Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hebben de Olsen twins met nanu nanu te maken
Die gast was alleen leuk in Ik vertrekquote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, over scripten in (Talpa) RLS's gesproken: kijk een paar afleveringen van Chateau Meiland en je hebt al snel het idee dat je naar een remake van Utopia zit te gluren.
Krijgen we dan een ballon? 🎈quote:
Damm !!!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij riep toch altijd: "Mork calling Olson"
?
Hij was geen Chinees johquote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
?
Wat maakt het uit. Het is grappigquote:
Dat is ook zo verschikkelijk bij dat familie Gilles programma.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, over scripten in (Talpa) RLS's gesproken: kijk een paar afleveringen van Chateau Meiland en je hebt al snel het idee dat je naar een remake van Utopia zit te gluren.
Ooh op die fiets...quote:
Yes,quote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijn, je bent er weer
Terug van je vakantie
Ik geef je een 8 hiervoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh op die fiets...
Naah.. ik vind het close genoeg... en verdien toch punten !
minimaal 4!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh op die fiets...
Naah.. ik vind het close genoeg... en verdien toch punten !
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orsonquote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet
Ok maar ONZ nog niet?quote:
Ja duh.. dat snap ik nu ookquote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orson
Ik kom hier maar somsquote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en het is ook de eerste keer dat ik je hier zie
Oh kut die was grappig als ik het zonder uitleg had begrepen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chinezen zeggen lijst ipv rijst, en waarschijnlijk ook Olsen ipv van Orson
1 voor de moeitequote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh.. dat snap ik nu ook![]()
Hoeveel punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |