Helaas voel ik me nog steeds niet lekker dus ik maak graag gebruik van je aanbodquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:MaJo en ik wonen nog veel dichter bij elkaar dan ik al dacht, dus het is een nóg kleinere moeite dan ik al dacht![]()
![]()
Ik stuur je morgen wel even een DM als ik die kant op ga Majo, ik verwacht rond/net na lunchtijd!
Al hoop ik natuurlijk voor je dat je je morgen gewoon weer kiplekker voelt, niet voor t pakket maar omdat dat voor jou veel fijner is natuurlijk
Echt superliefquote:
Kan ik hier uit opmaken dat je vriendin is overleden?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:45 schreef Nanukerst het volgende:
Lieve @:Nanusanta, door (verdrietige) omstandigheden blijk ik het hele weekend niet thuis te zijn. Is het voor jou ok als ik het uitpakken naar maandag opschuif?
Kan jij zo lang wakker blijvenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:27 schreef MaJo het volgende:
Pakketje bezorgd door @:vlindertje89
Staat er ook eigenlijk een uitpaktijd voor morgen of mag het ook om 00:01?
Daar had ik het met vlindertje ook over, waarschijnlijk niet neequote:
Ah dat is balenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:36 schreef arvensis het volgende:
Mijn pakket komt wss ook morgen niet binnen.
Wat fijn dat het geregeld is 😊quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:27 schreef MaJo het volgende:
Pakketje bezorgd door @:vlindertje89
Staat er ook eigenlijk een uitpaktijd voor morgen of mag het ook om 00:01?
Wel mooi dat niet mijn achternaam op het pakket stond maar "Voornaam Foknaam". Wat dat betreft had mijn ID laten zien ook weinig zinquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:39 schreef MaJohoho het volgende:
[..]
Wat fijn dat het geregeld is 😊
Dank je vlindertje!
Ik doe met nog wat vriendinnen ook via lootjetrekken en het berichtje kwam via die groepquote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef MevrouwCactuclaus het volgende:
[..]
Ehm.. ik heb jou geen bericht gestuurd maandag via lootjestrekken..? Serieus niet.![]()
(Pakket is overigens wel onderweg!)
Maar natuurlijk!! Pak het uit als het je uitkomt!quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:45 schreef Nanukerst het volgende:
Lieve @:Nanusanta, door (verdrietige) omstandigheden blijk ik het hele weekend niet thuis te zijn. Is het voor jou ok als ik het uitpakken naar maandag opschuif?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kunnen er twee zijn. Ik begin met degene die op mijn laatste posts aanwezig was.![]()
@FlyingFish ben jij mijn secret santa? 🤶🏼Protège moi de mes désirs.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:56 schreef arvensis het volgende:
Van mijn pakket is geen spoor te bekennen, maar ik heb wel een leuk gedicht ontvangen!Heeft MaJo weer mazzel, kan ze weer een potentiële Santa van haar lijstje afstrepen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kunnen er twee zijn. Ik begin met degene die op mijn laatste posts aanwezig was.![]()
@:flyingfish ben jij mijn secret santa? 🤶🏼
Ik had het pakket overigens wel netjes op maandag al ingeleverd vlak voor sluitingstijd, maar dat maakte uiteindelijk geen verschil want DHL kon na 17:00 uur ook geen pakketjes meer ophalen, dus ik heb me voor niets gehaast
En ik hoop heel hard dat het pakket toch nog opduikt... Wellicht zien ze de kerstbellen die er in zitten als alarmbellen?
Dat is maar goed ook want jij was nu mijn verdachtequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Heeft MaJo weer mazzel, kan ze weer een potentiële Santa van haar lijstje afstrepen...
Ik had het pakket overigens wel netjes op maandag al ingeleverd vlak voor sluitingstijd, maar dat maakte uiteindelijk geen verschil want DHL kon na 17:00 uur ook geen pakketjes meer ophalen, dus ik heb me voor niets gehaast
En ik hoop heel hard dat het pakket toch nog opduikt... Wellicht zien ze de kerstbellen die er in zitten als alarmbellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |