quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Crea jij!
De cactus hangt dit jaar weer in de kerstboom
Gezelligquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:20 schreef Aure het volgende:
Nou @:SaskiaR dat was een mooie afleidingsmanoeuvre,
Maar Delft heeft jou ook in zijn oeuvre
Ik weet het zeker mijn santa dat ben jij!
Zullen we die date ooit doen, met @:Quoi erbij?
Ik word daar heel gelukkig vanquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:quoi Kreeg je nou alweer bier
Dank je wel, de cadeautjes passen echt goed bij onsquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]@:shopaholic gold als dekmantel voor het versturen, zodat je me niet meteen herkende. En ik heb 40km gereden om het te versturen (naar ergens waar ik toch al moest zijn). Voorpret was leuk
Ik hoop dat de rok past, ik vrees dat hij net te groot is. Maar van de zomer past hij dan wel!
Ik vond het leuk om jullie Santa weer te zijn
Ja zeker wel wat over budget.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Wat een toffe pakketten allemaalal vraag ik me af of sommigen niet boven budget zijn gegaan?
of zitten er ook tweedehandsdingen bij?
Wat fijn dat ze zo goed bij jullie passenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:26 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dank je wel, de cadeautjes passen echt goed bij ons![]()
Na het lezen van het topic had ik je manoeuvre door, sneaky hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's als het goed is zonder kat, nogmaals bedankt @MaJo
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Wij zijn er erg blij mee. Het spel is al 2x gespeeld vandaag. Leuk om eens op een andere manier met Lego te spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef PKM het volgende:
[..]
Ja zeker wel wat over budget.Wel heb ik veel via Marktplaats gedaan en had ik sommige dingen nog liggen.
Wat een leuke foto's zag ik @:Hupje. Dat Lego spel was een beetje een gok maar ik dacht dat J wellicht veel Lego al had.
Iets voor je advent erin doen vond ik heel leuk maar daar kom ik zelf nauwelijks aan toe. Hopelijk kunnen jullie die gezellige momenten met het spel hebben.![]()
De griezelspulletjes kwamen er heel last minute bij, anders had ik er ook batterijen bij gestopt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef Nanukerstkerst het volgende:
@:Nanuke je pakket is bezorgd!
Alleen bij de buren, zo ontving ik per mail
Nummer 48, ga er heel snel heen!
Laat je het me weten wanneer het er is (en heel)?
Lieve Santa, het spijt me zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ontving een mooie doos met hele fijne kadootjes! Dank je wel @:Framblij89! De chocolade rozijnen zitten al in m'n buik en ik trek zo één van de 0.0 biertjes open. Op de foto is het niet heel goed te zien, maar op de reep chocola ligt nog een sleutelhanger met twee hockeysticks eraan
Oh, en wat betreft de kattensnoepjes:
https://imgur.com/a/o28VMOM (klik)
Die zijn dus goedgekeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s ik dm je straks even mijn e-mail!
Aawwhhh!quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Lieve @:Rebubbled,
Jij hebt nog een gedicht van mij tegoed!
Dus die tover ik nu voor je uit mijn hoge hoed
Hopelijk zijn jullie ook met dit pakket weer blij
En zitten er genoeg glitters voor Lily bij![]()
Vorig jaar wenste ik snel een tweede streep voor jullie in mijn laatste gedicht
En daar is Elvie toen voor gezwicht
Dus, welke wens hebben jullie voor volgend jaar?
Dan komt ook dat weer voor elkaar![]()
Ik wens jullie veel uitpakplezier
En daarna met de spullen veel (knutsel)vertier!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:18 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Lieve @:nanuke (ik had het zelf niet door maar m’n vriend wees me erop dat een aantal letters rood gekleurd waren), heel erg bedankt voor je mooie pakket, en dat je, ondanks wat er nu speelt bij jou, alsnog de moeite hebt genomen om dit zo leuk te doen. Ik ga vanavond de biertjes soldaat maken. Dikke knuffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s ik dm je straks even mijn e-mail!fijne post dit.
![]()
wat leuk dat de sjaal goedgekeurd is. Ik had erg getwijfeld aan de afmeting.
En ik ben benieuwd wat je van de biertjes vind.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef Gogo83 het volgende:
Wij hebben uitgepakt, heel erg verwend door @:rebubbled! Ik heb twee foto's, die upload ik straks even. Wat erin zat: kattensnoepjes en een kattenspeeltje, chocola (X2), een adventskalender van Pukka (heel blij mee), een geurkaars, voor J een vtech-radio en voor T een tanagrampuzzel met magneten, superhandig ding voor in de auto denk ik. Blij mee!!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Aawwhhh!Ik moest even een momentje vinden voor de foto's! Met baby aan borst lukt dat nu even.
[ link | afbeelding ]
Echt zoo bedankt voor alle leuke spulletjes! Prachtige kwasten! De kleurtjes ook blij mee! De chocola moest meteen opgegeten worden en we moesten ook meteen knutselen met de glitter en het prachtige glitterpapier. Dat glitterpapier is echt heel spacend btw.vriend en ik hebben een aantal minuten ernaar zitten staren onder een lamp. Het glittert zo hard dat je ogen geen diepte kunnen zien. Echt heel cool hahaha. Het boek is ook zo mooi.
En Elvie was meteen druk met het speeltje opeten.
Contente baby:
[ link | afbeelding ]
Lily heeft alles zelf uitgepakt en alles is dan ook 'VAN MIJJJJJ'- Lily.
[ link | afbeelding ]
En de wens van dit jaar? Een leuke nieuwe baan. Ik heb twee gesprekken volgende week, dus kom maar door met die vibes.
Ohja! Als je me je telefoonnummer kunt toesturen, ik heb een persoonlijke boodschap van Lily voor je.
Wat fijn om te horen dat je er blij mee bent. En uiteraard moet er ook iets voor jouzelf inquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:02 schreef PKM het volgende:
Lieve @:MaJo ,
Dankjewel voor dit superleuke pakket.![]()
Geen zorgen hoor, mijn man kreeg het bloemenzaad zo in zijn handen geduwd "voor jou". Hij is ook meestal degene die ermee aan de slag mag.![]()
Ik ga binnenkort lekker cupcakes of cakepops maken, tussen alle cadeaugeweld in ben ik superblij met iets voor mij.Die Japanse puzzels begin ik mee zodra mijn handen vrij zijn.
![]()
Banaan is intens gelukkig met zijn transformer auto.![]()
Foto's volgen nog, steeds ontbreken de kerstkransjes òf de auto.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef PKM het volgende:
Wat leuk om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's als het goed is zonder kat, nogmaals bedankt @:MaJo
Op de laatste foto ontbreekt alleen een cadeautje, iets groters voor Poffertje. Ben ik toch niet vergeten hopelijk?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |