Wat ontzettend liefquote:Op donderdag 16 december 2021 16:01 schreef vlindertje89 het volgende:
@:MaJo volgens mij woon jij redelijk bij mij in de buurt, als je buren niet kunnen dan wil ik m ook wel voor je ophalen en langsbrengen hoor!
Huh.. stuur maar op! Ik had er mooi inpakpapier omheen zitten.. (rood).quote:Op donderdag 16 december 2021 16:24 schreef Quoi het volgende:
Oh hier ook weer zoiets! Pakket is binnen. Onze namen en adres staan erop, op zo'n geprinte sticker, maar óók naam en adres van iemand anders - geschreven![]()
Ik heb er een foto van gemaakt @:arvensis dan kun jij vast zeggen of het het juiste pakket is.
Ehm.. ik heb jou geen bericht gestuurd maandag via lootjestrekken..? Serieus niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Lieve Santa, heb je enig idee of het pakket al onderweg is en/of wanneer het aan gaat komen? Ik dacht uit je berichtje via lootjetrekken op te kunnen maken dat het al onderweg was, maar dat was maandag. Dus nu weet ik het even niet
Oohh wat spannend dan! Ik ga bij de deur kamperenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef MevrouwCactuclaus het volgende:
[..]
Ehm.. ik heb jou geen bericht gestuurd maandag via lootjestrekken..? Serieus niet.![]()
(Pakket is overigens wel onderweg!)
Dan vrees ik een slecht scenarioquote:Op donderdag 16 december 2021 17:03 schreef arvensis het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze het pakket perongeluk hebben verwisseld.![]()
Er zitten ook twee grote rode plaatjes op met “breekbaar”..
Bij het pakketpunt heeft de vrouw voor mijn ogen de sticker er op geplakt en ook de twee “breekbaar”plaatjes. Daar kn het dus niet fout zijn gegaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan vrees ik een slecht scenarioIk ga je zo nog een foto sturen ter verificatie.
En dan hang ik vanavond bij DHL aan de lijn, for sure.
Zo stom, ik zag het meteen, maar nam m aan om even te checken en toen reed het busje de straat al uit.
Hopelijk gaat het nog lukken voor zaterdag. Snap dat je er van baalt hoor.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is geenszins mijn bedoeling om je een schuldgevoel aan te praten! Ik baalde zelf gewoon even
Ik ben wel dusdanig verkouden dat ik er zelf ook liever niet op uit ga. Ik zit eraan te denken om 1 van de buren te vragen
[..]
Mijn man heeft dezelfde klachten helaas. Hij gaat zo ook een zelftest doen, eens kijken wat daar uitkomt.
Handigquote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef arvensis het volgende:
Het pakket is terecht!Of ja, deels. Met wat speurwerk hebben @:quoi en ik de eigenlijke ontvanger van haar pakket kunnen achterhalen. Heb ze gebeld en Quoi’s pakket is daar bezorgd. Het is dus toch mis gegaan bij het postpunt.
Hij ligt nu aan het andere eind van het land.
Mijn pakket is er ook niet en staat weer op 1-2 dagen vertraging.. ik kan wss ook niet mee uitpakken.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:31 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Handig
Ik vermoed dat je dan niet de enige bent die zaterdag misschien niet uit kan pakken MaJo…
Hmm, misschien ligt het aan jou dan iddquote:Op donderdag 16 december 2021 19:38 schreef arvensis het volgende:
[..]
Mijn pakket is er ook niet en staat weer op 1-2 dagen vertraging.. ik kan wss ook niet mee uitpakken.
DHL haat mij.
We zullen zien..quote:Op donderdag 16 december 2021 19:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor pakket jij dan gaat krijgen. Als je al iets krijgt
@vlindertje89 wil het pakket voor me ophalen dus dat komt goedquote:Op donderdag 16 december 2021 19:12 schreef MaJohoho het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nog lukken voor zaterdag. Snap dat je er van baalt hoor.
Beterschap ook voor jou en je man
Maar diegene wil waarschijnlijk ook haar eigen pakket dat bij jou staat?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:20 schreef Quoi het volgende:
Spannend is het wel zo idd! @:arvensis hebben wel geluk bij een ongeluk, want én we hebben het pakket gevonden én het is een meewerkend iemand die morgen ook weer naar (toch weer) een DHL-punt rent.
Juist. Daarom: een meewerkend iemand die morgen ook weer naar (toch weer) een DHL-punt rent.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar diegene wil waarschijnlijk ook haar eigen pakket dat bij jou staat?
Nou! Maakt het meelezen wel de moeite waardquote:Op donderdag 16 december 2021 19:51 schreef Hupje het volgende:
Het is wel een spannende Secret Santa editie zo
Fijn dat het goed gaat komen! Dan kan je zaterdag toch uitpakken!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
@:vlindertje89 wil het pakket voor me ophalen dus dat komt goed![]()
Ik hoop nog steeds me morgen opeens veel beter te voelen en het gewoon zelf te kunnen halen
Helaas voel ik me nog steeds niet lekker dus ik maak graag gebruik van je aanbodquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:MaJo en ik wonen nog veel dichter bij elkaar dan ik al dacht, dus het is een nóg kleinere moeite dan ik al dacht![]()
![]()
Ik stuur je morgen wel even een DM als ik die kant op ga Majo, ik verwacht rond/net na lunchtijd!
Al hoop ik natuurlijk voor je dat je je morgen gewoon weer kiplekker voelt, niet voor t pakket maar omdat dat voor jou veel fijner is natuurlijk
Echt superliefquote:
Kan ik hier uit opmaken dat je vriendin is overleden?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:45 schreef Nanukerst het volgende:
Lieve @:Nanusanta, door (verdrietige) omstandigheden blijk ik het hele weekend niet thuis te zijn. Is het voor jou ok als ik het uitpakken naar maandag opschuif?
Kan jij zo lang wakker blijvenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:27 schreef MaJo het volgende:
Pakketje bezorgd door @:vlindertje89
Staat er ook eigenlijk een uitpaktijd voor morgen of mag het ook om 00:01?
Daar had ik het met vlindertje ook over, waarschijnlijk niet neequote:
Ah dat is balenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:36 schreef arvensis het volgende:
Mijn pakket komt wss ook morgen niet binnen.
Wat fijn dat het geregeld is 😊quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:27 schreef MaJo het volgende:
Pakketje bezorgd door @:vlindertje89
Staat er ook eigenlijk een uitpaktijd voor morgen of mag het ook om 00:01?
Wel mooi dat niet mijn achternaam op het pakket stond maar "Voornaam Foknaam". Wat dat betreft had mijn ID laten zien ook weinig zinquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:39 schreef MaJohoho het volgende:
[..]
Wat fijn dat het geregeld is 😊
Dank je vlindertje!
Ik doe met nog wat vriendinnen ook via lootjetrekken en het berichtje kwam via die groepquote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef MevrouwCactuclaus het volgende:
[..]
Ehm.. ik heb jou geen bericht gestuurd maandag via lootjestrekken..? Serieus niet.![]()
(Pakket is overigens wel onderweg!)
Maar natuurlijk!! Pak het uit als het je uitkomt!quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:45 schreef Nanukerst het volgende:
Lieve @:Nanusanta, door (verdrietige) omstandigheden blijk ik het hele weekend niet thuis te zijn. Is het voor jou ok als ik het uitpakken naar maandag opschuif?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kunnen er twee zijn. Ik begin met degene die op mijn laatste posts aanwezig was.![]()
@FlyingFish ben jij mijn secret santa? 🤶🏼Protège moi de mes désirs.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:56 schreef arvensis het volgende:
Van mijn pakket is geen spoor te bekennen, maar ik heb wel een leuk gedicht ontvangen!Heeft MaJo weer mazzel, kan ze weer een potentiële Santa van haar lijstje afstrepen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kunnen er twee zijn. Ik begin met degene die op mijn laatste posts aanwezig was.![]()
@:flyingfish ben jij mijn secret santa? 🤶🏼
Ik had het pakket overigens wel netjes op maandag al ingeleverd vlak voor sluitingstijd, maar dat maakte uiteindelijk geen verschil want DHL kon na 17:00 uur ook geen pakketjes meer ophalen, dus ik heb me voor niets gehaast
En ik hoop heel hard dat het pakket toch nog opduikt... Wellicht zien ze de kerstbellen die er in zitten als alarmbellen?
Dat is maar goed ook want jij was nu mijn verdachtequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Heeft MaJo weer mazzel, kan ze weer een potentiële Santa van haar lijstje afstrepen...
Ik had het pakket overigens wel netjes op maandag al ingeleverd vlak voor sluitingstijd, maar dat maakte uiteindelijk geen verschil want DHL kon na 17:00 uur ook geen pakketjes meer ophalen, dus ik heb me voor niets gehaast
En ik hoop heel hard dat het pakket toch nog opduikt... Wellicht zien ze de kerstbellen die er in zitten als alarmbellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |