Ik vraag me of dat aan jou of aan mij ligtquote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut die was grappig als ik het zonder uitleg had begrepen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut die was grappig als ik het zonder uitleg had begrepen.
Aan mijquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me of dat aan jou of aan mij ligt
Van wat?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar.. nu sta ik op 13
Het is een exemplarisch voorbeeld: overal waar Talpa met zijn fikken aan zit gaat qua originaliteit naar de vaantjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast was alleen leuk in Ik vertrek
Ik kijk zelden reguliere tv. Nooit eigenlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een exemplarisch voorbeeld: overal waar Talpa met zijn fikken aan zit gaat qua originaliteit naar de vaantjes.
Overigens is CM wel briljante winstgevende tv: drie grote reclameblokken rond een programma dat NERGENS over gaat, bolstaat van de product-placement en toch wekelijks tussen de 1- en 2 miljoen kijkers trekt.
Zucht Van wat?quote:
Mijn Gnocchi is eigenlijk wel klaarquote:
Dan heb je nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar.. nu sta ik op 13
Je zit toch ook in dit topicquote:
Gelustquote:
Ik ook steeds minder. We hebben ook geen kabel tv meer. Wat ik wil zien kijk ik wel via NL Ziet.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk zelden reguliere tv. Nooit eigenlijk
Kun je je punt niet terugnemen?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je nog een lange weg te gaan.
Wordt het voor jou ook geen time voor een nickchange?quote:
Oh als het hier om punten scoren gaat is de lol er wel vanaf. Daar hebben we Dotteke voor die het altijd per ongeluk doet in DTSquote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zit toch ook in dit topic
Zelfbedachte orginaliteitspunten in de categorie: Vrije Associatie.
Of je doet even je best om er nog een punt bij te verdienen. 14!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je je punt niet terugnemen?
Ah toe! Neem terug !
Me like 12
En betalen zeker weer. Daar ben ik van genezen, dit was de laatste keer dat ik voor fok betaal. Ik betaal voor een halve content nu. De groetenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt het voor jou ook geen time voor een nickchange?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |