Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer eroverquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.
Goedemorgen puzzquote:
Prisjequote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.
Zo dan, slaat echt nergens op, hier dus bij de huisarts of in de kerk.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, de vorige keer moest ik naar Den Bosch (20 km verderop) en mijn zwager die in Den Bosch woont moest naar Veghel
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:44 schreef chufi het volgende:
En op de eilanden komen ze naar je toe ....
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer erover
Ja gelijk iedereen volboosterenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:45 schreef espri het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
zoietsquote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort moderne variant van de kerstboom dus
vorig jaar nietquote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer erover
puzzieeeequote:
Espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Prishiebeebquote:Op woensdag 15 december 2021 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzzieeee
[..]
Espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jobiquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hem kopenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het misschien inmiddels januari 2021
Schaap op weg naar de...?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder volk op straat.![]()
[ afbeelding ]
Vaccinatiequote:
Dam, om ze op het droge te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |