quote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Intens verdrietig om wat? @:El_Thijs?
Wat heb ik gemist...geen popcorn
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ocharm, hij is intens verdrietig
https://www.ad.nl/binnenl(...)verdrietig~aca273cc/
hij mag een niet gevaccineerd kind niet meer vergelijken met een kind dat niet naar een concentratiekamp word afgevoerd.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Nare manquote:Op donderdag 16 december 2021 14:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hij mag een niet gevaccineerd kind niet meer vergelijken met een kind dat niet naar een concentratiekamp word afgevoerd.
Ik kan er overigens een verdraaide voorstelling bij hebben
Ik ben niet verdrietig hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Een Shierry'tje dan.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:47 schreef Domnivoor het volgende:
Intens verdrietig… We heffen een glaasje Sherry op Thierry
Oehquote:
Hoe weten we dat Lidwien die brief niet zelf geschreven heeftquote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies Sietske, Annelies en Lidwien krijgen per post brieven van iemand die zich 'wappie-verdelger' noemt.
niet zo netjes, er staat een verwensing naar jeuk op een plek waar je niet bij kunt. dat is een ernstige bedreiging en daar zal dan ook aangifte van worden gedaan door de wappies.
[ afbeelding ]
Het word een dillemma woor ze, aangezien de overheid ze wel bescherming kan bieden die die paar tikkies nooit kunnen betalen/dekken.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies Sietske, Annelies en Lidwien krijgen per post brieven van iemand die zich 'wappie-verdelger' noemt.
niet zo netjes, er staat een verwensing naar jeuk op een plek waar je niet bij kunt. dat is een ernstige bedreiging en daar zal dan ook aangifte van worden gedaan door de wappies.
[ afbeelding ]
zijn de veteranen er weer bij?quote:
WTFquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Starhopper het volgende:
Die kerel die maandenlang in een tentje op het malieveld zat zit blijkbaar vast omdat hij verdachte is van moord![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-naarden-langer-vast
Verbaast me eigenlijk niks van die Caspar Zwart, de gestoorde holocaustontkenner en ggz-klant.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Starhopper het volgende:
Die kerel die maandenlang in een tentje op het malieveld zat zit blijkbaar vast omdat hij verdachte is van moord![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-naarden-langer-vast
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:
Max staat live bij Hugo voor de deur![]()
https://fb.watch/9XpNPljAif/
Die waren heel snel. Iets met een noodknop denk ikquote:
die zit er dus niet zomaarquote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die waren heel snel. Iets met een noodknop denk ik
Holy shitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:
Max staat live bij Hugo voor de deur![]()
https://fb.watch/9XpNPljAif/
Ja. Belachelijk dat ze hem zijn zin hebben gegeven. Niet meewerken, dan gewoon een nachtje de cel in.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Holy shit
Die gast mag echt zo blij zijn dat hij in Nederland woont.
Hoe hij eerst nog het busje in moest mag hij nu gewoon weg fietsen.
In menig ander land was dit gelijk oppakken.
Hij is nu wel aangehouden staat op FB, de achterlijke gek.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Holy shit
Ook in Nederland kom je hier niet mee weg hoor. Die wordt nog opgehaald en beoordeeld door een GGZ-Arts. Deze agenten waren coulant en hadden wellicht geen zin of tijd in dit figuur. Ze hadden hem aan de hand van zijn uitspraken en de mutaties in het systeem gewoon kunnen aanhouden en laten beoordelen door de dienstdoende arts. Als Hugo hier aangifte van doet dan gaat dat sowieso gebeuren en na alles wat ik van dit persoon heb gezien lijkt mij dat een verstandige keuze.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Holy shit
Eline is niet de eigenaar van Facebookquote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Eline is wel zo verstandig geweest de video offline te halen
Videre heeft de livestream gedownloadquote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Eline is wel zo verstandig geweest de video offline te halen, daarin wordt namelijk het woonadres van De Jonge bekend gemaakt én bevat belastende uitspraken van Max. Denk eigenlijk dat het OM hiermee wel voldoende grond heeft om Max te vervolgen voor bedreiging van De Jonge.
Ja echt hequote:Op donderdag 16 december 2021 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Die commentaren bij Onrecht TV.Allemaal in de trant van: “Wat vervelend weer voor Max, hij wilde alleen even met Hugo praten. Waarom laten ze ‘m niet gewoon met rust? Die gemene politie moet hem ook altijd hebben!
![]()
“
De Jonge hoeft alleen maar te zeggen dat ze vrij gericht op postcode-niveau weten wie wel en niet gevaccineerd is en ze janken al om aangifte van bedreiging. En dan wel wat later letterlijk voor zijn deur staan terwijl je streamt... Man man man.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Eline is wel zo verstandig geweest de video offline te halen, daarin wordt namelijk het woonadres van De Jonge bekend gemaakt én bevat belastende uitspraken van Max. Denk eigenlijk dat het OM hiermee wel voldoende grond heeft om Max te vervolgen voor bedreiging van De Jonge.
Had je dit soort figuren intelligenter ingeschat?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:37 schreef Starhopper het volgende:
Even terug zitten kijken en hij zegt serieus een lijstje te hebben met adressen waar hij langs wilTering. Hoe dom kan je zijn dit soort plannen gewoon live op facebook te gooien
"Ik vorder u ook"quote:Op donderdag 16 december 2021 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
Max had eerder vandaag ook al ruzie met de politie in Amsterdam: https://fb.watch/9XuiGtlCWm/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |