abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202649802

Carry on..
pi_202650098
@Tele6 wat goed *O*

Ik kwam net thuis met doosje truffels (kado), doos Quality Street bonbons (kado, kent u ze nog?), snoertje parels voor in de kerstboom (grapjeskado), led mini kerstboompje (kado), broodjes, soep en smoothie via TGTG. En anderhalve kilo chocolade via TGTG. Alle kadootjes waren onverwacht O+

O ja, en met 18 kerstpakketten :+
Daarvan ga ik er nog 17 gaan rondbrengen, dat wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202650219
Naamtopic *) *G*
pi_202650222
Welke TGTG had je? Ik wil ook wel chocolade :9
pi_202650297
Met Engelse bijles voor S. waren we aan het praten over dat aardappelen klonen van elkaar zijn en dat dat goed is, maar dat dieren klonen een heel ander verhaal is. (Ik ook altijd weer met m'n gespreksonderwerpen die veel te ingewikkeld zijn voor Engelse bijles. :') we zijn erna in een erg ingewikkeld gesprek over medische ethiek terechtgekomen :X )

Weten jullie waarom Dolly het schaap die naam heeft?

Ze is vernoemd naar Dolly Parton, omdat het schaap gekloond is vanuit een uiercel van het donorschaap en de onderzoekers dachten het eerst aan Dolly Parton bij "indrukwekkende uiers" .

Ik vind dit eigenlijk een totaal onflatteuze vernoeming en als ik Dolly Parton was zou ik me een beetje vies voelen denk ik.

Wat denken jullie?
pi_202650368
@AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan? :@
pi_202650409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
Met Engelse bijles voor S. waren we aan het praten over dat aardappelen klonen van elkaar zijn en dat dat goed is, maar dat dieren klonen een heel ander verhaal is. (Ik ook altijd weer met m'n gespreksonderwerpen die veel te ingewikkeld zijn voor Engelse bijles. :') we zijn erna in een erg ingewikkeld gesprek over medische ethiek terechtgekomen :X )

Weten jullie waarom Dolly het schaap die naam heeft?

Ze is vernoemd naar Dolly Parton, omdat het schaap gekloond is vanuit een uiercel van het donorschaap en de onderzoekers dachten het eerst aan Dolly Parton bij "indrukwekkende uiers" .

Ik vind dit eigenlijk een totaal onflatteuze vernoeming en als ik Dolly Parton was zou ik me een beetje vies voelen denk ik.

Wat denken jullie?
Ja, dat wist ik. Dolly Parton is enorm trots op haar uiers dus ik denk niet dat ze het als belediging ziet.
Spoilers!
pi_202650430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tele6 het volgende:
@:AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan? :@
Die lui die hier 's nachts rondhangen vroegen zich af bij welk topicnummer we in deze reeks al zijn. Hier is jaren geleden besloten dat niemand dat boeiend vindt dus die nummering is uit de TT gesloopt.
Spoilers!
pi_202650493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Welke TGTG had je? Ik wil ook wel chocolade :9
Je hebt het verdiend :Y

Cat-astrophe in CUL / Too good to go ervaringen #13 Veel voor weinig!

*strooit virtuele truffels en stukken van sinterklaasletters rond*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202650547
quote:
@:AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan? :@
Gemist >:O

De Syrische studente nodigde mij uit bij haar thuis. Kadootje gekocht.
Zij zei af. En daarna niks meer gehoord.
Oh ja, toen appte ze ook dat zij met vlag en wimpel door de tussentijdse testen was gekomen. w/
Vier weken geleden.
En ik heb vaak genoeg geapp’t hiervoor over de afspraken. Tis nu aan haar.
pi_202650555
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je hebt het verdiend :Y

Cat-astrophe in CUL / Too good to go ervaringen #13 Veel voor weinig!

*strooit virtuele truffels en stukken van sinterklaasletters rond*
Hier in de buurt zit een browniefabriek die wel eens TGTG doet. Misschien daar maar eens een pakketje kopen :9
pi_202650591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier in de buurt zit een browniefabriek die wel eens TGTG doet. Misschien daar maar eens een pakketje kopen :9
Jaaaa O+

Ik moet de chocolade nog proeven, maar aan de rij te zien is het goed spul.
pi_202650640
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef AnneX het volgende:

Gemist >:O

#2943 zou het moeten zijn.....
pi_202650652
Wij hadden een fijne middag met de jarige O+
Foto's op fb. })
pi_202650658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef Blues het volgende:
#2943 zou het moeten zijn.....
Boeit niemand!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202650677
quote:
3s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef sigme het volgende:

Boeit niemand!
sorry dan
pi_202650713
.

[ Bericht 77% gewijzigd door Blues op 16-12-2021 20:38:58 ]
pi_202650746
3 bakken lasagne gemaakt. Lasagnevellen van bloem en kokosmeel en amandelmeel en italiaanse groene kruiden en pizzakruiden en ei en zout en water.
• lasagne met gehakt, tomatensaus, paddestoelen en olijven en bechamelsaus en kaar
• lasagne met gerookte zalm, asperges, paprika, bechamelsaus en kaas
Die zijn voor mijn liefste, die vertrekt morgenmiddag voor een tripje naar Italië en komt pas woensdag weer terug. En ik mag maar 1 koelbox vol eten stoppen.

De 3e bak was restjes van de eerste twee en hebben we zojuist opgenuttigd. Volgens mij krijgt hij prima eten mee.

Oh en vanmiddag kennismakingsgesprek gehad met onze directrice. Ik was wat brutaal geweest in een 'klankbordgroep' dus mij wou ze wel eens van dichtbij besnuffelen. Netjes via een schreeuwluikje natuurlijk. Was best gezellig :D.

En m'n waterpik is binnen. 't Is een flinke jongen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202650839
Vanwaar het kokosmeel in de lasagnevellen? @sigme
pi_202650840
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef sigme het volgende:
3 bakken lasagne gemaakt. Lasagnevellen van bloem en kokosmeel en amandelmeel en italiaanse groene kruiden en pizzakruiden en ei en zout en water.
• lasagne met gehakt, tomatensaus, paddestoelen en olijven en bechamelsaus en kaar
• lasagne met gerookte zalm, asperges, paprika, bechamelsaus en kaas
Die zijn voor mijn liefste, die vertrekt morgenmiddag voor een tripje naar Italië en komt pas woensdag weer terug. En ik mag maar 1 koelbox vol eten stoppen.

De 3e bak was restjes van de eerste twee en hebben we zojuist opgenuttigd. Volgens mij krijgt hij prima eten mee.

Oh en vanmiddag kennismakingsgesprek gehad met onze directrice. Ik was wat brutaal geweest in een 'klankbordgroep' dus mij wou ze wel eens van dichtbij besnuffelen. Netjes via een schreeuwluikje natuurlijk. Was best gezellig :D.

En m'n waterpik is binnen. 't Is een flinke jongen.
Bijzondere post dit :D
Moet m ff 2x lezen!
pi_202651033
Terug van de tandarts, de pijn komt waarschijnlijk van het “werken “ van de vulling. Bij last even een paracetamol. Maandag weer, dan voor het sluiten van de wortelkanaal behandeling

Lasagne meegeven voor een trip naar Italië? Da’s een soort water naar de zee dragen :P

Mooie nagels @AnneX, blijft dat echt 3 weken zitten? Hier zou het morgen al afbrokkelen. Jammer van de Syrische dame, misschien durft zij nu niet meer?

Leuk zeg, zulke gesprekken met S. Moet m binnenkort weer een bellen, hopelijk kan hij in het voorjaar op bezoek bij z’n ouders
We have far more in common than that which devides us..
pi_202651069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van de tandarts, de pijn komt waarschijnlijk van het “werken “ van de vulling. Bij last even een paracetamol. Maandag weer, dan voor het sluiten van de wortelkanaal behandeling

Lasagne meegeven voor een trip naar Italië? Da’s een soort water naar de zee dragen :P

Mooie nagels @:AnneX, blijft dat echt 3 weken zitten? Hier zou het morgen al afbrokkelen. Jammer van de Syrische dame, misschien durft zij nu niet meer?

Leuk zeg, zulke gesprekken met S. Moet m binnenkort weer een bellen, hopelijk kan hij in het voorjaar op bezoek bij z’n ouders
Hij vertrekt begin volgende maand al naar ze, voor drie weken! *G* *G* *G*

Hij kan al goed familieleden beschrijven in het Engels inmiddels :D
pi_202651075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef Tele6 het volgende:
Vanwaar het kokosmeel in de lasagnevellen? @:sigme
Oh, had ik nog staan, en ik vervang graag een deel van de bloem door iets wat geen/minder koolhydraten heeft en meer vet/calorieën. Meestal doe ik er ook flinterdunne plakjes zoete aardappel in, maar die kwamen er nu toch niet in. Stond op zich wel klaar, maar het is bij mij altijd maar afwachten wat er uiteindelijk in het eten terecht komt :')
pi_202651124
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hij vertrekt begin volgende maand al naar ze, voor drie weken! *G* *G* *G*

Hij kan al goed familieleden beschrijven in het Engels inmiddels :D
Oh wat fijn, ik ga m morgen even bellen
pi_202651286
Tele6 _O_ Mooi dat het goed ging O+ De adrenaline is hopelijk weer gezakt en geniet je nu dat het achter de rug is.

En wat leuk, jullie allemaal (kerst)cadeautjes. Ik weet nog niet wat we krijgen. En een mooie boom met wensen bij AnneX voor de deur O+

Het Kerstmenu 2021 is bekend bij mijn ouders. Chinees. We gaan Chinees eten. Afhaalchinees, niet dat iemand heel vaardig is in de Chinese keuken. Ik heb voorgesteld dat we dan ook maar Viennetta als toetje moesten doen. Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202651324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
Ghehehe. Wie een kuil graaft voor een ander..

Nou ja, het gaat om het samenzijn toch?
pi_202651332
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
Ghehehe. Wie een kuil graaft voor een ander..

Nou ja, het gaat om het samenzijn toch?
Ach ja, dat komt wel goed. Het is wèl altijd gezellig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202651367
Ik ben nog steeds aan het loeren naar kerstcuisine voor thuis.
Maar zo in mijn eentje (tweede kerstdag) zit daar voor mij de lol niet zo in, en vind ik het te duur.

Wel ijsbonbons besteld :9

Isa -O- Met je Chinese viennetta.
Andere kerstdag zelf iets in elkaar sleutelen/bestellen wat meer bij je kerstgevoel past?
pi_202651375
Isa _O- Wat erg :D
Spoilers!
pi_202651394
quote:
Tele6 _O_ Mooi dat het goed ging O+ De adrenaline is hopelijk weer gezakt en geniet je nu dat het achter de rug is.

En wat leuk, jullie allemaal (kerst)cadeautjes. Ik weet nog niet wat we krijgen. En een mooie boom met wensen bij AnneX voor de deur O+

Het Kerstmenu 2021 is bekend bij mijn ouders. Chinees. We gaan Chinees eten. Afhaalchinees, niet dat iemand heel vaardig is in de Chinese keuken. Ik heb voorgesteld dat we dan ook maar Viennetta als toetje moesten doen. Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
_O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202651472
quote:

O+ :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 december 2021 @ 18:42:09 #32
862 Arcee
Look closer
pi_202651475
quote:
3s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Boeit niemand!
O-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_202651476
quote:

:D
Koken is veel te veel gedoe en werk was toch het mantra bij je ouders *O*
pi_202651480
Wij moeten het eten voor kerst ook nog bedenken. Ben echt inspiratieloos. Schoonzus stelde restaurant afhalen voor. Maar ik vind 62 euro p.p. en alsnog gedoe in de keuken en thuis eten wel wat enthousiast. Maarja, eigenlijk ook niet echt veel tijd om zelf te koken want gewoon werken.

En zaterdag een brunch waarvoor ik ook had aangeboden wat mee te nemen, maar wat...
pi_202651481
Whaha @Isabeau
Maar hoe oubollig vienetta ook is, ik kreeg het laatst en t was stiekem best lekker
pi_202651496
Wij gaan kerstavond gourmetten met mijn ouders. Dat doe we al 100 jaar. 1e kerstdag een kindervriendelijk menu (hoofdgerecht in ieder geval rosbief, besteld bij de boerderijwinkel), 2e kerstdag met z'n tweeën een thuismenu.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202651505
pi_202651522
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:42 schreef Arcee het volgende:

[..]
O-)
Joh, we vragen jou gewoon eens per slordige tweeëneenhalfduizend topics hoever we ongeveer zijn :*
pi_202651540
Kijk, en in dat berichtje hierboven kon ik nog snel even de typefout corrigeren zonder dat je dat te zien krijgt in een tekstje dat het bericht 0% is aangepast.

Sommige mensen héb je wat aan.
pi_202651631
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:42 schreef Blues het volgende:

:D
Koken is veel te veel gedoe en werk was toch het mantra bij je ouders *O*
Dat heb je goed onthouden! En het gaat hier om 2e kerstdag. Ik werk 24 en 25 december de nachtdiensten, dus dan kom ik ergens in de middag op de 26e mijn bed uitrollen. We zijn van 4 naar 9 personen gegaan en voor 4 wil ik nog wel iets in elkaar zetten, maar niet voor 9 personen waaronder een aantel héél picky eaters.
pi_202651664
Kerstavond ben ik gewoon thuis, 1e kerstdag hoor ik morgen en 2e komt mijn zus kaasfondue eten na de booster. @Cat-astrophe, ik zou je met liefde uitnodigen maar ga er vanuit dat je afslaat :D
pi_202651755
quote:
Ik vind dit best een leuk idee :+
pi_202651823
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Kerstavond ben ik gewoon thuis, 1e kerstdag hoor ik morgen en 2e komt mijn zus kaasfondue eten na de booster. @:Cat-astrophe, ik zou je met liefde uitnodigen maar ga er vanuit dat je afslaat :D
Ja _O-

Tweede kerstdag staat nog steeds uitnodiging om aan te schuiven bij een sterrenlunch met beste vriendin en 2 mensen die ik minder goed ken. Maar laat mij na twee dagen familie maar lekker thuis sudderen O+
Zonder kaas :+
pi_202651838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind dit best een leuk idee :+
Ik heb het recept echt al jaaaaaaaaaaaaaren liggen. Nooit gemaakt :+.
Misschien is dit voor mij ook wel een goede gelegenheid om het eens op te pakken. Lekker uitpakken met iets wat nauwelijks werk is.
pi_202651893
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb het recept echt al jaaaaaaaaaaaaaren liggen. Nooit gemaakt :+.
Misschien is dit voor mij ook wel een goede gelegenheid om het eens op te pakken. Lekker uitpakken met iets wat nauwelijks werk is.
Lekker op tijd ben je }:|
Nu heb ik al ijsbonbons besteld, anders had dit een extra zelfgemaakt onderdeel van mijn toetjestrio kunnen zijn.
pi_202652390
Check dit dan :o https://www.fotocondoom.nl/ Je eigen condoom ontwerpen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202652448
quote:

Ik krijg kerstavond kabeljauw en aardappelsalade. 1e kerstdag worden het kipschnitzels en aardappelsalade 8-) Ruilen? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202652506
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Check dit dan :o https://www.fotocondoom.nl/ Je eigen condoom ontwerpen _O-
Haha oh my.. leuk voor onder de kerstboom _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202652543
quote:
Wat relatief simpel lijkt het zo. 👍🏼

quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ik krijg kerstavond kabeljauw en aardappelsalade. 1e kerstdag worden het kipschnitzels en aardappelsalade 8-) Ruilen? :P
Dat verzin je?

Voor één avond, voor ons twee besteld bij Ruby Rose. :Y)
https://rubyrose-utrecht.nl/
pi_202652901
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef AnneX het volgende:

Dat verzin je?

Nee, tradioneel eten ze in Tsjechië karper met kerst. Dan heb ik liever kabeljauw :+

https://kafkadesk.org/201(...)tradition-explained/
pi_202653214
Ik zal wel wat gemist hebben.
pi_202653518
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Mogen ze niet op de bbq? voor een keertje.

Vorig jaar hadden we een kaasfondue met zo veel erop en erbij en eraan, dat wij 2 dagen ervan konden eten. Vorige week gevraagd, dit jaar wordt er niet bezorgd -O-
Moet ik zelf de garnituur erbij verzinnen en maken.
Ach, dat kan ik. Toch?!

@sigme ik ben wel benieuwd naar je eigengemaakte Ijstaart.

@Isabeau voel jíj je prettig bij 9 mensen met kerstdag?
pi_202653546
Vanavond afscheid genomen van oma..

Fijn samen met ons gezin gegeten (afhaal Thai.. mn pa vond mild/pittig wel een goed idee, mn 10 maanden oude nichtje vond het een minder idee :Y) _O- )

Daarna naar het rouwcentrum.. daar hebben ze een stel kamers waar je met een keycard 24/7 in kan.. oma heeft daar dr eigen kamer.. de kamer heeft een klein keukentje, met een koelkastje er staat een bank en wat stoelen en een eigen toilet.. tv hangt er ook.. je kan je er redelijk prima vermaken zeg maar.. en dan wat achterin een soort van schuif gordijn en daar achter de kist.. en daar dan ook weer een bankje er bij.

Echt super fijne setting..
Wij met ons gezin er heen en wat over koetjes en kalfjes en oma en de begrafenis etc gepraat, daar lekker een uur samen geweest en nu is het goed..

*;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202653577
Oh en mer kerst eten we qat het hotel ons voorschotelt.. we nemen wel allemaal een kadootje mee en er moet geloof ik ook nog een gedicht op.. en een kerstmuts.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202653810
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, tradioneel eten ze in Tsjechië karper met kerst. Dan heb ik liever kabeljauw :+

https://kafkadesk.org/201(...)tradition-explained/
Ook in Slowakije 8-)
pi_202653879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

Ook in Slowakije 8-)
Ja, daar ook :7
Karper is niet eens een lekker vis :X Dus gelukkig krijg je kabeljauw.
pi_202653934
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef AnneX het volgende:

Voor één avond, voor ons twee besteld bij Ruby Rose. :Y)
https://rubyrose-utrecht.nl/
Dat heb ik ook een keer gedaan voor mij alleen, voor 2 dagen.
En ik wil er ook nog een keer écht gaan eten. Zo'n heerlijk over de top ingericht restaurant.

Voor g's verjaardag a.s. zondag ga ik bij de Australiër in Heemstede eten halen. 4 gangen :9
pi_202654354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:23 schreef Barreltje het volgende:

Fijn samen met ons gezin gegeten (afhaal Thai.. mn pa vond mild/pittig wel een goed idee, mn 10 maanden oude nichtje vond het een minder idee :Y) _O- )

Daarna naar het rouwcentrum.. daar hebben ze een stel kamers waar je met een keycard 24/7 in kan.. oma heeft daar dr eigen kamer.. de kamer heeft een klein keukentje, met een koelkastje er staat een bank en wat stoelen en een eigen toilet.. tv hangt er ook.. je kan je er redelijk prima vermaken zeg maar.. en dan wat achterin een soort van schuif gordijn en daar achter de kist.. en daar dan ook weer een bankje er bij.

Wij met ons gezin er heen en wat over koetjes en kalfjes en oma en de begrafenis etc gepraat, daar lekker een uur samen geweest en nu is het goed..

*;
Fijn :)
pi_202654369
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:22 schreef AnneX het volgende:

@:Isabeau voel jíj je prettig bij 9 mensen met kerstdag?
Ach, iedereen is gevaccineerd, de woonkamer is groot, ik geloof niet dat ik zoveel meer risico loop dan in een restaurant oid. Veel minder mensen zelfs. En ik zie de helft er van wel wekelijks.
pi_202654406
Wat goed Tele6 *O* Lekker van genieten hoor, dit succes!

Wij hebben volgende week donderdag 'Secret Santa' op het werk. Roostermaakster zorgt voor wijn (die heeft een eigen webshop met wijn) en hapjes. ~:)
Dus hopelijk houdt de spoedtelefoon zich een beetje koest, want ik heb de spoeddienst }:|

Ohja en vandaag even met diezelfde roostermaakster gesproken. Was wel heel fijn en verhelderend (en confronterend) om te doen. Het was ook wel heel goed (en een tikje gênant) om net te zitten sniffen als je teamleidster binnenkomt :@ . Die je vervolgens vriendelijk in je schouder knijpt en daarna nog even meepraat. Scheelt weer voor volgende week, want dan heb ik mijn Resultaat/ontwikkelingsgesprek, en nu weten we beide dat het nu niet helemaal lekker vlot. Eigenlijk wisten we dat beide al langere tijd, maar nu weten we ook allebei dat we het beiden weten en er iets aan willen doen :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202654420
quote:

*;
Dat klinkt fijn O+
pi_202654427
quote:
en nu is het goed..

*;
Fijn O+
pi_202654435
quote:

:D _O-
pi_202654437
quote:

*;
Gut, zo'n rouwcentrum heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien. Mijn oma lag opgebaard op haar eigen kamer in het verpleeghuis en daarna is niemand 'close' overleden. Het klinkt wel alsof het gezellig was. Dat is fijn O+
pi_202654479
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:58 schreef Candaasje het volgende:

Wij hebben volgende week donderdag 'Secret Santa' op het werk. Roostermaakster zorgt voor wijn (die heeft een eigen webshop met wijn) en hapjes. ~:)
Dus hopelijk houdt de spoedtelefoon zich een beetje koest, want ik heb de spoeddienst }:|

Ohja en vandaag even met diezelfde roostermaakster gesproken. Was wel heel fijn en verhelderend (en confronterend) om te doen. Het was ook wel heel goed (en een tikje gênant) om net te zitten sniffen als je teamleidster binnenkomt :@ . Die je vervolgens vriendelijk in je schouder knijpt en daarna nog even meepraat. Scheelt weer voor volgende week, want dan heb ik mijn Resultaat/ontwikkelingsgesprek, en nu weten we beide dat het nu niet helemaal lekker vlot. Eigenlijk wisten we dat beide al langere tijd, maar nu weten we ook allebei dat we het beiden weten en er iets aan willen doen :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorg goed voor jezelf!
pi_202654493
Kerstplannen?
Kerstavond kook ik een 4 gangenmenu voor mijn ouders en ons. Allemaal makkelijk op te warmen want mijn ouders eten het thuis op en wij ook lekker samen thuis :+
1e kerstdag halen we een brunchbox en dan gaan we wel echt bij mijn ouders eten.
En 2e kerstdag wil ik een menu bij een restaurant halen voor ons 2en.

De afgelopen 4 dagen überhaupt geen avondeten op dus ik kijk er wel al naar uit :D
pi_202654606
quote:
4s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Zorg goed voor jezelf!
:* Dankje, doe ik! Dit was een eerste stap denk ik, wat zorgen voor mezelf betreft :Y .
pi_202654690
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:* Dankje, doe ik! Dit was een eerste stap denk ik, wat zorgen voor mezelf betreft :Y .
^O^
Eind van het jaar is misschien wel een goede tijd om de boel eens op een rijtje te zetten.
pi_202654790
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:08 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
Eind van het jaar is misschien wel een goede tijd om de boel eens op een rijtje te zetten.
:Y zeker. En het zal echt allemaal nog wel even duren, maar weten dat we er samen aan kunnen werken lucht wel op O+
  donderdag 16 december 2021 @ 21:13:04 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202654840
Ik ga morgen alvast een luxe thuismenu eten met een vriendin O+
Zin in!

Met kerst ook een thuis menu en 1x zelf luxe koken O+
pi_202654918
Wij maken er eerste kerstdag een 'potluck' van. Een hippe term voor: iedereen neemt wat lekkere hapjes/gerechtjes mee, flikkert dat op tafel en we gaan niet moeilijk doen met voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht :P .

Was een idee van schoonzus, en wij vinden dat meer dan prima :Y .

Tweede kerstdag bij mijn ouders, die hadden al wel wat gerechten gevonden zeiden ze, dus daar is het dan wat klassieker. (Maar altijd ook heel gezellig O+ ) Ohja, en 's middags halen ze mijn oma op voor de lunch. Die kan toch niet heel de avond blijven ('s avonds raakt ze in de war) dus dan gewoon fijn overdag.
pi_202654919
Ik ben nog aan het bedenken wat ik wil maken met kerst. Schoonouders komen eten, en die zijn niet zo avontuurlijk. Ik wil plantaardig koken. Nog even zoeken naar de juiste invulling dus.
pi_202655000
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:01 schreef Sarabi het volgende:
Kerstplannen?
Kerstavond kook ik een 4 gangenmenu voor mijn ouders en ons. Allemaal makkelijk op te warmen want mijn ouders eten het thuis op en wij ook lekker samen thuis :+
1e kerstdag halen we een brunchbox en dan gaan we wel echt bij mijn ouders eten.

De afgelopen 4 dagen überhaupt geen avondeten op dus ik kijk er wel al naar uit :D
Waarom eet je dan kerstavond niet samen? Dat maakt qua besmetting dan toch ook niks meer uit?

Wij zouden met 6 gasten zijn bij mijn ouders. We zijn er nog niet uit wat we gaan doen, of we het door laten gaan.
pi_202655391
Wij gaan naar mijn broer.
Want dan zijn er maar vier gasten. Als hij plus gezin naar mijn ouders of mij toe komt zouden er 8 tot 9 gasten zijn. En dat mag niet he :')

Fijn dat het afscheid fijn was @Barreltje

En goed dat je vooraf al wat kon bespreken met je TL @Candaasje
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 december 2021 @ 21:47:01 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202655597
Techniek liet ons een beetje in de steek bij Kerst op Werk. Al ging het uiteindelijk toch nog goed.
De Escaperoom was best lastig. 1 team haalde net na 'de eerste deadeline' de eindstreep.

Als toetje had ik nog een korte quiz in elkaar gedraaid en die viel in de smaak net zoals onze 'op maat gemaakte kerstpakketten'. Men kon kiezen uit drie thema's (NL, Frans, Italiaans) en ook nog uit bier/rood/wit/alcohol vrij.

En vooral omdat het borrelpakketten waren met van alles viel het behoorlijk in de smaak. Geen ragoutbakjes die je over vijf jaar nog in je kast hebt staan :P

Feli Tele *O*
Barrel :* klinkt als een fijn afscheid.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202655735
@Candaasje goed bezig :*
pi_202655749
@Sarabi wat hebben jullie dan gegeten, als je geen avondeten hebt gegeten? :@
pi_202655899
Ze hebben me gezegd dat ik morgen wat inhoudelijke vragen moet voorbereiden voor de tweede ronde van m'n sollicitatie. Dus ik heb die vanavond rustig zitten doen. En ik weet het niet hoor, maar ofwel de vragen zijn supermakkelijk ofwel ik heb alle strikvragen over het hoofd gezien. Minstens de helft kan ik al beantwoorden door de vraag goed te lezen en de andere helft ligt enorm voor de hand. Denk ik.

* Tele6 hersenontploft 8)7

Laat ik er maar vanuit gaan dat het inderdaad gewoon makkelijke vragen zijn. Ik weet dat het moeilijk is om goede vragen te stellen die niet alleen op stomme feitenkennis toetsen maar ook op inzicht. Je verzandt al gauw in stomme feitenkennis ook al wilde je het niet. En als je dan niet uitkijkt kun je zomaar naar de betekenis vragen van een woord dat eerder in je vraag al gedefinieerd staat.

Maar als dit een afspiegeling is van het werk wat bij deze functie hoort, dan kan ik het echt met m'n ogen dicht, handen op de rug en 2 vingers in de neus. :o
Ik kan het me niet voorstellen. Waarom doen ze er dan zo gewichtig over.

* Tele6 hersenontploft

Oh en ze gaan me "nog wat andere vragen" stellen maar ik weet niet waarover dus ik kan me niet voorbereiden daarop :o :o :o

[ Bericht 15% gewijzigd door Tele6 op 16-12-2021 22:03:33 ]
pi_202656075
Klinkt als een mooi afscheid van oma @Barreltje

Pas je wel goed op jezelf @Candaasje?

Leuk @borisz, jammer van de techniekhik maar een overall goed gevoel in ieder geval
  donderdag 16 december 2021 @ 22:05:16 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202656098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben me gezegd dat ik morgen wat inhoudelijke vragen moet voorbereiden voor de tweede ronde van m'n sollicitatie. Dus ik heb die vanavond rustig zitten doen. En ik weet het niet hoor, maar ofwel de vragen zijn supermakkelijk ofwel ik heb alle strikvragen over het hoofd gezien. Minstens de helft kan ik al beantwoorden door de vraag goed te lezen en de andere helft ligt enorm voor de hand. Denk ik.

* Tele6 hersenontploft 8)7

Laat ik er maar vanuit gaan dat het inderdaad gewoon makkelijke vragen zijn. Ik weet dat het moeilijk is om goede vragen te stellen die niet alleen op stomme feitenkennis toetsen maar ook op inzicht. Je verzandt al gauw in stomme feitenkennis ook al wilde je het niet. En als je dan niet uitkijkt kun je zomaar naar de betekenis vragen van een woord dat eerder in je vraag al gedefinieerd staat.

Maar als dit een afspiegeling is van het werk wat bij deze functie hoort, dan kan ik het echt met m'n ogen dicht, handen op de rug en 2 vingers in de neus. :o

* Tele6 hersenontploft

Oh en ze gaan me "nog wat andere vragen" stellen maar ik weet niet waarover dus ik kan me niet voorbereiden daarop :o :o :o
Jij bent gewoon heel slim *O*
pi_202656255
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:58 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Dat klinkt voor mij als best een positief gesprek. Voor jou voelt het misschien nog niet zo.

:*
Spoilers!
pi_202656470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:52 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi wat hebben jullie dan gegeten, als je geen avondeten hebt gegeten? :@
In de auto nog wat mueslirepen.
En thuis wat crackers en kaas.
pi_202656584
Overigens klaagde ik een week geleden over een verstopt oor. Volgens mij is dat een oorontsteking aan het worden -O-
pi_202656878
@Barreltje Mooie gelegenheid om samen met familie rond oma bij het afscheid stil te staan. En samen verdrietig te zijn.
pi_202656935
@Tele6 quote: “Maar als dit een afspiegeling is van het werk wat bij deze functie hoort, dan kan ik het echt met m'n ogen dicht, handen op de rug en 2 vingers in de neus. :o

Welkom in de grote mensenwereld. w/
#gebakken lucht.
pi_202657385
Fijn gevoel @Tele6 ! Komt goed joh :D *O*

@Candaasje ik hoop dat het goed voor je uitpakt. Ander team/andere werkzaamheden en therapie.
Dat laatste ben ik ook fan van :+
Mijn mindset staat de laatste tijd zo goed, ik vind het zo gek tegelijk en ben zo dankbaar en ik vind dat mijn burnout het beste is dat me in jaren is overkomen _O_

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 16-12-2021 23:18:22 ]
pi_202659338
quote:

*;
Heel fijn, jullie afscheid van oma O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_202659342
quote:

Weet niet of ik moet lachen of huilen.

Chinees is heel lekker, alleen totaal niet Kerstig geserveerd in die witte plastic bakken.
Viennetta is zo vreselijk. Het ijs is nep, de chocolade is nep. Precies dezelfde baggerkwaliteit als een huismerk chocostick :{

Andere dag lekker met z'n 2'en een kerstdiner? Doen jullie een traditionele roast?
pi_202659344
Wij gaan zondag hopelijk Sinterklaas vieren mits er niemand besmet of niet lekker is. En hebben t dan over 1e Kerstdag. Iedereen is altijd verantwoordelijk voor een gang.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 06:27:53 #90
388664 crew  Dotteke
pi_202659370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Whaha @:Isabeau
Maar hoe oubollig vienetta ook is, ik kreeg het laatst en t was stiekem best lekker
MIjn zoon is er gek op. As hij hier eet haal ik het altijd :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 06:30:14 #91
388664 crew  Dotteke
pi_202659379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ach, iedereen is gevaccineerd, de woonkamer is groot, ik geloof niet dat ik zoveel meer risico loop dan in een restaurant oid. Veel minder mensen zelfs. En ik zie de helft er van wel wekelijks.
Vaak hebben restaurants een afzuiging dat is denk het verschil.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 06:31:22 #92
388664 crew  Dotteke
pi_202659383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:01 schreef Sarabi het volgende:
Kerstplannen?

Lekkere verwennerij
Ik heb een rollade en fricandeau, verder weet ik nog niet wat ik daar bij ga eten.
pi_202659431
Ik heb helemaal nog niks. Geen plannen, geen bestellingen, geen niks. Dat is ook wel eens verfrissend.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202659488
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 06:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb helemaal nog niks. Geen plannen, geen bestellingen, geen niks. Dat is ook wel eens verfrissend.
Same, hoewel mijn hoofd nog een beetje heen en weer springt tussen 'lekker rustig' en 'sipjes want iedereen zit gezellig bij familie en ik helemaal alleeeen' (ouders zitten op andere continent, broertje bij familie van vriendin en vriendinnen allemaal bij familie). Dus ik wil nog wel even bedenken wat ik ga doen (wat lekkers eten, maar halen of maken of..? En leuke film uitzoeken ofzo) om te voorkomen dat ik mezelf vooral zielig en alleen ga voelen. Terwijl dat eigenlijk best suf is, want ik ben zo vaak een avond alleen en ik heb ook helemaal niks met kerst verder.
pi_202659809
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 06:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet niet of ik moet lachen of huilen.

Chinees is heel lekker, alleen totaal niet Kerstig geserveerd in die witte plastic bakken.
Viennetta is zo vreselijk. Het ijs is nep, de chocolade is nep. Precies dezelfde baggerkwaliteit als een huismerk chocostick :{

Andere dag lekker met z'n 2'en een kerstdiner? Doen jullie een traditionele roast?
Ik proef altijd de johannesbroodpitmeel. Dat zorgt er voor dat ijs niet smelt en geeft een zalvig gevoel in de mond. Ik vind het echt smerig. Overigens heeft het meeste ijs dat tegenwoordig ;( Daarom wil ik ook wel graag een ijsmachine, nooit meer die zalvige structuur bij ijs.
pi_202659822
Oeh, misschien deze kerst een keer zelf pure chocolade sorbet maken. :9
pi_202659881
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:20 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Waarom eet je dan kerstavond niet samen? Dat maakt qua besmetting dan toch ook niks meer uit?

Wij zouden met 6 gasten zijn bij mijn ouders. We zijn er nog niet uit wat we gaan doen, of we het door laten gaan.
Klopt, dat dit doen we al zo'n 6 jaar zo :D
Dat kwam een beetje voort uit dat we 1e kerstdag altijd naar mijn familie moesten (gourmetten) en 2e kerstdag naar schoonfamilie waar er gekookt werd voor ons.
En ik wilde toch ook wel graag koken voor kerst, maar niet nog een dag met familie zitten :D dus dan doen we het zo.

Het lijkt er op dat we 2e kerstdag misschien toch ook nog naar schoonfamilie gaan -O- daar gaat mijn restaurantbox.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 08:34:50 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202659891
Nieuwe monster pc is toch niet echt zo ideaal. Dat komt omdat Inventor alles op het gpu geheugen van 4GB wil laden. Dat zit direct vol. :') Via HP kunnen we nu voor ¤50 een videokaart van ¤2000 uitproberen.

Autodesk is de software aan het herschrijven, zodat het net als spellen werkt en meer in het werkgeheugen komt/niet alles in het gpu geheugen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202660221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 08:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Klopt, dat dit doen we al zo'n 6 jaar zo :D
Dat kwam een beetje voort uit dat we 1e kerstdag altijd naar mijn familie moesten (gourmetten) en 2e kerstdag naar schoonfamilie waar er gekookt werd voor ons.
En ik wilde toch ook wel graag koken voor kerst, maar niet nog een dag met familie zitten :D dus dan doen we het zo.

Het lijkt er op dat we 2e kerstdag misschien toch ook nog naar schoonfamilie gaan -O- daar gaat mijn restaurantbox.
Derde kerstdag? :s)
pi_202660311
Wij hebben ook altijd 3 kerst maaltijden :')

Kerstavond met vrienden. Hopelijk kunnen we het weer van een restaurant laten komen en eerste of tweede bij mijn ouders of schoonouders.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202660364
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 09:25 schreef Yinny het volgende:

[..]
Derde kerstdag? :s)
Goed idee :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')