Dat zou anders wel het meest praktische zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:53 schreef eborn het volgende:
[..]
Blijft de vraag wie van de twee het nodig vond om dit met een Juice kanaal te delen. Ik mag namelijk aannemen dat ze niet met een gehackte telefoon rondlopen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap die zin achter A niet echt.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
A:
Een anonieme afzender stuurt Guido 2 dagen geleden berichten en screenshots daarvan aan een Juicekanaal?
B:
Edwin noemt het doorgestuurde berichten (dus niet zelf getypt), dus het zouden berichten van Anouk aan Guido kunnen zijn en als een echte gentleman houdt Guido dit detail voor zich en noemt het "van een anonieme afzender"
Hoe dan ook, begrijpend lezen is voor velen een uitdaging geweest vandaag.
Boeiend, het feit dat ze dat doorsturen is al ziek. En nu stilzitten Edwin, je wordt geschoren.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:45 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijker? Anonieme bron, niet Edwin Smulders.
Yvonne is inmiddels ook gestopt met schreeuwen in haar Stories.
Dat is niet wat Guido in een reactie op Twitter zegt. Hij zegt nu:quote:Op donderdag 16 december 2021 17:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
A:
Een anonieme afzender stuurt Guido 2 dagen geleden berichten en screenshots daarvan aan een Juicekanaal?
Het meest aannemelijk lijkt mij dat de bron van de berichten Anouk Smulders is. Dat is de meest feisty dame die we tot nu toe hebben gezien en die zich volledig gecommiteerd heeft om die moeder kapot te maken en te cancellen. Dat heeft iedereen op dinsdag in Shownieuws kunnen aanschouwen.quote:
Alsnog heeft iemand het verder doorgestuurd. En de tekst was groen dus het was de aan Guido gestuurde tekst.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is niet wat Guido in een reactie op Twitter zegt. Hij zegt nu:
https://mobile.twitter.co(...)/1471490054123974662
"Edwin kreeg het anoniem binnen en heeft het ter info en beoordeling aan mij geappt. We hebben er verder niets mee gedaan. That’s it. Dat had ik deze juice channels ook vóór hun publicaties kunnen vertellen. Maar ja"
Heb je de screenshots nog?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Alsnog heeft iemand het verder doorgestuurd. En de tekst was groen dus het was de aan Guido gestuurde tekst.
En Guido zegt nu dus de door Edwin gestuurde berichten (die hij anoniem zou hebben ontvangen).
Ik ben het met je eens, wel een beetje angstig dat je als slachtoffer/tegenstander door dit clubje ongestraft door de mangel gehaald kan worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het meest aannemelijk lijkt mij dat de bron van de berichten Anouk Smulders is. Dat is de meest feisty dame die we tot nu toe hebben gezien en die zich volledig gecommiteerd heeft om die moeder kapot te maken en te cancellen. Dat heeft iedereen op dinsdag in Shownieuws kunnen aanschouwen.
Anouk wordt in die geensceneerde uitzending publiekelijk dan gesteund door een advocaat (Bram M.) dat zij zeer inteligente opmerkingen maakt. Bram doet daar nog een schepje bovenop door te melden dat hij uit een zeer betrouwbare bron heeft dat de moeder van het slachtoffer op wraak zou uit zijn. Hij hoeft dan niet te vertellen dat dit een gefabuleerd verhaal is van Anouk zelf maar dat is ook niet handig. Maar als hij als advocaat zegt dat die bron betrouwbaar is, dan zou dat voor het publiek overtuigend moeten zijn. En Bram M. doet hier graag aan mee want ook hij heeft een ijzer in het vuur.
Anouk moet om een bepaalde reden die informatie dan aan die Guido hebben doorgespeeld. Waarschijnlijk met het oogmerk dat de Story dan een verhaal kan brengen over die moeder dat ze uit is op wraak en dat de story dit uit een vertrouwelijke bron heeft. En Anouk kan dit aan haar man Edwin hebben gestuurd die het doorstuurde naar Guido.
Maar het blijft natuurlijk een aanname, maar ik denk dat de bron Anouk Smulders zelf is en dat die nu moet worden afgeschermd anders breekt helemaal de pleuris uit.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Als ik een doorgestuurd bericht krijg staat dat er altijd bij, 🧐
Terwijl het dus naar Guido geappt wasquote:Op donderdag 16 december 2021 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Edwin kreeg het anoniem binnen en heeft het ter info en beoordeling aan mij geappt. We hebben er verder niets mee gedaan. That’s it. Dat had ik deze juice channels ook vóór hun publicaties kunnen vertellen. Maar ja.
Ter info???
Ter beoordeling??
Die Guido moet echt stoppen nu,wat een slechte smoes. Stelletje faalhazen.
Maar zij heeft John van den Heuvelquote:Op donderdag 16 december 2021 18:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, wel een beetje angstig dat je als slachtoffer/tegenstander door dit clubje ongestraft door de mangel gehaald kan worden.
En plasman, het dagboek en de tapes.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar zij heeft John van den Heuvel
Dit is nu een voorbeeld, maar stel je bent door een van dat vieze clubje benadeeld dan zou je echt twee maal moeten nadenken of je er tegen in zou durven te gaan. Er zit geld, een groot mediabron enz.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar zij heeft John van den Heuvel
18:30, at you’re service.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef Draak31 het volgende:
Dit is echt heel smerig. Ik vind dit echt crimineel gedrag als blijkt dat die Smulders familie bewust leugens over dit misbruik slachtoffer verspreiden. Dan dient er onmiddellijk werk van gemaakt te worden.
Komt ze vandaag met een video?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
18:30, at you’re service.
En vergeet Luuk Ikink niet. Die staat ook aan haar kantquote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En plasman, het dagboek en de tapes.
Wat 18:30? Ik volg je niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
18:30, at you’re service.
Groene tekst is de verzendende partij. Dus dan komt het of van Edwin, of een van de eerdere personen uit de keten.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Alsnog heeft iemand het verder doorgestuurd. En de tekst was groen dus het was de aan Guido gestuurde tekst.
En Guido zegt nu dus de door Edwin gestuurde berichten (die hij anoniem zou hebben ontvangen).
Anouk dus wss. Die is wel in staat om met haar brandendequote:Op donderdag 16 december 2021 18:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Groene tekst is de verzendende partij. Dus dan komt het of van Edwin, of een van de eerdere personen uit de keten.
Ja, gaat ze ook nog haar sieraden aanprijzen en zit ze best vaak op de grond bij haar trapquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, gaat ze ook nog haar sieraden aanprijzen en zit ze best vaak op de grond bij haar trap
Ah daar ben je weer. De appjes zijn weggehaald door Yvonne, omdat de context verkeerd was uitgelegd. Waar jouw conclusie vandaan komt dat de andere kant niet benoemd mag worden, snap ik niet. Jij mag hier toch ook posten. Er wordt zelfs op je vragen gereageerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:09 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de aantijgingen aan het adres van Marco B. publiek bezit zijn, en aanvaardbaar worden gevonden, maar de "aantijgingen" tov de verliefde fanclub plakboek mevrouw overal zijn verwijderd?
Waarom mogen beide kanten niet belicht en gooit men massaal en gretig een geliefde artiest en tv persoonlijkheid op de brandstapel?
Waar zijn die appjes van Edwin Smulders?
Of Guido vroeg Edwin om info van een insider (connectie Leontine) en daarom houdt hij zich nu rustig.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Anouk dus wss. Die is wel in staat om met haar brandendemoederhart zo'n tekst op te zetten. Haar man zal het misschien niet eens zo heel veel boeien dus die laat dan aan haar over. En hij stuurt het door naar Guido want daar werkt hij voor/ doet hij opdrachten voor.
Nee, ik denk dat dit meer een setup is. Net zoals Shownieuws wat ook was opgezet. Een doelgerichte actie #kapotmaken dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:30 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Of Guido vroeg Edwin om info van een insider (connectie Leontine) en daarom houdt hij zich nu rustig.
Ja om meerdere slachtoffers af te schrikken.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit meer een setup is. Net zoals Shownieuws wat ook was opgezet. Een doelgerichte actie #kapotmaken dus.
Dat zou best kunnen. Want ik was vergeten om te melden dat er ook geintimideerd werd door Bram M. Namelijk "Ik zou een aangifte van smaad indienen". Dat lijkt me de gepaste werkwijze in deze.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja om meerdere slachtoffers af te schrikken.
Of juist liever niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
Zijn wel heel veel mensen die onderdeel willen worden van deze gate.
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 16 december 2021 18:43 schreef Tengano het volgende:
Er schiet me nog iets te binnen. Het meest logische is eigenlijk dat die kwaadaardige berichtgeving over die moeder afkomstig is uit de fanclub. Die moeder heeft de code gebroken door zich tegen Marco B te keren wat in zo'n soort sekte completely not done is. In een dergelijke omgeving ben je dan meer dan zwaar de Sjaak en verzinnen ze van alles om een smearcampaign tegen je te beginnen.
Als je bijvoorbeeld de Facebookpagina "Ik sta 100000 procent achter Marco Borsato" eens bekijkt en leest hoe ze daar spreken over het vermeende slachtoffer, is het echt geen gekke gedachte dat die fans de ex-fan willen schaden.quote:
Ding dong, je zit in SHO.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zet die maar voor jezelf op.
Wanneer ik ooit in een thread ben hier ben jij altijd volop aanwezig, gulzig op elke roddel.
Waarschijnlijk wel. Mensen die dit doen weten haarfijn tot hoe ver ze kunnen gaan. Dit is berekende en gecalculeerde destructie en agressie.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:57 schreef Draak31 het volgende:
Dit victim shaming doet straks nog veel meer schade dan de daad zelf, dit is te misselijk voor woorden. Dit kan toch niet gewoon legaal zijn?
Dat programma staat me wel bij ja, hoe ver kan je gaan. Maar er zijn ook veel meiden die toch een gram willen halen. Het gaat twee kanten op.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld de Facebookpagina "Ik sta 100000 procent achter Marco Borsato" eens bekijkt en leest hoe ze daar spreken over het vermeende slachtoffer, is het echt geen gekke gedachte dat die fans de ex-fan willen schaden.
Zijn ook echt van die wijven die zo in Fans hadden gekund.
Je wordt echt uitgekotst en verstoten in zo'n groep als je je verzet tegen de uniforme code van het verheerlijken van de leider. En als je je daar over uit wilt laten en je leider ook nog in discrediet wilt brengen en hem te exposen dan kun je hem echt krijgen. Dan zet alle passie die ze voor hun leider hebben zich ineens om in haat en vechten ze voor hun leider.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat programma staat me wel bij ja, hoe ver kan je gaan. Maar er zijn ook veel meiden die toch een gram willen halen. Het gaat twee kanten op.
Misschien heeft die dame zelf aandacht gezocht? Het was immers Marco. Je weet het niet en meiden op die leeftijd kunnen vals en berekend zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je wordt echt uitgekotst en verstoten in zo'n groep als je je verzet tegen de uniforme code van het verheerlijken van de leider. En als je je daar over uit wilt laten en je leider ook nog in discrediet wilt brengen dan kun je hem echt krijgen. Dan zet alle passie die ze voor hun leider hebben ineens om in haat en vechten ze voor hun leider.
Heb je het nu over het meisje wat aangifte heeft gedaan?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien heeft die dame zelf aandacht gezocht? Het was immers Marco. Je weet het niet en meiden op die leeftijd kunnen vals en berekend zijn.
Nee dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je het nu over het meisje wat aangifte heeft gedaan?
Ja net 10 minuten geleden ofzoquote:Op donderdag 16 december 2021 19:11 schreef Tengano het volgende:
Is het in RTL Boulevard nog aan de orde gekomen?
Vond ik ook, veel informatie en duidelijk en ze doet niet zo overdreven.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:15 schreef -river- het volgende:
Voor het eerst is dit in mijn ogen een goed filmpje, ze is duidelijk en blijft bij het onderwerp.
En hoe verklaar je dan dat een "meid van die leeftijd" nadat haar moeder haar dagboek las wel melding maakte bij de politie, maar (nog)geen aangifte durfde te doen?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien heeft die dame zelf aandacht gezocht? Het was immers Marco. Je weet het niet en meiden op die leeftijd kunnen vals en berekend zijn.
Geld ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat een "meid van die leeftijd" nadat haar moeder haar dagboek las wel melding maakte bij de politie, maar (nog)geen aangifte durfde te doen?
Weet ik veel wie leest de dagboeken van hun dochter?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze durfde geen aangifte te doen wegens geld? Que?
Je weet niet heel maar je doet wel je best om de dame in diskrediet te brengen.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wie leest de dagboeken van hun dochter?
Huh??quote:Op donderdag 16 december 2021 19:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Je weet niet heel maar je doet wel je best om de dame in diskrediet te brengen.
Nou moe. Vis ik deze quote uit 2019 even uit het Michael Jackson documentaire forum, waarin de ouders van die jochies de schuld kregen, schoot me ineens te binnen dat ik hem ooit als voorbeeld had gebruikt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef manny het volgende:
Ook wel aardig: als ouder zou ik dat nooit toestaan... blah blah blah
Ik doe hier even de stelling dat als Marco Borsato bij de volgende junior songfactor X hunt 5 kinderen uitnodigt voor een weekend opnames in zijn studio, incl logeren in zijn villa, dat dat 5 keer een dikke vette "ja, prima marco; hoe laat moeten we Shavannah weer ophalen ?" wordt vanuit die ouders. Compleet star-struck en alle defenses down.
Zelfs nu we van allerlei schandalen weten.
By the way: Ik ken geen geruchten dat Marco een pedo is; maar noem em even als voorbeeld als Jurylid van dat soort programma's. #FreeMarco
Die gozer is nooit schuldig bevondenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef manny het volgende:
[..]
Nou moe. Vis ik deze quote uit 2019 even uit het Michael Jackson documentaire forum, waarin de ouders van die jochies de schuld kregen, schoot me ineens te binnen dat ik hem ooit als voorbeeld had gebruikt.
Haha. Wat een toeval.
Hier dacht ik laatst nog aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef manny het volgende:
[..]
Nou moe. Vis ik deze quote uit 2019 even uit het Michael Jackson documentaire forum, waarin de ouders van die jochies de schuld kregen, schoot me ineens te binnen dat ik hem ooit als voorbeeld had gebruikt.
Haha. Wat een toeval.
Strekking van het verhaal van Yvonne was dat Leontine door de moeder van het misbruik op de hoogte is gesteld. Dit was op het moment dat ze van Marco ging scheiden, begin 2020.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:10 schreef Draak31 het volgende:
Jammer want ik was best nieuwschierig wat Leontien dan geflikt heeft.
Vies wijf is het.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef quirina het volgende:
Waarom ging Leontine dan weer daarna verder met Marco?
Als je weet wat je man uitgevreten heeft met een KIND dan ga je toch geen toneelstuk opvoeren dat je weer een relatie hebt met je ex?
Pardon? Zeg je nu dat de vrouw die aangifte deed , dit doet voor het geld.quote:
Pardon? Zeg je nu dat de vrouw die aangifte deed , dit doet voor het geld.quote:
Geld, roem en status?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef quirina het volgende:
Als je weet wat je man uitgevreten heeft met een KIND dan ga je toch geen toneelstuk opvoeren dat je weer een relatie hebt met je ex?
Hahahaquote:Op donderdag 16 december 2021 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Pardon? Zeg je nu dat de vrouw die aangifte deed , dit doet voor het geld.
[..]
Geld, roem en status?
Toen wist ze dat nog niet met kinderen is later naar buiten gekomenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef quirina het volgende:
Weer Smulders die bezig is.quote:
Jeetje…hij valt toch hopelijk niet ook nog op jonge jongetjes..? 😕quote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Nee dat ging over dat vreemd gaan van hemquote:Op donderdag 16 december 2021 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Leontine wist het dus al vanaf februari 2020
Nee de moeder van het slachtoffer heeft haar in februari 2020 op de hoogte gesteld.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee dat ging over dat vreemd gaan van hem
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:59 schreef Maron het volgende:
[..]
Jeetje…hij valt toch hopelijk niet ook nog op jonge jongetjes..? 😕
Dat was @michaelmoore en dat ging inderdaad eindeloos door en jij ging er dan weer tegenin.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier dacht ik laatst nog aan.
En ik weet ook dat er een user rondhing die wel erg fanatiek was met het verhaal dat Michael Jackson absoluut geen pedo zou kunnen zijn. Een soort Za eigenlijk.
Wat weet je daarvan dan? En sinds wanneer laat de Telegraaf zich beperken in wat zij als nieuws naar buiten willen brengen?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Telegraaf had een artikel klaarliggen van vieze Edwin over deze moeder en haar dochter. Dat is door team Borsato tegengehouden.
Volgens Yvonne heeft de moeder van het slachtoffer haar in februari 2020 op de hoogte gesteld.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef Inca het volgende:
[..]
Toen wist ze dat nog niet met kinderen is later naar buiten gekomen
Daar wilde/kon Yvonne verder niks over zeggen, alleen dat.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat weet je daarvan dan? En sinds wanneer laat de Telegraaf zich beperken in wat zij als nieuws naar buiten willen brengen?
Wtfquote:Op donderdag 16 december 2021 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Leontine wist het dus al vanaf februari 2020
Je hebt gelijk godsamme zeg niet meer bij te houden de viezerikenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee de moeder van het slachtoffer heeft haar in februari 2020 op de hoogte gesteld.
Dat laatste vraag ik mij ook af…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef Inca het volgende:
[..]
Je hebt gelijk godsamme zeg niet meer bij te houden de viezeriken
Zal die ook aan zijn eigen kinderen hebben gezeten?
Vrouwen, drank en kinderen.. giftige cocktailquote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een jokkebrok noemt hij dat zelf dan hè, hij had gejokt.
Nee marco is zelf die giftige cocktail voor anderenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Vrouwen, drank en kinderen.. giftige cocktail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |