Hier op de markt hebben ze dus echt een shitload aan die dingenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja echt allemaal super leuk!
De jongste ook erg blij dat ze nu een fidget spinner pop-it heeft want die stond al op haar verlanglijstje (maar had de Sint niet kunnen vinden)
Ik heb wel wat tweedehands weggegeven ja, maar ook wel boven budget gegaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Wat een toffe pakketten allemaalal vraag ik me af of sommigen niet boven budget zijn gegaan?
of zitten er ook tweedehandsdingen bij?
Dat laatste is vaak wel het geval of dingen gekregen die je al had en dus door kunt geven. Ik probeer er ook altijd wel creatief mee om te gaan (zoals nu met die pathé actie bij kruidvat). Ik denk dat de houten poppetjes die in mijn pakket zitten van Max zijn geweestquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Wat een toffe pakketten allemaalal vraag ik me af of sommigen niet boven budget zijn gegaan?
Lieve @Aurequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak wel het geval of dingen gekregen die je al had en dus door kunt geven. Ik probeer er ook altijd wel creatief mee om te gaan (zoals nu met die pathé actie bij kruidvat). Ik denk dat de houten poppetjes die in mijn pakket zitten van Max zijn geweest![]()
Hahaha neee omg wie woont er nog meer in delft. Ik dacht door Max dat het hem echt wasquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lieve @:Aure
Wat een mooi pakket!
En heel toevallig allemaal,
Jouw Santa ben ik alleen NIET![]()
Playdate en bier, ja, goed verhaal!
Het is ook niet erg als dit een beetje zo is, zolang er maar niet 1 pakket heel erg bovenuit steekt. Dat valt wel meequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:09 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tweedehands weggegeven ja, maar ook wel boven budget gegaan
Oh shit zijn er nog meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:18 schreef Quoi het volgende:
Delft is oververtegenwoordigd in het lijstje!
Mooi misleidend, dat boek
Kijk even in de Facebook lijst, dan ben je er zo achterquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:15 schreef Aure het volgende:
Okay nog een keer kijken in de lijst dan
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:57 schreef SaskiaR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bedankt @:MevrouwCactus en @:Shopaholic voor:
Lekkere chocola
Een heeeele mooie rok
Een boek met muziek van de Efteling
Een krasboek
Een boek met vega recepten
Donald Duck ridderspecial
Geurkaars
Gelukskoekjes (favoriet bij N)
![]()
![]()
![]()
![]()
Tweedehands, dingen zelf gemaakt (stofrestjes die precies konden enzo)…quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef MaJo het volgende:
Crea jij!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tweedehands, dingen zelf gemaakt (stofrestjes die precies konden enzo)…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:11 schreef Quoi het volgende:
Geloof het of niet, maar MIJN PAKKET IS BINNEN![]()
Snel gegaan, die 2e zending! Zo blij met mijn Secret Santa en eigenlijk had ik er nog eentje, want degene bij wie mijn pakket foutief bezorgd was (en wiens pakket ik had) bleek erg hulpvaardig. En ze heeft er gewoon een kadootje bijgedaan als excuus voor het al uitpakken van de doos (niet de kadootjes). Te lief.
Afijn, driedubbele pret hier dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zijn we wel benieuwd of je ¤25.000 hebt gewonnen natuurlijk.
Protège moi de mes désirs.
Helaasquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:14 schreef arvensis het volgende:
[..]![]()
Nu zijn we wel benieuwd of je ¤25.000 hebt gewonnen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |