snap ikquote:Op woensdag 15 december 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hearlik,s`nachts slapen bevalt me wel.
Nu al zin in.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
en dan ben je er aan gewend
en dan komt BB
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:44 schreef SolidasRock het volgende:
Nu al zin in om alles wat met BB te maken heeft te negeren.
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:44 schreef SolidasRock het volgende:
Nu al zin in om alles wat met BB te maken heeft te negeren.
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.quote:
nee nee, hij is iets andersquote:
crewbash! ban!quote:
whuuuutquote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.
In dat geval kijk ik liever BB.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeldzaam saaie film met zang van Phil Collins er in.
CUL zeker?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat gisteren opeens in een andere SC.
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In dat geval kijk ik liever BB.
10 punten voor jou.quote:
Vanaf januari ga ik mijn traineeship lopen en tijdens traineeship moet ik ook mijn scriptie schrijven.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
want???????
en waar gaat je scriptie over?
hoe kwam je daar?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
CUL / [CUL SC] Met choosing beggars
aaah je gaat iets ingewikkelds doen en gaat daar ingewikkeld over schrijvenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf januari ga ik mijn traineeship lopen en tijdens traineeship moet ik ook mijn scriptie schrijven.
En mijn scriptie gaat over hoe data analyse programma's opgebouwd kunnen worden voor verschillende data verzamel systemen.
Ik kreeg een mention.quote:
Her Rabbit.quote:
Nu ben ik benieuwd van wie je een mention kreegquote:
ff zoeken inspector gadgetquote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd van wie je een mention kreeg
Misschien moet je het aan @banaanvragen waarom @FreshFruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je het aan @:banaanvragen waarom @:freshfruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?
Edit: Kut, bestaat die user niet meer?
Drakin.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@Banaanvraagquote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je het aan @:banaanvragen waarom @:freshfruit in het culinaire gedeelte gementionned werd?
is die uitreiking nog ergens te volgen morgen?quote:
Daarom mis ik die user in KLBquote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal toch welquote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
is die uitreiking nog ergens te volgen morgen?
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Facebook pagina van de FIA schijnt een livestream te hebben. Kan nergens vinden of F1tv het live uitzend.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ToTo nog zuur zijn?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Facebook pagina van de FIA schijnt een livestream te hebben. Kan nergens vinden of F1tv het live uitzend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |