snap ikquote:Op woensdag 15 december 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hearlik,s`nachts slapen bevalt me wel.
Nu al zin in.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
en dan ben je er aan gewend
en dan komt BB
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:44 schreef SolidasRock het volgende:
Nu al zin in om alles wat met BB te maken heeft te negeren.
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:44 schreef SolidasRock het volgende:
Nu al zin in om alles wat met BB te maken heeft te negeren.
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.quote:
nee nee, hij is iets andersquote:
crewbash! ban!quote:
whuuuutquote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.
In dat geval kijk ik liever BB.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeldzaam saaie film met zang van Phil Collins er in.
CUL zeker?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In dat geval kijk ik liever BB.
10 punten voor jou.quote:
Vanaf januari ga ik mijn traineeship lopen en tijdens traineeship moet ik ook mijn scriptie schrijven.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
want???????
en waar gaat je scriptie over?
hoe kwam je daar?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
CUL / [CUL SC] Met choosing beggars
aaah je gaat iets ingewikkelds doen en gaat daar ingewikkeld over schrijvenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf januari ga ik mijn traineeship lopen en tijdens traineeship moet ik ook mijn scriptie schrijven.
En mijn scriptie gaat over hoe data analyse programma's opgebouwd kunnen worden voor verschillende data verzamel systemen.
Ik kreeg een mention.quote:
Her Rabbit.quote:
Nu ben ik benieuwd van wie je een mention kreegquote:
ff zoeken inspector gadgetquote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd van wie je een mention kreeg
Misschien moet je het aan @banaanvragen waarom @FreshFruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je het aan @:banaanvragen waarom @:freshfruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?
Edit: Kut, bestaat die user niet meer?
Drakin.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@Banaanvraagquote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je het aan @:banaanvragen waarom @:freshfruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?
is die uitreiking nog ergens te volgen morgen?quote:
Daarom mis ik die user in KLBquote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal toch welquote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
is die uitreiking nog ergens te volgen morgen?
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Facebook pagina van de FIA schijnt een livestream te hebben. Kan nergens vinden of F1tv het live uitzend.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ToTo nog zuur zijn?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Facebook pagina van de FIA schijnt een livestream te hebben. Kan nergens vinden of F1tv het live uitzend.
Ik heb medelijden met Suzie Wolffquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Suzie Wolff
dat zou echt te erg zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
Zou @:ToT de uitreiking nog verstoren met een legertje advocaten die eisen dat het per onmiddelijk gestaakt wordt en de beker naar de rechtmatige eigenaar gaat of zelf erdoorheen schreeuwen met NO NO NO NO MIKEY NO!
No Mikey No is mijn ringtonequote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
Zou @:ToT de uitreiking nog verstoren met een legertje advocaten die eisen dat het per onmiddelijk gestaakt wordt en de beker naar de rechtmatige eigenaar gaat of zelf erdoorheen schreeuwen met NO NO NO NO MIKEY NO!
Ik wil niet weten hoe Toto klinkt als hij klaar komtquote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die weet nu dat ze met een monster getrouwd is![]()
The fuck?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
Yes Mikey Yesquote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe Toto klinkt als hij klaar komt![]()
Volgens mij zijn ze verplicht om de beker voor constructeurs op te halen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou echt te erg zijn![]()
![]()
zouden ze wel komen van mercedes?
'No no no Susie this isn't right'quote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe Toto klinkt als hij klaar komt![]()
Absoluutquote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens was Hamilton wel een baas door Max oprecht te feliciteren
Zijn pa is daarentegen wel een baasquote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
zijn broer was dan weer ietwat zuur
Niet zo snel iigquote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zie Jos niet op die manier reageren
Ff theoritisch he... Als merc hem weigert op te halen, kan ie dan naar RB gaan?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verplicht om de beker voor constructeurs op te halen.
ze waren ook verplicht in het vierkantje te komenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verplicht om de beker voor constructeurs op te halen.
ik dacht echt dat Jos terplekke dood ter aarde zou stortenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:
Klopt, iedereen die dat filmpje gedeeld had kreeg een bericht van Mercedesquote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze waren ook verplicht in het vierkantje te komen
dat deden ze ook niet
wel feestvieren later
schijnt dat ze heel graag willen dat al die mensen die die filmpjes hebben gedeeld ze verwijderen
Ik las onlangs dat Jos Max ooit op een benzinepomp in Italtie had achtergelaten omdat ie verloren zou hebben als straf? (Jos was snel weer terug maar wat een absurde straf?)quote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat de consequenties zijn. Het kan ook alleen een flinke geld boete zijn die ze krijgen als ze hem niet op komen halen zonder aftrek van punten. Daar zou je de sportieve regels voor moeten nakijken.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff theoritisch he... Als merc hem weigert op te halen, kan ie dan naar RB gaan?
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die dat filmpje gedeeld had kreeg een bericht van Mercedes
Wat een stelletje hipocriete Duitse honden zijn het ookquote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze waren ook verplicht in het vierkantje te komen
dat deden ze ook niet
wel feestvieren later
schijnt dat ze heel graag willen dat al die mensen die die filmpjes hebben gedeeld ze verwijderen
Jos was niet snel terugquote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las onlangs dat Jos Max ooit op een benzinepomp in Italtie had achtergelaten omdat ie verloren zou hebben als straf? (Jos was snel weer terug maar wat een absurde straf?)
Ik zie Jos er wel voor aan om hem daar afzienbare tijd te laten staan.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las onlangs dat Jos Max ooit op een benzinepomp in Italtie had achtergelaten omdat ie verloren zou hebben als straf? (Jos was snel weer terug maar wat een absurde straf?)
Hier staat dat het even was: https://www.f1maximaal.nl(...)ergeet-ik-nooit-meerquote:Op woensdag 15 december 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jos was niet snel terug
hij heeft Max daar wel een uur ofzo laten staan
dat deed hij ookquote:Op woensdag 15 december 2021 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Jos er wel voor aan om hem daar afzienbare tijd te laten staan.
hij vertelde destijds dat hij zijn moeder al had geprobeerd te bellenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier staat dat het even was: https://www.f1maximaal.nl(...)ergeet-ik-nooit-meer
Hoe dan ook, nogal rare straf. Beter pakt ie hem terug door hem zelf op hetzelfde benzinepomp te dumpen zonder geld of mobieltje.
Kan ook zijn dat ze daar mee gingen in het verhaal naar het publiek. Weet wel dat er verhalen de ronde deden dat Jos hem een keer tijdens trainen op Genk op eigen houtje naar huis heeft laten komen toen hij volgens Jos niet goed genoeg wilde luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat deed hij ook
dat is wat ze vorig jaar samen vertelden in het eindejaars interview met david coulthard
was een interview in Monacoquote:Op woensdag 15 december 2021 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze daar mee gingen in het verhaal naar het publiek. Weet wel dat er verhalen de ronde deden dat Jos hem een keer tijdens trainen op Genk op eigen houtje naar huis heeft laten komen toen hij volgens Jos niet goed genoeg wilde luisteren.
Dat interview heb ik wel gezien, maar mijn punt was meer dat ze wellicht beetje ingespeeld hebben op de mythe rondom hun bandquote:Op woensdag 15 december 2021 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
was een interview in Monaco
met 3 mensen
wel een leuk interview
zou kunnenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat interview heb ik wel gezien, maar mijn punt was meer dat ze wellicht beetje ingespeeld hebben op de mythe rondom hun band
Ik heb bij wedstrijden op de manege ook regelmatig heel fanatieke ouders gezien.Dat ging best ver soms.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou kunnen
ben er niet bij geweest
ik zie het bij voetbal ook vaakquote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb bij wedstrijden op de manege ook regelmatig heel fanatieke ouders gezien.Dat ging best ver soms.
"SCHOP HEM VOOR ZIJN POTEN!!!!"quote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het bij voetbal ook vaak
ouders die kinderen te vaak en te veel pushen
quote:
Dat zie je overal wel terug in vrijwel elke sport.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van jiskefet is ook leuk,maar staat niet meer op YT.quote:
https://jiskefet.nl/watch/140quote:Op woensdag 15 december 2021 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van jiskefet is ook leuk,maar staat niet meer op YT.
ik doe het alleen bij zwemles, dan mag je aan het einde even kijken en dan wil ik dat hij salto's gaat doen maar dat mag nietquote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsL.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://jiskefet.nl/watch/140
Fruitje!quote:
Wat flauw.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe het alleen bij zwemles, dan mag je aan het einde even kijken en dan wil ik dat hij salto's gaat doen maar dat mag niet
Zeker een oude zure badjufquote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe het alleen bij zwemles, dan mag je aan het einde even kijken en dan wil ik dat hij salto's gaat doen maar dat mag niet
Met zo`n haak.quote:
Jeugdtrauma’squote:
Schoolzwemmen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:59 schreef greysbones het volgende:
Vroegahhh
Ik werd gewoon naar het buitenbad gestuurd
Koud!!
Zwemmen zul je
Spinvis.quote:
Ik had een badmeesterquote:Op woensdag 15 december 2021 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeugdtrauma’s
Tenzij je een leuke badmeester had
Juffen waren vaak krengen
ja maar blijkbaar moet hij luisteren naar de leraarquote:Op woensdag 15 december 2021 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat flauw.
Het is toch jouw mini.
nee jonge gozerquote:
Kids van mijn zusje hebben er vrij lang over gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Veel kinderen krijgen nu ook veel later hun A of B
Schoolzwemmen heb ik ook gehad, is wel een goed ding!quote:Op woensdag 15 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Schoolzwemmen ook gehad, op sommige scholen hebben ze dat weer.. wat ik wel goed iets vind
die van mij is vrij laat begonnen maar merk daardoor wel dat hij een stuk beter gaat en het makkelijker oppikt dan wat van de jongere kinderen in zijn groepquote:Op woensdag 15 december 2021 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kids van mijn zusje hebben er vrij lang over gedaan.
Ik had mijn diploma’s toen al. Voordat we mochten schoolzwemmenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schoolzwemmen.
En ik heb het ook van mijn vader geleerd met een touw om mijn middel zodat ik niet verzoop.
Dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
die van mij is vrij laat begonnen maar merk daardoor wel dat hij een stuk beter gaat en het makkelijker oppikt dan wat van de jongere kinderen in zijn groep
Mwa puur omdat zwemlessen niet door konden gaan of het afzwemmenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kids van mijn zusje hebben er vrij lang over gedaan.
Kloptquote:Op woensdag 15 december 2021 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schoolzwemmen heb ik ook gehad, is wel een goed ding!
Zekers, ook al hebben kids hun zwemdiploma is altijd goed dat ze toch blijven zwemmenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schoolzwemmen heb ik ook gehad, is wel een goed ding!
Inderdaad! Ik heb het gehad op de middelbare school 6 jaar lang toen ik allang al mijn zwem diploma's had.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zekers, ook al hebben kids hun zwemdiploma is altijd goed dat ze toch blijven zwemmen
ja het kan al vanaf 4 hij begon toen hij 6 was en dat scheelt toch wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou een reden kunnen zijn.
Op de middelbare? Weet wel dat er op de bassischool zwemles haddenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik heb het gehad op de middelbare school 6 jaar lang toen ik allang al mijn zwem diploma's had.
ik ookquote:
Ik heb ook niet op een Nederlandse middelbare school gezetenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de middelbare? Weet wel dat er op de bassischool zwemles hadden
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op een Nederlandse middelbare school gezeten
Nederlandsch onderwijs kon mijn intelligentie niet aanquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nederlandsch onderwijs kon mijn intelligentie niet aan
Rabbit is Max misschien wel?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb jij topsportonderwijs gehad?
Waar wel dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op een Nederlandse middelbare school gezeten
tjeezzzzz wat een sneuneuzenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef JochemSjakie het volgende:
@:greysbones
https://racingnews365.nl/(...)-fotomoment-fia-gala
ik weet dat Rabbit wel autorace/F1 gerelateerde dingen heeft gedaanquote:Op woensdag 15 december 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Rabbit is Max misschien wel?Misschien dat-ie daarom zo lang weg was?
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef JochemSjakie het volgende:
@:greysbones
https://racingnews365.nl/(...)-fotomoment-fia-gala
Zoietsquote:Op woensdag 15 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb jij topsportonderwijs gehad?
NU verwar je me weer met een der welk modjequote:
"The winner ain't the one with the fastest car, it's the one who refuses to lose."quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NU verwar je me weer met een der welk modje
Die filosofie hebben ze wel aardig onder de knie in Stuttgardquote:Op woensdag 15 december 2021 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
"The winner ain't the one with the fastest car, it's the one who refuses to lose."
Mercedes dus!
Ben je ook lid van Mensa?quote:
Ik ben godverdomme de hele tijd inkopen wezen doen, en het topic is geen fuck opgeschoten in de tussentijd!quote:
echt he, ik was keihard aan hetwerk, kind halen, boodschappen doen, lunch eten en helemaal niksquote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme de hele tijd inkopen wezen doen, en het topic is geen fuck opgeschoten in de tussentijd!
Tsja, dan moet je die inkopen maar in je eigen tijd doen!quote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme de hele tijd inkopen wezen doen, en het topic is geen fuck opgeschoten in de tussentijd!
Whehe nou m'n vrouw heeft kort geleden een nieuwe fiets gekocht waarbij de koplamp op batterijen loopt.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je die inkopen maar in je eigen tijd doen!
Lampen voor fietsen zijn sowieso altijd een terechte klacht! Daarom koop ik altijd van die 99 cent lampjes bij de action die je erop en eraf kunt halen binnen een seconden. Ik fiets toch bijna nooit meer dan een uur of 3 per week in het donker.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nou m'n vrouw heeft kort geleden een nieuwe fiets gekocht waarbij de koplamp op batterijen loopt.
"Die gaan zeker 40 uur mee!"
Nou, paar keer op en neer mee naar het werk gegaan en ze waren al leeg.
Ik krijg de koplamp met geen mogelijkheid open en heb ook geen zin om om de haverklap die batterijen te gaan wisselen of er uit te halen en op te laden, dus ff rond zitten zoeken naar een koplampje met oplaadbare batterij er in, met USB-lader. Ik dacht dat Big Bazaar die wel had, maar helaas; alles met knoopcel, en nagenoeg dezelfde koplamp die we nu juist willen vervangen.Alleen dit model lijkt makkelijker te openen te zijn.
Luiers voor Mini-ToT gekocht, nog wat andere prullaria en uiteindelijk naar de Action gegaan en daar voor 3 euro gevonden wat ik zocht.
Anders hadden we er eentje voor 2 tientjes bij bol.com gekocht. Wel meer licht, maar de woon-werkroute is supergoed verlicht; het lampje is alleen nodig omdat het verplicht is.
Ja dat dus, alleen vind je die dingen meer en meer alleen met knoopcelbatterijen. En die koop je weet in van die grote sets met allerlei verschillende maten, of veel te duur per stuk / per 5 / whatever, en dan kun je net zo goed een voorraadje van die lampjes van 99 cent per stuk kopen waar al een batterij bij in zit!quote:Op woensdag 15 december 2021 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lampen voor fietsen zijn sowieso altijd een terechte klacht! Daarom koop ik altijd van die 99 cent lampjes bij de action die je erop en eraf kunt halen binnen een seconden. Ik fiets toch bijna nooit meer dan een uur of 3 per week in het donker.
Op de fiets van muis zit wel zo'n dingetje van 5 euro wat ook via USB op te laden is, maar voor op mijn race fiets ga ik niet zoiets monteren want het is onpraktisch (vrijwel altijd met rond ophang gedeelte terwijl vrijwel het enige wat rond is op mijn fiets de banden en kabeltjes zijn) en mijn dagelijkse mountainbike gebruik ik enkel als ik heel vroeg naar of heel laat van werk terug kom en dat werk doe ik nog maar een paar keer dus daar ga ik niet eens de moeite voor doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus, alleen vind je die dingen meer en meer alleen met knoopcelbatterijen. En die koop je weet in van die grote sets met allerlei verschillende maten, of veel te duur per stuk / per 5 / whatever, en dan kun je net zo goed een voorraadje van die lampjes van 99 cent per stuk kopen waar al een batterij bij in zit!
Fuck dat, dan gewoon 3 euro voor eentje met een oplaadbaar batterijtje er in.
Ik heb hier nog zoiets liggen en wilde dat hier op de fiets monteren, maar ik kon de accu ervan niet meer vinden.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de fiets van muis zit wel zo'n dingetje van 5 euro wat ook via USB op te laden is, maar voor op mijn race fiets ga ik niet zoiets monteren want het is onpraktisch (vrijwel altijd met rond ophang gedeelte terwijl vrijwel het enige wat rond is op mijn fiets de banden en kabeltjes zijn) en mijn dagelijkse mountainbike gebruik ik enkel als ik heel vroeg naar of heel laat van werk terug kom en dat werk doe ik nog maar een paar keer dus daar ga ik niet eens de moeite voor doen.
Heb je een waterfiets?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zoiets liggen en wilde dat hier op de fiets monteren, maar ik kon de accu ervan niet meer vinden.
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:20 schreef greysbones het volgende:
Zit @:ToT ons nu te beschuldigen terwijl hij aan het winkelen was?
en wij gewoon keihard aan het werk
dezequote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het topic niet is opgeschoten.
Het is gewoon een observatie!quote:Op woensdag 15 december 2021 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
een enorme beschuldiging naar ons![]()
![]()
??quote:Op woensdag 15 december 2021 15:27 schreef ToT het volgende:
Pffff allemaal extra (duur) papierwerk voor de klussen hier ineens, en dat levert allemaal vertragingen op....
Bolkquote:Op woensdag 15 december 2021 15:27 schreef ToT het volgende:
Pffff allemaal extra (duur) papierwerk voor de klussen hier ineens, en dat levert allemaal vertragingen op....
Ja ik kreeg net een telefoontje van de hypotheekverstrekker. Dit gedoe duurt nu al een paar maand.quote:
Ga doen danquote:
whats the problem?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kreeg net een telefoontje van de hypotheekverstrekker. Dit gedoe duurt nu al een paar maand.
ja baasquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT ziet een plaatje van dat ruimteschip van Star Trek Discovery: "RAKET!!!"
Ik ga eiercurry makenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja baas
weet alleen nog niet wat we gaan eten
Ach een heleboel kleine dingen die bij elkaar optellen. Het ergste was met die taxateur die een maand deed over een rapport wat maar 2 uur in beslag zou moeten nemen, en nu gaat het om dat de boel ook deels op naam van mijn vrouw komt te staan. Logisch, maar daar was dus blijkbaar niet eerder aan gedacht door de betrokken partijen.quote:
Boerenkoolstamppot?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja baas
weet alleen nog niet wat we gaan eten
Ja hij brandt z'n vingers ook al zogenaamd aan de vlammen aan de uitlaat van de raketjes op z'n dekentjes!quote:
Curry met ei.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom er aan
(geen idee wat het is)
Wacht totdat hij zijn deken uit het raam gooit om naar de maan te vliegenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij brandt z'n vingers ook al zogenaamd aan de vlammen aan de uitlaat van de raketjes op z'n dekentjes!
Dan moet de temperatuur lager liggen hoor. Het is bijna lente met deze temperaturenquote:
koekoekquote:Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een heleboel kleine dingen die bij elkaar optellen. Het ergste was met die taxateur die een maand deed over een rapport wat maar 2 uur in beslag zou moeten nemen, en nu gaat het om dat de boel ook deels op naam van mijn vrouw komt te staan. Logisch, maar daar was dus blijkbaar niet eerder aan gedacht door de betrokken partijen.
Dus komt ze bij jou eiercurry eten?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet de temperatuur lager liggen hoor. Het is bijna lente met deze temperaturen
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht totdat hij zijn deken uit het raam gooit om naar de maan te vliegen
Mag. Moet ze wel door eten.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dus komt ze bij jou eiercurry eten?![]()
potverrrrquote:Op woensdag 15 december 2021 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
En terwijl ik maar keihard de student aan het uithangen ben terwijl ik geld krijg van jullie belasting betalers zitten jullie hier maar een beetje op FOK! te posten![]()
![]()
Ik ga zo na dit bakkie pleur ook effe boodschappen doen, dat ben ik al de hele dag aan het uitstellenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
potverrrr
dus daar is al mijn belastinggeld naar toe![]()
ja ja ik weet het
ik ga nu echt
Vergeet de 🥝🥝🥝🥝 niet!quote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
ik ga wel boodschappen doen
Van die lange kromme?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik al gele
van de groenteboer
welk land is dit?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:22 schreef ToT het volgende:
Maar het kan ook een stuk duurder:
[ afbeelding ]
Redelijk saai en vol met studie ontwijkend gedragquote:Op woensdag 15 december 2021 16:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vermoeiend maar goed, joune dan?
Ohhhhh oei das lastig zegquote:Op woensdag 15 december 2021 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk saai en vol met studie ontwijkend gedrag
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk saai en vol met studie ontwijkend gedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan de slag jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soon come!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moest ook nog naar de winkel
Mooi, dan kunnen we aan tafel!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Middag, ik kom even melden dat ik gaar ben.
Middag kerel.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
De rapen zijn gaar ik herhaal de rapen zijn... oh ik bedoel de eend
Tast toe mensen
Alleen jij mag in mij bijten, als je het maar zachtjes doet.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
De rapen zijn gaar ik herhaal de rapen zijn... oh ik bedoel de eend
Tast toe mensen
Doe altijd zachtjes tochquote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen jij mag in mij bijten, als je het maar zachtjes doet.
Jij doet zachtaardig maar misschien ben je in het echt wel een beest.quote:
Thomas Gataker krijgt hier inspiratie van!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen jij mag in mij bijten, als je het maar zachtjes doet.
Wie weet wel jaquote:Op woensdag 15 december 2021 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij doet zachtaardig maar misschien ben je in het echt wel een beest.
Ik ben gaar, geen moeilijke woorden graag.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Thomas Gataker krijgt hier inspiratie van!
Ik refereerde ff naar een theaterstuk van hem!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gaar, geen moeilijke woorden graag.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
Sow, Mini-ToT ff de stuipen op het lijf gejaagd!
Ik liep voor de gein ff met gestrekte benen beetje zoals je een plastic pop laat lopen door het hele lichaam mee te laten draaien.
Hij: "Neej! Neej! NEEJ!!!"
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
maar eerst chillen voordat die pozza in de oven gaat hoppaaa
350?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]Hoeveel pozza's gaan er bij jou per jaar doorheen zeg?
Zoiets dacht ik ook maar dan minimaal 350.quote:
* boksquote:Op woensdag 15 december 2021 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dan minimaal 350.
Same!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dan minimaal 350.
Zou fantastisch zijn geweest idd ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer dat je geen 4 neergezet hebt
Die optie liet ik open voor jou. Dat is echt fantastischquote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer dat je geen 4 neergezet hebt
Wat aardig!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Die optie liet ik open voor jou. Dat is echt fantastisch
En als mrsloveable het zegt, dan zeg jij geen neequote:Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef Schakeltopia het volgende:
1x per week wel pozzaatje denk ik. maar is meer gemak, op woensdag komt het mij beter uit. en laatst mocht het van mrsloveable dus ja dan doe je dat en het was laatst pozzadag volgens google. ik kan er gewoon niets aan doen
jaquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als mrsloveable het zegt, dan zeg jij geen nee
Of juist wel; dan krijgt hij er twee.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als mrsloveable het zegt, dan zeg jij geen nee
Haha, dubbel smullenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Of juist wel; dan krijgt hij er twee.
TOEVALLIG!
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
poah sterkte man. ik zou helemaal knettergek worden
misschien een koptelefoontje onder de kerstboom
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]Beter ja.
En die teksten ook!"Hou jij van worteltjes? Worteltjes zijn gezond! Nee nee nee, het moet lekker zijn! Hou jij van broccoli? Broccoli is gezond! Nee nee nee, het moet lekker zijn!" enz.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
hou je van pozza? pozza is gezond! ja ja ja
Als het niet goed voor je was dan had jij al lang tussen 6 plankjes gelegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
Kijk die gespierde hangbuik!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
Koolhydraten, groenten (of fruit, aangezien tomaten aan een plant groeien, maar ook met een pizza hawaii), vlees, kaas.....wat heeft een mens nou meer nodig?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het niet goed voor je was dan had jij al lang tussen 6 plankjes gelegen.
Zo eentje in de vorm van twee schijven pozza past meer bij jouquote:
Zal ik een 3d printer kopen en er één voor schakel maken?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo eentje in de vorm van twee schijven pozza past meer bij jou
ik ben al voorzienquote:Op woensdag 15 december 2021 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo eentje in de vorm van twee schijven pozza past meer bij jou
Die schijnt wel goed te zijn he?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben al voorzien [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb lang getwijfeld bij de aanschaf, maar als hij morgen stuk is bestel ik gelijk een nieuwe. zeer tevreden meequote:
Tof!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb lang getwijfeld, maar als hij morgen stuk is bestel ik gelijk een nieuwe. zeer tevreden mee
oeh dat ziet er wel sjiek uitquote:Op woensdag 15 december 2021 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb zelf een AKG. Niet zo goed als m'n Audeze die ik weggedaan heb, maar als ik die buiten beschouwing laat is-ie gewoon erg goed.
[ afbeelding ]
Met grote blijdschap kan ik jullie mededelen dat ik het winkelen zonder kleerscheuren heb overleefd!quote:
Ja mooi goed gebalanceerd geluid, lekkere bas zonder te overdrijven. Mooi gedetailleerd.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh dat ziet er wel sjiek uit
Jij gaat de kerst wel overleven!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met grote blijdschap kan ik jullie mededelen dat ik het winkelen zonder kleerscheuren heb overleefd!![]()
U gaat door voor een dubbelloops jachtgeweer in de volgende ronde.quote:
Dat wou hij niet meer kijken?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef ToT het volgende:
YESSSS!!! Masha and the bear staat hier nu op en hij protesteert niet!Veel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |