Ik ben voor regenboogkleuren.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moeten we allemaal zo grijs zijn als jij?
Is Paul Lim jouw favoriete darter?quote:
Al sla je me dood Niels ik weet niet wie dit is.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is Paul Lim jouw favoriete darter?
Witschge zit gewoon bij de donkere spelers.quote:
Die kostte ons het WK-94quote:
De eerste die 25 jaar geleden een 9 darter gooide live op tvquote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al sla je me dood Niels ik weet niet wie dit is.
@:ggmm kijk jij naar darts en weet jij wie hij is?
Goedemiddag, Tong.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:19 schreef tong80 het volgende:
Zullen we er vier op een rij van maken ?
Treurig altijd dit soort acties in de nacht. Ga dan gewoon lekker in het bos knokken ofzo.quote:
Nee, ik haat dartsquote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al sla je me dood Niels ik weet niet wie dit is.
@:ggmm kijk jij naar darts en weet jij wie hij is?
Goeiemiddag brother.quote:
Stukje timemanagement.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik wilde vandaag gaan sporten maar ik kom niet uit met de tijd
Woedend ben ik.
Hoe kan hij grijs zijn hij heeft niet eens haarquote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moeten we allemaal zo grijs zijn als jij?
Drie uur bezig geweest met een case, klopte er uiteindelijk geen reet van de argumentatie. Dradonderdag.quote:
Ben nu ook al 2 uur bezig met een case.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie uur bezig geweest met een case, klopte er uiteindelijk geen reet van de argumentatie. Dradonderdag.
Gelukkig bijna weekend @:coco
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben nu ook al 2 uur bezig met een case.
Ik begin woedend te worden.
Ik vraag mij ineens af waarom dat scrummie lamp een meme is geworden.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Jouw pakket is aangekomen op ons sorteercentrum. We bezorgen jouw pakket vanavond tussen 17:00 en 22:30.
@:scrummie (lamp) @:ggmm @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |