abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203061905
quote:
19s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik ga altijd uit van 18:00, maar vanuit de app kan ik 'm al installeren.
Ow dan ga ik nog eens kijken. Thanks! :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:21:58 #102
141482 Q.
JurassiQ
pi_203062850
Voor de komende dagen wel weer even genoeg storage op mn Series X:
* 1 Tb intern
* 1 Tb Seagate Expansion Card
* 1 Tb Externe SSD
* 2 Tb Externe SSD

Kan ik iig de halve Gamepass-collectie op zetten. :7
For great justice!
pi_203062901
Zijn games dan te spelen van een externe SSD? Dat was toch te langzaam of zo?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203062920
Ik speel Xbox one games zelfs op extern HDD.

Ik vind die Seagate expansion nog veel te duur, wacht op 3rd party dingen.
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:44:43 #105
141482 Q.
JurassiQ
pi_203063266
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:26 schreef OMG het volgende:
Zijn games dan te spelen van een externe SSD? Dat was toch te langzaam of zo?
Backwards compatible games wel. En dat zijn de meeste. En werkt snel hoor, USB 3.0 externe SSD.
For great justice!
pi_203063666
Heb sinds kort de Series X. Heb al een tijdje de gamepass maar vaak heb ik geen zin om iets te installeren om het uit te proberen.

Nu met cloud gamen gaat dat super. Kan lekker elk spel even uitproberen O+

Echter nu heb ik Ark gevonden. En die vind ik hartstikke leuk. Maar dan ben je 's avonds bezig en let je even niet op de klok. Hele nacht gegamed :'( :D
pi_203063725
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Q. het volgende:

[..]
Backwards compatible games wel. En dat zijn de meeste. En werkt snel hoor, USB 3.0 externe SSD.
Ah, ok, dat verklaart het. Heb zelf maar een paar games die ik ooit voor de One heb gekocht maar nooit heb gespeeld nu op m'n Series X staan, maar pak van alles de X|S versie en speel niet zoveel vorige generatie spul meer. Voor de rest komt die Seagate expansion hier binnenkort wel, nu ben ik met een paar games aan het schuiven omdat ik er nog niet klaar mee ben vanwege DLC, maar zodra ik die allemaal heb gespeeld heb ik denk ik weer 50% van m'n interne opslag vrij.

Moet zeggen dat ik GamePass iets te veel vind wisselen om daar zelf een groot deel van binnen te trekken. Zo stond Outer Wilds er vorig jaar op, verdween ergens in juni of juli, en staat er nu (of heel binnenkort weer op), als een game er telkens maar 6 maanden opstaat dan download ik 'm wel wanneer ik hem wil spelen en er tijd voor heb.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203065937
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef OMG het volgende:

[..]
Ah, ok, dat verklaart het. Heb zelf maar een paar games die ik ooit voor de One heb gekocht maar nooit heb gespeeld nu op m'n Series X staan, maar pak van alles de X|S versie en speel niet zoveel vorige generatie spul meer. Voor de rest komt die Seagate expansion hier binnenkort wel, nu ben ik met een paar games aan het schuiven omdat ik er nog niet klaar mee ben vanwege DLC, maar zodra ik die allemaal heb gespeeld heb ik denk ik weer 50% van m'n interne opslag vrij.

Moet zeggen dat ik GamePass iets te veel vind wisselen om daar zelf een groot deel van binnen te trekken. Zo stond Outer Wilds er vorig jaar op, verdween ergens in juni of juli, en staat er nu (of heel binnenkort weer op), als een game er telkens maar 6 maanden opstaat dan download ik 'm wel wanneer ik hem wil spelen en er tijd voor heb.
90% van de games staat er minstens een jaar op. En alles van Microsoft (behalve Forza games vanwege licenties) blijft er eeuwig op. Dus het valt allemaal wel mee.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:57:23 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203065973
Gewoon downloaden op day one. Als je het een half jaar later nog niet gespeeld hebt, was het waarschijnlijk ook niet de moeite en zijn er genoeg alternatieven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_203066356
Ik koop games op day one die ik soms bijna een jaar later nog niet gespeeld heb :').
pi_203069363
Vraagje: Heb op m'n Xbox Series X in de woonkamer een account waar Gamepass Ultimate op staat. Nu wil de situatie dat m'n neefje regelmatig in het weekend langs komt, en hij mag ook graag een potje gamen. Dus heb ik op m'n kantoortje een Xbox one S neergezet voor hem zodat ik de grote tv vrij heb en hij op z'n eigen account kan rommelen.

Is er een mogelijkheid dat we tegelijk gamen mét alle voordelen van Gamepass en hij bijvoorbeeld op een eigen account speelt op de One S? Of moet ik alles echt twee keer kopen? Hij speelt thuis verder niks dus het account kan in principe gekoppeld worden aan die One S bij mij thuis....
blablablabla
pi_203069468
Ja, dat kan.

Het is wat irritant, maar ik heb hetzelfde. Ik game het grootste deel op m'n Xbox Series X in m'n woonkamer. Ik heb ook nog m'n oude Xbox One in een andere kamer. Die Xbox One heb ik ingesteld staan als m'n home console. Iemand die daar een profiel op heeft kan die console aanzetten en van m'n Game Pass perks gebruik maken. Als iemand in m'n woonkamer wil spelen, dan moet ik daar zelf ook op ingelogd zijn.
pi_203103771
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Elan het volgende:
Vraagje: Heb op m'n Xbox Series X in de woonkamer een account waar Gamepass Ultimate op staat. Nu wil de situatie dat m'n neefje regelmatig in het weekend langs komt, en hij mag ook graag een potje gamen. Dus heb ik op m'n kantoortje een Xbox one S neergezet voor hem zodat ik de grote tv vrij heb en hij op z'n eigen account kan rommelen.

Is er een mogelijkheid dat we tegelijk gamen mét alle voordelen van Gamepass en hij bijvoorbeeld op een eigen account speelt op de One S? Of moet ik alles echt twee keer kopen? Hij speelt thuis verder niks dus het account kan in principe gekoppeld worden aan die One S bij mij thuis....
gameshare is denk ik je beste optie :)
pi_203107445
Sinds een week of twee werkt Cloud Streaming niet meer via de Xbox App. Mijn regel 'recente games' blijft grijs en bij het proberen te starten van een game blijft het scherm gewoon zwart. Werkt wel via de browser (Edge) maar die detecteert mijn controller dan weer niet :') Er schijnen nogal wat mensen met dit probleem te zitten maar heel veel googlen leverde tot nu toe niets op. Behoorlijke geldverspilling zo.
pi_203109928
Gister een Series X gekocht met ultimate gamepass.

Heb nu net Flight Simulator geinstalleerd maar maar ik kom met geen mogelijkheid door die menu's heen :? Ik krijg geen 'muis' cursor en kan dus niet goed door de ui komen. Kan geeneens een vlucht starten zo.

Iemand hier die FS speelt met controller en weet wat ik moet doen ?
  zondag 9 januari 2022 @ 16:27:05 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203111510
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:55 schreef MoreDakka het volgende:
Sinds een week of twee werkt Cloud Streaming niet meer via de Xbox App. Mijn regel 'recente games' blijft grijs en bij het proberen te starten van een game blijft het scherm gewoon zwart. Werkt wel via de browser (Edge) maar die detecteert mijn controller dan weer niet :') Er schijnen nogal wat mensen met dit probleem te zitten maar heel veel googlen leverde tot nu toe niets op. Behoorlijke geldverspilling zo.
App op pc of mobiel platform?
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:55 schreef Sjemmert het volgende:
Gister een Series X gekocht met ultimate gamepass.

Heb nu net Flight Simulator geinstalleerd maar maar ik kom met geen mogelijkheid door die menu's heen :? Ik krijg geen 'muis' cursor en kan dus niet goed door de ui komen. Kan geeneens een vlucht starten zo.

Iemand hier die FS speelt met controller en weet wat ik moet doen ?
Ik vond het ook een drama in het begin. Snapte er niets van. YouTube is je vriend.

En als je eenmaal in de game zit eerst de tutorials. Als je er een paar doet vlieg je al direct beter.

Zelf heb ik een uur of vijf tot tien gespeeld denk ik. Geen geduld voor hele vluchten, ik doe liever rpg's heb ik wel gemerkt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:37:30 #117
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_203111689
quote:
19s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
[..]
Ik vond het ook een drama in het begin. Snapte er niets van. YouTube is je vriend.

En als je eenmaal in de game zit eerst de tutorials. Als je er een paar doet vlieg je al direct beter.

Zelf heb ik een uur of vijf tot tien gespeeld denk ik. Geen geduld voor hele vluchten, ik doe liever rpg's heb ik wel gemerkt.
ik heb die xsx al maanden en snap r geen kut van , maar gamen ken 'ie wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_203111782
quote:

[..]
[..]

Ik heb het opgegeven dacht dat het gebugged was ofzo misschien straks weer even proberen maar wat een drama inderdaad.

Speel nu The Ascent. Echt zo'n spel wat ik normaal niet zou kopen of het bestaan niet van af wist maar met Gamepass dan tegen kom en wel even wil proberen, tot nu toe erg goed mee vermaakt moet ik zeggen.
pi_203111793
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]
ik heb die xsx al maanden en snap r geen kut van , maar gamen ken 'ie wel
Het is wel even wennen hoor laatste Xbox die ik had was de 360 :@
pi_203112442
Nou ik weet niet hoor maar volgens mij is mijn FS2020 gwn fucked. Ik krijg met geen mogelijkheid die ronde muis cursor in beeld. Op internet zie ik enkele posts met dezelfde klachten maar geen oplossingen. Ik kan de helft van de menu's niet eens bedienen. Wordt een herinstallatie ben ik bang want heb echt alles wel geprobeerd nu.

Edit: probleem zat in de profile save. Heb FS2020 ook op pc gespeeld met de controller en die settings heeft de xbox automatisch overgenomen maar die werken dus niet op console :') save verwijderd en nu werkt het :)

[ Bericht 49% gewijzigd door Sjemmert op 09-01-2022 19:44:13 ]
  zondag 9 januari 2022 @ 23:00:40 #121
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_203117620
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:55 schreef MoreDakka het volgende:
Mijn streaming optie voor Forza Horizon 5 was ook opeens weg in de Xbox Game Pass app op de PC. Gaat niet helemaal goed daar in Washington lijkt het?

Werkt nu overigens wel weer prima. Ben nu Viva Piñata aan het spelen op m'n PC _O_
pi_203120132
quote:

[..]
[..]
Ah ja sorry, Xbox app op de pc. Mobiel werkt ie wel.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:17:22 #123
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_203135257
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:44 schreef Sjemmert het volgende:
Speel nu The Ascent. Echt zo'n spel wat ik normaal niet zou kopen of het bestaan niet van af wist maar met Gamepass dan tegen kom en wel even wil proberen, tot nu toe erg goed mee vermaakt moet ik zeggen.
The Ascent is fantastisch, zelf nu ook mee bezig nadat ik vorige week Psychonauts 2 heb uitgespeeld. Die game had ik zelf ook niet gekocht maar met Gamepass wel geprobeerd. Absoluut geen spijt van gehad, geniaal creatieve platformer.
pi_203135340
Vond flight simulator zonde van mijn space :@ over eigen huis gevlogen en toen maar weer verwijderd.

Speel nu voornamelijk AC creeds, FH5, ben goed op weg in Fenyx Immortals, RDR2 mee begonnen :@

Heb ook nog de hot wheels game liggen die start ik vanavond eens op denk ik :@

Ben van het idee afgestapt om eerst een game uit te spelen voordat ik een nieuwe begin
pi_203138708
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ah ja sorry, Xbox app op de pc. Mobiel werkt ie wel.
Werkt nu wel weer correct in de browser :') Blijft een beetje gissen dus, maar ach het is een beta :P
pi_203156306
De laatste tijd heb ik iets geks met mijn One S controller.
De controller lijkt tijdens het gamen en in het home screen een eigen willetje te hebben.

Het pookje staat lijkt wel standaard ingesteld te staan op naar voren.

Dus tijdens het rijden van mijn tank in world of tanks gaat hij standaard vooruit zonder dat ik de controller aanraak.
Het pookje vervolgens even naar achteren bewegen is voldoende, de tank blijft vervolgens rustig stilstaan ook als ik de controller loslaat.

Enig idee wat hier gaande is? Een update van de firmware van de controller helpt niet.
pi_203156338
Stickdrift

Die controller is afgeschreven
  woensdag 12 januari 2022 @ 16:42:25 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_203156581
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:26 schreef Sfancta het volgende:
Stickdrift

dead zones aanpassen

-edit- O wacht, gaat om een gewone controller, geen pro controller. Nee dan heb je pech
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_203158846

STALKER 2 uitgesteld tot december.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 19:32:54 #130
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_203158866
rip
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_203158894
8 maanden uitgesteld, dit wordt niks meer.
pi_203159169
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:26 schreef Sfancta het volgende:
Stickdrift

Ah jammer ;(
pi_203160239
Ben erg benieuwd naar deze

pi_203164698
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:23 schreef OMG het volgende:
Ik koop games op day one die ik soms bijna een jaar later nog niet gespeeld heb :').
Bekend.
For great justice!
pi_203170213
Mensen, iemand hier Dark Souls 3 op de xbox gespeeld ooit? Las dat deze beetje de voorloper van Elden Ring is, en heb deze serie nog nooit gespeeld.

Zag op marktplaats al staan voor 15 ofzo, maar heb hier meer voor "maar" 15 liggen dat ik toch niet speel :')
pi_203170418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:41 schreef Sfancta het volgende:
Mensen, iemand hier Dark Souls 3 op de xbox gespeeld ooit? Las dat deze beetje de voorloper van Elden Ring is, en heb deze serie nog nooit gespeeld.

Zag op marktplaats al staan voor 15 ofzo, maar heb hier meer voor "maar" 15 liggen dat ik toch niet speel :')
mooi spel

alle games in die reeks (Bloodborne/Dark Souls/ Demon Souls) zijn aanraders als je alvast kennis wil maken met die gameplay

ik weet niet of je een PlayStation hebt, maar daar zou je Bloodborne bijvoorbeeld al kunnen hebben via PS Plus.
pi_203170428
Wat zijn jullie aanraders wat betreft (couch) co-op games op Gamepass?
pi_203170530
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef aTypisch het volgende:
Ligt eraan met wie je wil spelen. Maar It Takes Two vind ik vrij vermakelijk eigenlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  Eindredactie Games donderdag 13 januari 2022 @ 15:07:00 #139
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203170568
quote:
99s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef aTypisch het volgende:
Streets of Rage 4, Streets of Rage 4, Streets of Rage 4, The Ascent, Diablo III, Gears 5.

Als je kijkt op https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games dan kun je linksonder bij de filters ook "Lokale co-op" instellen. Dan krijg je een lijst van 33 titels op GP die dat ondersteunen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 13 januari 2022 @ 15:07:56 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203170574
Oh Diablo III staat niet (meer) op GP
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_203170624
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:07 schreef 2dope het volgende:

[..]
Streets of Rage 4, Streets of Rage 4, Streets of Rage 4, The Ascent, Diablo III, Gears 5.

Als je kijkt op https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games dan kun je linksonder bij de filters ook "Lokale co-op" instellen. Dan krijg je een lijst van 33 titels op GP die dat ondersteunen.
ah handige lijst, merci
pi_203170625
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:07 schreef 2dope het volgende:
Oh Diablo III staat niet (meer) op GP
Heb deze nooit erop gezien :@

Gekocht op disk de ultimate versie
pi_203170649
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]
mooi spel

alle games in die reeks (Bloodborne/Dark Souls/ Demon Souls) zijn aanraders als je alvast kennis wil maken met die gameplay

ik weet niet of je een PlayStation hebt, maar daar zou je Bloodborne bijvoorbeeld al kunnen hebben via PS Plus.
Thanks ik ga eens reviews lezen en gameplay video's kijken van darm soul 3. Vind 70 piek betalen voor Elden ring, zonder enige ervaring ermee te hebben best veel. Straks vind ik het kut.
pi_203170665
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:13 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Thanks ik ga eens reviews lezen en gameplay video's kijken van darm soul 3. Vind 70 piek betalen voor Elden ring, zonder enige ervaring ermee te hebben best veel. Straks vind ik het kut.
Als het je om de kosten te doen is zou ik een weekje of 2 wachten. Dan staat marktplaats er vol mee gok ik
  Eindredactie Games donderdag 13 januari 2022 @ 15:15:28 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203170687
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Heb deze nooit erop gezien :@

Gekocht op disk de ultimate versie
Wellicht dat ik dat zelf verzonnen heb. Ik heb 'm ook meermaals gekocht, Voor Xbox One had ik ook één of andere complete uber elite edition, alleen daar zat dan de Necromancer weer niet bij. Maar blijft een geniale couch co-op game imho. Tenzij je met noobs speelt die ieder opgeraapt stuk loot steeds uitgebreid gaat bestuderen
  Eindredactie Games donderdag 13 januari 2022 @ 15:16:37 #146
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203170716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:41 schreef Sfancta het volgende:

Alle Dark Souls-games van voor naar achter gespeeld, wat wil je weten. Elden Ring is idd een Souls-like, zelfde dev, maar toch ook wel een boel veranderingen/vernieuwingen. Treffende omschrijving die ik veel lees is Elden Ring = Open world Dark Souls met paard'n
pi_203170812
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:16 schreef 2dope het volgende:

[..]
Alle Dark Souls-games van voor naar achter gespeeld, wat wil je weten. Elden Ring is idd een Souls-like, zelfde dev, maar toch ook wel een boel veranderingen/vernieuwingen. Treffende omschrijving die ik veel lees is Elden Ring = Open world Dark Souls met paard'n
Is het een soort WoW waarbij je classes kan kiezen en moet questen? :@
pi_203170843
twitter
SOONY
pi_203170915
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef Sfancta het volgende:

[..]
nee, maar wel een beetje

het is een Fantasy (action) RPG, maar daar houdt de vergelijking met WoW wel op
  Eindredactie Games donderdag 13 januari 2022 @ 15:26:08 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203170930
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Je kunt wel classes kiezen in Dark Souls maar je wordt verder gewoon in het diepe geflikkerd. Er is geen map, geen quest-boekje, geen navigatiepijltjes, niks. Als je nieuw bent in die serie ga je vaak en hard sterven. Ik zelf vind WoW fucking kut maar de Souls-games behoren tot mijn top 5 favo franchises
pi_203170985
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef 2dope het volgende:

[..]
Je kunt wel classes kiezen in Dark Souls maar je wordt verder gewoon in het diepe geflikkerd. Er is geen map, geen quest-boekje, geen navigatiepijltjes, niks. Als je nieuw bent in die serie ga je vaak en hard sterven. Ik zelf vind WoW fucking kut maar de Souls-games behoren tot mijn top 5 favo franchises
Thanks dit wou ik horen, of ja eigelijk niet. Vind dingen waar ik extreem moet zoeken voor shit super kut, ik wil een pijl en wil een lijst met Quest :@

Ben daarom ook met AC odyssea gestopt, zoveel zoeken, mij ging het plezier weg ervan.

Valhalla heb ik helemaal uitgespeeld daarentegen, die navigatie daarin was helemaal top
pi_203171374
twitter

Hitman 1,2 en 3 volgende week naar Game Pass.
  Eindredactie Games donderdag 13 januari 2022 @ 16:08:58 #153
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203171730
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:28 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Thanks dit wou ik horen, of ja eigelijk niet. Vind dingen waar ik extreem moet zoeken voor shit super kut, ik wil een pijl en wil een lijst met Quest :@

Ben daarom ook met AC odyssea gestopt, zoveel zoeken, mij ging het plezier weg ervan.

Valhalla heb ik helemaal uitgespeeld daarentegen, die navigatie daarin was helemaal top
Ja snap ik. Souls-games zijn echt anti-casual, maar toch zou ik iedereen aanraden om het een keer te proberen.
pi_203178177
Prima Game Pass maandje zo met Mass Effect Legendary Edition, Hitman Trilogy, R6 Extraction en een game die volgens mij wel kan gaan verrassen: Nobody Saves the World, van de makers van Guacamelee.
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 23:38:26 #155
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_203179194
Zo'n zin in nstw O+
  vrijdag 14 januari 2022 @ 07:28:14 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_203180399
quote:

[..]

Toch doen! Ik dacht eerst ook zo maar de DS Games horen nu echt bij mijn favorieten ooit. En ik heb er maar 1tje uit kunnen spelen :P Maar dan nog is zo goed en vooral de sfeer blijft je bij.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:09:26 #157
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_203181167
quote:

[..]

Als je eens wilt beginnen aan een Souls game zonder direct in het diepe gegooid te willen worden dan zijn de guides van FightingCowboy heel goed. En geloof me, ook met zo'n guide ga je nog heeeel vaak dood. Ik in ieder geval wel :')
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:18:50 #158
192683 AMDB
Visionair.
pi_203184681
quote:

[..]

Heeft Odyssey niet een setting die je kiest in het begin om questmarkers e.d. aan te zetten? Ze recommenden hoe jij nu speelt, maar m'n vriendin koos de gemakkelijke optie en heeft gewoon markers overal. Kan je vast midgame ook weer aanzetten.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 22:08:26 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203194690
Is een optie ja, en kan altijd aangepast worden.
pi_203195510
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef AMDB het volgende:

[..]
Heeft Odyssey niet een setting die je kiest in het begin om questmarkers e.d. aan te zetten? Ze recommenden hoe jij nu speelt, maar m'n vriendin koos de gemakkelijke optie en heeft gewoon markers overal. Kan je vast midgame ook weer aanzetten.
Ik zie alleen soms wat in de verte, en verdwijnt op best grote afstand weer.
Lijkt wel alsof ik verplicht die vogel moet gebruiken om de haverklap, maar dat vind ik niet leuk. Kan in menu nergens vinden wie wat of waar helaas.
pi_203199169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:37 schreef PjotterFRL het volgende:
Prima Game Pass maandje zo met Mass Effect Legendary Edition, Hitman Trilogy, R6 Extraction en een game die volgens mij wel kan gaan verrassen: Nobody Saves the World, van de makers van Guacamelee.
Ik heb Mass Effect al vier keer uitgespeeld geloof ik, maar ik kon het niet laten en nu toch weer begonnen :D Op pc dan wel, ik heb niet eens een xbox.
pi_203242676
Wat is een goeie site om sales in de store te checken?
Wie dit leest is hek.
pi_203244945
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat is een goeie site om sales in de store te checken?
https://psprices.com/region-nl/index?platform=XOne
pi_203247071
quote:
Thanks!
Zoek een leuke game voor <25¤
Misschien SW squadrons...
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:33:59 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_203254091
Microsoft koopt ActivisionBlizzard. Voor 70 miljard dollar! :o

https://news.xbox.com/en-(...)to-microsoft-gaming/
For great justice!
pi_203254166
Las het al Tweakers. Damn wat een geld man. Als al deze games ook uiteindelijk op Gamepass komen dan hoef je eigenlijk helemaal geen games meer te kopen man. Komen steeds meer en meer games bij 8)7
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:43:34 #167
192683 AMDB
Visionair.
pi_203254237
Komt WoW naar de Xbox lees ik hier?????????????????????
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:45:08 #169
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203254243
RIP Sony
  FOK!fotograaf dinsdag 18 januari 2022 @ 15:04:15 #170
364681 over_hedge
pi_203254485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
RIP Sony
Mwa. Je koopt een ps5 voor de exclusiefs die gewoon beter zijn dan die van xbox. Dus veranderd niet heel veel aan.

Hooguit voor de mensen die niks anders dan cod spelen en geen geld hebben voor een pc. En ja tuurlijk is het een grote f you naar sony. Maar of ze er heel erg wakker van liggen vraag ik me af.

Pc + ps5 blijft sowieso wel de beste optie. Kan je alles spelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:10:49 #171
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203254569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:04 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mwa. Je koopt een ps5 voor de exclusiefs die gewoon beter zijn dan die van xbox. Dus veranderd niet heel veel aan.

Hooguit voor de mensen die niks anders dan cod spelen en geen geld hebben voor een pc. En ja tuurlijk is het een grote f you naar sony. Maar of ze er heel erg wakker van liggen vraag ik me af.

Pc + ps5 blijft sowieso wel de beste optie. Kan je alles spelen.
Al die ubisoft games komen ook in de gamepass dus je krijgt voor 12.50 een gigantische hoeveelheid AAA games.

Die exclusives van Sony zijn toch ook niet zo heel bijzonder op God of War na?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:11:07 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203254576
Call of Duty
Crash Bandicoot
Tony Hawk

:D _O-

/care
  FOK!fotograaf dinsdag 18 januari 2022 @ 15:15:30 #173
364681 over_hedge
pi_203254651
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Al die ubisoft games komen ook in de gamepass dus je krijgt voor 12.50 een gigantische hoeveelheid AAA games.

Die exclusives van Sony zijn toch ook niet zo heel bijzonder op God of War na?
Ja gamepass is ook echt een hele goede deal. Daarom pc <3

En tja dat is natuurlijk een smaak kwestie of je de exclusives wel of niet goed vind. Maar voor veel ps gebruikers is dat wel de reden waarom ze een ps hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:15:35 #174
192683 AMDB
Visionair.
pi_203254653
We moeten niet vergeten dat mijn eigen onderzoek op basis van mijn gevoel laat zien dat zeker de helft van de console bezitters exclusief FIFA en Call of Duty spelen en niks anders.

Als je die van PlayStation krijgt is en op Game Pass dan is dat best wel een dingetje.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:19:54 #175
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203254720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja gamepass is ook echt een hele goede deal. Daarom pc <3

En tja dat is natuurlijk een smaak kwestie of je de exclusives wel of niet goed vind. Maar voor veel ps gebruikers is dat wel de reden waarom ze een ps hebben.
Zeker waar hoor maar ik ken in mijn omgeving 2 mensen die op PC gamen terwijl de meeste wel een console thuis hebben staan. Exclusives zijn imo al lang niet meer heel boeiend uitzonderingen daar gelaten zoals God of War en Gears.
pi_203254724
Call of Duty als exclusive voor Xbox zou Playstation best wel pijn doen. Je pakt de helft van de normie market in 1 keer
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:22:38 #177
192683 AMDB
Visionair.
pi_203254756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
Call of Duty als exclusive voor Xbox zou Playstation best wel pijn doen. Je pakt de helft van de normie market in 1 keer
Precies, we moeten als forummers niet onderschatten hoe groot die markt is. Wij hier zijn niet representatief.

Eerlijk gezegd koop ik meestal elk jaar wel een COD game in de aanbieding. Soms echt heerlijk om even rechtlijnig een SP campaign door te spelen. Hoop dat ik niet teveel van jullie respect verlies.

P.s. begonnen met Disco Elysium, wat een game!
pi_203255937
Dit is wel een bommetje, voor de mainstream gamer nog een grotere bom dan de overname van Bethesda. En dan was een flinke klapper.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:26:46 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_203256390
Holy shit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_203261096
Benieuwd of SOONY en Microsoft gaan strijden om EA met FIFA(EU)/MADDEN(VS) en Take Two met GTA.

Ik vind dit wel groter dan Bethesda.
COD, Diablo, StarCraft, Warcraft, Tony Hawk, Crash en Spyro :Y)

Activision IP’s:
Blur
Caesar
Call of Duty
Candy Crush
Crash Bandicoot
Diablo
DJ Hero
Empire Earth
Gabriel Knight
Geometry Wars
Guitar Hero
Gun
Hearthstone
Heroes of the Storm
Hexen
Interstate ’76
King’s Quest
Laura Bow Mysteries
The Lost Vikings
Overwatch
Phantasmagoria
Pitfall
Police Quest
Prototype
Quest for Glory
Singularity
Skylanders
Solider of Fortune
Space Quest
Spyro the Dragon
StarCraft
Tenchu (legacy games)
TimeShift
Tony Hawk’s Pro Skater
True Crime
World of Warcraft
Zork

[ Bericht 17% gewijzigd door DKUp op 18-01-2022 21:50:22 ]
SOONY
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:41:43 #181
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_203270707
beetje zonde van het geld.. welke games maakt AB nu eigenlijk nog? CoD en WoW.. oninteressante meukzooi dus
enige wat misschien een 6je zou kunnen worden is diablo 4
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_203271400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:41 schreef L3viathan het volgende:
beetje zonde van het geld.. welke games maakt AB nu eigenlijk nog? CoD en WoW.. oninteressante meukzooi dus
Mijn hoop is juist dat met de Game Pass strategie van Microsoft er weer meer interessante games worden uitgegeven door Activision-Blizzard. MS heeft een constante stroom van hoogwaardige games nodig om mensen Game Pass te laten nemen en houden. Een game per 8 jaar en alleen Call of Duty titels zal niet genoeg zijn. Daarom goede hoop dat studios als Beenox en Toys for Bob weer nieuwe games mogen maken zoals een Crash Bandicoot of nieuwe IP.

En vooral hopen dat Blizzard flink wordt schoongeveegd. Want naast de teleurstellende Call of Duty-fabriek die Activision nu is, is de neergang van Blizzard ook heel pijnlijk.

Best wat kansen dus.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:38:54 #183
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203271497
quote:
:')

Zo oninteressant Dat ze de meest gespeelde games ter wereld maken. Kan niet jou smaak zijn dat kan.
pi_203286837
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:40:04 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203288439
pi_203289460
quote:
Ik mis Fable?
pi_203289573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:31 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ik mis Fable?
Staat er gewoon tussen. Onder Playground Games.
pi_203289718
quote:
Het is wel een beetje vergane glorie inderdaad.
  Eindredactie Games vrijdag 21 januari 2022 @ 11:02:44 #189
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203297770
Het is een beetje ondergesneeuwd vanwege de commotie rondom de Activiton Blizzard acquisitie, maar er is een huge "Back Compat Sale" gaande momenteel. 137 backward compatible games zijn (sterk) afgeprijsd.

Heb hier een lijstje gemaakt van (in mijn optiek) interessante games:
Enorm veel backward compatible games afgeprijsd in MS Store

Voor het hele overzicht gewoon hier kijken.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:31:51 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203298193
TIMESPLITTERS 2 VOOR 2,49

OMG OMG OMG
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:03:09 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203298632
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:02 schreef 2dope het volgende:
Het is een beetje ondergesneeuwd vanwege de commotie rondom de Activiton Blizzard acquisitie, maar er is een huge "Back Compat Sale" gaande momenteel. 137 backward compatible games zijn (sterk) afgeprijsd.

Heb hier een lijstje gemaakt van (in mijn optiek) interessante games:
Enorm veel backward compatible games afgeprijsd in MS Store

Voor het hele overzicht gewoon hier kijken.
Er zijn zelfs gratis games

https://nl.pepper.com/share-deal/226138
pi_203302600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
Lijkt er voorlopig nog niet in te zitten: https://tweakers.net/nieu(...)chikbaar-houden.html
pi_203302637
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:38 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Lijkt er voorlopig nog niet in te zitten: https://tweakers.net/nieu(...)chikbaar-houden.html
Ik verwacht ondersteuning voor de huidige CoD games, wellicht nog een paar keer ivm lopende contracten echte CoD games op PlayStation, maar daarna zal het wel opdrogen schat ik in.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:08:59 #194
12888 Skull-splitter
pi_203312894
Free money voor MS though...

They drank the milkshake.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 11:09:26 #195
12888 Skull-splitter
pi_203312898
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
TIMESPLITTERS 2 VOOR 2,49

OMG OMG OMG
Nooit gespeeld, zometeen even kijken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 januari 2022 @ 20:15:51 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_203320423
Ninja Gaiden Black voor een tientje. Zeker de moeite waard als je van actiegames houdt! Beste actiegame op Xbox destijds. En wellicht ook de beste actiegame van die generatie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 26 januari 2022 @ 00:54:05 #197
12888 Skull-splitter
pi_203367828
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Nooit gespeeld, zometeen even kijken.
En godfried van bouillion, toen waren games gewoon leuk. Niet geweldig, maar leuk.
pi_203372614
Nights into dreams gekocht voor iets van ¤2,50 tijdens de sale afgelopen week.

Als tiener stond ik te kwijlen bij deze game en wou ik ontzettend graag een Saturn (had een Megadrive en was dik SEGA liefhebber). Nu dan eindelijk deze game gespeeld (zowel in Saturn mode als de opgepoetste versie). Geen flauw idee waarom dit spel zo gehyped was, iemand die het me kan uitleggen die hem vroeger op de Saturn had?

Ook eindelijk een 1tb Seagate expension tweedehands te pakken gekregen. Super handig.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 13:20:44 ]
pi_203373484
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:19 schreef DarkwingDuck het volgende:

Ook eindelijk een 1tb Seagate expension tweedehands te pakken gekregen. Super handig.
Ben serieus aan het wachten tot goedkope third party dingen hiervan uitkomen.
pi_203373517
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:19 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ben serieus aan het wachten tot goedkope third party dingen hiervan uitkomen.
Ja, heb ik ook op gewacht. En toen er dan eindelijk een 512gb card uitkwam werd ik wel even blij, totdat ik de marktprijs zag. Dus nu maar tweedehands gekocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 14:22:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')