abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202683343
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:01 schreef Quoi het volgende:

[..]
Crea jij!

De cactus hangt dit jaar weer in de kerstboom ~:)
O+
pi_202683362
@Quoi Kreeg je nou alweer bier _O-
pi_202683370
Mijn pakket is er *O* De postbode stond net voor de deur O+

Straks uitpakken O+
pi_202683374
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:20 schreef Aure het volgende:
Nou @:SaskiaR dat was een mooie afleidingsmanoeuvre,
Maar Delft heeft jou ook in zijn oeuvre :D

Ik weet het zeker mijn santa dat ben jij!
Zullen we die date ooit doen, met @:Quoi erbij?
Gezellig O+ O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 18 december 2021 @ 15:23:57 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202683376
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:quoi Kreeg je nou alweer bier _O-
Ik word daar heel gelukkig van O+
pi_202683384
Bier in je pakket O+
pi_202683408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:46 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
O+ @:shopaholic gold als dekmantel voor het versturen, zodat je me niet meteen herkende. En ik heb 40km gereden om het te versturen (naar ergens waar ik toch al moest zijn). Voorpret was leuk O+
Ik hoop dat de rok past, ik vrees dat hij net te groot is. Maar van de zomer past hij dan wel!
Ik vond het leuk om jullie Santa weer te zijn O+
Dank je wel, de cadeautjes passen echt goed bij ons O+ O+ Na het lezen van het topic had ik je manoeuvre door, sneaky hoor :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_202683410
Ok, ik ga nu uitpakken *O*
pi_202683537
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Wat een toffe pakketten allemaal _O_ al vraag ik me af of sommigen niet boven budget zijn gegaan? :@ of zitten er ook tweedehandsdingen bij?
Ja zeker wel wat over budget. :Y Wel heb ik veel via Marktplaats gedaan en had ik sommige dingen nog liggen.

Wat een leuke foto's zag ik @Hupje. Dat Lego spel was een beetje een gok maar ik dacht dat J wellicht veel Lego al had.
Iets voor je advent erin doen vond ik heel leuk maar daar kom ik zelf nauwelijks aan toe. Hopelijk kunnen jullie die gezellige momenten met het spel hebben. O+

De griezelspulletjes kwamen er heel last minute bij, anders had ik er ook batterijen bij gestopt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202683660
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:26 schreef SaskiaR het volgende:

[..]
Dank je wel, de cadeautjes passen echt goed bij ons O+ O+ Na het lezen van het topic had ik je manoeuvre door, sneaky hoor :P
Wat fijn dat ze zo goed bij jullie passen O+ Dat hoopte ik uiteraard ook.
pi_202683728
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's als het goed is zonder kat, nogmaals bedankt @MaJo ~:)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202683797
Cadeautjes!!!

Ik maakte het inpakpapier los en er was confetti _O-

In de doos was nog veeeeeeeeel meer confetti _O- _O- _O-

En wow, lieve Santa, wat heb jij alles perfect op ons afgestemd O+ Sjaak is heel blij met zijn Escape-boek en die Escape game komt de komende weken vast goed van pas O+

In hints ben ik heel slecht, je had er eentje geschreven in de kaart, maar ik snap dat soort dingen nooit :') . Maar door de cadeautjes wist ik eigenlijk al dat het maar één iemand kon zijn, en dat is @Nanukerst O+ Er zit zoveel liefde in dit pakket, nog meer dan dat er confetti in zit.

15 minuten later had ik de hint ook gekoppeld aan Nanukerst, dus toen klopte het helemaal.

De mooie kaartjes die erin zitten, ga ik vanavond bekijken, als ik rustig kan zitten zonder kind. Want ik vermoed zomaar dat ik daar heel erg van moet huilen.

Dank je wel voor dit geweldige pakket O+
pi_202684076
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef PKM het volgende:

[..]
Ja zeker wel wat over budget. :Y Wel heb ik veel via Marktplaats gedaan en had ik sommige dingen nog liggen.

Wat een leuke foto's zag ik @:Hupje. Dat Lego spel was een beetje een gok maar ik dacht dat J wellicht veel Lego al had.
Iets voor je advent erin doen vond ik heel leuk maar daar kom ik zelf nauwelijks aan toe. Hopelijk kunnen jullie die gezellige momenten met het spel hebben. O+

De griezelspulletjes kwamen er heel last minute bij, anders had ik er ook batterijen bij gestopt.
Wij zijn er erg blij mee. Het spel is al 2x gespeeld vandaag. Leuk om eens op een andere manier met Lego te spelen.
Batterijen gaan we zelf naar op zoek, dat is natuurlijk geen probleem.
Dankjewel voor de cadeautjes en de TLC :*
pi_202684108
Altijd leuk om te zien wat iedereen krijgt en hoe het gedaan is. Soms doe ik ook ideeën op voor een volgend jaar.
Hopelijk krijgt iedereen zijn pakket snel, dat is wel een beetje jammer van deze editie.
pi_202684398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef Nanukerstkerst het volgende:
@:Nanuke je pakket is bezorgd!
Alleen bij de buren, zo ontving ik per mail
Nummer 48, ga er heel snel heen!
Laat je het me weten wanneer het er is (en heel)?
:!
pi_202686632

Ik ontving een mooie doos met hele fijne kadootjes! Dank je wel @Framblij89! De chocolade rozijnen zitten al in m'n buik en ik trek zo één van de 0.0 biertjes open :) . Op de foto is het niet heel goed te zien, maar op de reep chocola ligt nog een sleutelhanger met twee hockeysticks eraan O+

Oh, en wat betreft de kattensnoepjes:
https://imgur.com/a/o28VMOM (klik)
Die zijn dus goedgekeurd ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 18-12-2021 18:44:18 ]
pi_202687561
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:18 schreef Nanukerstkerst het volgende:

[..]
:!
Lieve Santa, het spijt me zo.
De doos is hier en heel bovendien
Maar in ons huis stormt het hard
Daar helpt geen tellen tot tien.

Wij doen morgen een nieuwe poging,
Dan deel ik ons moment
Met foto's en de onthulling
Van wie jij toch bent.

even in spoiler, ik haal het later wel weer weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202688142
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ontving een mooie doos met hele fijne kadootjes! Dank je wel @:Framblij89! De chocolade rozijnen zitten al in m'n buik en ik trek zo één van de 0.0 biertjes open :) . Op de foto is het niet heel goed te zien, maar op de reep chocola ligt nog een sleutelhanger met twee hockeysticks eraan O+

Oh, en wat betreft de kattensnoepjes:
https://imgur.com/a/o28VMOM (klik)
Die zijn dus goedgekeurd ;)
Graag gedaan O+ ben heel blij dat je het leuk vind! En wat leuk dat filmpje van je katten O+ die zijn ook lekker aan het smullen haha. Geniet van je biertje, als het goed is is die gebrouwen door vrouwen (was ook wel heel benieuwd hoe die zou smaken haha) niet 0,0. Maar die ander wel! Stiekem moest ik lachen om mijn frozen inpak papier naast alle foto’s met wél kerstpapier, maar waar ik ook keek, ze hadden het nergens meer |:(

Lieve @Nanuke (ik had het zelf niet door maar m’n vriend wees me erop dat een aantal letters rood gekleurd waren), heel erg bedankt voor je mooie pakket, en dat je, ondanks wat er nu speelt bij jou, alsnog de moeite hebt genomen om dit zo leuk te doen. Ik ga vanavond de biertjes soldaat maken. Dikke knuffel :*

SPOILER
P.s ik dm je straks even mijn e-mail!
pi_202688501
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Lieve @:Rebubbled,

Jij hebt nog een gedicht van mij tegoed!
Dus die tover ik nu voor je uit mijn hoge hoed
Hopelijk zijn jullie ook met dit pakket weer blij
En zitten er genoeg glitters voor Lily bij ;)
Vorig jaar wenste ik snel een tweede streep voor jullie in mijn laatste gedicht
En daar is Elvie toen voor gezwicht
Dus, welke wens hebben jullie voor volgend jaar?
Dan komt ook dat weer voor elkaar ;)
Ik wens jullie veel uitpakplezier
En daarna met de spullen veel (knutsel)vertier!

O+
Aawwhhh! O+ Ik moest even een momentje vinden voor de foto's! Met baby aan borst lukt dat nu even.

Echt zoo bedankt voor alle leuke spulletjes! Prachtige kwasten! De kleurtjes ook blij mee! De chocola moest meteen opgegeten worden en we moesten ook meteen knutselen met de glitter en het prachtige glitterpapier. Dat glitterpapier is echt heel spacend btw. :') vriend en ik hebben een aantal minuten ernaar zitten staren onder een lamp. Het glittert zo hard dat je ogen geen diepte kunnen zien. Echt heel cool hahaha. Het boek is ook zo mooi. O+ En Elvie was meteen druk met het speeltje opeten.

Contente baby:

Lily heeft alles zelf uitgepakt en alles is dan ook 'VAN MIJJJJJ'- Lily.

En de wens van dit jaar? Een leuke nieuwe baan. Ik heb twee gesprekken volgende week, dus kom maar door met die vibes.

Ohja! Als je me je telefoonnummer kunt toesturen, ik heb een persoonlijke boodschap van Lily voor je. :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_202688644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:18 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Lieve @:nanuke (ik had het zelf niet door maar m’n vriend wees me erop dat een aantal letters rood gekleurd waren), heel erg bedankt voor je mooie pakket, en dat je, ondanks wat er nu speelt bij jou, alsnog de moeite hebt genomen om dit zo leuk te doen. Ik ga vanavond de biertjes soldaat maken. Dikke knuffel :*

SPOILER
P.s ik dm je straks even mijn e-mail!
O+ fijne post dit. O+

wat leuk dat de sjaal goedgekeurd is. Ik had erg getwijfeld aan de afmeting.
En ik ben benieuwd wat je van de biertjes vind. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202688794
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef Gogo83 het volgende:
Wij hebben uitgepakt, heel erg verwend door @:rebubbled! Ik heb twee foto's, die upload ik straks even. Wat erin zat: kattensnoepjes en een kattenspeeltje, chocola (X2), een adventskalender van Pukka (heel blij mee), een geurkaars, voor J een vtech-radio en voor T een tanagrampuzzel met magneten, superhandig ding voor in de auto denk ik. Blij mee!!
:D Fijn dat het in de smaak valt! Ik heb ook zo'n tangram boekje voor Lily gekocht. Ideaal, vooral met die voorbeelden in kleur en zwart wit erbij.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_202689225
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:26 schreef Rebubbled het volgende:

[..]
Aawwhhh! O+ Ik moest even een momentje vinden voor de foto's! Met baby aan borst lukt dat nu even.

[ link | afbeelding ]

Echt zoo bedankt voor alle leuke spulletjes! Prachtige kwasten! De kleurtjes ook blij mee! De chocola moest meteen opgegeten worden en we moesten ook meteen knutselen met de glitter en het prachtige glitterpapier. Dat glitterpapier is echt heel spacend btw. :') vriend en ik hebben een aantal minuten ernaar zitten staren onder een lamp. Het glittert zo hard dat je ogen geen diepte kunnen zien. Echt heel cool hahaha. Het boek is ook zo mooi. O+ En Elvie was meteen druk met het speeltje opeten.

Contente baby:
[ link | afbeelding ]

Lily heeft alles zelf uitgepakt en alles is dan ook 'VAN MIJJJJJ'- Lily.
[ link | afbeelding ]

En de wens van dit jaar? Een leuke nieuwe baan. Ik heb twee gesprekken volgende week, dus kom maar door met die vibes.

Ohja! Als je me je telefoonnummer kunt toesturen, ik heb een persoonlijke boodschap van Lily voor je. :D
O+ O+ super fijn dat het zo in de smaak valt *)
Ik vond het boek ook zo mooi, heerlijke boodschap én superleuke plaatjes. Ik heb hem ook voor mezelf gekocht :D
De biertjes zijn overigens van brouwers die op FOK! zitten ook! Van dit topic
Ik stuur je m'n nummer in dm, te lief!!

Oh, en goede baanvibes komen je kant op 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 18-12-2021 19:57:56 ]
pi_202689779
Santa, bedankt voor het leuke pakket! We waren een tijd bezig met uitpakken doordat we twee rondjes van het dobbelspel hebben gespeeld. Vooral de glazen waren een groot succes ik was eigenlijk bij het uitpakken van de doos een beetje teleurgesteld dat er niets op bord-formaat in zat, maar dit is nog leuker, moet ik alleen zelf even de borden een update geven, de tekeningen op het eet-deel zijn weggesleten ondertussen door vrijwel dagelijks gebruik.

De badmuts zorgde wel even voor gefronste wenkbrauwen, maar het herlezen van het gedicht maakte veel duidelijk :) Het suikerbrood ga ik ook binnenkort proberen te maken, na de kerst tijd genoeg voor voorlopig :') en de kerstmanlichtjes voor in de boom vinden ze ook erg leuk! Al moeten er twee weer aan hun muts gelijmd worden, die hebben het transport niet zo goed overleefd. En ik moest ook wel lachen toen mijn zoon zijn cadeautje openmaakte. Dat boek komt me toch wel erg bekend voor… :D

[ Bericht 9% gewijzigd door FlyingFish op 19-12-2021 23:05:03 (foto's weg) ]
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 20:36:19 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202690456
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:02 schreef PKM het volgende:
Lieve @:MaJo ,

Dankjewel voor dit superleuke pakket. O+

Geen zorgen hoor, mijn man kreeg het bloemenzaad zo in zijn handen geduwd "voor jou". Hij is ook meestal degene die ermee aan de slag mag. ;)

Ik ga binnenkort lekker cupcakes of cakepops maken, tussen alle cadeaugeweld in ben ik superblij met iets voor mij. O+ Die Japanse puzzels begin ik mee zodra mijn handen vrij zijn. :s)

Banaan is intens gelukkig met zijn transformer auto. O+

Foto's volgen nog, steeds ontbreken de kerstkransjes òf de auto. :s)
Wat fijn om te horen dat je er blij mee bent. En uiteraard moet er ook iets voor jouzelf in :D Ik ben trouwens benieuwd of Poffertje het pakje nog past (snap je nu waarom ik laatst naar haar maat vroeg? O-) ) Gelukkig is Banaan blij met de transformer auto, ik vond het voor hem het lastigst om iets uit te kiezen, ik heb echt nog geen idee wat er leuk is op die leeftijd. Het uitklapboekje is misschien ook leuker voor Poffertje bedacht ik later.

Ik ben trouwens benieuwd of je nu mijn hints ziet. Er zitten 2 best grote in de post waar ik een foto van het pakketje heb gepost. Kijk maar eens naar de eerste letters en of er iets extra's op de foto te zien is ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 20:41:15 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202690600
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef PKM het volgende:
SPOILER
Foto's als het goed is zonder kat, nogmaals bedankt @:MaJo ~:)
Wat leuk om te zien O+

Op de laatste foto ontbreekt alleen een cadeautje, iets groters voor Poffertje. Ben ik toch niet vergeten hopelijk? :o
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')