SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
😮Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MrsL.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey mrsl 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze tt is zo goed dat zelfs haags geen andere tt heeftUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan ken jij Haags niet 😉quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Deze tt is zo goed dat zelfs haags geen andere tt heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In the air tonight.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Deze tt is zo goed dat zelfs haags geen andere tt heeft![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nog nietquote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Is het al tijd om iemand te bolken?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
You can call me Steve.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog niet gespotquote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Is het al tijd om iemand te bolken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog een tenenkrommend filmpje.Zien?quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-12-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1605 / +52 / +114 / 1858 / 2510
2. mario390 / 1569 / +57 / +170 / 1293 / 1820
3. FreshFruit / 1441 / +153 / +134 / 2520 / 3184
4. chufi / 611 / +50 / +12 / 189 / 365
5. Mrsloveable / 552 / +8 / +19 / 1323 / 1653
6. Maanvis / 483 / +7 / +0 / 591 / 762
7. hemarookworst / 439 / +17 / +30 / 724 / 912
8. Emmerdeur / 415 / +20 / +0 / 347 / 517
9. mazaru / 406 / +28 / +11 / 1096 / 1312
10. DJMO / 405 / +10 / +34 / 435 / 634
11. Rafeiro / 405 / +60 / +0 / 337 / 480
12. Dr.Mikey / 399 / +28 / +31 / 354 / 499
13. Charz / 343 / +10 / +7 / 617 / 815
14. Paul / 325 / +8 / +2 / 789 / 956
15. JochemSjakie / 309 / +6 / +24 / 703 / 863
16. Rob / 287 / +17 / +54 / 188 / 284
17. Whuzz / 270 / +9 / +53 / 314 / 425
18. gebrokenglas / 204 / +2 / +0 / 317 / 435
19. -Shii- / 200 / +11 / +0 / 176 / 258
20. Fogel / 197 / +15 / +1 / 326 / 459SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
134,en heb er niks voor gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaaatjes,geen Metalica![]()
![]()
Ik vind dat zulke kutmuziek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger in de discotheek was er altijd een hardrockblokje.Dan gingen wij snuiven of blowen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
Vroeger in de discotheek was er altijd een hardrockblokje.Dan gingen wij snuiven of blowen.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
En hun hollebotsen en luchtgitaar spelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben halfdoof,vertel?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ligt het nou aan mij of heeft hij iets aan z'n geluid gedaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mja lijkt wel of het wat helderder doorkomt ofzo. maar misschien komt dat door de muziek die er gedraaid wordquote:
Dat merk ik wel nu je het zegt.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja lijkt wel of het wat helderder doorkomt ofzo. maar misschien komt dat door de muziek die er gedraaid word“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt ook door de muziek denk ik.Staat nu ook harder hier dan normaal bij Dark.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Worden er gvd al puntjes vergeven?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja kan heel goed hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Komt ook door de muziek denk ik.Staat nu ook harder hier dan normaal bij Dark.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
De plant die ik heb gekregen is dus geen paddestoelplant, maar een, jawel, Polka Dot begonia@Dotteke
https://buitenleven.nl/st(...)of%20stippenplant%20(Begonia,hij%20de%20show%20kan%20stelenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel bring back memory.
Ik ging vroeger stiekem op zondagmiddag naar de disco.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij Dot verwacht je eerder een geranium.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:44 schreef DJMO het volgende:
De plant die ik heb gekregen is dus geen paddestoelplant, maar een, jawel, Polka Dot begonia@:dotteke
https://buitenleven.nl/st(...)of%20stippenplant%20(Begonia,hij%20de%20show%20kan%20stelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZZ top.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
Worden er gvd al puntjes vergeven?
Negier je mij?quote:
Dan ga ik weer even naar de buren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tot laterquote:Op woensdag 15 december 2021 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik weer even naar de buren.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heb een kogel in zijn rug.MOORDENAARS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jullie hebben hem al neergeschoten.TRIBUNAAL.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan ook nog met die tandeloze, dronken bek brullen: "Wij zijn vreedzaam! Wat zijn jullie?"quote:Op woensdag 15 december 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heb een kogel in zijn rug.MOORDENAARS.
Asociaal tuig is het.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Amnezia hazeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En dat wijf met die bel dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan ook nog met die tandeloze, dronken bek brullen: "Wij zijn vreedzaam! Wat zijn jullie?"
Asociaal tuig is het.
Ik kom steeds dichterbij 😉🤣quote:Op woensdag 15 december 2021 21:44 schreef DJMO het volgende:
De plant die ik heb gekregen is dus geen paddestoelplant, maar een, jawel, Polka Dot begonia@:dotteke
https://buitenleven.nl/st(...)of%20stippenplant%20(Begonia,hij%20de%20show%20kan%20stelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was loos?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heb een kogel in zijn rug.MOORDENAARS.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff pikt alles in 😉🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had die bel ergens gestopt waar de zon niet schijnt. Zo'n respect voor het geduld van die agenten.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Dot verwacht je eerder een geranium.straks wordt oma boos
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had die bel ergens gestopt waar de zon niet schijnt. Zo'n respect voor het geduld van die agenten.
Oma was vandaag al een beetje boos.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenstraks wordt oma boos
IncrowdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schakel,it giet oan.![]()
![]()
Ja jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ff is aan het solliciteren naar iets niet goeds vandaag 😉quote:Op woensdag 15 december 2021 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenstraks wordt oma boos
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er nu. Hij dimt wel in. @FreshFruitquote:Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff is aan het solliciteren naar iets niet goeds vandaag 😉
Ik ben me van geen kwaad bewust.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Hij dimt wel in. @:FreshFruit
Hebt niets eens het hele filmpje gekeken echt stelletje asoos. Snap niet dat ze die lui niet oppakken.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had die bel ergens gestopt waar de zon niet schijnt. Zo'n respect voor het geduld van die agenten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffietijd met djmo en dottekeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
You know the drill young man.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die is niet meer te redden jih 😉quote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Hij dimt wel in. @:FreshFruitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes Ma `amquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke dag gehad?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jee Amalia had teveel mensen uitgenodigd op haar verjaardagsfeestjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals het een royalty betaamt.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef Dotteke het volgende:
O jee Amalia had teveel mensen uitgenodigd op haar verjaardagsfeestjuh“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zeker wel. Even geen stress gehad van verhuizen of verhuisdozen. Wel van broeder nijd, maar dat hoort erbijquote:
Ze zaten buiten in de tuin. Mocht dus ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals het een royalty betaamt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die lui worden zo ontzien dat ze nog meer overtuigd raken van hun eigen gelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebt niets eens het hele filmpje gekeken echt stelletje asoos. Snap niet dat ze die lui niet oppakken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Moest de koning op het matje komen bij Rutte 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zal de eerste tiener niet zijn die het doetquote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef Dotteke het volgende:
O jee Amalia had teveel mensen uitgenodigd op haar verjaardagsfeestjuhIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als in?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Even geen stress gehad van verhuizen of verhuisdozen. Wel van broeder nijd, maar dat hoort erbij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het is echt niet meer te geloven.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lui worden zo ontzien dat ze nog meer overtuigd raken van hun eigen gelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt niet meer te geloven.
gesjellig!quote:Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest de koning op het matje komen bij Rutte 🤣
Hoe dat wijf tekeer gaat is echt niet normaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lui worden zo ontzien dat ze nog meer overtuigd raken van hun eigen gelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoals het een wappie betaamtquote:Op woensdag 15 december 2021 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe dat wijf tekeer gaat is echt niet normaal.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Waarom kijken jullie dan nog naar dit soort mensenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe dat wijf tekeer gaat is echt niet normaal.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paar weken terug kwam ik nog een sticker in de bus tegen waarop stond 'beter een wappie, dan een niet snappie'quote:
Beetje net als baknijd onder katten. Vals tegenover de ander zijn om mijn aandacht te krijgen. Uiteindelijk was het wel gewoon gezellig hoor. Even waarschuwen, vijf minuten in z'n sop gaar laten koken en daarna gewoon weer normaal doen deed de trucquote:
creatief zijn ze wel!quote:Op woensdag 15 december 2021 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar weken terug kwam ik nog een sticker in de bus tegen waarop stond 'beter een wappie, dan een niet snappie'
quote:![]()
Vorige week ook een mooie:
Neusbel booswoest bij de voedselbank skreeuwend over wie de regering betaald.![]()
![]()
eng groepje creeps is het. Gevaarlijk ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar weken terug kwam ik nog een sticker in de bus tegen waarop stond 'beter een wappie, dan een niet snappie'Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Vorige week ook een mooie:
Neusbel booswoest bij de voedselbank skreeuwend over wie de regering betaald.![]()
![]()
Vooral gevaarlijk is de gedachte dat deze groep niet de juiste zorg krijgt die ze nodig hebbenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
eng groepje creeps is het. Gevaarlijk ook.
En buiten. En alle regels in acht gehouden als ze het in het volkspark hadden mocht het wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal de eerste tiener niet zijn die het doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie liefde.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beetje net als baknijd onder katten. Vals tegenover de ander zijn om mijn aandacht te krijgen. Uiteindelijk was het wel gewoon gezellig hoor. Even waarschuwen, vijf minuten in z'n sop gaar laten koken en daarna gewoon weer normaal doen deed de truc“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De GGZ kan de aanvragen niet meer aan. Maar het gevaarlijke aan die wappies is dat ze ook zwakbegaafden meeslepen in hun bizarre hersenkronkels.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral gevaarlijk is de gedachte dat deze groep niet de juiste zorg krijgt die ze nodig hebbenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zonde, eeuwig zonde.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
De GGZ kan de aanvragen niet meer aan. Maar het gevaarlijke aan die wappies is dat ze ook zwakbegaafden meeslepen in hun bizarre hersenkronkels.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kreeg op twitter meer dan 50 replys op mijn tweet : Wie betaald zij dan?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg op twitter meer dan 50 replys op mijn tweet : Wie betaald zij dan?
Ze heeft een ban nu op FB.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is er zeker wel, van beide kanten, maar het kost zowel de kinderen als mij te veel energie om dat 24/7 op deze manier vol te houden. Nu ze ouder worden gaat het wel steeds beter, maar het is en zou niet reëel zijn om ze dan daarom nu maar weer uit die veilige omgeving weg te halen. Hoeveel pijn me het ook doet: ze wonen daar, hebben daar hun leven, en ik geniet van de zijlijn mee. Het is niet anders.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh echt? Dat zou eens een keer tijd worden. Er kwamen steeds meer gekken bij. De ene doodsbedreiging na de andere zag je in die chat voorbij komen.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nu doe je weer iets wat niet hoeft skat.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die is er zeker wel, van beide kanten, maar het kost zowel de kinderen als mij te veel energie om dat 24/7 op deze manier vol te houden. Nu ze ouder worden gaat het wel steeds beter, maar het is en zou niet reëel zijn om ze dan daarom nu maar weer uit die veilige omgeving weg te halen. Hoeveel pijn me het ook doet: ze wonen daar, hebben daar hun leven, en ik geniet van de zijlijn mee. Het is niet anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die chats zijn echt erg.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Dat zou eens een keer tijd worden. Er kwamen steeds meer gekken bij. De ene doodsbedreiging na de andere zag je in die chat voorbij komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, ik hoef niet over m'n gevoelens te praten, maar hier kan ik het tenminste kwijt.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu doe je weer iets wat niet hoeft skat.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hoeft geen verantwoording af te leggen bedoel ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet over m'n gevoelens te praten, maar hier kan ik het tenminste kwijt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En waarom blow jij weer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die regels zijn ook gewoon raar. Iedere week worden ze verandert of een beetje aangepast. Net als die booster die je pas na zes maanden kon halen. Eerder nemen had echt geen zin want dat had geen effect. En nu zeggen ze ineens dat je na drie maanden die booster kan gaan halen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En buiten. En alle regels in acht gehouden als ze het in het volkspark hadden mocht het wel.![]()
Ze kunnen me wat. Ik wacht tot er zes maanden voorbij zijn.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
NietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerlijk zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snap je prima hoor. Het is ook geen verantwoording maar een manier om mijn verdriet (en geluk) kwijt te kunnen zonder de mensen in m'n directe omgeving er (te veel) mee te belasten.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hoeft geen verantwoording af te leggen bedoel ik.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker makkelijk.FF pakt het wel even op.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik snap je prima hoor. Het is ook geen verantwoording maar een manier om mijn verdriet (en geluk) kwijt te kunnen zonder de mensen in m'n directe omgeving er (te veel) mee te belasten.
Je weet best dat ik het zo niet bedoel knulquote:Op woensdag 15 december 2021 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.FF pakt het wel even op.
He hoi! Leuk dat je weer eens langskomtquote:
Wederzijds,je hebt mij ook geholpen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet best dat ik het zo niet bedoel knul
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
He hoi! Leuk dat je weer eens langskomtawww
![]()
![]()
Hoi Zus.quote:
Benoem eens een B?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat je vandaag is overkomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijdehand.... bedrukt.... bezig.... behoudend...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is een mooie oefening om er elke dag even bij stil te staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer aloa.quote:
Dit werkt dus niet.
Bedankt Maza.
Eentje meer of minder.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Kut, ik had bijna je post gerapporteerd![]()
Fruitvriend
Lekker slipe.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef Sestra666 het volgende:
t spel is niet meer zo hip hier.. of wel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
SpångI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet 1 van de minste.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Marco heeft Knoops.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Lekker koeze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ProostI'm surrounded by morons!
Wat vieren we?
BellenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wilde ik net posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stoelhangen na een werkdag en na de werkdag nog meer werken (maker space opzetten).quote:I'm surrounded by morons!
FfThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga ook zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schlieppen met je fierljepquote:
I'm surrounded by morons!
quote:
Alleen maar jou was...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet het kussen maar het matras was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat een bløf nummer?I'm surrounded by morons!
Veldhuis en Kemper.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken ik niet.quote:I'm surrounded by morons!
AndersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie?I'm surrounded by morons!
HoiI'm surrounded by morons!
Konijn
Hoe is het in deze koude winter dagen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het regent..I'm surrounded by morons!
Zeer natI'm surrounded by morons!
Ik hoop toch niet zo nat als die spaanseOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De rivieren overstromen daar nu van helaasquote:Op donderdag 16 december 2021 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoop toch niet zo nat als die spaanse![]()
Natter!
Maar beter dan knalharde vrieskou.I'm surrounded by morons!
KloptI'm surrounded by morons!
BolkI'm surrounded by morons!
BoeI'm surrounded by morons!
Zeker weten?quote:I'm surrounded by morons!
Net weer wakkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-12-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1608 / +117 / +0 / 1870 / 2522
2. mario390 / 1570 / +170 / +1 / 1293 / 1821
3. FreshFruit / 1471 / +164 / +0 / 2563 / 3244
4. chufi / 664 / +12 / +53 / 192 / 379
5. Mrsloveable / 552 / +19 / +0 / 1323 / 1653
6. Maanvis / 483 / +0 / +0 / 591 / 762
7. hemarookworst / 440 / +31 / +0 / 725 / 914
8. Dr.Mikey / 421 / +31 / +22 / 360 / 510
9. Emmerdeur / 415 / +0 / +0 / 347 / 517
10. mazaru / 410 / +15 / +0 / 1116 / 1335
11. DJMO / 407 / +36 / +0 / 445 / 645
12. Rafeiro / 405 / +0 / +0 / 337 / 480
13. Charz / 343 / +7 / +0 / 617 / 815
14. Paul / 325 / +2 / +0 / 789 / 956
15. JochemSjakie / 309 / +24 / +0 / 703 / 863
16. Rob / 299 / +54 / +12 / 190 / 293
17. Whuzz / 270 / +53 / +0 / 314 / 425
18. Fogel / 232 / +10 / +26 / 330 / 477
19. -Shii- / 205 / +5 / +0 / 180 / 264
20. gebrokenglas / 204 / +0 / +0 / 317 / 435SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat cruel chufiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jada annaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te groetjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
☕️ Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar was je gisteren ineens. Je moest even wat overleggen en ineens was je wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen slaapt zeker dien ze beter als wij 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je denkt toch niet ik blijv dequote:Op donderdag 16 december 2021 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was je gisteren ineens. Je moest even wat overleggen en ineens was je weg
hele dag ?![]()
tot 3 hebben ze hier bezet rob en coquote:Op donderdag 16 december 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen slaapt zeker dien ze beter als wij 😛![]()
ik sliep ook lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen slaapt zeker dien ze beter als wij 😛
tot m'n telefoon dat irritante wakeup deuntje instartteSame shit, different day
SC hopper present![]()
O dat is shit dan. Hier ook shit de laptop wil niet opstarten.quote:Op donderdag 16 december 2021 06:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik sliep ook lekker
tot m'n telefoon dat irritante wakeup deuntje instartteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
o shit.... foutmelding?quote:Op donderdag 16 december 2021 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is shit dan. Hier ook shit de laptop wil niet opstarten.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja net maar weer verlengd. Al had ik voorheen volgens mij 2 sterretjesquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Advertenties op Fok zijn zo zwaar irritant, is echt ook de enige site waar ik voor betaalSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, daarom neem ik ook een aboquote:Op donderdag 16 december 2021 06:21 schreef Koen66 het volgende:
Advertenties op Fok zijn zo zwaar irritant, is echt ook de enige site waar ik voor betaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
deze keer zelfs een quote achtige popup dat ie ging verlopen gisterenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, die krijg ik altijd, of altijd ik heb geloof ik nu voor de 4de keer een abo en heb steeds een popup gekregenquote:Op donderdag 16 december 2021 06:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze keer zelfs een quote achtige popup dat ie ging verlopen gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werkse voor zo en rij voorzichtigquote:
MIjn kleinzoon mag vandaag ook voor het eerst alleen autorrijden. Hij si 18 geworden vandaag en heeft al een jaar zijn rijbewijs. Mocht alleen rijden met iemand naast hem. Vandaag mag hij alleen, en hij heeft al een auto.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nicequote:Op donderdag 16 december 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse voor zo en rij voorzichtig
MIjn kleinzoon mag vandaag ook voor het eerst alleen autorrijden. Hij si 18 geworden vandaag en heeft al een jaar zijn rijbewijs. Mocht alleen rijden met iemand naast hem. Vandaag mag hij alleen, en hij heeft al een auto.
Hoe oud ben jij eigenlijk overigens? Weet het, mag je niet vragen aan een dame
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: