En Toto stuurde hem een SMS.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor de vorm even zeggen, net als Lewis hem feliciteerde na afloop van de race.
Het probleem is dat de alternatieven net zo goed controversieel zijn. Als men alle auto's had weg gehaald was men onder SC gefinisht en dat is tegen de afspraak. En het niet weghalen van de gelapte auto's gaat regelrecht in tegen de regel. Idem voor het gebruik van de rode vlak. Masi had het wat dat betreft niet goed kunnen doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat Masi teveel macht heeft op zo’n moment en daar komt nog bij dat hij eerst besloot om de auto’s tussen Max en Lewis in te laten zitten, om na commentaar van RB daarop dat om te draaien naar ‘alleen de auto’s tussen Lewis en Max weg te valen’ en ook nog eens een ronde eerde de baan vrij te geven om te racen.
Ik wil niet uitsluiten dat zoiets in het voetbal wel eens gebeurd hoor.quote:Hoe je het ook wendt of keert, dat is een beetje alsof je in de laatste minuut van een wkfinale voetbal bij 0-0 een situatie hebt in het ene strafschopgebied waarvoor je een penalty kan geven, maar dubbeltje op zijn kant en dat niet doet, vervolgens een gelijke situatie aan de andere kant en dan wel een penalty geeft. Maar op basis van het protest van de partij die eerder een penalty wilde de beslissing omdraait en zo de wedstrijd toch de andere kant opvalt.
Dat niemand echt blij van dit soort dingen wordt is wel duidelijk. Maar ik geloof wel dat je in meer sporten dat soort situaties tegen kan komen. De "echte wereld" laat zich niet altijd even makkelijk in regels gieten.quote:En dan kun je nog zo roepen dat de scheidsrechter vrij was om zich te bedenken en op zichzelf geen strikte regel is gebroken, dat is gewoon voor iedereen behalve de winnaars een volstrekt onacceptabele wijze om een wk te beslissen.
Ik ben blij dat ze die optie gaan afschaffen want dat is toch eigenlijk te gek voor woorden. De wedstrijdleiding moet niet zo makkelijk benvloed kunnen worden.quote:En ja, ik weet dat we tegenwoordig met de VAR iets vergelijkbaars hebben, maar je mag als team nu eenmaal niet met de VAR bellen.
Ik wil ook een Bose headsetje. Na een seizoen gooien, smijten en slaan met dat ding kan Toto nog duidelijk 'Mikey' opbellen en te horen krijgen 'Toto, it's called a motor race. We went car racing'.quote:
Je denkt serieus dat dat hetzelfde set is waar hij mee smeet??quote:Op donderdag 16 december 2021 11:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil ook een Bose headsetje. Na een seizoen gooien, smijten en slaan met dat ding kan Toto nog duidelijk 'Mikey' opbellen en te horen krijgen 'Toto, it's called a motor race. We went car racing'.
Stukje degelijkheid en kwaliteit. Hou ik van.
Waarschijnlijk is het gewoon op een akkoordje gegooid.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:41 schreef Fosive het volgende:
Dat statement is best wel triest. Beetje het niveau "hoewel we gelijk hebben en Lewis wereldkampioen hoort te zijn, gaan we niet in beroep".
Ga dan lekker in beroep als je zo zeker van je zaak bent, of accepteer dat het klopt op deze manier.
Niet helemaal waar. Hij vond het juist zeer mooi en respectwaardig dat Lewis en zijn vader naderhand naar hem toe kwamen. Zelfde met de sms van Toto. Het eerste zal hem wel bij blijven, over het 2de denk ik dat hij zo iets heeft van 'het is wel goed zo'.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Max 0 fucks geeft om felicitaties van Mercedes.
Is dit wel zo? Want nergens staat dat het unlappen verplicht is. Denk dat dit nog de minst controversile optie zou zijn waarbij nog wel geraced zou kunnen worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
En het niet weghalen van de gelapte auto's gaat regelrecht in tegen de regel.
Even een schaamteloze zelfquote van de lapo van het vorige deel. dit is 'my take'.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:54 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon op een akkoordje gegooid.
Mercedes; Wij willen gelijk hebben want wij hebben hart voor de sport en we waren altijd de beste. Maar we zijn ook weer niet zo moedig om zo een statement te maken dat we volgens jaar niet op komen dagen.
FIA; Wij gaan onderzoek doen en als er wat mis is beloven we beterschap en met jullie inzicht de regels aan te passen dan doen jullie afzien van beroep zodat het Gala zonder smet door kan gaan want smokings zijn al gehuurd. En op deze manier krijgen jullie ook nog een beetje gelijk.
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit was gisteravond mij al duidelijk nadat het FIA statement van de jaarlijkse vergadering naar buiten kwam.
Er is 0 kans dat de uitslag aangepast wordt, alleen is het wel geheel duidelijk dat het duidelijker moet worden.
Mercedes was van mening dat er een foute beslissing is gemaakt, de rest van de coureurs was het ook onduidelijk. Maar de fout is helemaal niet gemaakt, maar wat wel is, het moet eenduidiger.
Dat willen we allemaal. Want deze hele discussie is gestart omdat er niet een eenduidige lijn is gevolgd dit jaar. Wordt er een keer een juiste beslissing genomen, is het weer niet goed.
Beter voor het vertrouwen dus dat de FIA die analyse gaat uitvoeren.
Als je sec kijkt naar wat de stewards gezegd hebben dan komt het erop neer dat er tegen een beslissing van Masi aangaande SC. VSC of red flag situaties geen beroep is en dat alleen hij daar enige autoriteit heeft.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Is dit wel zo? Want nergens staat dat het unlappen verplicht is. Denk dat dit nog de minst controversile optie zou zijn waarbij nog wel geraced zou kunnen worden.
Dan zal het een ongeschreven regel zijn die wel praktisch altijd uitgevoerd is. Kan mij niet herinneren dat het niet gebeurd is.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Is dit wel zo? Want nergens staat dat het unlappen verplicht is. Denk dat dit nog de minst controversile optie zou zijn waarbij nog wel geraced zou kunnen worden.
Zal wel niet natuurlijk. Maar is wel een leuke gimmick en herinnering aan dit fantastische seizoen. EN met al dat gethuiswerk van tegenwoordig ook zeer handig.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat dat hetzelfde set is waar hij mee smeet??
In controverse zit (voor de verliezende partij) geen gradatie. Letterlijk alle opties zouden controversieel zijn geweest.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat n oorstuk het niet meer deed.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal wel niet natuurlijk. Maar is wel een leuke gimmick en herinnering aan dit fantastische seizoen. EN met al dat gethuiswerk van tegenwoordig ook zeer handig.
Overigens op Jeddah smeet Toto de tafel stuk met dat ding en sprak letterlijk een paar tellen later de wedstrijdleiding aan. Dus zijn wel degelijk stevig
Jawel, bijvoorbeeld tijdens natte races.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan zal het een ongeschreven regel zijn die wel praktisch altijd uitgevoerd is. Kan mij niet herinneren dat het niet gebeurd is.
"No Mikey"quote:Op donderdag 16 december 2021 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat n oorstuk het niet meer deed.
wolff luistert toch alleen maar naar zichzelf, dus heel veel maakt dat niet uit.
Nadat:quote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt, komt voort uit een hle creatieve interpretatie van regels die duidelijk anders bedoeld zijn imo.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je sec kijkt naar wat de stewards gezegd hebben dan komt het erop neer dat er tegen een beslissing van Masi aangaande SC. VSC of red flag situaties geen beroep is en dat alleen hij daar enige autoriteit heeft.
Ja, maar gewoon starten zonder te unlappen zou een stuk minder de randen opzoeken imo.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nadat:
1. een rode vlag niet van toepassing kan zijn omdat niet de hele baan is versperd, maar de helft en dus het veld op plaats van incident nog kan passeren?
2. Gezien de beschikbare tijd die nog over was en men de afspraak heeft niet onder geel te finishen, als dat enigszins mogelijk is met in acht neming van de veiligheid?
Ja. Het is de randen opzoeken van wat mag. Maar dat mocht de wedstrijdleiding.
Ik snap de keuze van Masi om die auto's tussen Ham en Max weg te halen 100%.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jawel, bijvoorbeeld tijdens natte races.
In de boeken staat het dat je alleen mag unlappen als dat baancondities het toelaten. Dan kan je stellen dat de condities het niet toelaten omdat Latifi er nog stond en je bij track clear gelijk de SC naar binnen haalt om nog te kunnen racen.
Dat lijkt me iig veel beter verdedigbaar dan slechts een paar auto’s laten unlappen en dan de SC naar binnen halen terwijl die auto’s nog achter moeten aansluiten n er in de regels staat dat bij unlappen de SC een extra rondje maakt.
Dat is nog steeds twijfelachtig maar ga het maar eens aanvechten en mocht je dan gelijk krijgen wat wordt de eindbeslissing.quote:
Een andere vraag is of je de flexibiliteit van een wedstrijdleiding moet wegnemen over deze situaties want, hoe lullig dat ook klinkt, de situaties zijn maar zelden identiek en een "one size fits all" regelement op dat vlak is mischien ook geen goed idee.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nadat:
1. een rode vlag niet van toepassing kan zijn omdat niet de hele baan is versperd, maar de helft en dus het veld op plaats van incident nog kan passeren?
2. Gezien de beschikbare tijd die nog over was en men de afspraak heeft niet onder geel te finishen, als dat enigszins mogelijk is met in acht neming van de veiligheid?
Ja. Het is de randen opzoeken van wat mag. Maar dat mocht de wedstrijdleiding.
Heerlijk met de beelden uit hun paddock erbijquote:Op donderdag 16 december 2021 12:04 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
"No Mikey"
Nog steeds genieten
DtS heeft in de vorige series eigenlijk maar weinig tijd en aandacht besteed aan de strijd om de titel (vooral omdat die er nauwelijks was, natuurlijk, maar soit) en gegeven het feit dat Verstappen en Hamilton niet echt grote fans lijken te zijn en dat Mercedes met name geen fan lijkt te zijn van camera's in hun gezicht weet ik niet hoeveel we ervan mee gaan krijgen in DtS.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heerlijk met de beelden uit hun paddock erbij
Ben benieuwd welke invalshoek DTS gaat pakken. Zal wel met Hamilton als de good guy zijn.
Vraag het me af, er was vorig seizoen helemaal geen drama te maken rond de titelstrijd idd. Nu des te meer.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
DtS heeft in de vorige series eigenlijk maar weinig tijd en aandacht besteed aan de strijd om de titel (vooral omdat die er nauwelijks was, natuurlijk, maar soit) en gegeven het feit dat Verstappen en Hamilton niet echt grote fans lijken te zijn en dat Mercedes met name geen fan lijkt te zijn van camera's in hun gezicht weet ik niet hoeveel we ervan mee gaan krijgen in DtS.
Drive to Survive, de Netflix dramadocu.quote:
Mijn ringtonequote:Op donderdag 16 december 2021 12:04 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
"No Mikey"
Nog steeds genieten
dat vind ik wel een groot gebrek aan de huidige auto's, zal ook in 26 niet terugkomen als ik het nieuwe initile motorenreglement ziequote:Op donderdag 16 december 2021 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe de V8's klonken in de jaren 70, ik had nog nooit zoiets luids gehoord
Juist omdat niet iedere situatie hetzelfde is en one-size-fits-all hier niet van toepassing kan zijn door de praktijk, heeft de wedstrijdleiding de vrije hand nodig.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een andere vraag is of je de flexibiliteit van een wedstrijdleiding moet wegnemen over deze situaties want, hoe lullig dat ook klinkt, de situaties zijn maar zelden identiek en een "one size fits all" regelement op dat vlak is mischien ook geen goed idee.
Olav Mol had al gezegd dat dat een heel goed idee is. Schijnt dat Whiting ook iemand standaard naast zich had en die functie nu niet meer bestaat.quote:Ik vond Masi het hele seizoen al weinig overtuigend, overigens, en zijn communicatie werd naarmate de druk groter werd steeds slechter richting de teams en ik zou het geen vreemde zaak vinden als hij of een andere functie krijgt of dat zijn huidige functie verdeeld wordt over meerdere personen.
Zet nog wel eens de echte F1 intro tune op. Jeweetwel, die uit de jaren '90quote:
Masi was datquote:Op donderdag 16 december 2021 12:37 schreef Red_85 het volgende:
Schijnt dat Whiting ook iemand standaard naast zich had en die functie nu niet meer bestaat.
Je weet het niet natuurlijk maar die hadden 'm waarschijnlijk allemaal snel even in de berm geparkeerd tot M. voorbij was.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik snap de keuze van Masi om die auto's tussen Ham en Max weg te halen 100%.
En ik snap de keuze om de andere gelapte auto's zich niet te laten unlappen ook 100%.
Als alle auto's zich hadden moeten unlappen, hadden ze geen ronde meer kunnen racen en waren ze onder de SC gefinished. Iets waarvan Masi en de teams al hadden gezegd dat dat nooit zou moeten gebeuren.
De gelapte auto's die tussen Ham en Max reden daar laten staan had voor hachelijke mogelijk gevaarlijke situaties geleid.
Die hadden als de sodemieter aan de kant moeten gaan voor Max.
ow.quote:
Herbie Blashquote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ow.![]()
Dacht dat Masi uit de V8Supercars kwam. Weet wel veel, maar niet alles.
Dat is dan wel weer flauw. Recent nog werd Max zwaar bekritiseerd omdat ie in Jeddah niet de volledige podium ceremonie wilde bijwonen. Dan geef je als Mercedes hier niet bepaald het betere voorbeeld.quote:
Haha... Nu maken ze zichzelf pas echt belachelijk.quote:
Ik kan me nog van een paar jaar geleden herinneren dat Kimi blij was dat Max P3 had gepakt in het kampioenschap omdat p1 t/m 3 verplicht aanwezig moesten zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
typisch wel ja, zeker van Wolff, Hamilton heeft niets gewonnen dus begrijpelijker
Luister de radio's maar na. Staan op joutroep ergens. Al die gasten die er tussen zaten: 'will be blue flags right after the racingline?'.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je weet het niet natuurlijk maar die hadden 'm waarschijnlijk allemaal snel even in de berm geparkeerd tot M. voorbij was.
is dat zo, dan zit ik fout, ik dacht alleen de winnaarsquote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik kan me nog van een paar jaar geleden herinneren dat Kimi blij was dat Max P3 had gepakt in het kampioenschap omdat p1 t/m 3 verplicht aanwezig moesten zijn.
Is die regel niet meer?
Die regel is er nog steeds. Dus ze willen nog steeds een punt maken. Zielige stumpers.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik kan me nog van een paar jaar geleden herinneren dat Kimi blij was dat Max P3 had gepakt in het kampioenschap omdat p1 t/m 3 verplicht aanwezig moesten zijn.
Is die regel niet meer?
Niet helemaal. Masi was er net bijgekomen in het jaar dat Whiting overleden is. Tot die tijd vormde Whiting een koppel met Herbie Blash. Blash was dacht ik met pensioen en Masi zou promotie maken vanuit de V8 supercars on na een jaartje inwerken Whiting op te volgen. Helaas overleed Whiting een dag voor het GP weekend startte en werd Masi ineens in het diepe gegooid.quote:
Nee, dat lijkt er niet op, zoals het er nu uitziet blijven het dezelfde V6 motoren minus de MGU-Hquote:Op donderdag 16 december 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik wel een groot gebrek aan de huidige auto's, zal ook in 26 niet terugkomen als ik het nieuwe initile motorenreglement zie
Misschien wou Toto toch doorzetten, maar is ie teruggefloten uit Stuttgart?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die regel is er nog steeds. Dus ze willen nog steeds een punt maken. Zielige stumpers.
Hamilton moest de WDC trofee uitreiken.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
typisch wel ja, zeker van Wolff, Hamilton heeft niets gewonnen dus begrijpelijker
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Luister de radio's maar na. Staan op joutroep ergens. Al die gasten die er tussen zaten: 'will be blue flags right after the racingline?'.
Uit alle reacties van de gasten tussen Lewis en Max kon je opmaken dat ze er niet wilde zijn op die plek en geen moer snapte van dat ze er niet langs mochten.
Denk dat ze allemaal links zouden parkeren op het rechte eind als ze er niet langs mochten voor de restart.
De kans dat er weer wat was gebeurd, was groter dan de oplossing waarvoor gekozen was.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je weet het niet natuurlijk maar die hadden 'm waarschijnlijk allemaal snel even in de berm geparkeerd tot M. voorbij was.
Zo hey, laten die zich even kennen. Dat komt hun populariteit niet bepaald ten goede.quote:
zou kunnen maar uiteindelijk gaat het er ook om wat je ermee opschiet want het enige goeie resultaat voor hun zou zijn dat er een ronde van de race afgehaald zou worden, die kans is gewoon nihil.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien wou Toto toch doorzetten, maar is ie teruggefloten uit Stuttgart?
Speciale suggestie voor Toto "Bose" Wolfquote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Zolang iedereen maar keurig achter Mercedes aan rijdt is er niets aan de hand aar anders.![]()
![]()
10 plaatsen gridstraf eerste race 2022quote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die regel is er nog steeds. Dus ze willen nog steeds een punt maken. Zielige stumpers.
Mja, wat kan je er nog van zeggen. Oh ja:quote:
Als ze 'm zijn derde reprimande geven inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
10 plaatsen gridstraf eerste race 2022
Toto... wat is die man diep gezakt. En de klasse van Lauda ga je met terugwerkende kracht steeds meer waarderen.quote:
Nober, it,s called a boycot. ve are boycotting olraait?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
No Torgy, No no no Torgie, that's not the right decision Torger.
His integrityquote:
Mooie foto, geeft ook aardig aan hoeveel mensen er keihard werken voor die ene auto en coureur.quote:
Toto's nieuwe werkplaats:quote:
Zijn hij, en vooral Hamilton niet verplicht te gaan? Als constructeurskampioen en Hamilton als tweede van het WK?quote:
Jep. Vergeten mensen nog wel eens.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooie foto, geeft ook aardig aan hoeveel mensen er keihard werken voor die ene auto en coureur.
Hamilton wel, Toto dacht ik niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zijn hij, en vooral Hamilton niet verplicht te gaan? Als constructeurskampioen en Hamilton als tweede van het WK?
Mercedes is verplicht iemand af te sturen, en dat doen ze. Je kan moeilijk iemand persoonlijk verplichten. Stel hun moeke ligt op sterven of hun vrouw is aan het bevallen.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zijn hij, en vooral Hamilton niet verplicht te gaan? Als constructeurskampioen en Hamilton als tweede van het WK?
Volgens mij sturen ze iemand in hun plek, al weet ik niet of dat ook toegestaan is.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sporting code: fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_sporting_regulations_-_iss_13_-_2021-12-08.pdfquote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mercedes is verplicht iemand af te sturen, en dat doen ze. Je kan moeilijk iemand persoonlijk verplichten. Stel hun moeke ligt op sterven of hun vrouw is aan het bevallen.
Dit is anders natuurlijk. Sore loser zijn kan ook pijn doen. Je kan ook in het ziekenhuis belanden met een massive snuggie twister natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:The drivers finishing first, second and third in the Championship must be present at the annual FIA Prize Giving ceremony.
laten ze daar maar een reprimande voor uitdelen, dan begint Lewis meteen met een 10 plaatsen grid penalty maar het zal wel een boete wordenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sporting code: fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_sporting_regulations_-_iss_13_-_2021-12-08.pdf
artikel 6.6
[..]
ik geloof dat het een soort van 'verplicht' was als je in de top 3 eindigde...quote:Op donderdag 16 december 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mischien moet ie ook op cursus met de stewards als strafquote:Op donderdag 16 december 2021 13:21 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis start dus met 15 plekken gridstraf wegens afwezigheid bij het gala?
ja en dat een jaar langquote:Op donderdag 16 december 2021 13:21 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis start dus met 15 plekken gridstraf wegens afwezigheid bij het gala?
nee klopt ik zat daar fout, het is verplicht voor de top 3quote:Op donderdag 16 december 2021 13:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik geloof dat het een soort van 'verplicht' was als je in de top 3 eindigde...
natuurlijk niet echt verplicht, maar je wordt wel geacht daar te zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik geloof dat het een soort van 'verplicht' was als je in de top 3 eindigde...
natuurlijk niet echt verplicht, maar je wordt wel geacht daar te zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sporting code: fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_sporting_regulations_-_iss_13_-_2021-12-08.pdf
artikel 6.6
[..]
Of tijdens de 1e race mag een ander team op last van de FIA onverwachts bij een pitstop een wielklem monteren bij Lewis, de sleuteltjes zijn af te halen bij Masi.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja en dat een jaar lang![]()
Maar als hij er niet is zal hij wel een aardige boete krijgen
want dit is 1 van de verplichtingen die je heb als rijder ..
Want FIA feestjes en andere hoge bobo's
Toch was dit al besproken door Masi. In die bocht geen rode vlag bij geen ernstige klapper.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch was dit met een rode vlag minder controversieel geweest.
- Iedereen nieuwe banden
- Iedereen gelijke kansen
- Iedereen gelijke gaps
- Geen geklaag achteraf, want: race control had de andere alternatieve manieren van het einde van de wedstrijd kunnen
Het tegenargument wat ik veel zie is "maar de baan was niet kapot genoeg". Dan zeg ik: wat is belangrijker: een rode vlag terwijl de baan het technisch gezien niet behoeft, of de gelijke kansen en een gelijk speelveld voor alle coureurs?
Oew!quote:Op donderdag 16 december 2021 13:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
artikel 6.6
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |