De bodem van het putje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:30 schreef MC-M het volgende:
[..]
Het was nachtwerk.
Zo treurig dat soort lui.
Jammer, hij verdient meer na z'n heldenrol tegen Achilles Veen of all placesquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet want die zal wel op de bank zitten.
Slechter dan Henkie kan niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jammer, hij verdient meer na z'n heldenrol tegen Achilles Veen of all places
oh nee het was de Treffers, sorry
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Slechter dan Henkie kan niet.
Mi gado.
Maar wie dan wel?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)
Flink of Gorillas vast welquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in de vriezer liggen.
Houd maar op. Die vervelende pa er ook bij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)
Hoe kan kroket dit nog omdraaien?quote:
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.quote:
Oh, ik dacht aan de snackbar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in de vriezer liggen.
Flitsbezorgertjes voor extreem luie mensen zoals ondergetekende.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |