snap ikquote:Op woensdag 15 december 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hearlik,s`nachts slapen bevalt me wel.
Nu al zin in.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
en dan ben je er aan gewend
en dan komt BB
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:44 schreef SolidasRock het volgende:
Nu al zin in om alles wat met BB te maken heeft te negeren.
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:44 schreef SolidasRock het volgende:
Nu al zin in om alles wat met BB te maken heeft te negeren.
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.quote:
nee nee, hij is iets andersquote:
crewbash! ban!quote:
whuuuutquote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.
In dat geval kijk ik liever BB.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeldzaam saaie film met zang van Phil Collins er in.
CUL zeker?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In dat geval kijk ik liever BB.
10 punten voor jou.quote:
Vanaf januari ga ik mijn traineeship lopen en tijdens traineeship moet ik ook mijn scriptie schrijven.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
want???????
en waar gaat je scriptie over?
hoe kwam je daar?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
CUL / [CUL SC] Met choosing beggars
aaah je gaat iets ingewikkelds doen en gaat daar ingewikkeld over schrijvenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf januari ga ik mijn traineeship lopen en tijdens traineeship moet ik ook mijn scriptie schrijven.
En mijn scriptie gaat over hoe data analyse programma's opgebouwd kunnen worden voor verschillende data verzamel systemen.
Ik kreeg een mention.quote:
Her Rabbit.quote:
Nu ben ik benieuwd van wie je een mention kreegquote:
ff zoeken inspector gadgetquote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd van wie je een mention kreeg
Misschien moet je het aan @banaanvragen waarom @FreshFruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je het aan @:banaanvragen waarom @:freshfruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?
Edit: Kut, bestaat die user niet meer?
Drakin.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@Banaanvraagquote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je het aan @:banaanvragen waarom @:freshfruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?
is die uitreiking nog ergens te volgen morgen?quote:
Daarom mis ik die user in KLBquote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal toch welquote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
is die uitreiking nog ergens te volgen morgen?
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Facebook pagina van de FIA schijnt een livestream te hebben. Kan nergens vinden of F1tv het live uitzend.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ToTo nog zuur zijn?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Facebook pagina van de FIA schijnt een livestream te hebben. Kan nergens vinden of F1tv het live uitzend.
Ik heb medelijden met Suzie Wolffquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Suzie Wolff
dat zou echt te erg zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
Zou @:ToT de uitreiking nog verstoren met een legertje advocaten die eisen dat het per onmiddelijk gestaakt wordt en de beker naar de rechtmatige eigenaar gaat of zelf erdoorheen schreeuwen met NO NO NO NO MIKEY NO!
No Mikey No is mijn ringtonequote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
Zou @:ToT de uitreiking nog verstoren met een legertje advocaten die eisen dat het per onmiddelijk gestaakt wordt en de beker naar de rechtmatige eigenaar gaat of zelf erdoorheen schreeuwen met NO NO NO NO MIKEY NO!
Ik wil niet weten hoe Toto klinkt als hij klaar komtquote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die weet nu dat ze met een monster getrouwd is![]()
The fuck?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
Yes Mikey Yesquote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe Toto klinkt als hij klaar komt![]()
Volgens mij zijn ze verplicht om de beker voor constructeurs op te halen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou echt te erg zijn![]()
![]()
zouden ze wel komen van mercedes?
'No no no Susie this isn't right'quote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe Toto klinkt als hij klaar komt![]()
Absoluutquote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens was Hamilton wel een baas door Max oprecht te feliciteren
Zijn pa is daarentegen wel een baasquote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
zijn broer was dan weer ietwat zuur
Niet zo snel iigquote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zie Jos niet op die manier reageren
Ff theoritisch he... Als merc hem weigert op te halen, kan ie dan naar RB gaan?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verplicht om de beker voor constructeurs op te halen.
ze waren ook verplicht in het vierkantje te komenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verplicht om de beker voor constructeurs op te halen.
ik dacht echt dat Jos terplekke dood ter aarde zou stortenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:
Klopt, iedereen die dat filmpje gedeeld had kreeg een bericht van Mercedesquote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze waren ook verplicht in het vierkantje te komen
dat deden ze ook niet
wel feestvieren later
schijnt dat ze heel graag willen dat al die mensen die die filmpjes hebben gedeeld ze verwijderen
Ik las onlangs dat Jos Max ooit op een benzinepomp in Italtie had achtergelaten omdat ie verloren zou hebben als straf? (Jos was snel weer terug maar wat een absurde straf?)quote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat de consequenties zijn. Het kan ook alleen een flinke geld boete zijn die ze krijgen als ze hem niet op komen halen zonder aftrek van punten. Daar zou je de sportieve regels voor moeten nakijken.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff theoritisch he... Als merc hem weigert op te halen, kan ie dan naar RB gaan?
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die dat filmpje gedeeld had kreeg een bericht van Mercedes
Wat een stelletje hipocriete Duitse honden zijn het ookquote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze waren ook verplicht in het vierkantje te komen
dat deden ze ook niet
wel feestvieren later
schijnt dat ze heel graag willen dat al die mensen die die filmpjes hebben gedeeld ze verwijderen
Jos was niet snel terugquote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las onlangs dat Jos Max ooit op een benzinepomp in Italtie had achtergelaten omdat ie verloren zou hebben als straf? (Jos was snel weer terug maar wat een absurde straf?)
Ik zie Jos er wel voor aan om hem daar afzienbare tijd te laten staan.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las onlangs dat Jos Max ooit op een benzinepomp in Italtie had achtergelaten omdat ie verloren zou hebben als straf? (Jos was snel weer terug maar wat een absurde straf?)
Hier staat dat het even was: https://www.f1maximaal.nl(...)ergeet-ik-nooit-meerquote:Op woensdag 15 december 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jos was niet snel terug
hij heeft Max daar wel een uur ofzo laten staan
dat deed hij ookquote:Op woensdag 15 december 2021 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Jos er wel voor aan om hem daar afzienbare tijd te laten staan.
hij vertelde destijds dat hij zijn moeder al had geprobeerd te bellenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier staat dat het even was: https://www.f1maximaal.nl(...)ergeet-ik-nooit-meer
Hoe dan ook, nogal rare straf. Beter pakt ie hem terug door hem zelf op hetzelfde benzinepomp te dumpen zonder geld of mobieltje.
Kan ook zijn dat ze daar mee gingen in het verhaal naar het publiek. Weet wel dat er verhalen de ronde deden dat Jos hem een keer tijdens trainen op Genk op eigen houtje naar huis heeft laten komen toen hij volgens Jos niet goed genoeg wilde luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat deed hij ook
dat is wat ze vorig jaar samen vertelden in het eindejaars interview met david coulthard
was een interview in Monacoquote:Op woensdag 15 december 2021 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze daar mee gingen in het verhaal naar het publiek. Weet wel dat er verhalen de ronde deden dat Jos hem een keer tijdens trainen op Genk op eigen houtje naar huis heeft laten komen toen hij volgens Jos niet goed genoeg wilde luisteren.
Dat interview heb ik wel gezien, maar mijn punt was meer dat ze wellicht beetje ingespeeld hebben op de mythe rondom hun bandquote:Op woensdag 15 december 2021 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
was een interview in Monaco
met 3 mensen
wel een leuk interview
zou kunnenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat interview heb ik wel gezien, maar mijn punt was meer dat ze wellicht beetje ingespeeld hebben op de mythe rondom hun band
Ik heb bij wedstrijden op de manege ook regelmatig heel fanatieke ouders gezien.Dat ging best ver soms.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou kunnen
ben er niet bij geweest
ik zie het bij voetbal ook vaakquote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb bij wedstrijden op de manege ook regelmatig heel fanatieke ouders gezien.Dat ging best ver soms.
"SCHOP HEM VOOR ZIJN POTEN!!!!"quote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het bij voetbal ook vaak
ouders die kinderen te vaak en te veel pushen
quote:
Dat zie je overal wel terug in vrijwel elke sport.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van jiskefet is ook leuk,maar staat niet meer op YT.quote:
https://jiskefet.nl/watch/140quote:Op woensdag 15 december 2021 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van jiskefet is ook leuk,maar staat niet meer op YT.
ik doe het alleen bij zwemles, dan mag je aan het einde even kijken en dan wil ik dat hij salto's gaat doen maar dat mag nietquote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsL.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://jiskefet.nl/watch/140
Fruitje!quote:
Wat flauw.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe het alleen bij zwemles, dan mag je aan het einde even kijken en dan wil ik dat hij salto's gaat doen maar dat mag niet
Zeker een oude zure badjufquote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe het alleen bij zwemles, dan mag je aan het einde even kijken en dan wil ik dat hij salto's gaat doen maar dat mag niet
Met zo`n haak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |