Dit geldt ook voor mij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:03 schreef Framblij89 het volgende:
Ik heb nog geen pakketzal wel vertraagd zijn dan!
Iedereen veel plezier met uitpakken!
Helemaal goed geraden! Hopelijk houdt je man ook van de geur van jasmijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb uitgepakt en erg blij met mijn pakketjeEr zat een puzzel in voor Aapie (waar hij nu mee aan het spelen is), een puzzel voor mijzelf, lekker kamille/jasmijn badzout, jasmijn geurstokjes, een boek, sokken voor man en twee chocoladeletters
zodra de kleine wervelwind naar bed is zal ik foto’s posten.
En hopelijk is drie keer scheepsrecht: @:hilliebillie ben jij mijn Santa?
Yeahquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:17 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Helemaal goed geraden! Hopelijk houdt je man ook van de geur van jasmijn
Wow, wat een pakketquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:33 schreef hilliebillie het volgende:
De doos vol met cadeautjes
[ afbeelding ]
Heel veel cadeautjes!
[ afbeelding ]
De kinderen zijn helemaal blij met alle fidget toys (maar dan ook écht écht blij!!)
[ afbeelding ]
Ik ben ook echt verwend met een mooie kandelaar met kaars, bathbombs, een goed boek, dus ik weet wat ik komende week ga doen![]()
En voor ons allen nog een bon voor Pathé thuis met popcorn er bij
[ afbeelding ]
En man maak ik blij met een lekker Rotterdams biertje![]()
Hier nog een overzichtsfoto van alles trouwens (en ik was nog m’n favo drankje vergeten te melden en de chocolaatjes die de kindjes hadden)
[ afbeelding ]
Lieve Santa,
Heel erg bedankt, je hebt ons flink verwend
Teleurstelling inderdaad… hij is vandaag niet eens tijdelijk naar een aflevertijd versprongen maar gewoon op vertraging blijven staan. Hopelijk levert het onderzoek wat op, maar dat zal ook pas in de loop van de week bekend worden verwacht ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:31 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Al drie dagen niet geupdate…
Haha ik heb geen idee waar hij van gemaakt is. Misschien hetzelfde materiaal als van dat kneedslijm maar dan sterker?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef Hupje het volgende:
@:PKM Wij hebben uitgepakt! Wat een leuk pakket heb je voor ons bij elkaar gezocht.
Straks foto's, maar J wil graag weten waar de hand van gemaakt is
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:58 schreef hilliebillie het volgende:
Wij zijn vast aan het uitpakken gegaan,
Onze nieuwsgierigheid kon het niet meer aan.
Mijn Santa wat heb je ons verwend
Het is alsof je ons erg goed kent.
De hints in het gedicht doet mij bevestigen
Dat waar mijn gedachten al op waren aan het vestigen
Vermoedelijk klopt en helemaal waar
@:aure was jij mijn Santa dit jaar?
Ik kom later deze ochtend met foto’s en enthousiaste verhalen
Want de kinderen hun enthousiasme is nog steeds aan het opschalen.
Maar eerst moet ik sporten anders ben ik te laat
En wie weet of Mark Rutte het volgende week nog toestaat.
Maar we zijn in ieder geval super blij
Met wat je hebt gekocht voor ons, voor mij
Foto’s kunnen ook in de Facebook groepquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:14 schreef Hupje het volgende:
Cadeautjes!
[ afbeelding ]
J mocht alles uitpakken.
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe verwend we zijn!
[ afbeelding ]
Koekjes, thee, chocolade, badschuim, een kalenderblok (die stond al heel lang op mijn lijstje!), happy socks, snoepjes, een doodshoofdslampje, een enge hand en een spannend Lego spel. Die laatste is de grote hit, het spel is al in elkaar gezet en J vraagt steeds wanneer ik tijd heb om het met hem te gaan spelen
![]()
Dankjewel @:PKM dat je mijn Secret Santa was. Ik stuur je zo nog een PM met een foto die ik niet op internet wil hebben staan.
Fijn dat je kinderen het leuk vinden! Ik had nog even in voorgaande jaren gespiekt en toen kwam ik dus nog op die cola voor jou, je moet toch iets te drinken hebben tijdens de filmquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:33 schreef hilliebillie het volgende:
De doos vol met cadeautjes
[ afbeelding ]
Heel veel cadeautjes!
[ afbeelding ]
De kinderen zijn helemaal blij met alle fidget toys (maar dan ook écht écht blij!!)
[ afbeelding ]
Ik ben ook echt verwend met een mooie kandelaar met kaars, bathbombs, een goed boek, dus ik weet wat ik komende week ga doen![]()
En voor ons allen nog een bon voor Pathé thuis met popcorn er bij
[ afbeelding ]
En man maak ik blij met een lekker Rotterdams biertje![]()
Hier nog een overzichtsfoto van alles trouwens (en ik was nog m’n favo drankje vergeten te melden en de chocolaatjes die de kindjes hadden)
[ afbeelding ]
Lieve Santa,
Heel erg bedankt, je hebt ons flink verwend
Ik weet het niet. Ik hoop dat mijn Santa een t&t heeft, dan kunnen we die samen volgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:15 schreef FlyingFish het volgende:
Wat is de status van de andere nog niet aangekomen pakketjes?
Ik doe niet aan herkenbare foto's op Fok! en al helemaal niet aan Facebookquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Foto’s kunnen ook in de Facebook groep![]()
Het is aangekomen, dank je wel voor de mooie cadeaus!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hoop dat mijn Santa een t&t heeft, dan kunnen we die samen volgen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:54 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Het is aangekomen, dank je wel voor de mooie cadeaus!!!!![]()
![]()
![]()
Foto’s komen eraan, we lopen nu op een strand 🏖
Ja echt allemaal super leuk!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Fijn dat je kinderen het leuk vinden! Ik had nog even in voorgaande jaren gespiekt en toen kwam ik dus nog op die cola voor jou, je moet toch iets te drinken hebben tijdens de filmen die pathébon was een actie bij kruidvat, dat kwam echt zo perfect uit!
Hier op de markt hebben ze dus echt een shitload aan die dingenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja echt allemaal super leuk!
De jongste ook erg blij dat ze nu een fidget spinner pop-it heeft want die stond al op haar verlanglijstje (maar had de Sint niet kunnen vinden)
Ik heb wel wat tweedehands weggegeven ja, maar ook wel boven budget gegaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Wat een toffe pakketten allemaalal vraag ik me af of sommigen niet boven budget zijn gegaan?
of zitten er ook tweedehandsdingen bij?
Dat laatste is vaak wel het geval of dingen gekregen die je al had en dus door kunt geven. Ik probeer er ook altijd wel creatief mee om te gaan (zoals nu met die pathé actie bij kruidvat). Ik denk dat de houten poppetjes die in mijn pakket zitten van Max zijn geweestquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Wat een toffe pakketten allemaalal vraag ik me af of sommigen niet boven budget zijn gegaan?
Lieve @Aurequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak wel het geval of dingen gekregen die je al had en dus door kunt geven. Ik probeer er ook altijd wel creatief mee om te gaan (zoals nu met die pathé actie bij kruidvat). Ik denk dat de houten poppetjes die in mijn pakket zitten van Max zijn geweest![]()
Hahaha neee omg wie woont er nog meer in delft. Ik dacht door Max dat het hem echt wasquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lieve @:Aure
Wat een mooi pakket!
En heel toevallig allemaal,
Jouw Santa ben ik alleen NIET![]()
Playdate en bier, ja, goed verhaal!
Het is ook niet erg als dit een beetje zo is, zolang er maar niet 1 pakket heel erg bovenuit steekt. Dat valt wel meequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:09 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tweedehands weggegeven ja, maar ook wel boven budget gegaan
Oh shit zijn er nog meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:18 schreef Quoi het volgende:
Delft is oververtegenwoordigd in het lijstje!
Mooi misleidend, dat boek
Kijk even in de Facebook lijst, dan ben je er zo achterquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:15 schreef Aure het volgende:
Okay nog een keer kijken in de lijst dan
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:57 schreef SaskiaR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bedankt @:MevrouwCactus en @:Shopaholic voor:
Lekkere chocola
Een heeeele mooie rok
Een boek met muziek van de Efteling
Een krasboek
Een boek met vega recepten
Donald Duck ridderspecial
Geurkaars
Gelukskoekjes (favoriet bij N)
![]()
![]()
![]()
![]()
Tweedehands, dingen zelf gemaakt (stofrestjes die precies konden enzo)…quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Crea jij!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tweedehands, dingen zelf gemaakt (stofrestjes die precies konden enzo)…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:11 schreef Quoi het volgende:
Geloof het of niet, maar MIJN PAKKET IS BINNEN![]()
Snel gegaan, die 2e zending! Zo blij met mijn Secret Santa en eigenlijk had ik er nog eentje, want degene bij wie mijn pakket foutief bezorgd was (en wiens pakket ik had) bleek erg hulpvaardig. En ze heeft er gewoon een kadootje bijgedaan als excuus voor het al uitpakken van de doos (niet de kadootjes). Te lief.
Afijn, driedubbele pret hier dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zijn we wel benieuwd of je ¤25.000 hebt gewonnen natuurlijk.
Protège moi de mes désirs.
Helaasquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:14 schreef arvensis het volgende:
[..]![]()
Nu zijn we wel benieuwd of je ¤25.000 hebt gewonnen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |