Slechter dan Henkie kan niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jammer, hij verdient meer na z'n heldenrol tegen Achilles Veen of all places
oh nee het was de Treffers, sorry
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Slechter dan Henkie kan niet.
Mi gado.
Maar wie dan wel?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)
Flink of Gorillas vast welquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in de vriezer liggen.
Houd maar op. Die vervelende pa er ook bij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las in de Italiaanse media dat Sidnie komt. (lol)
Hoe kan kroket dit nog omdraaien?quote:
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.quote:
Oh, ik dacht aan de snackbar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in de vriezer liggen.
Flitsbezorgertjes voor extreem luie mensen zoals ondergetekende.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.
Jeetjequote:Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat dat is en ik woon in Friesland dus het zal iets hips zijn wat we niet hebben.
Is gewoon n verlengde bitterbalquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:33 schreef engine het volgende:
Goed om te zien dat de kroket slecht scoort.
Oh nee dat hebben wij hier niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Flitsbezorgertjes voor extreem luie mensen zoals ondergetekende.
Boodschappenbezorgservice (binnen een kwartier)quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoef je bij een lockdown helemaal de deur niet uit Tag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:35 schreef Tagliano het volgende:
Het schijnt dat Flink tegenwoordig ook bij mij in de buurt bezorgt, maar ik woon al tegenover een supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |