SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
de kabouters zijn heel goed geworden in high fives gevenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen die kabouters als ze oma zien.
Oma's zijn er om te knuffelen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
de kabouters zijn heel goed geworden in high fives geven
ik vraag gewoon wat wil je een knuffel of een high fivequote:
Daarom post ik het ook niet meteen.quote:
Dat zal ik onthouden.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik vraag gewoon wat wil je een knuffel of een high five
Steven Kapurquote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wist het ook nog ergens half ‘het is niet Shaggy maar hoe heet’ie’
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
Tracy Chapman - Talkin' bout a revolution
De één een knie, de ander een dij…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef just me het volgende:
Fynt it ljocht syn wei, yn in nije dei
heeft ie nou een nieuwe dij nodig
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef just me het volgende:
Dat zit naast de afdeling nieuwe knieënquote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef just me het volgende:
Gmtaquote:Op donderdag 16 december 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één een knie, de ander een dij…
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één een knie, de ander een dij…
Daar kunnen we wel wat aan doen…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:19 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is nog niet erg genoeg voor een nieuwe knie
Gelukkig niet. Dat is ook geen feestjequote:Op donderdag 16 december 2021 20:19 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is nog niet erg genoeg voor een nieuwe knie
Ik heb het tot nu toe uit weten te stellen, ik zit er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat is ook geen feestje
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat is ook geen feestje
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe uit weten te stellen, ik zit er ook niet op te wachten.
Het idee dat ze als het ware je onderbeen van je lichaam losmaken alleen al…
Mijn moeder had er 2.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe uit weten te stellen, ik zit er ook niet op te wachten.
Het idee dat ze als het ware je onderbeen van je lichaam losmaken alleen al…
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
Zou deze ooit nog in de top 2000 terug komen?
Deze staat er andere jaren in ieder geval nog wel in. Al zakt hij de laatste jaren ook weer.quote:
Sorry, maar nu zie ik toch Lucille Werner voor me…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn moeder had er 2.
Kon er (naar verhouding) redelijk mee lopen.
Dit jaar weer gestegen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze staat er andere jaren in ieder geval nog wel in. Al zakt hij de laatste jaren ook weer.
Mijn moeder kon beter lopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar nu zie ik toch Lucille Werner voor me…
Zou verwachten dat Mad deze wel kende.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Dit is uhhhhh…
Gepiel/geklooi/gehannes op een synth
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt wat op Close Cover van Minimalistix
Niet dat dat erg is, maar ik ken het niet en het boeit ook niet erg…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Dit is uhhhhh…
Gepiel/geklooi/gehannes op een synth computer
De cd-single die ik heb, telt niet minder dan 12 versies van het nummer. Even veel als Move On Baby van Cappellaquote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik herkende het deuntje. Ik heb hier de cd-single van.
Maar dit is beslist niet de reguliere versie van het nummer. Het zal één van de genoemde remixes zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Shania Twain - That Don't Impresses Me Much
Haar verschijning maakte op mij wel indruk.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Shania Twain - That Don't Impresses Me Much
Het is een heel mooie dame…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Haar verschijning maakte op mij wel indruk.
Shania op 55 jarige leeftijd:quote:Op donderdag 16 december 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Haar verschijning maakte op mij wel indruk.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Shania op 55 jarige leeftijd:
[ afbeelding ]
Nog steeds mooi.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Shania op 55 jarige leeftijd:
[ afbeelding ]
Ik zou haar ook geen 55 schatten op die foto.quote:
Vind ik ook jaquote:
Die vroeg of papa haar kon horen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Barbra Steisand, toch?
Godzijdank niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben je hem kwijt?
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Egyptian Reggae - Jonathan Richman
Ze klinken niet als heel moderne lovers.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze klinken niet als heel moderne lovers.
Ik vind het geschreeuwde 'I want cheap thrills' altijd wel leuk in dit nummer. De rest niet.quote:
Jij zou vanavond geen rare bewegingen meer maken.quote:
Ik ben er zaterdag waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Ik wens jullie welterusten voor straks en ik hoop tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Doe je helemaal goed! Enjoy.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag waarschijnlijk niet.
In plaats van met 12 personen, zoals weer maanden geleden gepland, gaan we met z'n vieren een whisky proeverijtje doen…
Goedemorgen livelink.quote:
Goedemorgen just me. Heb je nog een beetje kunnen slapen?quote:
Ontbijt!quote:Op vrijdag 17 december 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag stroopwafelvariaties:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
goeiemorgen livelink, ik heb zowaar heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 17 december 2021 08:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Ziet er heerlijk uit, maar ik zit nog vol van gisteren...quote:Op vrijdag 17 december 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag stroopwafelvariaties:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Beterschap just me!
Goedemorgen![]()
Zojuist alle cadeaus voor kerst ingepakt en onder de boom gelegd... Ben alleen een cadeau kwijt... Heb ik verstopt en ligt ergens in huis
quote:Op vrijdag 17 december 2021 09:35 schreef Melting het volgende:
Van de Blue Öyster Muppets:
[ afbeelding ]
Wat heb gewijzigd qua pakket bij Ziggo?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, even drie maanden gratis wat extra tv-zenders geregeld bij Ziggo, naast 192tv hebben we nu ook Mtv 80’s. Van de 40 extra zenders zijn er maar een paar boeiend, deze 2 ipv radio en dan nog BBC Entertainment en misschien Eurosport2.
Gewoon deze aanbieding https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/tv-zenders-plus en dan straks weer opzeggen voordat de 3 gratis maanden voorbij zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb gewijzigd qua pakket bij Ziggo?
Oftewel, van wat naar wat ben je geswitcht?
Aangezien dat vaak bij Ziggo het geval is, zit daar geen minimale afname van een jaar aan vast?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon deze aanbieding https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/tv-zenders-plus en dan straks weer opzeggen voordat de 3 gratis maanden voorbij zijn.
Nope, is per maand opzegbaar. Heb iets dergelijks al vaker gedaan, maar dan was het maar 1 maand gratis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien dat vaak bij Ziggo het geval is, zit daar geen minimale afname van een jaar aan vast?
Of andere voorwaarden?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, is per maand opzegbaar. Heb iets dergelijks al vaker gedaan, maar dan was het maar 1 maand gratis.
Ik zag het ook toevallig omdat we vanochtend internetstoring hadden en ik daarna nog even wat op hun site ging dwalenquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik let eigenlijk nooit op dat soort aanbiedingen, maar heb wel een keer mijn neus gestoten toen ik een opzegbare upgrade dacht te hebben gedaan en ik er vervolgens een jaar aan vast zat.
Voortaan klop ik wel eerst even bij jou aan…
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:14 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik zal hier weinig rondhangen en vanavond niet luisteren.. ik krijg Junior met zijn kabouters gezellig te logeren.
we hebben alle 4 een zelftest gedaan en het kan![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Even broodjes halen, wat voor bij de whisky en dan op naar Alkmaar…
Tegen de tijd dat jij gaat draaien liggen de kabouters lekker te slapenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Wil je nou zeggen dat junior en de kabouters niet van goede muziek houden?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij gaat draaien liggen de kabouters lekker te slapen
Misschien laat ik Junior even meeluisteren dan weet hij waar ik normaal op zaterdagavond ben
Het is fijn om tijd voor elkaar te hebben zonder de kabouters erbij. Overdag is kaboutertijd en vanavond is het "onze" tijd, komt goedquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Belangrijker is dat jullie het gezellig hebben. En ik denk dat dat wel goed komt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ga vandaag maar eens bekijken wat we met de Kerst gaan doen qua eten en zo. En hoe we het gaan regelen met de boodschappen. Ik kan volgende week echt niet eens een uurtje eerder stoppen, dus alles wat we niet bij supermarkt kunnen halen moet vandaag. Dat gepuzzel met winkelen en werken vind ik eigenlijk best wel heel vervelend
Nee, mijn collega heeft vrij genomen volgende week. Dus ik kan echt geen minuut vrij nemen. Hij gaat wel donderdagmiddag naar de kerstborrel op mijn werk. Als hij besluit dat hij die paar uurtjes dan later in gaat halen, dan doe ik hem wat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Dan gewoon simpel houden met het eten.
Kun je ook niet tussendoor er even tussenuit?
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:27 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar voor Kerst ga voor allemaal hapjes en niet voor een groots kerstdiner. Dat laatste is altijd veel in de keuken staan en dan uiteindelijk snel op. Die hapjes ga ik dan bestellen bij slager en visboer. En dan moet mijn man dat tussendoor op zijn werk dan maar ophalen volgende week. Hij is wat flexibeler met werk dan ik ben.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn collega heeft vrij genomen volgende week. Dus ik kan echt geen minuut vrij nemen. Hij gaat wel donderdagmiddag naar de kerstborrel op mijn werk. Als hij besluit dat hij die paar uurtjes dan later in gaat halen, dan doe ik hem wat.
Bij ons gaat het ook door.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:32 schreef livelink het volgende:
We hebben de kerstborrel in shifts dit jaar (als het uiteindelijk nog doorgaat). Ik heb aangegeven dat ik de hele dag naar kantoor kan of helemaal niet, want ik zit dus met de telefoon, anders zijn we onbereikbaar tijdens mijn reistijd.
Ik wil eigenlijk heel graag gaan, maar ben nu toch bang dat dat niet gaat lukken.
Ja, ik snap het. Maar ik wil voor 1x dit jaar kiezen voor wat ik zelf wil. Ik voel me soms toch al wel alsof ik de enige in de wereld ben die zich braaf aan alles houdt. Maar ik verwacht ook dat het uiteindelijk niet gaat lukken hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij ons gaat het ook door.
Maar ik ga niet, heb ik besloten. Vind het niet verantwoord. ook niet als er afstand gehouden wordt.
1 ding wat ik dit jaar geleerd heb, is dat je soms wat vaker aan jezelf moet denken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Maar ik wil voor 1x dit jaar kiezen voor wat ik zelf wil. Ik voel me soms toch al wel alsof ik de enige in de wereld ben die zich braaf aan alles houdt. Maar ik verwacht ook dat het uiteindelijk niet gaat lukken hoor.
Er wordt verwacht dat er vandaag nog een persconferentie komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Kennelijk krijgen we na vandaag een inferno of zo, enorme rijen bij de supermarkt en zelfs bij de Primera.
En ik wil mijn kerstcadeau voor mw. MM vandaag nog kopen in Alkmaar…
Ja, ik hoor het net.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Er wordt verwacht dat er vandaag nog een persconferentie komt.
Ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Hoe is het met je oventje? Echt, wat een tof kadoquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zet zo de vriezer maar even uit, zit bijna niks meer in, buiten ijs (deur niet goed dicht gedaan).
IJsberg dus.
Toch nog maar even richting de supermarkt dus. Wel fijn even een wandeling.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb me nog niet richting winkels gewaagd. Eerst maar even de koelkast schoongemaakt om te zien wat we nog hebben. Ongeveer niks dus![]()
Dat is het nadeel van elke dag boodschappen doen. Je hebt 0 reserves. Ik heb echt niks in huis waarmee ik zelfs maar een maaltijd in elkaar kan flansen. Alleen een paar eieren.
Ja die ga ik maandag neerzetten waar nu de airfryer staat die ik nooit gebruik, moet nog een extra schapje ophangen in de keuken, maar dat wil ik met pa doen. Dus nu maar even op die plek. (pa zit met oogarts gedoe, vermoedelijk staar. Dus duurt nog even voor die op de bedoelde plek komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe is het met je oventje? Echt, wat een tof kado
Fijn zo’n collega, en niet voor het eerst ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn collega heeft vrij genomen volgende week. Dus ik kan echt geen minuut vrij nemen. Hij gaat wel donderdagmiddag naar de kerstborrel op mijn werk. Als hij besluit dat hij die paar uurtjes dan later in gaat halen, dan doe ik hem wat.
Ter relativering, ik heb hem ook gezegd dat hij vrij mocht nemen omdat ik geen plannen had. Maar dat was voordat ik ineens in de knoei dreig te komen met kerstboodschappen en zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijn zo’n collega, en niet voor het eerst ook
De zorg is minder bezet dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:50 schreef livelink het volgende:
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat we nu in een nog strengere lockdown dreigen te komen dan vorig jaar. Toen mochten alle levensmiddelenzaken nog open en mochten andere winkels nog buiten zaken verkopen. Als ik het nu zo hoor is dat ook van de baan. En het verschil met vorig jaar is bijna 90% gevaccineerd. Hoe dan?
En ja, ik snap dat het is omdat de zorg het niet meer aan kan, maar het voelt gewoon zo krom.
Vervelend, maar ik ben juist van mening dat de lockdown nog veel strenger moet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ter relativering, ik heb hem ook gezegd dat hij vrij mocht nemen omdat ik geen plannen had. Maar dat was voordat ik ineens in de knoei dreig te komen met kerstboodschappen en zo.
Maar het is zoals het is; ik heb vandaag geen boodschappen gedaan, ik had geen zin in de drukte. Dus nu is het maar afwachten verder hoe het volgende week loopt met alles dicht. Ik blijf er bij dat het sluiten van de winkels zinloos is, maar het is zoals het is, helaas.
Dat is het punt niet. De mensen in de zorg zijn aan het eind van hun Latijn. Die kunnen er niet meer bij hebben. En dat begrijp ik heel goed. Ik geef niemand de schuld en ook het beleid niet. Ga er maar aan staan. Niemand heeft de wijsheid in pacht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef Melting het volgende:
[..]
De zorg is minder bezet dan vorig jaar.
Dus dat kan de reden ook niet zijn.
Niemand snapt het zwalkende wanbeleid meer.
Als het beleid wat beter was geweest, dan was de zorg wellicht niet zo overbelast?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. De mensen in de zorg zijn aan het eind van hun Latijn. Die kunnen er niet meer bij hebben. En dat begrijp ik heel goed. Ik geef niemand de schuld en ook het beleid niet. Ga er maar aan staan. Niemand heeft de wijsheid in pacht.
In dat geval ben ik benieuwd waarom die mensen geen voorrang krijgen? Want dan ben ik zo aan de beurt. Heb ook AZ gehad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Omdat er nu een andere variant rondgaat. Je zal maar met Astra Zeneca gevaccineerd zijn afgelopen jaar, dan heb je nu toch wel een uitdaging met deze variant.
Het klopt dat het een andere variant is. Het lijkt er op dat deze variant wel een milder verloop kent. Ik blijf er bij; als de zorg het aan had gekund had wat mij betreft deze harde lockdown niet gehoeven. Maar ja, ik heb intens medelijden met iedereen die in de zorg werkt en met mensen die nu op wachtlijsten komen te staan. Dus hou ik me braaf aan alles, maar hoop stiekem wel dat het niet strenger wordt dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Omdat er nu een andere variant rondgaat. Je zal maar met Astra Zeneca gevaccineerd zijn afgelopen jaar, dan heb je nu toch wel een uitdaging met deze variant.
Nee, sorry Melting. Je krijgt mij niet zo ver dat ik de schuld geef aan het beleid. Ik zie elk land ook met dezelfde issues worstelen, dus zoveel maakt het niet uit. Jij bent ook snel aan de beurt met de booster. Na 1 januari mag volgens mij iedereen een afspraak maken. En jij hebt je extra bescherming nog van je besmetting.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het beleid wat beter was geweest, dan was de zorg wellicht niet zo overbelast?
[..]
In dat geval ben ik benieuwd waarom die mensen geen voorrang krijgen? Want dan ben ik zo aan de beurt. Heb ook AZ gehad.
Je hoeft het niet met me eens te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, sorry Melting. Je krijgt mij niet zo ver dat ik de schuld geef aan het beleid. Ik zie elk land ook met dezelfde issues worstelen, dus zoveel maakt het niet uit. Jij bent ook snel aan de beurt met de booster. Na 1 januari mag volgens mij iedereen een afspraak maken. En jij hebt je extra bescherming nog van je besmetting.
Nee, niet in januari natuurlijk. Maar wel in maart/april of zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met me eens te zijn.
Maar ik vraag me wel af of in januari iedereen een booster heeft gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat ineens voor elkaar gaan krijgen, als ik zie dat ze nu al niet bij kunnen bijbenen.
Maar waarom zegt Hugo dat nu dan? Hij kan er dan toch beter zijn mond over houden en geen datum noemen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet in januari natuurlijk. Maar wel in maart/april of zo.
Volgens mij zei hij dat vanaf januari iedereen een afspraak kon maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar waarom zegt Hugo dat nu dan? Hij kan er dan toch beter zijn mond over houden en geen datum noemen?
Dat zou dan wel zo zijn, zo lijkt me. Even de link bekijken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting, ik lees hier https://www.rijksoverheid(...)ie/boostervaccinatie en dan bij ‘mensen met verhoogd medisch risico’ dat die vanaf de 23e via sms bericht krijgen. Dat lijkt me de ‘griepprikgroep’ waar jij ook toe behoort, toch?
Heb je dit jaar de griepprik gehad? Zo ja, dan sta je op de lijstquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou dan wel zo zijn, zo lijkt me. Even de link bekijken.
Die heb ik gehad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je dit jaar de griepprik gehad? Zo ja, dan sta je op de lijst
Vanwege de persco?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik sla het draaien straks toch even over.
We luisteren straks uiteraard wel mee
Nee, eigenlijk niet.quote:
Ik hoorde het. En scholen weer open op 9 januari. Dus dat is feitelijk 1 week langer kerstvakantie. Dat is ook te overzien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:14 schreef Melting het volgende:
Click & collect is wel toegestaan, livelink. Dus dat is weer een meevaller.
Ik begrijp het, ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Hele drukke weken achter de rug, maar als de persco inhoudt wat ik denk, breekt maandag de hel voor me los
quote:
Oké dan. Ik zie de PM wel verschijnen, neem ik aanquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar moest de server veranderen.
Dus even 2 minuten vertraging.
Is net verstuurd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké dan. Ik zie de PM wel verschijnen, neem ik aan
Als je de server start staat de info ook rechts op het paneelquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké dan. Ik zie de PM wel verschijnen, neem ik aan
Klopt. Maar nu kan hij misschien al van tevoren zijn instellingen aanpassen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de server start staat de info ook rechts op het paneel
Helemaal waar. Ik zal het maandag gelijk even aanpassen ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu kan hij misschien al van tevoren zijn instellingen aanpassen.
Vind ik inderdaad prettiger dan op het laatste moment.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu kan hij misschien al van tevoren zijn instellingen aanpassen.
Die Sobriety lijkt al fout te gaan bij jou.quote:
Ik heb een beetje last van dikke vingers vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Die Sobriety lijkt al fout te gaan bij jou.
Teveel Griekse wijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk drinkt -ie een bierty...quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg lekker. Aparte smaak.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedronken.
Misschien ga ik er beter van typen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk drinkt -ie een bierty...
Retsina is toch harswijn?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg lekker. Aparte smaak.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:19 schreef Melting het volgende:
Ik heb gisteren een pokeravondje gehad, en daarbij een paar te zware biertjes gedronken, denk ik.
Vandaag geen biertjes voor mij.
Pokeren met bier en chipsquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:19 schreef Melting het volgende:
Ik heb gisteren een pokeravondje gehad, en daarbij een paar te zware biertjes gedronken, denk ik.
Vandaag geen biertjes voor mij.
Zo meteen wel weer. Zat nu even aan de cola.quote:
Hij wilde Russisch doen, denk ik.quote:
Vreselijk is het. Ik zag vandaag nog een oud kerstnummer van Elton, dat was wel primaquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
Heb vanavond eindelijk voor het eerst zijn kersthit met Ed Sheeran gehoord. Dat deed het helemaal niet voor mij.
Het nummer is door Ed Sheeran geschreven. Alleen heeft Elton zich met het intro bemoeid; dat hoor je zo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
Heb vanavond eindelijk voor het eerst zijn kersthit met Ed Sheeran gehoord. Dat deed het helemaal niet voor mij.
Vreselijk is wel het goede woord, ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vreselijk is het. Ik zag vandaag nog een oud kerstnummer van Elton, dat was wel prima
Ik denk dat er te weinig ruimte in het tekst vak was voor nog een spatie.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
Light my fire van iemand die ik niet ken.
Vroeger waren ze niet zo perfectionistisch.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat er te weinig ruimte in het tekst vak was voor nog een spatie.
In Amerika had het een derde plaats gehaald.quote:
Interesseert me niet, pure verneukerij...quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
In Amerika had het een derde plaats gehaald.
quote:
Bijna.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
White Striped Army - Seven nation army
In eerste instantie zag hij er ook niets inquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Interesseert me niet, pure verneukerij...
Blind vertrouwen is niet altijd goed...quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In eerste instantie zag hij er ook niets in
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blind vertrouwen is niet altijd goed...
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:46 schreef livelink het volgende:
Gloria Estefan - I can't stay away from you
Rond 15.00 uur?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Vroeger vond ik dit een leuk nummer. Met nadruk op vroeger
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
Teach your children well - The Cats
quote:
Ik heb me toch al voor lul gezet, maar waar is dit dan een cover van?quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb me toch al voor lul gezet, maar waar is dit dan een cover van?
Udo Jurgens - Gib mir deine Angstquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb me toch al voor lul gezet, maar waar is dit dan een cover van?
En Guus Meeuwis had er een #1-hit mee...quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Udo Jurgens - Gib mir deine Angst
Ja, maar ik dacht dus echt serieus dat dat de cover was en het origineel van André zelf. Ik had beter moeten weten, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En Guus Meeuwis had er een #1-hit mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |