quote:De uitzending van Op1 vanuit Den Haag wordt verzorgd door WNL, de presentatie is in handen van Sven Kockelmann
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
en bejaarde Ga toch koken Wouke
Je hebt een fittie tussen Frank Lammers en Wouter de Winter gemist. Helemaal in het begin.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
zo beginnen eerst ffe bij de buren kijken voor sponggeneot en bellmangenot
Wouter diste Frank helemaal de moeder.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Je hebt een fittie tussen Frank Lammers en Wouter de Winter gemist. Helemaal in het begin.
Nou, nou....quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Waarom blijven ze deze graftak steeds uitnodigen.
Hahaha SADquote:Op woensdag 15 december 2021 22:41 schreef superniger het volgende:
Wopke is onze toekomstige minister van stikstof.
quote:
Dan zal een D66 Minister van Financiën ons straks wel in die Eurobonds trekkenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:41 schreef superniger het volgende:
Ik ga niet met verwarmde billetjes in een Tesla zitten omdat ik het zo goed voor heb met het klimaat, maar omdat het een Ganz Geile Machine is.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Nou niet gaan denken dat je schoon rijdt! (Lokaal wel...)
Maar stroom komt ook ergens vandaan en wordt ook opgewekt met gas/kolen & uiteindelijk met zon/wind... nog meer?
Ga je de 'ludicrous mode' ook uittesten?quote:
Zit er niet op. Er zit Chill en Sport mode op.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ga je de 'ludicrous mode' ook uittesten?
Marokko ziet ze al aankomen... geven geen landingsrecht...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ze toch op een vliegtuig zetten en ze eruit zetten en dan weer terug vliegen.
Julio Poch vindt dit mooi.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Je kan ze toch op een vliegtuig zetten en ze eruit zetten en dan weer terug vliegen.
Probeer maar een landend vliegtuig te stoppen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Marokko ziet ze aankomen... geen landingsrecht...
Parachuutjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Marokko ziet ze al aankomen... geven geen landingsrecht...
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat over geld en Wopke is stil![]()
![]()
![]()
Hij zit erbij als een bokser die in de touwen hangt![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:41 schreef superniger het volgende:
Groen moet inderdaad een verdienmodel worden.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:09 schreef svann het volgende:
Groen is de toekomst, dus innovatie in die richting is ook een economisch interessante investering.
En nu maar hopen dat het uitkomt en dat NL er flink aan kan verdienen...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:09 schreef svann het volgende:
Groen is de toekomst, dus innovatie in die richting is ook een economisch interessante investering.
Jij denkt dat hij in de kamer gaat zitten?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wopke is woest
En heel snel minister af
Misschien alleen stoppen op gezondheidszorg?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik meende echt gehoord te hebben dat Hugo zou stoppenIk zal het wel verkeerd begrepen hebben ofzo, of ik ben voorgelogen door fake news media
Dat lijkt me sterk; Wopke is een bestuurder en geen politicusquote:Op woensdag 15 december 2021 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij in de kamer gaat zitten?
We gaan het zien de komende dagen...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik meende echt gehoord te hebben dat Hugo zou stoppenIk zal het wel verkeerd begrepen hebben ofzo, of ik ben voorgelogen door fake news media
Dat wil cda want parlementaire enquête komt eraan inzake de kot en Coronaquote:Op woensdag 15 december 2021 23:14 schreef svann het volgende:
Jij denkt dat hij in de kamer gaat zitten?
En daar komt hij nu pas achterquote:Op woensdag 15 december 2021 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat lijkt me sterk; Wopke is een bestuurder en geen politicus
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:18 schreef superniger het volgende:
En nu gaan ze een bukkake doen met Kaag.
Heb je ruzie met je oma ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:19 schreef Gehrman het volgende:
Wouke is zelf een medisch ethische kwestie.
Oneerlijk, want niet iedereen heeft rijke ouders...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Waarom wordt de jubelton afgeschaft.
PvdA'er he. Die hebben al jaren niet veel om vrolijk over te zijn.quote:
Het is hun vak pedant te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:22 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon allergisch voor pedante boomers.
Totdat ze een Tesla tax invoerenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef monkyyy het volgende:
De realiteit is, is dat was die pipo's in Den Haag doen een minimaal effect hebben op mijn leven.
Afronding op mijn begroting.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Totdat ze een Tesla tax invoeren
Moeten we alvast met de pet rondgaan?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moeten we alvast met de pet rondgaan?
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef svann het volgende:
Elles de Bruin doet het prima, maar waar is Carrie eigenlijk?
Ik ga me wel laten omscholen tot pallet sorteerderquote:Op woensdag 15 december 2021 23:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moeten we alvast met de pet rondgaan?
Die wil ook niet meer idd... idem koolmees...quote:
Dat zit er hier niet in…moet dan weer loonslaven.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Morgen maar debatje kijken? Ik weet nu al dat ik me ga ergeren aan de oppositie
Opnames voor wat anders?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef svann het volgende:
Elles de Bruin doet het prima, maar waar is Carrie eigenlijk?
Alsof FOK! op een oude PC op Danny’s zolder draait.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon geen facebook en insta gebruiken, dan hebben ze dat datacentrum niet nodig als we met genoeg zijn
Ze zullen zijn steun in de Eerste Kamer hard nodig hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:44 schreef superniger het volgende:
Joost stelt zich als enige constructief op.
Verschrikkelijk inderdaad. Als het aan deze partijen ligt gaan we alleen leven en werken om alle belastingcenten aan de zorg uit te geven.quote:
Maar wel 1,5 miljard voor 2027.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zeggen ze niet dat die bezuiniging wordt uitgesmeerd over 30 jaar?
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:55 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Elon is al bezig met de ontwikkeling van ons toekomstige zorgpersoneel.
Klopt wel, was bij een voetbal wedstrijd van cambuur - utrecht volgens mijquote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef svann het volgende:
--edit-- Oh, dit ging niet over voetbal. Dacht dat ik een clu naam hoorde.
Punniken voor hoolz?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Betaald voetbal afschaffen en al dat geld investeren in [vul maar in]
Somaliërs zijn goed met boten.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:12 schreef SOG het volgende:
Ja we hebben nog meer mensen nodig in nederland. Voor de bouw etc. En de zorg. De eerste syrische stukadoor (of insert elk willekeurig beroep hier) moet ik nog tegenkomendaar is toch al weer een aantal jaren overheen gegaan sinds die inflow. En voor somaliers is dat nog 100x erger.
Soms mogen ze niet, omdat eerst aan voorwaarde één tot en met zoveel voldaan moet worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:12 schreef SOG het volgende:
Ja we hebben nog meer mensen nodig in nederland. Voor de bouw etc. En de zorg. De eerste syrische stukadoor (of insert elk willekeurig beroep hier) moet ik nog tegenkomendaar is toch al weer een aantal jaren overheen gegaan sinds die inflow. En voor somaliers is dat nog 100x erger.
Nou, de directeur van een buurthuis verdient tegenwoordig al 130kquote:Op donderdag 16 december 2021 23:13 schreef svann het volgende:
Club- en buurthuiswerk hield heel wat mensen van de straat enn in de picture.
Zoveel verdienden die werkers niet.
Dat is een semi-commercieel zalencentrum en iderdaad bezopen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Nou, de directeur van een buurthuis verdient tegenwoordig al 130k
NWS / 130k voor directeur buurthuis
De broer van.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Deze man is toch familie van Paul Blokhuis? Ik zie in ieder geval wel gelijkenissen
Wanneer ga je naar Japan?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Er staat nauwelijks échte muziek tussen
In de toekomst.quote:
Doe mij maar Buddy Joe.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:24 schreef superniger het volgende:
Radar love is een overrated schijtlied.
Maar ik heb Yoshiki al een keer gezien in Duitsland. Bijna zelfs aangeraaktquote:
Misschien verstandig als we niet eerst alle booster prikken confisqueren maar Afrika gewoon 2 keer vaccineren. Dat scheelt je mogelijk zo'n variantje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef superniger het volgende:
Shithole countries moeten sneller vaccineren.
Zuid-Afrika, Brazilië, India, etc
Spidey sensesquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Keiharde lockdown waarbij alleen vitale winkels (supermarkten, drogisterijen en autodealers) openblijven lijkt mij eigenlijk onvermijdelijk. Ik ben pessimistisch.
Niks mis met enig realismequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Moet je eens voorstellen dat deze dokter aan je IC bed staat en zegt "Tsja, doodgaan hoort bij het leven, dat moet je maar accepteren"
quote:
Morgen kijken we Scrooge Live op NPO1.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef zipcon het volgende:
Komt er morgenavond een extra aflevering Op1? Gewoon om te genieten van de aangekondigde beperkingen?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef superniger het volgende:
Mo
[..]
Morgen kijken we Scrooge Live op NPO1.
Hopelijk wordt er bij een parlementaire enquête ook hun rol beoordeeldquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef Gehrman het volgende:
Thierry Baudet en Willem Engel zijn verantwoordelijk.
Dit gesprek heeft een IC arts op dit moment waarschijnlijk dagelijksquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Moet je eens voorstellen dat deze dokter aan je IC bed staat en zegt "Tsja, doodgaan hoort bij het leven, dat moet je maar accepteren"
Wat kan ze paardrijden he.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Britt heeft altijd al een keer kankerhoer willen zeggen op nationale televisie. Nu had ze eindelijk de kans.
This one sparks joyquote:Op zondag 19 december 2021 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Extra Op1 vanavond met Kockelmann en Ekiz
https://www.ad.nl/show/ex(...)nn-en-ekiz~a4a15090/
@:monkyyy
bijna gemistquote:Op zondag 19 december 2021 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Extra Op1 vanavond met Kockelmann en Ekiz
https://www.ad.nl/show/ex(...)nn-en-ekiz~a4a15090/
@:monkyyy
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mark Rutte bezoekt tal van bedrijven waar hij zijn licht opsteekt over de gang van zaken die ook het landsbelang dienen. Het strekt hem tot eer dat hij altijd voor zijn komst laat weten, niet gesteld te zijn op powerpoint presentaties. Mark Rutte is niet zo maar minister president want hij wijdt zich uitstekend van zijn taak. Zo wenst hij zich op geen enkele wijze te laten manipuleren door Powerpoint of Prezi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Online shoppenquote:
Die heeft nog niet door dat zoiets ofwel pure oplichting is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |