Reageerde meer op de tt maarja viel wel tegen die ene keer al had ik toen niet zoveel besef meerquote:Op woensdag 15 december 2021 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Omdat douchen met je kleren aan nogal ongemakkelijk is?
Naakt?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:47 schreef Senn88 het volgende:
Heb toevallig net alles losgetrokken, nu lekker douchen
Naakte sletten.quote:
Zit die bij de Big 4 die je gezien moet hebben?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat doen Nijlpaarden, heb ik op national geo gezien
Ja nijlpaarden vallen moeilijk afquote:Op woensdag 15 december 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit die bij de Big 4 die je gezien moet hebben?
(ik was voetbal kijken)quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat wij matchen, jij wel dan?
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 15 december 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit die bij de Big 4 die je gezien moet hebben?
Te vroeg voor geschreeuw.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Tegenvaller dit.
Mijn bed roept mij
de mijne ookquote:Op donderdag 16 december 2021 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Tegenvaller dit.
Mijn bed roept mij
need more coffeequote:
Nee, nieuwe baan is tofquote:Op donderdag 16 december 2021 09:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
need more coffee![]()
nu al zat van je nieuwe baan?
Minimaal!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:44 schreef Nine. het volgende:
Wat een deceptie deze TT. Ik had toch minimaal wat pics van een nakende @:cherrylips en @:Tegan verwacht
waarom alleen die 2?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:44 schreef Nine. het volgende:
Wat een deceptie deze TT. Ik had toch minimaal wat pics van een nakende @:cherrylips en @:Tegan verwacht
Tsssk. Dan doe je dus gewoon niet mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Maar niet iedereen heeft ze.
Ook als je al nudes hebt, dan wil je toch nog altijd nudes krijgen.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsssk. Dan doe je dus gewoon niet mee.
Nu wil ik pizza!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook als je al nudes hebt, dan wil je toch nog altijd nudes krijgen.
Als je pizza hebt gegeten zeg je de week daarna ook niet: nee, ik hoef nooit meer pizza.
Je wilt gewoon weer pizza..
ik ookquote:
Ik kan me niet herinneren dat me ooit iets is gevraagd of dat ik zo lomp heb gereageerdquote:Op woensdag 15 december 2021 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
(ik was voetbal kijken)
Neuh, maar dat doet niets af aan mijn statement.
ja, weekend misschien.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja voor nu. Voor het weekend kan ik niets beloven
#fattie4life
Maar de vraag is meer; altijd dezelfde pizza? En zo nee; waarom heb jij overduidelijk nog nooit een quatro stagioni gehad?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je pizza hebt gegeten zeg je de week daarna ook niet: nee, ik hoef nooit meer pizza.
Das ook waar. Scheelt dat op randsoen gaan toch niet helpt. Dus hele weekend pre-kerst sla eten, heeft geen zinquote:Op donderdag 16 december 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, weekend misschien.
maar de komende kerstperiode zal ik sowieso calorieën genoeg naar binnen werken
Zoveel waarheden in één post.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
Natuurlijk wil je af en toe naar andere pizza's kijken, maar je wordt toch altijd weer vrolijk als je je vertrouwde pepperoni pizza bezorgt krijgtquote:Op donderdag 16 december 2021 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar de vraag is meer; altijd dezelfde pizza? En zo nee; waarom heb jij overduidelijk nog nooit een quatro stagioni gehad?
Ik lees dit als; jij hebt dus nog nooit nudies van CL en T gehad maar je maakt wel graag selfies.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je af en toe naar andere pizza's kijken, maar je wordt toch altijd weer vrolijk als je je vertrouwde pepperoni pizza bezorgt krijgt
geeft niet, begrijpend lezen is ook lastig.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees dit als; jij hebt dus nog nooit nudies van CL en T gehad maar je maakt wel graag selfies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |