Een dikke middelvinger naar hun oud voorzitter.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie het Instagram account van de fanclub al gecheckt? Lees even de reacties op de nieuwste postAllemaal kortpittige Gerda's die compleet achter Marco staan en niets geloven van het verhaal van misbruik door hem, inclusief veel hartjes
![]()
[ instagram ]
Je hoort niet in het dagboek van je dochter te lezen.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:46 schreef Speciale het volgende:
Wat is de gemiddelde mening hier eigenlijk?
Dat Marco voor 100% schuldig is aan het maken van kutmuziek.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:46 schreef Speciale het volgende:
Wat is de gemiddelde mening hier eigenlijk?
Wel of niet schuldig ?
imho maakt het niet uit of hij uiteindelijk onschuldig verklaard wordt (mocht hij dat zijn) want de schade is al gedaan
Dit was serieus mijn eerste gedachte toen ik over dat dagboek lasquote:Op woensdag 15 december 2021 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoort niet in het dagboek van je dochter te lezen.
Dit was al jaren bekendquote:Op woensdag 15 december 2021 14:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat Marco voor 100% schuldig is aan het maken van kutmuziek.
John Ewbank flanst alle liedjes in elkaar en Marco voert het uit. Toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat Marco voor 100% schuldig is aan het maken van kutmuziek.
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie het Instagram account van de fanclub al gecheckt? Lees even de reacties op de nieuwste postAllemaal kortpittige Gerda's die compleet achter Marco staan en niets geloven van het verhaal van misbruik door hem, inclusief veel hartjes
![]()
[ instagram ]
quote:Ik gaa ook steunen voor marco het strakke ik geef je moet
Mathilde Santing vergeten? Er zijn tig aanwijzingen dat meisje nummer twee binnenkort ook aangifte gaat doen. En als men weet wie dat meisje is dan vallen alle opmerkingen en roddels op hun plek.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Leeftijd klopt niet en de juice channels ontkennen dat er iets zou spelen rondom de voice. Yvonne bijvoorbeeld heeft dat gisteren nog ontkent.
Misschien zit die bij Tessa.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Marco is spoorloos.
Het lijkt erop dat Marco Borsato (54) de mediastorm, die sinds vorige week over hem heen komt, niet in eigen land ondergaat. Werd de zanger vorige week nog gespot bij zijn penthouse in het centrum van Alkmaar, fotografen die daar nu poolshoogte nemen horen in deze omgeving dat hij naar het buitenland zou zijn vertrokken. Al sinds dagen is hij niet meer gezien rond de woning die hij na de scheiding van Leontine in zijn geboortestad betrok.
Ik vind het ook niet helemaal kies. Aan de andere kant als je je als moeder zorgen maakt (zoals Anouk Smulders dat zou doen) en je krijgt geen duidelijkheid of het gevoel dat ze iets achterhoudt, dan zou dit toch een stap kunnen zijn. Niet om je dochter te verraden maar om haar te kunnen helpen, steunen en beschermen. En de moeder is daarna dus gelijk verhaal gaan halen bij Marco inclusief opname-apparatuur vertelt het verhaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef Speciale het volgende:
Dit was serieus mijn eerste gedachte toen ik over dat dagboek las
Is dat een van zijn minnaressen?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien zit die bij Tessa.
Zij is de enige die dat beweerd, het is opvallend dat juist de gene die er zo boven op zat ontkent dat er iets met the voice zou zijn. Een vergissing wordt het genoemd.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mathilde Santing vergeten? Er zijn tig aanwijzingen dat meisje nummer twee binnenkort ook aangifte gaat doen. En als men weet wie dat meisje is dan vallen alle opmerkingen en roddels op hun plek.
Ik vraag mij meer gewoon af of het wel de waarheid is wat er in dat dagboek geschreven wordt of gewoon gelijk blind gelooft wordtquote:Op woensdag 15 december 2021 14:20 schreef Tengano het volgende:
e kunnen helpen, steunen en beschermen. En de moeder is daarna dus ge
De mogelijkheid bestaat dat de dochter het dagboek bewust heeft neergelegd omdat ze haar moeder wel op de hoogte wilde stellen maar er niet over durfde beginnen.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet helemaal kies. Aan de andere kant als je je als moeder zorgen maakt (zoals Anouk Smulders dat zou doen) en je krijgt geen duidelijkheid of het gevoel dat ze iets achterhoudt, dan zou dit toch een stap kunnen zijn. Niet om je dochter te verraden maar om haar te kunnen helpen, steunen en beschermen. En de moeder is daarna dus gelijk verhaal gaan halen bij Marco inclusief opname-apparatuur vertelt het verhaal.
Of heeft hij Tessa over laten vliegen naar Italië waar hij nu zit zodat hij een beetje zijn tijd door kan neuken totdat volgende week de familie komt en hij weer de cute family man isquote:Op woensdag 15 december 2021 14:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien zit die bij Tessa.
Ze zullen vast wel meer hebben dan dat dagboek. John en Mick gaan dit niet zomaar aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:23 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik vraag mij meer gewoon af of het wel de waarheid is wat er in dat dagboek geschreven wordt of gewoon gelijk blind gelooft wordt
Heeft Marco zelf trouwens ook niet een dochter van die leeftijd? Of scheelt niet veel iig..quote:Op woensdag 15 december 2021 14:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel meer hebben dan dat dagboek. John en Mick gaan dit niet zomaar aan.
Misschien kan hij Humberto inclusief publiek weer uitnodigen in zijn huis bij het haardvuur?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of heeft hij Tessa over laten vliegen naar Italië waar hij nu zit zodat hij een beetje zijn tijd door kan neuken totdat volgende week de familie komt en hij weer de cute family man is![]()
Immers is Marco volgende week dinsdag jarig en wordt dat wss gezellig met de familie gevierd met aansluitend kerst en oud & nieuw. Dan laten we de boel even achter onszorgt Marco dat we het er niet over hebben
en hebben we het gewoon gezellig
Gezelliequote:Op woensdag 15 december 2021 14:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien kan hij Humberto inclusief publiek weer uitnodigen in zijn huis bij het haardvuur?
Ja laten we voor de zekerheid haar dagboek ook even checken.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:28 schreef Speciale het volgende:
[..]
Heeft Marco zelf trouwens ook niet een dochter van die leeftijd? Of scheelt niet veel iig..
Nou.. zou toch wat zijn..quote:Op woensdag 15 december 2021 14:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja laten we voor de zekerheid haar dagboek ook even checken.
Kunnen Marco en Humberto het samen mooi over hun buitenechtelijke escapes hebbenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Misschien kan hij Humberto inclusief publiek weer uitnodigen in zijn huis bij het haardvuur?
Video waar Tim Hoffman mee bezig is over The Voice, wat hij zegt dat heel groot is, heeft dus niks daar mee te maken?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Leeftijd klopt niet en de juice channels ontkennen dat er iets zou spelen rondom de voice. Yvonne bijvoorbeeld heeft dat gisteren nog ontkent.
Zover wij weten niet. Hij onderzoekt misstanden in talentenjachten in het algemeen dus niet specifiek the voice en heeft eerder op insta storys laten weten niet met sexueel misbruik bezig te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Video waar Tim Hoffman mee bezig is over The Voice, wat hij zegt dat heel groot is, heeft dus niks daar mee te maken?
Wie weet zat dat wel achter het gedrag wat je kon zien bij Shownieuws. Door dit gedoe gaat die hele beerput straks open.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Mogelijk zal er wel meer gutter hier uitkomen. Wat denken we van bv. een John de Mol of Joop vd Ende die wist(en) van deze praktijken en het onder het tapijt hielden. Ik denk dat dat soort dingen de komende tijd ook wel gaan lekken.
Dit zijn gewoon dingen die al langer in het wereldje bekend zouden moeten zijn over Marco.
En dat niet alleen Leontine op de hoogte was maar ook Anouk Smulders dus zeer goed geinformeerd was, en daar nooit wat mee gedaan heeft als onafhankelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 15:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie weet zat dat wel achter het gedrag wat je kon zien bij Shownieuws. Door dit gedoe gaat die hele beerput straks open.
Ik denk persoonlijk dat hij met dat andere meisje gesproken heeft, na aanleiding van wat jij zegt.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zover wij weten niet. Hij onderzoekt misstanden in talentenjachten in het algemeen dus niet specifiek the voice en heeft eerder op insta storys laten weten niet met misbruik bezig te zijn.
Het lijkt eerder over matchfixing en contracten te gaan.
Zo'n Tooske is natuurlijk ook gewoon bang voor haar baan. Enorm achterlijk lijkt ze me niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie weet zat dat wel achter het gedrag wat je kon zien bij Shownieuws. Door dit gedoe gaat die hele beerput straks open.
Bij Linda op de bank over hoe hij als artiest toch ook iets met vrouwen moest gaan doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:58 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een groot interview met Marco….
Die Bram is dus gewoon aan het gas lighten met zijn vermeende gerucht. Wat een smeerpijp is dat ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:10 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Oh de samenvatting van victim blaming dan maar…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |