quote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Intens verdrietig om wat? @:El_Thijs?
Wat heb ik gemist...geen popcorn
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ocharm, hij is intens verdrietig
https://www.ad.nl/binnenl(...)verdrietig~aca273cc/
hij mag een niet gevaccineerd kind niet meer vergelijken met een kind dat niet naar een concentratiekamp word afgevoerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Nare manquote:Op donderdag 16 december 2021 14:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hij mag een niet gevaccineerd kind niet meer vergelijken met een kind dat niet naar een concentratiekamp word afgevoerd.
Ik kan er overigens een verdraaide voorstelling bij hebben
Ik ben niet verdrietig hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Een Shierry'tje dan.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:47 schreef Domnivoor het volgende:
Intens verdrietig… We heffen een glaasje Sherry op Thierry
Oehquote:
Hoe weten we dat Lidwien die brief niet zelf geschreven heeftquote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies Sietske, Annelies en Lidwien krijgen per post brieven van iemand die zich 'wappie-verdelger' noemt.
niet zo netjes, er staat een verwensing naar jeuk op een plek waar je niet bij kunt. dat is een ernstige bedreiging en daar zal dan ook aangifte van worden gedaan door de wappies.
[ afbeelding ]
Het word een dillemma woor ze, aangezien de overheid ze wel bescherming kan bieden die die paar tikkies nooit kunnen betalen/dekken.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies Sietske, Annelies en Lidwien krijgen per post brieven van iemand die zich 'wappie-verdelger' noemt.
niet zo netjes, er staat een verwensing naar jeuk op een plek waar je niet bij kunt. dat is een ernstige bedreiging en daar zal dan ook aangifte van worden gedaan door de wappies.
[ afbeelding ]
zijn de veteranen er weer bij?quote:
WTFquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Starhopper het volgende:
Die kerel die maandenlang in een tentje op het malieveld zat zit blijkbaar vast omdat hij verdachte is van moord![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-naarden-langer-vast
Verbaast me eigenlijk niks van die Caspar Zwart, de gestoorde holocaustontkenner en ggz-klant.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Starhopper het volgende:
Die kerel die maandenlang in een tentje op het malieveld zat zit blijkbaar vast omdat hij verdachte is van moord![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:
Max staat live bij Hugo voor de deur![]()
https://fb.watch/9XpNPljAif/
Die waren heel snel. Iets met een noodknop denk ikquote:
die zit er dus niet zomaarquote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die waren heel snel. Iets met een noodknop denk ik
Holy shitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:
Max staat live bij Hugo voor de deur![]()
https://fb.watch/9XpNPljAif/
Ja. Belachelijk dat ze hem zijn zin hebben gegeven. Niet meewerken, dan gewoon een nachtje de cel in.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Holy shit
Die gast mag echt zo blij zijn dat hij in Nederland woont.
Hoe hij eerst nog het busje in moest mag hij nu gewoon weg fietsen.
In menig ander land was dit gelijk oppakken.
Hij is nu wel aangehouden staat op FB, de achterlijke gek.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Holy shit
Ook in Nederland kom je hier niet mee weg hoor. Die wordt nog opgehaald en beoordeeld door een GGZ-Arts. Deze agenten waren coulant en hadden wellicht geen zin of tijd in dit figuur. Ze hadden hem aan de hand van zijn uitspraken en de mutaties in het systeem gewoon kunnen aanhouden en laten beoordelen door de dienstdoende arts. Als Hugo hier aangifte van doet dan gaat dat sowieso gebeuren en na alles wat ik van dit persoon heb gezien lijkt mij dat een verstandige keuze.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Holy shit
Eline is niet de eigenaar van Facebookquote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Eline is wel zo verstandig geweest de video offline te halen
Videre heeft de livestream gedownloadquote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Eline is wel zo verstandig geweest de video offline te halen, daarin wordt namelijk het woonadres van De Jonge bekend gemaakt én bevat belastende uitspraken van Max. Denk eigenlijk dat het OM hiermee wel voldoende grond heeft om Max te vervolgen voor bedreiging van De Jonge.
Ja echt hequote:Op donderdag 16 december 2021 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Die commentaren bij Onrecht TV.Allemaal in de trant van: “Wat vervelend weer voor Max, hij wilde alleen even met Hugo praten. Waarom laten ze ‘m niet gewoon met rust? Die gemene politie moet hem ook altijd hebben!
![]()
“
De Jonge hoeft alleen maar te zeggen dat ze vrij gericht op postcode-niveau weten wie wel en niet gevaccineerd is en ze janken al om aangifte van bedreiging. En dan wel wat later letterlijk voor zijn deur staan terwijl je streamt... Man man man.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Eline is wel zo verstandig geweest de video offline te halen, daarin wordt namelijk het woonadres van De Jonge bekend gemaakt én bevat belastende uitspraken van Max. Denk eigenlijk dat het OM hiermee wel voldoende grond heeft om Max te vervolgen voor bedreiging van De Jonge.
Had je dit soort figuren intelligenter ingeschat?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:37 schreef Starhopper het volgende:
Even terug zitten kijken en hij zegt serieus een lijstje te hebben met adressen waar hij langs wilTering. Hoe dom kan je zijn dit soort plannen gewoon live op facebook te gooien
"Ik vorder u ook"quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
Max had eerder vandaag ook al ruzie met de politie in Amsterdam: https://fb.watch/9XuiGtlCWm/
Nee. Maar toch verbaas ik mij hier iedere keer weer overquote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Had je dit soort figuren intelligenter ingeschat?
Lool.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:15 schreef NoCigar het volgende:
Hier, één van de oprichtsters van Moederhart, die we van de auteur geen wappie mogen noemen. Hij doet moeite om naar als een normaal nuchter mens te presenteren, een onderneemster die van aanpakken houdt die door de recente omstandigheden andere keuzes heeft gemaakt.
En dan lees je dit: 'In 2008 staakte ze haar studie in Maastricht, omdat een oom haar had verteld over de Mayakalender, die het einde van de wereld voorspelde in 2012.'
En besef ook dat je in 2008 je echt wel wat meer moeite moest doen om dit soort waanzin tot je te nemen.
https://www.groene.nl/artikel/moe-van-de-strijd
Vanmiddag liep hij al psychotisch rond op de Damquote:Op donderdag 16 december 2021 23:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Maar toch verbaas ik mij hier iedere keer weer over
Sneu.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:20 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Vanmiddag liep hij al psychotisch rond op de Dam
https://fb.watch/9XwJI1f5tn/
Maar serieus ook.. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, ook ik kan sommige dingen niet rijmen maar wat dit soort figuren uitkramen is gewoon niet te doen. Max is geen terrorist, maar wel ernstig verward en in alle chaos en manipulatie door andere wappies echt totaal van het padje geraakt. Iets wat je de afgelopen week steeds duidelijker naar voren zag komen, zeker zondagavond in Den Haag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sneu.Deze meneer heeft medicatie en therapie nodig.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 03:15 schreef Tourniquet het volgende:
Max is alweer op vrije voeten.
https://fb.watch/9XH60_N0It/
Er staan geen spelfouten in, dus die brief kan ze niet zelf geschreven hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe weten we dat Lidwien die brief niet zelf geschreven heeft
"Ik ben burgerpolitie!'quote:
Die kunnen hun VOG dus wel vergeten als ze veroordeeld worden. Volgens mij ben je dan best wel fucked als agent. Geen idee waar je dan nog kan gaan werken. Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:05 schreef RipCity het volgende:
Twee agenten vervolgd om gewelddadige aanhouding bij demonstratie op Malieveld
https://www.ad.nl/den-haa(...)malieveld~a2ee238c7/
Dit was ook wel iets te extreem
quote:
Man (27) met masker belt meerdere keren aan bij voordeur Hugo de Jonge
De politie heeft donderdagavond een 27-jarige Amsterdammer aangehouden voor het meerdere keren aanbellen bij de woning van demissionair minister Hugo de Jonge in Rotterdam. De man had een masker bij zich.
De Amsterdammer is een bekende coronademonstrant. Eerder op de avond sloot hij aan bij het protest in Vlaardingen, waar het plastic masker aan zijn ov-fiets bungelde. Daarna zou hij rechtstreeks naar Rotterdam zijn gefietst.
‘Verhaal halen’
Hij filmde live hoe hij in Rotterdam ‘verhaal ging halen’ bij De Jonge thuis. Door de intercom liet hij weten met de demissionair minister Volksgezondheid - het gezicht van vele coronamaatregelen- te willen spreken. ,,Dat gaat niet. Jammer,’’ klonk het droog.
Minuten later kwam de politie die de man vorderde weg te gaan. In beeld kondigde de demonstrant aan ‘nog een heel lijstje te hebben met nieuwe namen waar ik nog aan de deur kan gaan’. Kort daarna werd hij gearresteerd omdat hij de wijk niet had verlaten. Midden in de nacht werd hij weer vrijgelaten.
Op woensdagavond was er nog onderzoek maar een vreemd voorwerp voor de deur van De Jonge. Dit bleek loos alarm.
https://www.ad.nl/binnenl(...)o-de-jonge~a8b1f231/
quote:Omtzigt-bedreiger opgepakt voor geweld tegen politie bij coronaprotest
Bij de acht verdachten die de afgelopen weken zijn aangehouden in een groot onderzoek naar geweld tegen agenten in Barneveld zit ook Danny V. uit Heerlen. Dat schrijft 1Limburg.
V. werd in september in hoger beroep veroordeeld tot vier maanden gevangenisstraf, waarvan twee maanden voorwaardelijk voor het bedreigen van Kamerlid Pieter Omtzigt. Dat gebeurde op 20 augustus 2020 na een coronademonstratie in Den Haag. Hij liep de politicus tegen het lijf en zei "ik zal je doodslaan, kankermongool".
Danny V. is nu opgepakt voor zijn rol bij rellen in Barneveld in mei van dit jaar. Een protestmars tegen het coronabeleid nam toen een gewelddadige wending.
Volgens de politie zouden de verdachten "tientallen ME'ers hebben belaagd met stokken, stenen en stalen pijpen. Daarnaast werden collega's ook van achter in hun rug aangevallen, waardoor collega's ook face to face kwamen te staan met hun belagers en helmen werden afgetrokken".
De aanhoudingen werden gedaan op 6, 8 en 13 december. Danny V. werd maandag van zijn bed gelicht in Heerlen. Na verhoor is hij weer vrijgelaten. Alle verdachten behoren tot een zogeheten 'Defend'-groep.
De advocaat van Danny V. zegt tegen 1Limburg dat zijn cliënt ontkent geweld te hebben gebruikt in Barneveld. "Cliënt was daar wel, maar hij heeft in alle toonaarden ontkend dat hij degene is die ze op een foto hebben aangewezen."
https://nos.nl/artikel/24(...)ie-bij-coronaprotest
Je bent tegenwoordig sowieso fucked als agent.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:17 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Die kunnen hun VOG dus wel vergeten als ze veroordeeld worden. Volgens mij ben je dan best wel fucked als agent. Geen idee waar je dan nog kan gaan werken. Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.
Daar gaat dat opgefokte volk inderdaad dan naar toe. Mensen irriteren en continu zich als omhoog gevallen sukkeltje met autoriteitsdrang gedragen en continu de confrontatie opzoeken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:17 schreef Hahug13 het volgende:
Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.
Ook als beveiliger heb je een VOG nodig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:17 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Die kunnen hun VOG dus wel vergeten als ze veroordeeld worden. Volgens mij ben je dan best wel fucked als agent. Geen idee waar je dan nog kan gaan werken. Misschien als beveiliger van een bedrijfspand.
Hij is boos op Thierry omdat hij Spong als advocaat heeftquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef espri het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/322497876401556
Hij heeft er vraagtekens bij, bij de mensen waar Thierry mee omgaat omdat het niet rijmt. Wat dat betreft is hij wel helder.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij is boos op Thierry omdat hij Spong als advocaat heeft
Hij lijkt op Theon Greyjoy in zijn Reek fasequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
wappie Max. Aan zijn IQ kun je zien wat de buitentemperatuur in graden celcius is.
[ afbeelding ]
morgen Eline weer aan de beurt? Die lijkt Max wel op het slechte pad te houden.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eline is morgen gewoon weer in Hilversum. En om de 'juridische kosten' te dekken is een gofundme gestart.
Je ziet een foto van een lege CJIB envelop.
https://www.gofundme.com/f/samen-elkaar-helpen
Nou die paarse envelop ken ik, twee weken geleden viel er hier een bekeuring op de deurmat voor een lichte verkeersovertreding. Denk dat ik ook maar eens een gofundme-pagina aanmaak. Ik moet een mijn 'juridische kosten' ergens mee bekostigen en als dat met wappies kan, dan dubbel zo graag.
Moet je wel goed vermelden dat je die verkeersboete hebt gekregen terwijl je op weg was naar een vrijheidsmars.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eline is morgen gewoon weer in Hilversum. En om de 'juridische kosten' te dekken is een gofundme gestart.
Nou die paarse envelop ken ik, twee weken geleden viel er hier een bekeuring op de deurmat voor een lichte verkeersovertreding. Denk dat ik ook maar eens een gofundme-pagina aanmaak. Ik moet een mijn 'juridische kosten' ergens mee bekostigen en als dat met wappies kan, dan dubbel zo graag.
Vergeet de helm niet, want de politie is gewelddadig. Oh en missschien kan er ook wel een microfoon vanaf want jouw huidige camera is prima om mee te livestreamen maar het geluid is echt 3 keer kut, dus.. willen jullie meer of minder livestreams?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo lijkt Max zowat de knuffelwappie onder de wappies lekker kusje knuf met die gore mondhoekenquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:43 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Maar serieus ook.. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, ook ik kan sommige dingen niet rijmen maar wat dit soort figuren uitkramen is gewoon niet te doen. Max is geen terrorist, maar wel ernstig verward en in alle chaos en manipulatie door andere wappies echt totaal van het padje geraakt. Iets wat je de afgelopen week steeds duidelijker naar voren zag komen, zeker zondagavond in Den Haag.
En dan, door alle "emoties" van de afgelopen tijd, zeker de afgelopen week en wat hij vandaag allemaal weer heeft meegemaakt heeft er tot geleid dat hij vanavond zichzelf keihard naar de knoppen heeft geholpen. Ook al zegt hij dat hij al twee weken het plan heeft.. En het zal mij niets verbazen dat hij zich heeft laten opjutten door graftakken als Eline.
Ik neem het niet 100% voor hem op, maar toch wel voor een gedeelte want deze jongen is gewoon niet helemaal in orde, heeft net als heel veel mensen last van de coronacrisis en wordt ook nog eens gebruikt en opgestookt door een stel wappies. Hij is geestesziek, zegt ook zelf dat hij een psychische stoornis heeft (alleen niet welke). Mensen in de chat op FB zeggen zelfs dat hij beschermd moet worden, dat hij hulp nodig heeft. Als hij gevaarlijk is dan had hij al wat gedaan, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.. Ik hoop oprecht dat ze hem lang vasthouden in een gesloten GGZ-instelling en dat hij even helemaal tot rust kan komen. Volgens mij is het helemaal geen slechte gozer.
volgensmij heeft ze een trajectabbonnenment en moet ze er gebruik van maken omdat het abbonnement de kosten anders niet dekt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:05 schreef Olga het volgende:
Eline wil zeker morgen ook graag opgepakt worden
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij heeft ze een trajectabbonnenment en moet ze er gebruik van maken omdat het abbonnement de kosten anders niet dekt.
Eline wil gewoon samen met Max samenwonen in een politiecel. Geen vaste lasten betalen en vreten voor niks. Hoeft ze ook geen gofund meer te starten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:05 schreef Olga het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Eline wil gewoon samen met Max samenwonen in een politiecel. Geen vaste lasten betalen en vreten voor niks. Hoeft ze ook geen gofund meer te starten.
Zal je sterker vertellen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:27 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ook als beveiliger heb je een VOG nodig.
Klopt. VOG, stage lopen met een groene pas die ook vrijgegeven moet worden door justitie en als je geslaagd ben dan krijg je de grijze pas.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zal je sterker vertellen.
Je bent alleen beveiger nadat de korpschef jouw een grijzepas geeft nadat je gecontroleerd bent door de korpschef.
Ook haal je alle papieren zonder die pas ben je geen beveiler .
er stond in een artikeltje dat Eline geen vaste woon- of verblijfplaats heeft. Ze heeft toch gewoon een adres in Dwingeloo?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:05 schreef Olga het volgende:
En terecht. Twee achterlijke idioten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:17 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
quote:Sympathisanten van Burgerfront, een organisatie die alle coronamaatregelen afwijst, hebben op meerdere scholen in de regio Apeldoorn gedreigd de leidinggevende voor een tribunaal te slepen, als die geen afstand neemt van het coronabeleid. Burgemeester Ton Heerts spreekt van ernstige intimidatie en neemt de zaak zeer hoog op. Hij heeft de politie en het OM ingeschakeld en ook de minister van Justitie en Veiligheid geïnformeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronGenealogie: Niet alleen voor oude knarren
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Aether het volgende:
Nergens meer demonstratief filmen![]()
Outbreak Management Team adviseert harde lockdown: bijna alles dicht
https://nos.nl/l/2409934
De grootste revolutie ooit! De 99% gaat zich laten zien.quote:
Eindelijk laten ze zich zien. Wat zal de rest van Nederland versteld staan als ze de eendrachtige meerderheid van ons trotse volk heldhaftige NEE zien zeggen tegen deze waanzin. De mensen zullen dansen in de straten alsof het mei '45 is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:23 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
De grootste revolutie ooit! De 99% gaat zich laten zien.
En ze hebben allemaal een zwart/geel uniform
Dansen zonder Janssen!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eindelijk laten ze zich zien. Wat zal de rest van Nederland versteld staan als ze de eendrachtige meerderheid van ons trotse volk heldhaftige NEE ziet zeggen tegen deze waanzin. De mensen zullen dansen in de straten alsof het mei '45 is.
Nice!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:23 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
De grootste revolutie ooit! De 99% gaat zich laten zien.
Vitesse!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:23 schreef JohnWickPic het volgende:
Preventief rellen!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Aether het volgende:
Bij de vorige lockdown gingen ze ook de straat op en waren ze zo goed om het NK wappiemeppen te filmenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Aether het volgende:
NS Persona non Grata Weekendtourquote:
We maken niemand belachelijk in dit topic? Wij delen alleen maar beelden en livestreams. Dat wappies zichzelf belachelijk maken met hun eigen filmpjes en livestreams, daar kunnen wij niets aan doen. Vraag aan je medestrijders of ze normaal willen doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Strijder_ het volgende:
En de ‘wappies’ maar belachelijk blijven maken in dit topic. Karma pakt jullie hard terug
Op naar politiecel Den Haag zeker?quote:
Dat wil ik best wel zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op naar politiecel Den Haag zeker?
Dat gaat niet lukken vrees ikquote:
Ik verwacht eerlijk gezegd ook weinig 'medestrijders' vandaag .quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken vrees ikOf de Hilversumse politie heeft geen celruimte meer en stuurt haar naar Den Haag
Yep. Ze zullen wel allemaal rusten voor de persco gok ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook weinig 'medestrijders' vandaag .
Ja, meerdere mensen hebben dit eens geroepen. Er is in ieder geval iemand geweest die een collega heeft gezien iig. Wie weet ik niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft er iemand weleens een bekende gezien van je bij zo'n demonstratie?
Zwaai even als je vanmiddag dooreen van die 'vrijheidsstrijders' gefilmd word.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Strijder_ het volgende:
En de ‘wappies’ maar belachelijk blijven maken in dit topic. Karma pakt jullie hard terug
Veel plezier bij het bushokjequote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Strijder_ het volgende:
In wat voor vorm denk je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Strijder_ het volgende:
Tribunaal als we dan al niet dood zijn aan het vaccinquote:
wie maken de wappies belachelijk? Dat kunnen ze zelf het allerbeste, door zich te verkleden als veteraan, aardbei of kikker. Of met die idiote theorietjes, dat je magnetisch kunt worden van het vaccin. En dat de HEMA-worst gekookt is in het vaccin.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Strijder_ het volgende:
Ik heb eergisteren boerenkool met HEMA-worst gegetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wie maken de wappies belachelijk? Dat kunnen ze zelf het allerbeste, door zich te verkleden als veteraan, aardbei of kikker. Of met die idiote theorietjes, dat je magnetisch kunt worden van het vaccin. En dat de HEMA-worst gekookt is in het vaccin.
ik vergeet Bill Gates, 5G, de Pentium5, dat de aarde plat is, en vast nog tig andere dingen.
Ik ken er een aantal, waaronder een FOK!er.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft er iemand weleens een bekende gezien van je bij zo'n demonstratie? Lijkt me persoonlijk een beetje awkward.
Tis allemaal liefdequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
wist niet dat Tikkie Tinus een moordenaar is.
Hun definitie van onderzoek doen is anders dan de mijnequote:
Ik heb net tijdens het draaien van mijn ochtenddrol onderzoek gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Hun definitie van onderzoek doen is anders dan de mijne
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb net tijdens het draaien van mijn ochtenddrol onderzoek gedaan(lees: nutteloze grappige filmpjes kijken op FB
)
Hoe word ik teruggepakt dan die maatregelen doen we niet voor de lol maar zijn gewoon nodig. En nu er straks niets meer mag heb ik iig het NK wappiemeppen nog. Jij schijnt te denk dat we gestraft worden met maatregelen omdat de overheid ons wil straffen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Strijder_ het volgende:
Misschien moet hij Lubach mailen en vragen of hij weer in een filmpje magquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef Strijder_ het volgende:
toevallig had ik gisteren ook boerenkool, de boerenkoolgeur hangt nog in de keuken. Komt dat door het vaccin?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren boerenkool met HEMA-worst gegetenDat wil dus zeggen dat ik mijn booster al heb gehad?
Ik koop mijn boter tegenwoordig altijd om vijf voor acht 's avonds om die reden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren boerenkool met HEMA-worst gegetenDat wil dus zeggen dat ik mijn booster al heb gehad?
McDonalds mag je volgensmij zelfs niet inkomen zonder QR code of negatieve test.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
jezelf 'strijder' noemen omdat je de McDonalds niet in mag zonder mondkapje. kansloos.
je gezicht verbergen omdat je anders niet bij een groepje figuren durf te staan die tegen het coronabeleid is. idem.
geen enkele andere oplossing bieden en alleen maar schreeuwen en slopen. idem.
Die kun je goed gebruiken als achtergrond voor je geocities website.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat een prachtige affiche, beeldschoon design
maargoed, Eline heeft ook maar 1 taak en dat is niet grafisch ontwerpen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan ze meteen kijken of de goelags net zo erg zijn als het nederlandse politiegezeld.
Je mag hopen dat haar geld opraakt als ze daar is. Of zal ze al een ticket terug hebben?quote:
Ze kwam uit de bodybuilding toch? dan zal ze vast wel wat oost-europese vrienden hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je mag hopen dat haar geld opraakt als ze daar is. Of zal ze al een ticket terug hebben?
Op Corona, of steroiden?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En weet ze al dat ze moet testen als ze terug komt?![]()
Wat doet ze daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je mag hopen dat haar geld opraakt als ze daar is. Of zal ze al een ticket terug hebben?
En weet ze al dat ze moet testen als ze terug komt?![]()
Vakantie vieren met geleende centjesquote:
Wauw!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vakantie vieren met geleende centjes
Dat is al een maand het aangewezen vak. Heeft de gemeente gedaan nadat ze niet in het vak voor Beeld en Geluid wilden staan, maar demonstratief in het bushokje gingen staan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Starhopper het volgende:
Het aangewezen vak is nu de bushalte?![]()
Nu gaan ze wel naar dat plein zeker?
![]()
Zie:
https://www.hilversum.nl/(...)_demonstratie_betoog
[ afbeelding ]
Hebben ze iig geen reden om de rotonde over te steken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Starhopper het volgende:
Het aangewezen vak is nu de bushalte?![]()
Nu gaan ze wel naar dat plein zeker?
![]()
Zie:
https://www.hilversum.nl/(...)_demonstratie_betoog
[ afbeelding ]
Lol! Dat is die kerel die eens het papiertje met de aanwijzing van de burgemeester aannamquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
De eerste demonstrant zit al op de plek hoor
1 taak, 1 demonstrant.
[ afbeelding ]
En tijdens het visje eten in Volendam over zijn eigen benen struikelde...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Dat is die kerel die eens het papiertje met de aanwijzing van de burgemeester aannam![]()
Albert werd pisboos toen
Ooh dat wist ik niet. Heb er al een tijdje niet meer op gekekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is al een maand het aangewezen vak. Heeft de gemeente gedaan nadat ze niet in het vak voor Beeld en Geluid wilden staan, maar demonstratief in het bushokje gingen staan.
Tikkie moet zijn huis uit en dan ga je met je kind bij hem wonenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:01 schreef Olga het volgende:
Tikkie gaat samenwonen en heeft wederom en nieuwe baan. Hoeveel dagen zal het duren?
[ twitter ]
;quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tikkie moet zijn huis uit en dan ga je met je kind bij hem wonen![]()
We zijn gewoon jaloers joh. Wie wil niet zo'n prachtrelatie?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tikkie moet zijn huis uit en dan ga je met je kind bij hem wonen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Wat de Wii er mee te maken heeft weet ik niet.quote:Dinsdag een kerst wandeling maken en donderdag kerst stukjes en een kest diner. Wii doen wat we Zelf willen
Of dat is ook de reden dat ze nu bij hem woont.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef spoilert het volgende:
[..]
;
10 tegen 1 dat dat kind als excuus gebruikt gaat worden: "jE mAg GeEn kInDeReuhhh Op StrAaT Zettuuhhhh"
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef Olga het volgende:
[..]
We zijn gewoon jaloers joh. Wie wil niet zo'n prachtrelatie?In een prachtige schone flat. De foto's bespaar ik jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ze baalt dat ze niet meegenomen is?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/948214255778335
Eline is in verboden gebied, en de PoPo is er al bij.. (verder niet interessant)
Ik baal er iig wel van, van mij mag ze dood gevaccineerd worden in een politiecel, dat sujet voegt echt helemaal niets toe aan de maatschappij...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze baalt dat ze niet meegenomen is?
Treinen liggen stil , zo druk is het . Dus mensen ga op tijd van huis want het wordt haske druk vanavond in Den Haag , aldus Elinequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Volgens Eline zijn er spontaan werkzaamheden aan het spoor rondom Den Haag
Dit klinkt als een peuter in een grote-mensenlichaam.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:17 schreef Olga het volgende:
Voor de mensen die komende week niets te doen hebben en in Limburg wonen en graag onze Yurist willen ontmoeten.
[..]
Wat de Wii er mee te maken heeft weet ik niet.
Kestquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:17 schreef Olga het volgende:
Voor de mensen die komende week niets te doen hebben en in Limburg wonen en graag onze Yurist willen ontmoeten.
[..]
Wat de Wii er mee te maken heeft weet ik niet.
Om de verloving van Mark en Hugo aan te kondigen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Persco vanuit het torentje?Dat lijkt mij een beetje krap met Rutte, De Jonge, Van Dissen (+ 3 tolken) en een groep pers.
[ afbeelding ]
Awwww..... Daarom maken de wappies dus bloemenharten en lopen ze met hartjesbordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om de verloving van Mark en Hugo aan te kondigen.
Van Dissel is er ook bijquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ok, bevestigd. Vanavond persconferentie met harde maatregelen.
https://nos.nl/artikel/24(...)de-lockdown-verwacht
Kutwijf is het toch ook hé. Die politieagent is zo beleefd mogelijk maar ze is niet in staat om op een andere manier dan die van dan een asociale stinkwappie te reageren. Had haar toch meteen ingeladen. Ze kan wel weer wat 'foltering' gebruiken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/948214255778335
Eline is in verboden gebied, en de PoPo is er al bij.. (verder niet interessant)
Ja. De shit is nu aan denk ikquote:
Eline is gewoon niets anders gewend dan nazi porno.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:51 schreef JohnWickPic het volgende:
Krijgt Eline te maken met een vriendelijke vreedzame agent is het nog steeds niet goed..
Nee, begin 2020 was hij er ook bij.quote:
Ik hoop wel dat ik gewoon kerst kan vieren met zus en zwager, Vorig jaar kon het niet vanwege corona van zwager. Zus en zwager zitten sowieso al in mijn 'bubbel' omdat ik elke week oppas op hun hondquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. De shit is nu aan denk ik
Thnks. Was dat vergetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:55 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Nee, begin 2020 was hij er ook bij.
Is wel lichtelijk merkwaardig aangezien nergens in de ons omringende landen de reactie zo sterk is. Als de voorspellingen kloppen. Misschien zijn ze aan het overcompenseren. (Of misschien is het wel volkomen terecht.)quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. De shit is nu aan denk ik
Als ze die minister gaan maken, ga ik immigreren,quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:55 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik neem aan emigrerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ze die minister gaan maken, ga ik immigreren,
Raar om te zien dat ze zo dicht bij elkaar stonden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:55 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Het kan altijd natuurlijk, maar bezoek van twee man zal toch wel mogen?Anders hebben we teveel eten besteld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik gewoon kerst kan vieren met zus en zwager, Vorig jaar kon het niet vanwege corona van zwager. Zus en zwager zitten sowieso al in mijn 'bubbel' omdat ik elke week oppas op hun hond
Toen was het nog allemaal nieuw heh.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Raar om te zien dat ze zo dicht bij elkaar stonden.
In een persconferentie daarvoor was ook het bekende "handenschud incident"
[ afbeelding ]
Ja want daar is onmogelijk op te handhaven. Ik zou wel rekening houden met een avondklok.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:01 schreef spoilert het volgende:
Alles achter de voordeur zal wel een "advies" blijven...
Ik ga samen met mijn verstandelijk gehandicapte zusje naar ze toe. Mede daarom pas ik al heel erg op sinds maart vorig jaar, Vorig jaar hebben we via Facetime gegourmetquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het kan altijd natuurlijk, maar bezoek van twee man zal toch wel mogen?Anders hebben we teveel eten besteld.
Via Facetime gourmetten?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ga samen met mijn verstandelijk gehandicapte zusje naar ze toe. Mede daarom pas ik al heel erg op sinds maart vorig jaar, Vorig jaar hebben we via Facetime gegourmet
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ga samen met mijn verstandelijk gehandicapte zusje naar ze toe. Mede daarom pas ik al heel erg op sinds maart vorig jaar, Vorig jaar hebben we via Facetime gegourmet
Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:01 schreef spoilert het volgende:
Alles achter de voordeur zal wel een "advies" blijven...
Niemand die z'n handen gaat branden aan handhaven achter de voordeur, dus kom maar op met die kerstdinertjes en huisfeestjes...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Hun definitie van onderzoek doen is anders dan de mijne
Bij excessen moeten ze gewoon achter de voordeur kunnen handhaven. En 1 persoon teveel tijdens een gourmet op 1,5 meter afstand is fout maar geen exces. Ik doel op kerstfeestjes met 25 man opgepropt in een huis bijvquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef spoilert het volgende:
[..]
Niemand die z'n handen gaat branden aan handhaven achter de voordeur, dus kom maar op met die kerstdinertjes en huisfeestjes...
quote:
Ga naakt achter je pc zitten vrijdagquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik eurhm.... krijg donderdag een kerstontbijt per koerier en ben gevraagd om dan vrijdag daarmee online mee te doen aan het kerstontbijt
inderdaad ja, alleen met een net overhemd aan. was al ooit een nieuwspresentator zonder broek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga naakt achter je pc zitten vrijdag
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
inderdaad ja, alleen met een net overhemd aan. was al ooit een nieuwspresentator zonder broek.
Luidkeels boeren, overal mee gooien en vloeken. Ja, kan de mic op mute zetten.
Ze heeft met de plu zitten zwaaien naar de politiequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/762775168013033
Ik neig steeds meer naar een algeheel verbod op roeptoeters...
Ik hoorde het, en het blik bier is ook weer van de partij, de strijders moeten natuurlijk wel even moed indrinken...quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze heeft met de plu zitten zwaaien naar de politie
[ afbeelding ]
Er word pas achter de voordeur worden gehandhaafd op het moment dat het overlast veroorzaakt, het is niet dat hamdhavers gaan lopen loeren op voordeuren oid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij excessen moeten ze gewoon achter de voordeur kunnen handhaven. En 1 persoon teveel tijdens een gourmet op 1,5 meter afstand is fout maar geen exces. Ik doel op kerstfeestjes met 25 man opgepropt in een huis bijv
jah. Alleen de teckel was confused. Hij hoorde ons wel maar zag ons nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Via Facetime gourmetten?Gewoon iedereen met een webcam en gourmetstel op tafel?
Hahahaquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:33 schreef Olga het volgende:
[..]
jah. Alleen de teckel was confused. Hij hoorde ons wel maar zag ons niet
ik vraag me nu af of Big Reset met varkensspek of kippendij is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:41 schreef JohnWickPic het volgende:
Laat je een taffesgrote banner maken, zet je er "Stop Big Reset" op.. Daar heb ik toch verdomme niet voor gedoneerd, wat is het nou? Great of Big Reset?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vraag me nu af of Big Reset met varkensspek of kippendij is.
En of je er sambal bij krijgt. Zal toch wel..quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sambal bij mag je altijd weigeren, netzo als geen check.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:44 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
En of je er sambal bij krijgt. Zal toch wel..
Gezellig, vorig jaar hebben wij met een man of twaalf vanuit drie landen de verjaardag van mijn zus gevierd, met een kwisje ook nog.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:45 schreef NoCigar het volgende:
Het is nog erger dan ik dacht met Casper Zwart.:
"Caspar Zwart wordt momenteel verdacht van de moord op zijn eigen broer. Ik loop niet vooruit op de rechtszaak, dus doe ik daar verder geen uitspraken over. Maar iedereen die Caspar (objectief) heeft gevolgd weet dat hij psychotisch en manisch was. Lange tijd had Caspar vele duizenden aanhangers, die hem op handen droegen en daarmee zijn waanbeelden overeind hielden. Natuurlijk moest dit fout lopen! Caspar dacht letterlijk dat hij God was en door de Nederlandse overheid werd ondermijnd! En zijn volgertjes geloofden en stimuleerden dat! Is het dan zo gek dat het in dit soort drama’s kan eindigen?"
Je gaat nu ook gelijk anders naar zijn laatste bericht op facebook kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Starhopper het volgende:
Godverdomme. Wat een mongool.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Starhopper het volgende:
De burgeroorlog gaat beginnen menson!!!!!
[ twitter ]
Zijn de tanks al onderweg naar het centrum van Den Haag? zijn de Oranjes al vertrokken naar Zeeland??quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Onze yuristquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik ga ook maar ff inslaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:59 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga ff chips en borrelhapjes kopen voor vanavond
Mag van u een grote koekenpan en een pollepel?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
verkoopstandje openen, potten en pannen verkopen.
Watch partyquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga ook maar ff inslaan.
En hopelijk het hele weekend WK wappieklappen.
Is dat doek wel BIG geregistreerd?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Slimquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:59 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga ff chips en borrelhapjes kopen voor vanavond
De big die het vast houdt waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat doek wel BIG geregistreerd?
En daar hebben ze nog maar 12 minuten voorquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanaf zondag bijna alles dicht.
resultaat: kappers worden platgebeld, mensen smeken om een knipbeurt
wil je pleasseee nog mijn haar knippen, je bent mijn laatste hoop!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daar hebben ze nog maar 12 minuten voor
Kapper: Voor 5000 euro krijg je voorrangquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wil je pleasseee nog mijn haar knippen, je bent mijn laatste hoop!
please, ik smeek het je
Geen illegale thuiskapper hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef espri het volgende:
Ik heb het idee dat mijn kappersafspraak de 27ste niet door gaat...
Sorry, ben blond/grijsquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen illegale thuiskapper hebben
Kruidvat mag open blijven. Gewoon tondeuse kopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef espri het volgende:
Ik heb het idee dat mijn kappersafspraak de 27ste niet door gaat...
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kruidvat mag open blijven. Gewoon tondeuse kopen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef espri het volgende:
[..]Die heb ik al maar gebruik ik niet voor me\zelf.
Blij dat ik gisteren nog ben geweest.quote:
Mazzelaar!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren nog ben geweest.
Teringquote:
Wat een lulverhaal zeg. Wat wil ze nu?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:41 schreef espri het volgende:
[..]
Zoals iedere keer de politie, dan houdt ze het kort... zegt ze...
Ah ja!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leetste eindcijfers 8844 is politie. Ze belt vanuit het buitenland dus vandaar +31
Politievrouwtje is het al zat zo te horenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:43 schreef espri het volgende:
En dit houdt ze dan wel weer een half uur vol hoor
Ze komt er bijna niet tussen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Politievrouwtje is het al zat zo te horen
Hmhmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |