abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202649802

Carry on..
pi_202650098
@Tele6 wat goed *O*

Ik kwam net thuis met doosje truffels (kado), doos Quality Street bonbons (kado, kent u ze nog?), snoertje parels voor in de kerstboom (grapjeskado), led mini kerstboompje (kado), broodjes, soep en smoothie via TGTG. En anderhalve kilo chocolade via TGTG. Alle kadootjes waren onverwacht O+

O ja, en met 18 kerstpakketten :+
Daarvan ga ik er nog 17 gaan rondbrengen, dat wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202650219
Naamtopic *) *G*
pi_202650222
Welke TGTG had je? Ik wil ook wel chocolade :9
pi_202650297
Met Engelse bijles voor S. waren we aan het praten over dat aardappelen klonen van elkaar zijn en dat dat goed is, maar dat dieren klonen een heel ander verhaal is. (Ik ook altijd weer met m'n gespreksonderwerpen die veel te ingewikkeld zijn voor Engelse bijles. :') we zijn erna in een erg ingewikkeld gesprek over medische ethiek terechtgekomen :X )

Weten jullie waarom Dolly het schaap die naam heeft?

Ze is vernoemd naar Dolly Parton, omdat het schaap gekloond is vanuit een uiercel van het donorschaap en de onderzoekers dachten het eerst aan Dolly Parton bij "indrukwekkende uiers" .

Ik vind dit eigenlijk een totaal onflatteuze vernoeming en als ik Dolly Parton was zou ik me een beetje vies voelen denk ik.

Wat denken jullie?
pi_202650368
@AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan? :@
pi_202650409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
Met Engelse bijles voor S. waren we aan het praten over dat aardappelen klonen van elkaar zijn en dat dat goed is, maar dat dieren klonen een heel ander verhaal is. (Ik ook altijd weer met m'n gespreksonderwerpen die veel te ingewikkeld zijn voor Engelse bijles. :') we zijn erna in een erg ingewikkeld gesprek over medische ethiek terechtgekomen :X )

Weten jullie waarom Dolly het schaap die naam heeft?

Ze is vernoemd naar Dolly Parton, omdat het schaap gekloond is vanuit een uiercel van het donorschaap en de onderzoekers dachten het eerst aan Dolly Parton bij "indrukwekkende uiers" .

Ik vind dit eigenlijk een totaal onflatteuze vernoeming en als ik Dolly Parton was zou ik me een beetje vies voelen denk ik.

Wat denken jullie?
Ja, dat wist ik. Dolly Parton is enorm trots op haar uiers dus ik denk niet dat ze het als belediging ziet.
Spoilers!
pi_202650430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Tele6 het volgende:
@:AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan? :@
Die lui die hier 's nachts rondhangen vroegen zich af bij welk topicnummer we in deze reeks al zijn. Hier is jaren geleden besloten dat niemand dat boeiend vindt dus die nummering is uit de TT gesloopt.
Spoilers!
pi_202650493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Welke TGTG had je? Ik wil ook wel chocolade :9
Je hebt het verdiend :Y

Cat-astrophe in CUL / Too good to go ervaringen #13 Veel voor weinig!

*strooit virtuele truffels en stukken van sinterklaasletters rond*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202650547
quote:
@:AnneX heb ik een grap gemist of waar komt het nummer 5627 in de TT nou ineens vandaan? :@
Gemist >:O

De Syrische studente nodigde mij uit bij haar thuis. Kadootje gekocht.
Zij zei af. En daarna niks meer gehoord.
Oh ja, toen appte ze ook dat zij met vlag en wimpel door de tussentijdse testen was gekomen. w/
Vier weken geleden.
En ik heb vaak genoeg geapp’t hiervoor over de afspraken. Tis nu aan haar.
pi_202650555
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je hebt het verdiend :Y

Cat-astrophe in CUL / Too good to go ervaringen #13 Veel voor weinig!

*strooit virtuele truffels en stukken van sinterklaasletters rond*
Hier in de buurt zit een browniefabriek die wel eens TGTG doet. Misschien daar maar eens een pakketje kopen :9
pi_202650591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier in de buurt zit een browniefabriek die wel eens TGTG doet. Misschien daar maar eens een pakketje kopen :9
Jaaaa O+

Ik moet de chocolade nog proeven, maar aan de rij te zien is het goed spul.
pi_202650640
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:29 schreef AnneX het volgende:

Gemist >:O

#2943 zou het moeten zijn.....
pi_202650652
Wij hadden een fijne middag met de jarige O+
Foto's op fb. })
pi_202650658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:33 schreef Blues het volgende:
#2943 zou het moeten zijn.....
Boeit niemand!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202650677
quote:
3s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:34 schreef sigme het volgende:

Boeit niemand!
sorry dan
pi_202650713
.

[ Bericht 77% gewijzigd door Blues op 16-12-2021 20:38:58 ]
pi_202650746
3 bakken lasagne gemaakt. Lasagnevellen van bloem en kokosmeel en amandelmeel en italiaanse groene kruiden en pizzakruiden en ei en zout en water.
• lasagne met gehakt, tomatensaus, paddestoelen en olijven en bechamelsaus en kaar
• lasagne met gerookte zalm, asperges, paprika, bechamelsaus en kaas
Die zijn voor mijn liefste, die vertrekt morgenmiddag voor een tripje naar Italië en komt pas woensdag weer terug. En ik mag maar 1 koelbox vol eten stoppen.

De 3e bak was restjes van de eerste twee en hebben we zojuist opgenuttigd. Volgens mij krijgt hij prima eten mee.

Oh en vanmiddag kennismakingsgesprek gehad met onze directrice. Ik was wat brutaal geweest in een 'klankbordgroep' dus mij wou ze wel eens van dichtbij besnuffelen. Netjes via een schreeuwluikje natuurlijk. Was best gezellig :D.

En m'n waterpik is binnen. 't Is een flinke jongen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202650839
Vanwaar het kokosmeel in de lasagnevellen? @sigme
pi_202650840
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef sigme het volgende:
3 bakken lasagne gemaakt. Lasagnevellen van bloem en kokosmeel en amandelmeel en italiaanse groene kruiden en pizzakruiden en ei en zout en water.
• lasagne met gehakt, tomatensaus, paddestoelen en olijven en bechamelsaus en kaar
• lasagne met gerookte zalm, asperges, paprika, bechamelsaus en kaas
Die zijn voor mijn liefste, die vertrekt morgenmiddag voor een tripje naar Italië en komt pas woensdag weer terug. En ik mag maar 1 koelbox vol eten stoppen.

De 3e bak was restjes van de eerste twee en hebben we zojuist opgenuttigd. Volgens mij krijgt hij prima eten mee.

Oh en vanmiddag kennismakingsgesprek gehad met onze directrice. Ik was wat brutaal geweest in een 'klankbordgroep' dus mij wou ze wel eens van dichtbij besnuffelen. Netjes via een schreeuwluikje natuurlijk. Was best gezellig :D.

En m'n waterpik is binnen. 't Is een flinke jongen.
Bijzondere post dit :D
Moet m ff 2x lezen!
pi_202651033
Terug van de tandarts, de pijn komt waarschijnlijk van het “werken “ van de vulling. Bij last even een paracetamol. Maandag weer, dan voor het sluiten van de wortelkanaal behandeling

Lasagne meegeven voor een trip naar Italië? Da’s een soort water naar de zee dragen :P

Mooie nagels @AnneX, blijft dat echt 3 weken zitten? Hier zou het morgen al afbrokkelen. Jammer van de Syrische dame, misschien durft zij nu niet meer?

Leuk zeg, zulke gesprekken met S. Moet m binnenkort weer een bellen, hopelijk kan hij in het voorjaar op bezoek bij z’n ouders
We have far more in common than that which devides us..
pi_202651069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van de tandarts, de pijn komt waarschijnlijk van het “werken “ van de vulling. Bij last even een paracetamol. Maandag weer, dan voor het sluiten van de wortelkanaal behandeling

Lasagne meegeven voor een trip naar Italië? Da’s een soort water naar de zee dragen :P

Mooie nagels @:AnneX, blijft dat echt 3 weken zitten? Hier zou het morgen al afbrokkelen. Jammer van de Syrische dame, misschien durft zij nu niet meer?

Leuk zeg, zulke gesprekken met S. Moet m binnenkort weer een bellen, hopelijk kan hij in het voorjaar op bezoek bij z’n ouders
Hij vertrekt begin volgende maand al naar ze, voor drie weken! *G* *G* *G*

Hij kan al goed familieleden beschrijven in het Engels inmiddels :D
pi_202651075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef Tele6 het volgende:
Vanwaar het kokosmeel in de lasagnevellen? @:sigme
Oh, had ik nog staan, en ik vervang graag een deel van de bloem door iets wat geen/minder koolhydraten heeft en meer vet/calorieën. Meestal doe ik er ook flinterdunne plakjes zoete aardappel in, maar die kwamen er nu toch niet in. Stond op zich wel klaar, maar het is bij mij altijd maar afwachten wat er uiteindelijk in het eten terecht komt :')
pi_202651124
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hij vertrekt begin volgende maand al naar ze, voor drie weken! *G* *G* *G*

Hij kan al goed familieleden beschrijven in het Engels inmiddels :D
Oh wat fijn, ik ga m morgen even bellen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202651286
Tele6 _O_ Mooi dat het goed ging O+ De adrenaline is hopelijk weer gezakt en geniet je nu dat het achter de rug is.

En wat leuk, jullie allemaal (kerst)cadeautjes. Ik weet nog niet wat we krijgen. En een mooie boom met wensen bij AnneX voor de deur O+

Het Kerstmenu 2021 is bekend bij mijn ouders. Chinees. We gaan Chinees eten. Afhaalchinees, niet dat iemand heel vaardig is in de Chinese keuken. Ik heb voorgesteld dat we dan ook maar Viennetta als toetje moesten doen. Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202651324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
Ghehehe. Wie een kuil graaft voor een ander..

Nou ja, het gaat om het samenzijn toch?
pi_202651332
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
Ghehehe. Wie een kuil graaft voor een ander..

Nou ja, het gaat om het samenzijn toch?
Ach ja, dat komt wel goed. Het is wèl altijd gezellig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202651367
Ik ben nog steeds aan het loeren naar kerstcuisine voor thuis.
Maar zo in mijn eentje (tweede kerstdag) zit daar voor mij de lol niet zo in, en vind ik het te duur.

Wel ijsbonbons besteld :9

Isa -O- Met je Chinese viennetta.
Andere kerstdag zelf iets in elkaar sleutelen/bestellen wat meer bij je kerstgevoel past?
pi_202651375
Isa _O- Wat erg :D
Spoilers!
pi_202651394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Tele6 _O_ Mooi dat het goed ging O+ De adrenaline is hopelijk weer gezakt en geniet je nu dat het achter de rug is.

En wat leuk, jullie allemaal (kerst)cadeautjes. Ik weet nog niet wat we krijgen. En een mooie boom met wensen bij AnneX voor de deur O+

Het Kerstmenu 2021 is bekend bij mijn ouders. Chinees. We gaan Chinees eten. Afhaalchinees, niet dat iemand heel vaardig is in de Chinese keuken. Ik heb voorgesteld dat we dan ook maar Viennetta als toetje moesten doen. Dat was ironisch bedoeld. Het voorstel werd met enthousiasme ontvangen.
_O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')