.
Oh nee dat hebben wij hier niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Flitsbezorgertjes voor extreem luie mensen zoals ondergetekende.
Boodschappenbezorgservice (binnen een kwartier)quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoef je bij een lockdown helemaal de deur niet uit Tag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:35 schreef Tagliano het volgende:
Het schijnt dat Flink tegenwoordig ook bij mij in de buurt bezorgt, maar ik woon al tegenover een supermarkt
Doen ze ook sos?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Boodschappenbezorgservice (binnen een kwartier)
Ik moet anders straks nog even wandelen!quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoef je bij een lockdown helemaal de deur niet uit Tag.
Heb je de hardgras van maandag al geluisterd?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet anders straks nog even wandelen!
4221 stappen pas
Pics want hier kan ik me geen voorstelling bij makenquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog zo’n iglo ding die 10 minuten in de pan moet
Denk dat dat hem wordt
Alweer pizza?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog zo’n iglo ding die 10 minuten in de pan moet
Denk dat dat hem wordt
Die heb ik volgens mij nog niet eerder geluisterdquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de hardgras van maandag al geluisterd?
Kut. Ik dacht dat een bitterbal een bolvormige kroket wasquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is gewoon n verlengde bitterbal
Dan is deze wel leuk om mee te beginnen, tenzij je groot fan bent van Edwin van der Sar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog niet eerder geluisterd
Wat vind jij van Henk?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is deze wel leuk om mee te beginnen, tenzij je groot fan bent van Edwin van der Sar.
Kleine anekdote: ik heb ooit op hetzelfde terras (van een pannenkoekenrestaurant) gezeten als Edwin van der Sar toen ik nog een kind was en hij keeper van Unitedquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is deze wel leuk om mee te beginnen, tenzij je groot fan bent van Edwin van der Sar.
https://www.iglo.nl/assor(...)m-spinazie#undefinedquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pics want hier kan ik me geen voorstelling bij maken
7/35quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Houdt iemand het aantal gemiste dubbels van Lennon bij?
Ik hou heel erg van snel en relatief gezondquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.iglo.nl/assor(...)m-spinazie#undefined
Deze zooi. Als je een snelle en relatief gezonde hap wil best prima wel.
Hij had zeker ananas op zijn pannenkoek?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine anekdote: ik heb ooit op hetzelfde terras (van een pannenkoekenrestaurant) gezeten als Edwin van der Sar toen ik nog een kind was en hij keeper van United
Sindsdien ben je toch fan he
Prima anekdote dit. Moest hij ook poepen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine anekdote: ik heb ooit op hetzelfde terras (van een pannenkoekenrestaurant) gezeten als Edwin van der Sar toen ik nog een kind was en hij keeper van United
Ik was een erg verlegen ventje als kind, geen ideequote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had zeker ananas op zijn pannenkoek?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pics want hier kan ik me geen voorstelling bij maken
Hebben we sites voor heb ik gehoordquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Houdt iemand het aantal gemiste dubbels van Lennon bij?
Graag een hookersreview vanavond.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb Surinaams besteld, het zal wel te laat komen
Dit kan ik niet bevestigenquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima anekdote dit. Moest hij ook poepen?
https://www.flashscore.nl/darts/quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we sites voor heb ik gehoord
Lientje over de zeik jagen. Genot.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag wel over Henk, al slaat hij soms door. Op twitter is Henk erg leuk.
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb Surinaams besteld, het zal wel te laat komen
Henk schijnt iets met Ajax te hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag wel over Henk, al slaat hij soms door. Op twitter is Henk erg leuk.
Jij maakt wel wat mee zeg. Ik moet ook maar eens de wijde wereld in.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan ik niet bevestigen
Wel heb ik ooit staan pissen samen met Koos en Roland
Oh, is Henk voor Ajax?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Henk schijnt iets met Ajax te hebben.
Welke kroketten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een handtekening gekregen van Roy Makaay in een pannenkoekenrestaurantquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was mooi man, daar was ik uit eten bleek er opeens een demonstratietoernooitje in die tent gaande te zijnquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij maakt wel wat mee zeg. Ik moet ook maar eens de wijde wereld in.
Satekrokettenquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke kroketten?
Satékroketten van de Aldi zijn aan te bevelen.
Evenals stoofvleeskroketten van de Jumbo (niet huismerk, maar de dure variant).
https://www.jumbo.com/pro(...)ten-8-stuks-340551DSquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke kroketten?
Satékroketten van de Aldi zijn aan te bevelen.
Evenals stoofvleeskroketten van de Jumbo (niet huismerk, maar de dure variant).
Dat zijn wel de betere verrassingen ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was mooi man, daar was ik uit eten bleek er opeens een demonstratietoernooitje in die tent gaande te zijn
Roland was goed aan de baco
Dat is gewoon eten om te eten maxi-musquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)ten-8-stuks-340551DS
Bij de Aldi kom ik nooit eigenlijk maar ik zal ze eens halen.
Ben maar een arme student he. Voor lekker spul ga ik naar de snackbar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is gewoon eten om te eten maxi-mus![]()
https://www.jumbo.com/pro(...)es-5-stuks-203130STK
Wat studeer je ouwe reusquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben maar een arme student he. Voor lekker spul ga ik naar de snackbar.
Co is uitstekend.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel een vermakelijke sessie uiteindelijk.
Wat vonden wij van Co? Ik vond het prima te pruimen.
Genot wat wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Economie richting, ben bijna klaar.
Ik vond Co prima en deze sessie echt boven verwachting.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Co is leuk om op te zeiken maar uiteindelijk wel okay.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Niet slecht, maar wel onsmakelijk chauvinistisch bij Wattimena.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:46 schreef Madhouse11 het volgende:
en ook onrealistisch vlaggetjesvolk tevens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet slecht, maar wel onsmakelijk chauvinistisch bij Wattimena.
Niks mis mee met vlaggetjesvolk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ook onrealistisch vlaggetjesvolk tevens.
Nee maar hoe hij bleef doen van "het kan nog het kan nog" was kolderiek.quote:
Die gaat King nog verliezen ook, van Joyce, vrees ikquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb geen zin in Lennon vs King/Joyce
Neuh.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die gaat King nog verliezen ook, van Joyce, vrees ik
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar hoe hij bleef doen van "het kan nog het kan nog" was kolderiek.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
Dat sos kinderdorpen heeft flink reclame ingekocht zeg
Hadden ze dat geld niet beter aan dat ondervoede tuig kunnen spenderen?
Zegt misschien meer over hoeveel geld daar binnenkomt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
Dat sos kinderdorpen heeft flink reclame ingekocht zeg
Hadden ze dat geld niet beter aan dat ondervoede tuig kunnen spenderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |