abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202629734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 11:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij winkelt bij de Jumbo.
Omdat men bij de AH op de kleintjes let zeker?

@ikweethetookniet was me al voor ;)
  woensdag 15 december 2021 @ 13:20:20 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202629753
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:15 schreef Za het volgende:

[..]
Alles is mogelijk, mensen die geld ruiken, mensen die de moeder kennen als een fantast, mensen die misbruikt zijn door een andere BN'er en hulp willen van John. Anything.
Hij heeft op die dinsdag? ook aangegeven dat slachtoffers met hem contact kunnen opnemen als de stap naar de politie voor hen te moeilijk of eng zou zijn. De kans dat dat op dezelfde dag dan nog gebeurt is niet zo heel groot. Eerder zou je verwachten dat mensen daar dan nog wat over na gaan denken en dan uiteindelijk die stap pas durven zetten.

Dus wellicht komen er in de nabije toekomst nog meer gevallen zich melden bij John.

En by the way. Als iemand hier een fantast is dan is het Marco zelf wel. Daar hebben we geen verklaringen of bewijs meer voor nodig.
  Tettenkoning woensdag 15 december 2021 @ 13:26:13 #103
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202629847
Op NU.nl staat nu een wat uitgebreider/genuanceerder artikel.

quote:
Nog twee vermeende slachtoffers Marco Borsato melden zich bij journalist

De oproep van journalist John van den Heuvel aan mogelijke slachtoffers van seksueel overschrijdend gedrag door Marco Borsato heeft twee nieuwe meldingen opgeleverd, vertelde journalist Mick van Wely dinsdagavond in talkshow Beau. Van Wely schreef samen met Van den Heuvel een artikel over vermeend misbruik door Borsato.

Volgens de misdaadjournalist gaat het om "twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers". "We zullen met hen gaan praten. Ik ben benieuwd naar hun verhaal", zei Van Wely, die er verder niets over kwijt kon.

De Telegraaf schreef dinsdag dat een vrouw van nu 22 jaar maandag aangifte heeft gedaan van seksueel misbruik door Borsato. De zanger zou zich vanaf haar vijftiende jaar geregeld aan haar vergrepen hebben. In totaal zou het misbruik zo'n vijf jaar hebben geduurd.

Nadat het artikel verschenen was, vroeg Van den Heuvel mensen die meer informatie hebben zich bij hem te melden. "Aan het artikel is veel onderzoek voorafgegaan. Uit dat onderzoek blijkt ook dat meer meisjes en jonge vrouwen informatie hebben of aangifte overwegen", schreef hij op Instagram.
Borsato verzoekt OM onderzoek te doen, OM noemt verzoek ongebruikelijk

Borsato liet eerder in een reactie aan NU.nl weten kennis te hebben genomen van de aangifte. Een week geleden vroeg de zanger het Openbaar Ministerie (OM) al onderzoek te doen naar de aantijgingen die in de media werden besproken.

Het OM heeft nog niet toegezegd dit onderzoek ook echt te gaan uitvoeren, maar noemde het verzoek wel ongebruikelijk.

"Als je het ergens niet mee eens bent, dan ga je normaal gesproken naar de politie en doe je melding of aangifte. Daarvan is hier geen sprake", aldus een woordvoerder van het OM, die sprak van "een andere dynamiek".

Borsato ziet de uitkomst van dit eventuele onderzoek met vertrouwen tegemoet. "Ik ontken zoals bekend alle aantijgingen die ik tot dusverre alleen via de pers mocht vernemen", aldus Borsato.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-bij-journalist.html
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202629878
De reacties op de Instagram account van Anouk :p juicy!!!

[ Bericht 47% gewijzigd door mrcapristo op 15-12-2021 13:29:39 (Emoji) ]
  woensdag 15 december 2021 @ 13:29:40 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202629914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:26 schreef Nine. het volgende:
Op NU.nl staat nu een wat uitgebreider/genuanceerder artikel.
[..]

quote:
1 Nog twee vermeende slachtoffers Marco Borsato melden zich bij journalist

2 "twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers". "We zullen met hen gaan praten. Ik ben benieuwd naar hun verhaal"
Ook dit vind ik dus geen goed artikel met een hoop knip en plakwerk en even snel scoren en veroorzaakt opnieuw weer ruis.
pi_202629933
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:27 schreef mrcapristo het volgende:
:D

Ik dacht eerst wat heeft Anouk (de zangeres) er mee te maken, maar gaat over Smulders natuurlijk _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 15 december 2021 @ 13:34:20 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202630001
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:27 schreef mrcapristo het volgende:
Ik kijk dat Shownieuws nooit en kende haar al helemaal niet, maar als het vanavond weer is, ga ik zeker kijken >:)
  woensdag 15 december 2021 @ 13:41:30 #108
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202630128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik dacht eerst wat heeft Anouk (de zangeres) er mee te maken, maar gaat over Smulders natuurlijk _O-
Dat dacht ik ook :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 december 2021 @ 13:42:17 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202630146
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:25 schreef -Spring het volgende:

[..]
Op andere kanalen wordt gesuggereerd dat het om twee kinderen gaat: een van destijds 13 en één van 15. De moeder van die van 13 schijnt dat in haar dochters dagboek gelezen te hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:45 schreef Vivi het volgende:
Hier wat ik heb gehoord: Marco is indertijd met een 'burn out' vertrokken bij TVK. Dat was dus geen burn-out, maar gedwongen omdat hij met zijn broek op zijn knieën is betrapt in een kleedkamer. Aanvankelijk werd - bij wijze van damage control - onder insiders die wel wat rook maar niet het vuur hadden meegekregen, het gerucht de wereld ingeholpen dat het ging om een meisje van de productie, maar dat bleek dus idd een meisje van dertien te zijn van wie de moeder later in haar dagboek heeft gelezen wat er echt heeft plaatsgevonden. Ik heb overigens nog heel veel meer ranzigs vernomen waarbij de naam John Ewbank ook voorbijkwam, maar laten we dat nog even bewaren :'). Oh en Leontine schijnt er vanaf te weten.
SHO / is marco borsato een pedofiel?

Zo te zien waren deze roddels er al in september in deze reeks vanuit die Juice kanalen.
pi_202630248
Wat is de gemiddelde mening hier eigenlijk?
Wel of niet schuldig ?

imho maakt het niet uit of hij uiteindelijk onschuldig verklaard wordt (mocht hij dat zijn) want de schade is al gedaan
pi_202630280
Ik blijf hopen dat heel deze ellende gebaseerd is op vergissingen want niemand zit te wachten op een Nederlandse Epstein maar ik heb er een hard hoofd in.
pi_202630424
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de Telegraaf, en het Dagblad van het Noorden zelf het nieuws willen maken, in plaats van het nieuws verslaan.
  woensdag 15 december 2021 @ 13:57:32 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202630440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:48 schreef -river- het volgende:
Ik blijf hopen dat heel deze ellende gebaseerd is op vergissingen want niemand zit te wachten op een Nederlandse Epstein maar ik heb er een hard hoofd in.
Nog even geduld en de wappies hebben straks ook deze affaire in hun complot betrokken.
pi_202630449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:42 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
SHO / is marco borsato een pedofiel?

Zo te zien waren deze roddels er al in september in deze reeks vanuit die Juice kanalen.
Leeftijd klopt niet en de juice channels ontkennen dat er iets zou spelen rondom de voice. Yvonne bijvoorbeeld heeft dat gisteren nog ontkent.
speak only if it improves the silence.
pi_202630457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nog even geduld en de wappies hebben straks ook deze affaire in hun complot betrokken.
Een nachtmerrie die uitkomt.
pi_202630473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:56 schreef Idisrom het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de Telegraaf, en het Dagblad van het Noorden zelf het nieuws willen maken, in plaats van het nieuws verslaan.
Dat is altijd zo bij de telegraaf.
  woensdag 15 december 2021 @ 13:59:09 #117
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202630479
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:56 schreef Idisrom het volgende:
Precies en het zijn allemaal uittreksels van John en Mick met daaraan hun eigen verzinsels toegevoegd.

Gelukkig zie je dat in dit topic niet voorkomen :+
  woensdag 15 december 2021 @ 13:59:47 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202630491
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:08 schreef Za het volgende:

[..]
Stel je deze scène voor, een kind jarenlang ten prooi aan misbruik, gaat met psychologen in gesprek waarbij de vermeende dader aanwezig is, alsmede de moeder, en blijkbaar nog een 4e persoon.

Borsato doet een bekentenis, werpt zich huilend excuses, makend op de grond, ten overstaan van iig 1 onafhankelijke getuige, ook nog eens een psycholoog, die gewoon een verklaring kan geven. Dan is het einde verhaal vwb deze kwestie.

Je hebt dan geen juice channels, Story of John vd Heuvel meer nodig.
Een getuige van het besproken vermeende seksueel misbruik plus bekentenis in de vorm van een professional, meer heb je niet nodig in je stap naar vervolging.
Een aangifte heb je dan nodig. Zoals geschiedde. Dus wat wil je hiermee zeggen?
Laffe huichelaar
pi_202630500
Hebben jullie het Instagram account van de fanclub al gecheckt? Lees even de reacties op de nieuwste post :D Allemaal kortpittige Gerda's die compleet achter Marco staan en niets geloven van het verhaal van misbruik door hem, inclusief veel hartjes :')
instagram
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 15 december 2021 @ 14:04:19 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202630570
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie het Instagram account van de fanclub al gecheckt? Lees even de reacties op de nieuwste post :D Allemaal kortpittige Gerda's die compleet achter Marco staan en niets geloven van het verhaal van misbruik door hem, inclusief veel hartjes :')
[ instagram ]
Liefde maakt blind ;)
pi_202630572
quote:
[ instagram ]
Een dikke middelvinger naar hun oud voorzitter.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 december 2021 @ 14:04:51 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_202630577
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:46 schreef Speciale het volgende:

Je hoort niet in het dagboek van je dochter te lezen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 15 december 2021 @ 14:09:25 #123
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202630667
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:46 schreef Speciale het volgende:
Wel of niet schuldig ?

imho maakt het niet uit of hij uiteindelijk onschuldig verklaard wordt (mocht hij dat zijn) want de schade is al gedaan
Dat Marco voor 100% schuldig is aan het maken van kutmuziek.
pi_202630686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je hoort niet in het dagboek van je dochter te lezen.

:T
Dit was serieus mijn eerste gedachte toen ik over dat dagboek las _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit was al jaren bekend
pi_202630751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
John Ewbank flanst alle liedjes in elkaar en Marco voert het uit. Toch?

Ik denk dat John zijn inkomsten flink voelt krimpen de komende tijd.
pi_202630807
Marco is spoorloos.

Het lijkt erop dat Marco Borsato (54) de mediastorm, die sinds vorige week over hem heen komt, niet in eigen land ondergaat. Werd de zanger vorige week nog gespot bij zijn penthouse in het centrum van Alkmaar, fotografen die daar nu poolshoogte nemen horen in deze omgeving dat hij naar het buitenland zou zijn vertrokken. Al sinds dagen is hij niet meer gezien rond de woning die hij na de scheiding van Leontine in zijn geboortestad betrok.
All those angels with their wings glued on.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 14:17:04 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202630814
quote:
[ instagram ]
quote:
Ik gaa ook steunen voor marco het strakke ik geef je moet
:'(
pi_202630840
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Leeftijd klopt niet en de juice channels ontkennen dat er iets zou spelen rondom de voice. Yvonne bijvoorbeeld heeft dat gisteren nog ontkent.
Mathilde Santing vergeten? Er zijn tig aanwijzingen dat meisje nummer twee binnenkort ook aangifte gaat doen. En als men weet wie dat meisje is dan vallen alle opmerkingen en roddels op hun plek.
pi_202630843
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Marco is spoorloos.

Het lijkt erop dat Marco Borsato (54) de mediastorm, die sinds vorige week over hem heen komt, niet in eigen land ondergaat. Werd de zanger vorige week nog gespot bij zijn penthouse in het centrum van Alkmaar, fotografen die daar nu poolshoogte nemen horen in deze omgeving dat hij naar het buitenland zou zijn vertrokken. Al sinds dagen is hij niet meer gezien rond de woning die hij na de scheiding van Leontine in zijn geboortestad betrok.
Misschien zit die bij Tessa.
pi_202630852
Roddelpraat zal het er vanavond ook nog wel over hebben. Misschien met nieuwe details uit eerste hand :B
  woensdag 15 december 2021 @ 14:20:47 #131
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202630866
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef Speciale het volgende:
Dit was serieus mijn eerste gedachte toen ik over dat dagboek las _O-
Ik vind het ook niet helemaal kies. Aan de andere kant als je je als moeder zorgen maakt (zoals Anouk Smulders dat zou doen) en je krijgt geen duidelijkheid of het gevoel dat ze iets achterhoudt, dan zou dit toch een stap kunnen zijn. Niet om je dochter te verraden maar om haar te kunnen helpen, steunen en beschermen. En de moeder is daarna dus gelijk verhaal gaan halen bij Marco inclusief opname-apparatuur vertelt het verhaal.
pi_202630867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Is dat een van zijn minnaressen?
pi_202630880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mathilde Santing vergeten? Er zijn tig aanwijzingen dat meisje nummer twee binnenkort ook aangifte gaat doen. En als men weet wie dat meisje is dan vallen alle opmerkingen en roddels op hun plek.
Zij is de enige die dat beweerd, het is opvallend dat juist de gene die er zo boven op zat ontkent dat er iets met the voice zou zijn. Een vergissing wordt het genoemd.
pi_202630926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:20 schreef Tengano het volgende:
e kunnen helpen, steunen en beschermen. En de moeder is daarna dus ge
Ik vraag mij meer gewoon af of het wel de waarheid is wat er in dat dagboek geschreven wordt of gewoon gelijk blind gelooft wordt
pi_202630941
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vind het ook niet helemaal kies. Aan de andere kant als je je als moeder zorgen maakt (zoals Anouk Smulders dat zou doen) en je krijgt geen duidelijkheid of het gevoel dat ze iets achterhoudt, dan zou dit toch een stap kunnen zijn. Niet om je dochter te verraden maar om haar te kunnen helpen, steunen en beschermen. En de moeder is daarna dus gelijk verhaal gaan halen bij Marco inclusief opname-apparatuur vertelt het verhaal.
De mogelijkheid bestaat dat de dochter het dagboek bewust heeft neergelegd omdat ze haar moeder wel op de hoogte wilde stellen maar er niet over durfde beginnen.
  woensdag 15 december 2021 @ 14:26:58 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202630980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Of heeft hij Tessa over laten vliegen naar Italië waar hij nu zit zodat hij een beetje zijn tijd door kan neuken totdat volgende week de familie komt en hij weer de cute family man is :)

Immers is Marco volgende week dinsdag jarig en wordt dat wss gezellig met de familie gevierd met aansluitend kerst en oud & nieuw. Dan laten we de boel even achter ons :) zorgt Marco dat we het er niet over hebben :) en hebben we het gewoon gezellig :)
pi_202630985
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:23 schreef Speciale het volgende:

[..]
Ik vraag mij meer gewoon af of het wel de waarheid is wat er in dat dagboek geschreven wordt of gewoon gelijk blind gelooft wordt
Ze zullen vast wel meer hebben dan dat dagboek. John en Mick gaan dit niet zomaar aan.
pi_202631005
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:27 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ze zullen vast wel meer hebben dan dat dagboek. John en Mick gaan dit niet zomaar aan.
Heeft Marco zelf trouwens ook niet een dochter van die leeftijd? Of scheelt niet veel iig..
pi_202631026
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Of heeft hij Tessa over laten vliegen naar Italië waar hij nu zit zodat hij een beetje zijn tijd door kan neuken totdat volgende week de familie komt en hij weer de cute family man is :)

Immers is Marco volgende week dinsdag jarig en wordt dat wss gezellig met de familie gevierd met aansluitend kerst en oud & nieuw. Dan laten we de boel even achter ons :) zorgt Marco dat we het er niet over hebben :) en hebben we het gewoon gezellig :)
Misschien kan hij Humberto inclusief publiek weer uitnodigen in zijn huis bij het haardvuur?
  woensdag 15 december 2021 @ 14:31:50 #140
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202631071
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:29 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Misschien kan hij Humberto inclusief publiek weer uitnodigen in zijn huis bij het haardvuur?
Gezellie :') :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 december 2021 @ 14:32:44 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202631082
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:28 schreef Speciale het volgende:

[..]
Heeft Marco zelf trouwens ook niet een dochter van die leeftijd? Of scheelt niet veel iig..
Ja laten we voor de zekerheid haar dagboek ook even checken.
pi_202631100
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja laten we voor de zekerheid haar dagboek ook even checken.
Nou.. zou toch wat zijn..
pi_202631137
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:31 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Gezellie :') :+
:N
  woensdag 15 december 2021 @ 14:36:54 #144
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202631143
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
:N
Nee precies :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Tettenkoning woensdag 15 december 2021 @ 14:41:04 #145
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202631206
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Kunnen Marco en Humberto het samen mooi over hun buitenechtelijke escapes hebben :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 15 december 2021 @ 14:41:14 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202631210
En nu maar wachten }:|

[ Bericht 34% gewijzigd door Tengano op 15-12-2021 14:49:35 ]
pi_202631254
Mogelijk zal er wel meer gutter hier uitkomen. Wat denken we van bv. een John de Mol of Joop vd Ende die wist(en) van deze praktijken en het onder het tapijt hielden. Ik denk dat dat soort dingen de komende tijd ook wel gaan lekken.

Dit zijn gewoon dingen die al langer in het wereldje bekend zouden moeten zijn over Marco.
  woensdag 15 december 2021 @ 14:46:56 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202631326
pi_202631341
quote:
_O-
pi_202631519
Tijd voor een groot interview met Marco….
SOONY
  woensdag 15 december 2021 @ 15:02:53 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202631579
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Video waar Tim Hoffman mee bezig is over The Voice, wat hij zegt dat heel groot is, heeft dus niks daar mee te maken?
pi_202631606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Video waar Tim Hoffman mee bezig is over The Voice, wat hij zegt dat heel groot is, heeft dus niks daar mee te maken?
Zover wij weten niet. Hij onderzoekt misstanden in talentenjachten in het algemeen dus niet specifiek the voice en heeft eerder op insta storys laten weten niet met sexueel misbruik bezig te zijn.

Het lijkt eerder over matchfixing en contracten te gaan.
  woensdag 15 december 2021 @ 15:06:56 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202631616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Mogelijk zal er wel meer gutter hier uitkomen. Wat denken we van bv. een John de Mol of Joop vd Ende die wist(en) van deze praktijken en het onder het tapijt hielden. Ik denk dat dat soort dingen de komende tijd ook wel gaan lekken.

Dit zijn gewoon dingen die al langer in het wereldje bekend zouden moeten zijn over Marco.
Wie weet zat dat wel achter het gedrag wat je kon zien bij Shownieuws. Door dit gedoe gaat die hele beerput straks open.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 december 2021 @ 15:09:00 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202631631
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wie weet zat dat wel achter het gedrag wat je kon zien bij Shownieuws. Door dit gedoe gaat die hele beerput straks open.
En dat niet alleen Leontine op de hoogte was maar ook Anouk Smulders dus zeer goed geinformeerd was, en daar nooit wat mee gedaan heeft als onafhankelijk :+ verslaggeefster. Dan ben je niet blij met zo'n coming out :P
pi_202631652
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zover wij weten niet. Hij onderzoekt misstanden in talentenjachten in het algemeen dus niet specifiek the voice en heeft eerder op insta storys laten weten niet met misbruik bezig te zijn.

Het lijkt eerder over matchfixing en contracten te gaan.
Ik denk persoonlijk dat hij met dat andere meisje gesproken heeft, na aanleiding van wat jij zegt.
  woensdag 15 december 2021 @ 15:10:17 #156
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202631656
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zo'n Tooske is natuurlijk ook gewoon bang voor haar baan. Enorm achterlijk lijkt ze me niet.
pi_202631660
twitter

Oh de samenvatting van victim blaming dan maar…
SOONY
pi_202631675
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:58 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een groot interview met Marco….
Bij Linda op de bank over hoe hij als artiest toch ook iets met vrouwen moest gaan doen.

Lil Kleine beukt zijn vrouw regelmatig in elkaar, Hazes zet zijn vrouw voor lul (die hem dan weer in genade aanneemt), dan kan je natuurlijk niet achterblijven.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 15:12:35 #159
197773 crew  maily
  woensdag 15 december 2021 @ 15:12:39 #160
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202631688
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:10 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Die Bram is dus gewoon aan het gas lighten met zijn vermeende gerucht. Wat een smeerpijp is dat ook.
pi_202631706
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:12 schreef maily het volgende:
coaches en oud-kandidaten the voice brengen single uit

Voor het goede doel.

Zonder Marco.
Heel veel bekende coaches en oud deelnemers doen niet mee, valt me op.
  woensdag 15 december 2021 @ 15:16:22 #162
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202631730
quote:
[ twitter ]
Dit is idd wel misselijk ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 december 2021 @ 15:19:24 #163
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_202631772
Ohhhh please, mag deze gate hernoemd worden tot de #BorsaToo-gate? O+

Also, even deze songtekst van een man die eerder deze week niet kon rappen voor Max Verstappen:

quote:
Voor sommige kinderen zal er nooit meer een morgen zijn
Hoe zou je het vinden als je dagen vol zorgen zijn
Je bent zo jong en klein, het doet enorm pijn
Het hartje van een kind is zo breekbaar als porselein
Dus neem nou de tijd om dit even te horen
Want als wij niks doen dan is hun leven verloren
Iedereen heeft het recht op een eerlijke leven
En ze kunnen nog zoveel op deze wereld beleven
Kom we geven ze een kans en bieden ze hulp
Hou je koppie omhoog en kruip niet in je schulp
Steek de handen in elkaar, want dan staan we sterk
Nee, we kijken niet toe, we gaan aan het werk
EDIT: Mét hashtag, goeie toevoeging van @Deisyy :D

[ Bericht 5% gewijzigd door ArnieAlberts op 15-12-2021 15:45:39 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 15 december 2021 @ 15:19:38 #164
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_202631779
quote:
[ twitter ]
Schandalig was het! De enige met zo af en toe 'the voice of reason' was Albert Verlinde.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 15 december 2021 @ 15:21:20 #165
328189 ArnieAlberts
pi_202631795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef doeka het volgende:

[..]
Schandalig was het! De enige met zo af en toe 'the voice of reason' was Albert Verlinde.
En zelfs Albert liet het afweten. Artikel van Mediacourant (ja echt) is zowaar nog uitgebreider. Kromme tenen gehad gisteravond:

quote:
Borsato-bestie Anouk Smulders maakt vermeend slachtoffer verdacht
Bron: Mediacourant
Anouk Smulders heeft gisteren aan de desk van Shownieuws flink haar best gedaan om het vermeende slachtoffer van Marco Borsato verdacht te maken. “Je gaat dan toch gelijk naar de politie?!”

Het zou ondenkbaar zijn dat een politiek verslaggever als Floor Bremer elk weekend gezellig bij de Kaagjes of de Klavertjes op de koffie zou gaan, om vervolgens avond aan avond zogenaamd onafhankelijke journalistiek te bedrijven op televisie. Bij de ‘showbizzjournalistiek’ ligt dat heel anders: daar kan het allemaal, zónder blikken of blozen.

Borsato-bestie Anouk
Een programma als Shownieuws heeft er bijvoorbeeld totaal geen moeite mee om Borsato-bestie Anouk Smulders een half uur lang leeg te laten lopen over de aangifte tegen Marco Borsato, zónder haar persoonlijke band met de familie te benoemen. En dat terwijl de kijkers van Shownieuws gisteren dachten dat ze daar als ‘onafhankelijk deskundige’ zat.

Anouk had duidelijk een dubbele agenda aan de desk van Shownieuws. Ze had net een slaapfeestje met Leontine Borsato achter de rug toen Marco vorige week voor het eerst met een reactie kwam op de beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag. En nu er een aangifte ligt tegen de zanger, vecht ze als een leeuw voor de Borsatootjes.

Mediabom
Het is een schande wat er momenteel gaande is, vindt Anouk. “Er ging een soort mediabom af en ik zat toevallig met vijf vrouwen aan tafel en de discussie ontstaat dan ook gelijk, terwijl we van beide partijen nog niet hebben gehoord hoe, wat, waar.”

Dan begint de verdachtmaking: “De vraag die eigenlijk de hele middag door mijn hoofd heeft gespookt: als moeder zijnde, als dit jouw kind overkomt, waarom praat je dan eerst met een krant en daarna pas met de politie?”

En even later na een item: “Ik weet dat we het er net over hebben gehad, maar ik spreek even als moeder zijnde: als dit met mijn kind zou gebeuren, dan sta ik bij wijze van spreken binnen een paar uur bij de politie. Wat maakt dat je zo lang wacht en dat je eerst met een andere partij praat dan de politie? Dat is toch het eerste wat je doet?”

En maar roepen dat ze dit ‘als moeder zijnde’ afvraagt. Nee, dit rookgordijn werpt ze op als Borsato-bestie zijnde.

‘We moeten uitkijken!’
De gevallen strafpleiter Bram Moszkowicz, die in Shownieuws nog steeds advocaat wordt genoemd, daarop: “Ik vind het niet alleen als moeder, maar ook als mens een zeer intelligente opmerking van je.”

Albert Verlinde is de enige die ergens voelde dat dit niet helemaal zuiver was richting de kijker, maar hij sprak dat toch niet helemaal uit. “Nou is het wel, toch even voor die moeder opkomend… Ik denk dat we moeten uitkijken…”

Anouk geagiteerd: “Het is ook een vraag!”

Albert: “Nee, weet ik, maar wat ik ook wil zeggen: de afgelopen tijd is de indruk gewekt alsof wij van de entertainmentwereld bij voorbaat een Marco Borsato in bescherming nemen of Leontine of het gezin. Dat is het niet. Dat suggereer je ook niet met je vraag (wel, red.), maar ik denk dat het belangrijk is om aan te geven dat die moeder dus beweert dat ze dat dagboek gezien heeft en erachter kwam dat het een aantal jaren gespeeld heeft.”

Direct actie
Na het lezen van dat dagboek is de moeder wel degelijk direct in actie gekomen, benadrukt Albert. “Ze schrok van die teksten en daarmee is ze direct naar Marco toegegaan. Dus wat jij net zei van: ‘Waarom doe je niet meteen wat?’, dat hééft ze gedaan. Als je heel goed naar John van den Heuvel luistert (…) dan zegt hij dat er hard bewijs is. Dat het niet alleen haar verhaal is, maar er ook echt bewijs is.”

Anouk vindt de werkwijze van het vermeende slachtoffer maar verdacht. “Het voelt als een soort van stappenplan. Die aangifte komt redelijk laat, nu volgt die reactie van: ik weet iets maar ik mag het nog niet zeggen, en in mijn ogen wordt er ook nog een soort van oproep gedaan, van: zijn er nog andere vrouwen die een zelfde ervaring hebben?”

Die oproep heeft effect, want er zijn al twee andere dames opgestaan. Slinks, denkt Anouk: “Mijn gevoel daarbij is: weet je dat dan al? Was dat al zo toen je die oproep deed?”

Anouk in bres voor Leontine
Bram: “Wat je hier ziet is dat erover gepraat wordt, en dat bedoelt Anouk, voor het eerst met de media en niet met de politie. Wat je in de praktijk ziet – wat ik altijd heb meegemaakt – is dat zo’n meisje misschien wel acht jaar niets zegt, maar als ze dan gaat praten, dan praat ze met de politie en niet met de krant. In zoverre heb jij een goed punt.”

Anouk: “Dat bedoel ik. Daarbij is er voor mij – en ik denk voor ons allemaal: we hebben het steeds over de moeder, maar er is ook nog een moeder aan de andere kant en die heeft ook drie kinderen met Marco. Leontine. Ik sta er ook met een moedergevoel in en dat is heel anders dan een juridisch standpunt.”

Dat Anouk zichzelf met haar relaas volstrekt ongeloofwaardig maakt als onafhankelijk deskundige is tot daaraan toe, maar dat Shownieuws voor de zoveelste keer zwijgt over de dubbele petten van zijn deskundigen is journalistiek gezien gewoon lachwekkend.

Angst voor aangifte
Het is evident dat Anouk, de vrouw van paparazzo Edwin Smulders, keihard bezig is om het vermeende slachtoffer van Marco verdacht te maken. Het is immers algemene kennis dat slachtoffers in zedenzaken altijd de grootst mogelijke moeite hebben om naar buiten treden. En dat weet Anouk natuurlijk hartstikke goed.

Journalist Mick van Wely bij Beau over de angst van het slachtoffer: “Zij wist: als ik hier iets mee ga doen, dan kost dat mijn moeder haar baan, en ‘ik heb dan eindelijk weer een soort van vader, maar die is dan ook weg’. Zij zat klem, een soort afhankelijkheidspositie die je vaker ziet bij zedenmisdrijven.”

Over de streep
Júist die media-aandacht heeft haar over de streep getrokken. “Ze durfde er in het begin niet mee naar buiten, kijkend naar wat de consequenties zouden zijn. Wat ze ook zegt: nu zij die verhalen hoorde en ook hoorde dat er mogelijk andere slachtoffers zijn, dacht ze: ik ga hier nu wel mee naar buiten.”

Een goede zaak, vindt Beau van Erven Dorens: “Ze doet het niet alleen voor zichzelf. Ze denkt hiermee misschien ook anderen over de streep te kunnen trekken die met een verschrikkelijk geheim rondlopen. Volgens mij wordt maar een heel klein percentage van alle misbruik gemeld, laat staan dat er maar een heel klein percentage van dat percentage weer bij een politieagent terechtkomt en voor de rechter komt.”

Een heel klein percentage van een heel klein percentage. Ah, dat klinkt ook als het aantal onafhankelijke deskundigen aan de desk van Shownieuws.
pi_202631812
quote:
[ twitter ]
Moscowizc insinueert ook laster via een onbekende bron.

Wat een inteelt toneelstukje. Eens de meningen peilen daar als er echt wat aan de hand blijkt geweest te zijn.
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 15:23:27 #167
184769 crew  Deisyy
pi_202631824
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ohhhh please, mag deze gate hernoemd worden tot de BorsaToo-gate? O+

Also, even deze songtekst van een man die eerder deze week niet kon rappen voor Max Verstappen:
[..]

#BorsaToo ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 15 december 2021 @ 15:24:34 #168
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202631839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
#BorsaToo ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 december 2021 @ 15:26:05 #169
328189 ArnieAlberts
pi_202631866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
#BorsaToo ;)
Ik snap wel dat die meiden niet eerder aangifte durfden doen. Anders zou hij ze misschien nog in elkaar rosso ook.
pi_202631936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:59 schreef timmmmm het volgende:

Een aangifte heb je dan nodig. Zoals geschiedde. Dus wat wil je hiermee zeggen?
Voor de aangifte hoef je je niet te bedienen van Juice Channels of Story.
pi_202631944
Eiuwbank al gereageerd?
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 15:33:25 #172
197773 crew  maily
pi_202631959
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Eiuwbank al gereageerd?
De dag die je wist dat zou komen :muziek:
pi_202631979
quote:
[ twitter ]
Ze hebben volkomen gelijk.
Hulde voor deze mensen.
pi_202632029
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:34 schreef Za het volgende:

[..]
Hulde voor deze mensen.
Hulde voor die vieze kliek..?
pi_202632045
In de flair staat ook een soort tijdlijn
https://www.flaironline.n(...)we-tot-nu-toe-weten/
pi_202632073
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 11:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat even terug te zoeken wanneer V/d Heuvel voor het eerst werd genoemd in deze reeks. Dat was in deze posting, een samenvatting van de video van Roddelpraat.
[..]
Ik reageerde toen al dat ik me niet voor kon stellen dat V/d Heuvel er daarom geen werk van zou maken, maar ik meen nu beter te weten wat er bedoeld wordt. V/d Heuvel wilde er, neem ik aan, niet over publiceren tot er een aangifte lag. Hij was er immers wel degelijk werk van aan het maken.

Nog een interessante posting n.a.v. een artikel in Story waarin V/d Heuvel werd opgevoerd:
[..]
Met de kennis van nu klopt dat dus niet. V/d Heuvel gelooft het vermeende slachtoffer immers.

De volgende berichten over V/d Heuvel zijn van gisteren.
Klopt helemaal wat je zegt :)
Dit was wat ik uit het artikel in de Story opmaakte maar dat was dus volstrekt abuis. Zal vast (ook) aan mij liggen, maar het was verder ook wel echt een slecht verhaal met evidente onjuistheden en bovendien smerige premisses over dagboeken enzo. Ze leken erg op de hand van Marco.

In dat licht las ik ook de citaten van John die zei dat er niks klopte van het gerucht over de geluidsopnamen die hij in bezit had en dat de waarheid nog wel boven zou komen. Waarschijnlijk wilde hij met het oog op de aanstaande primeur gewoon nog niks prijsgeven en is dat blaadje daarmee aan de haal gegaan.
pi_202632107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef Maron het volgende:

Hulde voor die vieze kliek..?
De vieze kliek kan ook bestaan uit sommige lieden uit de fanclub met wraakzin, zoals aangegeven door Moskowicz.
pi_202632114
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Eiuwbank al gereageerd?
Hij is vast al bezig met een enorm janklied over deze situatie :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 15 december 2021 @ 15:42:45 #179
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202632122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:41 schreef Za het volgende:

[..]
De vieze kliek kan ook bestaan uit sommige lieden uit de fanclub met wraakzin, zoals
aangegeven geinsinueerd (*) door Moscowikz.
rectified

(*) cq zand in de ogen strooien / gas lighten / verwarring in het andere kamp zaaien en zaken suggereren

Ik denk dat ze daar bij RTL Boulevard nog wel even op terug komen.
pi_202632131
quote:
[ twitter ]
Anouk Smulders :r Wat een naar wijf is me dat zeg.
  woensdag 15 december 2021 @ 15:46:03 #181
328189 ArnieAlberts
pi_202632177
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:34 schreef Za het volgende:

[..]
Hulde voor deze mensen.
Jaaa! Hulde voor Bill Cosby! _O_\
  woensdag 15 december 2021 @ 15:46:34 #182
328189 ArnieAlberts
pi_202632184
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vrouw van de man die in de bosjes in de auto wacht tot er iets beweegt en er dan op losschiet met zijn camera.
pi_202632194
quote:

[..]
Eigenlijk bizar dat ze daar mag zitten als het om deze zaak gaat.
Vriendin van de familie. Hoe geloofwaardig wil je het hebben?
  woensdag 15 december 2021 @ 15:48:01 #184
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202632207
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Nou ja, het was geen saaie uitzending >:)
pi_202632209
quote:
Maan zwijgt
Marco’s pupil Maan de Steenwinkel zat gisteren overigens ook aan de talkshowtafel van Johnny en door te zwijgen over dit onderwerp maakte ze pijnlijk duidelijk hoe weinig steun Marco nog heeft van collega’s uit het vak.

Johnny cryptisch tegen Maan: “Heb je wel eens het idee dat je in een spagaat zit in deze tijden om je uit te spreken, om dingen te zeggen en ergens voor te gaan staan?”

Maan: “Ja, ik denk zodra ik voel dat ik honderd procent achter iets sta of honderd procent weet wat ik van iets vind of wat ik erover te zeggen heb, dat ik dan iets erover kwijt wil, maar er zijn ook heel veel dingen waarvan ik denk: andere mensen weten dat veel beter en ik hoef ook niet over alles per se iets te vinden of een mening te uiten. Sommige dingen blijven ook voor mezelf.”
https://www.mediacourant.(...)y-media-maan-zwijgt/
pi_202632227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Vrouw van de man die in de bosjes in de auto wacht tot er iets beweegt en er dan op losschiet met zijn camera.
Ik weet wie het is, maar ik kijk nooit naar die show troep, dus wist niet hoe ze doet. Die vent van haar is ook al zo'n triest figuur. Een beetje kontjes likken en fotootjes schieten van BN'ers. Ga echt echte baan zoeken joh.
pi_202632237
quote:

[..]
Zal haar moederhart even uitstaan als ze bagger over andere moeders dan haar slaapvriendinnetjes uitkraamt? Of ligt dat hart naast haar man in de bosjes?
  woensdag 15 december 2021 @ 15:49:57 #188
328189 ArnieAlberts
pi_202632240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet wie het is, maar ik kijk nooit naar die show troep, dus wist niet hoe ze doet. Die vent van haar is ook al zo'n triest figuur. Een beetje kontjes likken en fotootjes schieten van BN'ers. Ga echt echte baan zoeken joh.
Dat bedoel ik; die denkt eventjes als ethisch geluid te moeten optreden in een showprogramma? Hou toch op muts, ga gewoon een kantoorreceptioniste uithangen ofzo.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 15:50:23 #189
197773 crew  maily
pi_202632265
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Je ziet ook echt hoe boos ze is. Hoe durven ze Marco aan te vallen. Ze spuwde nog net geen vuur.
pi_202632295
[Nu.nl] 100% NL draait Marco Borsato minder, NPO laat keuzes aan dj's

Iemand die reclameposter van 100% waarop staat "Luister meer Marco"?
  woensdag 15 december 2021 @ 15:55:43 #192
328189 ArnieAlberts
pi_202632301
Ik vond de songteksten na de scheiding van Leontine al erg pijnlijk, nu worden ze gewoon afschuwelijk cringy:

quote:
Stop de tijd
'k Wil niet dat vanavond straks weer morgen wordt
Okee, die valt dus af...

quote:
Als je voor me staat
Vlucht ik steeds weer in je armen
Zodat ik niet kan verraden
Wat de waarheid is
Hè bah. Misschien deze?

quote:
Vrij zijn!
Hè godver...

quote:
Ik lig op m'n rug in het gras
en aanschouw de maan...
DUDE! :o

https://marcoborsatofansite.nl/gastenboek/ > Gastenboek is voorlopig offline. Goh.
pi_202632315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:55 schreef ArnieAlberts het volgende:

https://marcoborsatofansite.nl/gastenboek/ > Gastenboek is voorlopig offline. Goh.
Wat een draak van een site
  woensdag 15 december 2021 @ 15:57:31 #194
328189 ArnieAlberts
pi_202632323
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:55 schreef Benny het volgende:
[Nu.nl] 100% NL draait Marco Borsato minder, NPO laat keuzes aan dj's

Iemand die reclameposter van 100% waarop staat "Luister meer Marco"?
Die worden nu wel geld waard;
  woensdag 15 december 2021 @ 15:58:05 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202632327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik lig op m'n rug in het gras
en aanschouw de maan...

[ Bericht 13% gewijzigd door Tengano op 15-12-2021 16:05:21 ]
pi_202632333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je ziet ook echt hoe boos ze is. Hoe durven ze Marco aan te vallen. Ze spuwde nog net geen vuur.
Als zij als vriendin van Leontine al zo praat, hoe groot is dat bord dan voor de kop van Leontine?
pi_202632343
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als zij als vriendin van Leontine al zo praat, hoe groot is dat bord dan voor de kop van Leontine?
Goede vraag. Leontine zal hier ook wel weer een zweverige draai aan geven.
pi_202632348
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Majoraan het volgende:
In de flair staat ook een soort tijdlijn
https://www.flaironline.n(...)we-tot-nu-toe-weten/
Dat is wel een fijne lijdlijn :Y
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 16:01:41 #199
197773 crew  maily
pi_202632378
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:57 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Die worden nu wel geld waard;
[ afbeelding ]
Die gaan allemaal in de fik ...
Willen we meer of minder Marco?
  woensdag 15 december 2021 @ 16:01:50 #200