Thanks dit wou ik horen, of ja eigelijk niet. Vind dingen waar ik extreem moet zoeken voor shit super kut, ik wil een pijl en wil een lijst met Questquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt wel classes kiezen in Dark Souls maar je wordt verder gewoon in het diepe geflikkerd. Er is geen map, geen quest-boekje, geen navigatiepijltjes, niks. Als je nieuw bent in die serie ga je vaak en hard sterven. Ik zelf vind WoW fucking kut maar de Souls-games behoren tot mijn top 5 favo franchises
Ja snap ik. Souls-games zijn echt anti-casual, maar toch zou ik iedereen aanraden om het een keer te proberen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks dit wou ik horen, of ja eigelijk niet. Vind dingen waar ik extreem moet zoeken voor shit super kut, ik wil een pijl en wil een lijst met Quest![]()
Ben daarom ook met AC odyssea gestopt, zoveel zoeken, mij ging het plezier weg ervan.
Valhalla heb ik helemaal uitgespeeld daarentegen, die navigatie daarin was helemaal top
Toch doen! Ik dacht eerst ook zo maar de DS Games horen nu echt bij mijn favorieten ooit. En ik heb er maar 1tje uit kunnen spelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks dit wou ik horen, of ja eigelijk niet. Vind dingen waar ik extreem moet zoeken voor shit super kut, ik wil een pijl en wil een lijst met Quest![]()
Ben daarom ook met AC odyssea gestopt, zoveel zoeken, mij ging het plezier weg ervan.
Valhalla heb ik helemaal uitgespeeld daarentegen, die navigatie daarin was helemaal top
Als je eens wilt beginnen aan een Souls game zonder direct in het diepe gegooid te willen worden dan zijn de guides van FightingCowboy heel goed. En geloof me, ook met zo'n guide ga je nog heeeel vaak dood. Ik in ieder geval welquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heeft Odyssey niet een setting die je kiest in het begin om questmarkers e.d. aan te zetten? Ze recommenden hoe jij nu speelt, maar m'n vriendin koos de gemakkelijke optie en heeft gewoon markers overal. Kan je vast midgame ook weer aanzetten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik zie alleen soms wat in de verte, en verdwijnt op best grote afstand weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heeft Odyssey niet een setting die je kiest in het begin om questmarkers e.d. aan te zetten? Ze recommenden hoe jij nu speelt, maar m'n vriendin koos de gemakkelijke optie en heeft gewoon markers overal. Kan je vast midgame ook weer aanzetten.
Ik heb Mass Effect al vier keer uitgespeeld geloof ik, maar ik kon het niet laten en nu toch weer begonnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:37 schreef PjotterFRL het volgende:
Prima Game Pass maandje zo met Mass Effect Legendary Edition, Hitman Trilogy, R6 Extraction en een game die volgens mij wel kan gaan verrassen: Nobody Saves the World, van de makers van Guacamelee.
https://psprices.com/region-nl/index?platform=XOnequote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat is een goeie site om sales in de store te checken?
Thanks!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
https://psprices.com/region-nl/index?platform=XOne
Mwa. Je koopt een ps5 voor de exclusiefs die gewoon beter zijn dan die van xbox. Dus veranderd niet heel veel aan.quote:
Al die ubisoft games komen ook in de gamepass dus je krijgt voor 12.50 een gigantische hoeveelheid AAA games.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa. Je koopt een ps5 voor de exclusiefs die gewoon beter zijn dan die van xbox. Dus veranderd niet heel veel aan.
Hooguit voor de mensen die niks anders dan cod spelen en geen geld hebben voor een pc. En ja tuurlijk is het een grote f you naar sony. Maar of ze er heel erg wakker van liggen vraag ik me af.
Pc + ps5 blijft sowieso wel de beste optie. Kan je alles spelen.
Ja gamepass is ook echt een hele goede deal. Daarom pc <3quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die ubisoft games komen ook in de gamepass dus je krijgt voor 12.50 een gigantische hoeveelheid AAA games.
Die exclusives van Sony zijn toch ook niet zo heel bijzonder op God of War na?
Zeker waar hoor maar ik ken in mijn omgeving 2 mensen die op PC gamen terwijl de meeste wel een console thuis hebben staan. Exclusives zijn imo al lang niet meer heel boeiend uitzonderingen daar gelaten zoals God of War en Gears.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja gamepass is ook echt een hele goede deal. Daarom pc <3
En tja dat is natuurlijk een smaak kwestie of je de exclusives wel of niet goed vind. Maar voor veel ps gebruikers is dat wel de reden waarom ze een ps hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |