Ja, dat wist ik. Dolly Parton is enorm trots op haar uiers dus ik denk niet dat ze het als belediging ziet.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
Met Engelse bijles voor S. waren we aan het praten over dat aardappelen klonen van elkaar zijn en dat dat goed is, maar dat dieren klonen een heel ander verhaal is. (Ik ook altijd weer met m'n gespreksonderwerpen die veel te ingewikkeld zijn voor Engelse bijles.we zijn erna in een erg ingewikkeld gesprek over medische ethiek terechtgekomen
)
Weten jullie waarom Dolly het schaap die naam heeft?
Ze is vernoemd naar Dolly Parton, omdat het schaap gekloond is vanuit een uiercel van het donorschaap en de onderzoekers dachten het eerst aan Dolly Parton bij "indrukwekkende uiers" .
Ik vind dit eigenlijk een totaal onflatteuze vernoeming en als ik Dolly Parton was zou ik me een beetje vies voelen denk ik.
Wat denken jullie?
Die lui die hier 's nachts rondhangen vroegen zich af bij welk topicnummer we in deze reeks al zijn. Hier is jaren geleden besloten dat niemand dat boeiend vindt dus die nummering is uit de TT gesloopt.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tele6 het volgende:
@:AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan?
Je hebt het verdiendquote:Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Welke TGTG had je? Ik wil ook wel chocolade
Gemistquote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tele6 het volgende:
@:AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan?
Hier in de buurt zit een browniefabriek die wel eens TGTG doet. Misschien daar maar eens een pakketje kopenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend
Cat-astrophe in CUL / Too good to go ervaringen #13 Veel voor weinig!
*strooit virtuele truffels en stukken van sinterklaasletters rond*
Jaaaaquote:Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een browniefabriek die wel eens TGTG doet. Misschien daar maar eens een pakketje kopen
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tele6 het volgende:
#2943 zou het moeten zijn.....quote:
Boeit niemand!quote:
Bijzondere post ditquote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef sigme het volgende:
3 bakken lasagne gemaakt. Lasagnevellen van bloem en kokosmeel en amandelmeel en italiaanse groene kruiden en pizzakruiden en ei en zout en water.
• lasagne met gehakt, tomatensaus, paddestoelen en olijven en bechamelsaus en kaar
• lasagne met gerookte zalm, asperges, paprika, bechamelsaus en kaas
Die zijn voor mijn liefste, die vertrekt morgenmiddag voor een tripje naar Italië en komt pas woensdag weer terug. En ik mag maar 1 koelbox vol eten stoppen.
De 3e bak was restjes van de eerste twee en hebben we zojuist opgenuttigd. Volgens mij krijgt hij prima eten mee.
Oh en vanmiddag kennismakingsgesprek gehad met onze directrice. Ik was wat brutaal geweest in een 'klankbordgroep' dus mij wou ze wel eens van dichtbij besnuffelen. Netjes via een schreeuwluikje natuurlijk. Was best gezellig.
En m'n waterpik is binnen. 't Is een flinke jongen.
Hij vertrekt begin volgende maand al naar ze, voor drie weken!quote:Op donderdag 16 december 2021 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van de tandarts, de pijn komt waarschijnlijk van het “werken “ van de vulling. Bij last even een paracetamol. Maandag weer, dan voor het sluiten van de wortelkanaal behandeling
Lasagne meegeven voor een trip naar Italië? Da’s een soort water naar de zee dragen![]()
Mooie nagels @:AnneX, blijft dat echt 3 weken zitten? Hier zou het morgen al afbrokkelen. Jammer van de Syrische dame, misschien durft zij nu niet meer?
Leuk zeg, zulke gesprekken met S. Moet m binnenkort weer een bellen, hopelijk kan hij in het voorjaar op bezoek bij z’n ouders
Oh, had ik nog staan, en ik vervang graag een deel van de bloem door iets wat geen/minder koolhydraten heeft en meer vet/calorieën. Meestal doe ik er ook flinterdunne plakjes zoete aardappel in, maar die kwamen er nu toch niet in. Stond op zich wel klaar, maar het is bij mij altijd maar afwachten wat er uiteindelijk in het eten terecht komtquote:Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef Tele6 het volgende:
Vanwaar het kokosmeel in de lasagnevellen? @:sigme
Oh wat fijn, ik ga m morgen even bellenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij vertrekt begin volgende maand al naar ze, voor drie weken!![]()
![]()
Hij kan al goed familieleden beschrijven in het Engels inmiddels
Ghehehe. Wie een kuil graaft voor een ander..quote:Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
Ach ja, dat komt wel goed. Het is wèl altijd gezellig.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
Ghehehe. Wie een kuil graaft voor een ander..
Nou ja, het gaat om het samenzijn toch?
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Tele6Mooi dat het goed ging
De adrenaline is hopelijk weer gezakt en geniet je nu dat het achter de rug is.
En wat leuk, jullie allemaal (kerst)cadeautjes. Ik weet nog niet wat we krijgen. En een mooie boom met wensen bij AnneX voor de deur![]()
Het Kerstmenu 2021 is bekend bij mijn ouders. Chinees. We gaan Chinees eten. Afhaalchinees, niet dat iemand heel vaardig is in de Chinese keuken. Ik heb voorgesteld dat we dan ook maar Viennetta als toetje moesten doen. Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |